Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Itse olen 39 ja näytän vanhalle
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun miehet ovat löytäneet av palstalle. Saadaan tännekkin tietoon kuinka sairaita päästänne olette<3
Jaa että nyt on löytäneet- suomen toiseksi suurin keskustelupalsta, niin että eiköhän noita ole jo aiemminkin ollut. Ja sairaita päästään? Tarkoitatko että jopa saman verran kuin miesvihaajat?
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Kyllä 40-45 vuotta on rupsahduksen raja. Sen jälkeen ei ole enää toivoa.
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D