Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkanut oikeesti ärsyttää tämä suht köyhyys ja velat päällä eläminen

Vierailija
24.01.2025 |

No tällästä se on nyt ja tulee pitkään olemaankin.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy töissä makselet lainan lyhennykset kituuttelet millä elät kk riittääkö rahat jne..

Vierailija
2/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten opiskelemaan ammatti, josta saa rahaa. Suomessa opiskelu on niin halpaa, että on pöyristyttävää, että niin moni jättää sen mahdollisuuden hyödyntämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten opiskelemaan ammatti, josta saa rahaa. Suomessa opiskelu on niin halpaa, että on pöyristyttävää, että niin moni jättää sen mahdollisuuden hyödyntämättä.

Opiskelu ei ole ihan mun juttu.

Vierailija
4/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla hiukan paremminkin asiat, ei stressaisi siitä riittääkö rahat aina pysyis + puolella.. pystyis hoitaa menot ja laskut ja lainan erät.

Vierailija
5/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoilla on seurauksensa. Mikset opiskellut kunnon ammattia, miksi pystytit elämäsi sen varaan että suhdanneherkällä alalla riittää töitä, miksi otit velkaa jota ei ole varaa maksaa takaisin. Kiitä onneasi että yhteiskunta pitää sinut edes hengissä.

Vierailija
6/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht köyhyys? Öö.

Vierailija
7/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka ne velat on tehnyt ? Sinä ihan itse, tuskin naapuri sentään, terveisin velaton 

Vierailija
8/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sitten leveä elämäkään.

Vierailija
9/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeiosesti köyhyys sitten on sun juttu jos et voi elää hetkeä epämukavasti että loppuelämä olisi parempaa. 

Vierailija
10/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoilla on seurauksensa. Mikset opiskellut kunnon ammattia, miksi pystytit elämäsi sen varaan että suhdanneherkällä alalla riittää töitä, miksi otit velkaa jota ei ole varaa maksaa takaisin. Kiitä onneasi että yhteiskunta pitää sinut edes hengissä.

Vielä kun nämä idi00tit ymmärtäisivät, että ei tarvitse OTTAA VELKAA eikä edes TAATA VELKAA joutuakseen VELKAkierteeseen. Riittää ihan se, että vaatii oikeuksiaan ja vaatimukset hylätään toistuvasti. Perään tulee 260-530 euron lasku. Tähän riittää se, että vaatimus vain hylätään, kuten se aina tehdään. Mitään totuuspohjaa ei tarvita. Lain mukaan kyllä, mutta käytännössä lakia ei noudateta näissä asioissa.

Vierailija
11/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten valita, jos et viitsi hankkia itsellesi parempaa elämää. Ei kukaan saa hyvää toimeentuloa töitä tekemättä. Itse se on hankittava. Kenenkään ei kuulu järjestää sinulle leipää suuhun ja digilaitteita yhteiskunnan piikkiin. Arvovalinta.

Vierailija
12/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta en ole tyytyväinen tässä iässä elää jollain pienellä rahalla ja kituuttaa

Vierailija
13/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä joku työ sitten? Vai onko sulla lapsia niin paljon, että elämä on kituuttamista?

Vierailija
14/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten valita, jos et viitsi hankkia itsellesi parempaa elämää. Ei kukaan saa hyvää toimeentuloa töitä tekemättä. Itse se on hankittava. Kenenkään ei kuulu järjestää sinulle leipää suuhun ja digilaitteita yhteiskunnan piikkiin. Arvovalinta.

Kyllä minä hitto tiedän sen!!!

Vierailija
15/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeiosesti köyhyys sitten on sun juttu jos et voi elää hetkeä epämukavasti että loppuelämä olisi parempaa. 

Naurattaa idi.oo.tit, jotka eivät ymmärrä edes kyseenalaistaa kommentteja. Tuo voi olla aloittajan tai ihan kenen tahansa muun kommentti. Ei ilmeisesti käynyt edes mielessä? 😂

Vierailija
16/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mistään voitakkaan yleensä mitään.. ehkä 10 € 

Vierailija
17/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla? Ei ole enää aikuiskoulutustukea, ja jos on perhe perustettu plus talolaina päälle, voi olla vähän haastavaa opiskella uusi ala tuossa tilanteessa.

Vierailija
18/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ennen elämä oli helpompaa jopa työttömänä velkaa oli paljon paljon vähemmän.

Vierailija
19/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap enää pelaa ja ryyppää. Sulla meni niin valtavasti rahaa niihin.

Vierailija
20/62 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten tilanne on toisenlainen on töitä ja palkkaa tulee, sitten on kauhee maksaminen