Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjä löi luurin korvaan

KaLa
03.03.2023 |

Höh. Mä olen pettynyt... Puhelinmyyjä löi mulle luurin korvaan! Mä vain kyseenalaistin myyjän tapaa kaupata mulle lehteä. Tahdon tehdä itse päätöksen kaupoista, en pidä lauseen muotoilusta: "Laitetaan sulle lehti tulemaan".

Ja itse asiassa, jos oltaisiin jatkettu keskustelua, niin olisin jopa tilannut lehden. Tänään just juuri mietin, että Tiede-lehti on aika mielenkiintoinen. Mut ei sitten.

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa kuunnella niitä myyntihöpinöitä niin useimmiten jätän puhelimen pöydälle ja siellä se myyjä höpöttää yksikseen. Kerran tällaisen temppuni jälkeen sain muutaman päivän kuluttua kirjallisen vahvistuksen että olin tilannut jonkin lehden, vieläpä kestotilauksena, myyntitykki ei vissiin tykännyt 😂

Asia hoitui kyllä edukseni kun soitin aspaan.

Ja nytkö sitten ajattelet, että olit jotenkin nokkela? Voin kertoa, että lähinnä naurettavaa pelleilyä tuollainen. Fiksu aikuinen ei tuhlaa toisen työaikaa, vaan laittaa luurin kiinni, jos ei jaksa kuunnella. 

Vierailija
142/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa kuunnella niitä myyntihöpinöitä niin useimmiten jätän puhelimen pöydälle ja siellä se myyjä höpöttää yksikseen. Kerran tällaisen temppuni jälkeen sain muutaman päivän kuluttua kirjallisen vahvistuksen että olin tilannut jonkin lehden, vieläpä kestotilauksena, myyntitykki ei vissiin tykännyt 😂

Asia hoitui kyllä edukseni kun soitin aspaan.

Mikä vamma estää sinua painamasta punaista luuria? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ootte puhelinmyyjät töissä? Alkoi ihan kiinnostaa 😀

Työpaikalla. On hyvä firma, jossa takuupalkka ja hyvät provikat ja palkkiot ja henkilöstöedut.  

Hyvä perehdytys työhön ja ohjaus. Aina voi pyytää apua myyntivalmentajilta, jollei homma toimi.

Laadukasta, ensiluokkaista myyntityötä. Mitään muuta ei voisi ollakaan laatutuotteille. 

Vierailija
144/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaat ja puheliaant pärjää. Rohkeat ja hyvät tyypit . Itsetunto PITÄÄ olla kunnossa. Onnea myyntityöhön 👍

Vierailija
145/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaat ja puheliaant pärjää. Rohkeat ja hyvät tyypit . Itsetunto PITÄÄ olla kunnossa. Onnea myyntityöhön 👍

Jos pärjää puhelinmyyjänä vähintään vuoden, se on kovaa valttia työelämässä jatkossa. Tämä nuorille vinkiksi. 

Vierailija
146/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähempänä kuin uskotkaan  :D

Vierailija
147/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona. 

Vierailija
148/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pärjää puhelinmyyjänä vähintään vuoden, se on kovaa valttia työelämässä jatkossa. Tämä nuorille vinkiksi. 

Kyllä ! Meillä ollut monena kesänä kesätöissä, alkaen jostain lukioajoilta,  sama nuori mies, josta tulee jossain vaiheessa yliopistotutkinnon myötä myynnin rautainen ammattilainen.  On saanut rautaisen ammattitaidon käytännön työhön ja pärjää taatusti urallaan jatkossa

Vierailija
149/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä nyt tuli joku puhelinmyyjien puolustelupalsta?

Kukaan ei kommentoi siihen, että myyjät hyödyntävät arviointikyvyltään heikentyneitä ihmisiä. Se on ihan fakta.

Toisin päin myös, kun tässä joku kuvasi, että soittava teinityttö alkoi itkeä. Sehän on palkanneen firman ongelma, eikä sen, joka vastaa puhelimeen.

Ihan sama. Edelleen lyön teille kiven alta löytyneille valkoisille madoille luurin korvaan saman tien ilman mitään tunnontuskia. Onnee vaan elämässä, toivottavasti teitä ei tule livenä koskaan vastaan.

Voi pientä. Helpottiko, kun sait purkaa pahaa oloasi tuolla tavalla?

Vierailija
150/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla. On hyvä firma, jossa takuupalkka ja hyvät provikat ja palkkiot ja henkilöstöedut.  

Hyvä perehdytys työhön ja ohjaus. Aina voi pyytää apua myyntivalmentajilta, jollei homma toimi.

Laadukasta, ensiluokkaista myyntityötä. Mitään muuta ei voisi ollakaan laatutuotteille. 

Omakehu tunkee melkein ruudun läpi, onneksi minulla on puhelinmyyntikielto.

Vierailija
151/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakehu tunkee melkein ruudun läpi, onneksi minulla on puhelinmyyntikielto.

Se on myös meidän myyjien onni. Ei tarvitse tuhlata aikaa meidän kannaltamme merkityksettömiin ihmisiin, kuten sinuun. Palkkapussi ja etenkin hermot kiittävät :)

t. eri

Vierailija
152/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soitti nuorelta kuulostanut S. Kuvalehden myyjä, sanoin ei kiinnosta. En raskinnunnut sanoa, että myyt suomen tylsintä lehteä. Ennen sanottiin Suomen kuivalehti.

Vierailija
153/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään soitti nuorelta kuulostanut S. Kuvalehden myyjä, sanoin ei kiinnosta. En raskinnunnut sanoa, että myyt suomen tylsintä lehteä. Ennen sanottiin Suomen kuivalehti.

Hyvä, että kerrankin osasit käyttäytyä kuten aikuiset. 

Vierailija
154/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua puhelinmyyjille. Varmaan ärsyttävää kuunnella veemäisien asiakkaiden kiukuttelua päivästä toiseen!

Vittuilua: "Kiitos, mutta en tilaa tällä kertaa mitään" johon tiukkaa tenttausta miksi ette, kun meillä on valtavat valikoimat ja juuri teille sopivia vaihtoehtoja?

"Valitettavasti en ole nyt kiinnostunut" ja taas mennään ja intetään että mikä tässä nyt on ongelmana? "Minua on suoraan sanottuna kohdannut työttömyys, joten on katsottava tarkkaan uusiksi taloustilanne"

eikä tämäkään riitä, vaan jatkuu; Voi sentään, sepä ikävää, mutta juuri nyt voin tehdä teille lyömättömän tarjouksen!!! "Ei, ei ole todellakaan varaa, mutta kiitos" eikä siltikään lopu jankkaaminen, vaan lisää:

Kyllä tämä tarjous kannattaa ehdottomasti hyödyntää, maksuerä on hyvin pieni..."Kiitos nyt vielä kerran, mutta joudun todellakin kieltäytymään, ja nyt suljen luurin ja toivotan teille hyvää päivänjatkoa" 

Tämäkö siis vttuilua??? Ja parin kuukauden kuluttua tarjous on ohi, ja siirryt maksamaan entisen suuruisia eriä

Olen jokusen kerran jättänyt linjoille yksinään selittämään, kun ei vaan jaksa. Kohtelias olen muuten aina ollut. Hyökkäävä ja inttävä lähestyminen saa kenet tahansa ärsyyntymään. Kun ei on todellakin ei.

Vierailija
155/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua puhelinmyyjille. Varmaan ärsyttävää kuunnella veemäisien asiakkaiden kiukuttelua päivästä toiseen!

Vittuilua: "Kiitos, mutta en tilaa tällä kertaa mitään" johon tiukkaa tenttausta miksi ette, kun meillä on valtavat valikoimat ja juuri teille sopivia vaihtoehtoja?

"Valitettavasti en ole nyt kiinnostunut" ja taas mennään ja intetään että mikä tässä nyt on ongelmana? "Minua on suoraan sanottuna kohdannut työttömyys, joten on katsottava tarkkaan uusiksi taloustilanne"

eikä tämäkään riitä, vaan jatkuu; Voi sentään, sepä ikävää, mutta juuri nyt voin tehdä teille lyömättömän tarjouksen!!! "Ei, ei ole todellakaan varaa, mutta kiitos" eikä siltikään lopu jankkaaminen, vaan lisää:

Kyllä tämä tarjous kannattaa ehdottomasti hyödyntää, maksuerä on hyvin pieni..."Kiitos nyt vielä kerran, mutta joudun todellakin kieltäytymään, ja nyt suljen luurin ja toivotan teille hyvää päivänjatkoa" 

Tämäkö siis vttuilua??? Ja parin kuukauden kuluttua tarjous on ohi, ja siirryt maksamaan entisen suuruisia eriä

Olen jokusen kerran jättänyt linjoille yksinään selittämään, kun ei vaan jaksa. Kohtelias olen muuten aina ollut. Hyökkäävä ja inttävä lähestyminen saa kenet tahansa ärsyyntymään. Kun ei on todellakin ei.

Mikä estää sinua katkaisemasta puhelua, jos et kuitenkaan aio tilata? 

Vierailija
156/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen se, jonka ei tarvitse titteleillä päteä ja näyttää kenellekään yhtään mitään. Riittää kun itselleen on tarpeeksi :)

Vierailija
157/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla ihan niin kohtelias kuin luulet, kun noin isosti meni tunteisiin kommentti v'ttuilusta. Osui ja upposi selkeästi. 

Vierailija
158/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on lyöty luuri korvaan, vaikka ihan kohteliaasti sanon, että ei kiitos tällä kertaa.

Vierailija
159/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joku yrittää tosissaan tehdä puhelinmyyjänä töitä, varsinkin nuoret opiskelijat yrittävät elättää itsensä ja aikuiset ihmiset suhtautuvat näin ala-arvoisesti. Hävetkää.

Vierailija
160/166 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eivät soita kun olen sen kiellon laittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi