Puhelinmyyjä löi luurin korvaan
Höh. Mä olen pettynyt... Puhelinmyyjä löi mulle luurin korvaan! Mä vain kyseenalaistin myyjän tapaa kaupata mulle lehteä. Tahdon tehdä itse päätöksen kaupoista, en pidä lauseen muotoilusta: "Laitetaan sulle lehti tulemaan".
Ja itse asiassa, jos oltaisiin jatkettu keskustelua, niin olisin jopa tilannut lehden. Tänään just juuri mietin, että Tiede-lehti on aika mielenkiintoinen. Mut ei sitten.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinson! Ei maksa mitään.
Eivät ne pösilöt kunnioita Robinsonia, maistraatin suoramarkkinointikieltoa eivätkä EI-sanaa.
Eikö sinun puhelimessasi ole sellaista punaisen luurin kuvaa, jonka avulla puhelun saa katkaistua?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on vielä puhelinmyyjä vanhempana kuin kaksvitosena, on ammatillisesti epäonnistunut.
Myönnetään :) Olin 15 vuotta ihan toisella alalla ja vaihtoin puyhelinmyyntityöhön.
Sen perus 2500 euroa kuussa saa tosi helposti.
Aiempi työ oli vastuullisempaa ja palkka tuplasti tuo, mutta nyt ei ole stressiä
Kulunut virsi. Puhelinmyyjien haukkuminen on so last season! Työtä siinä missä mikä tahansa muukin työ.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynnissä tienaa tosi hyvin jos vaan osaa hommansa. Ja moni ei osaa.
Harva on seppä syntyessään. Ei mitään ammattia heti osaa.
Meillä vetää parhaat jotain 6000 kuussa
Itse en ihan siihen pysty
Kaupankassalla tienasin huonommin. Mutta onneksi työnsä voi jokainen valita.
Nyt saa tehdä töitä kotona ja vaikka Indokiinassa. Vapaus ja ei mulkkuja työyhteisöjä tai raskasra raatamista.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on vielä puhelinmyyjä vanhempana kuin kaksvitosena, on ammatillisesti epäonnistunut.
Kompensoin sitä ammatillista epäonnistumista tienaamalla parhaimmillaan 6500€/kk. Ilman yhtään myyntiäkin saan kuukaudessa 2100€. En kyllä muista milloin olisi ollut edes kahta peräkkäistä päivää ilman kauppoja.
t. puhelinmyyjä
Vierailija kirjoitti:
Kulunut virsi. Puhelinmyyjien haukkuminen on so last season! Työtä siinä missä mikä tahansa muukin työ.
No ei todellakaan ole. Puhelimessa ei myydä esimerkiksi televisiota, jääkaappeja, autoja, taloja, polkupyöriä, veneitä, moottoripyöriä, sohvia, mattoja, lamppuja, miksi vain krääsää ja tarpeetonta tai vähintäänkin tarpeetonta?
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Oon muuten ihan aika varmaan myynyt paljon kaikkea kanssapalstailijoillekin.
-sivusta
Et ikinä tilaisi lähteä. Olet tyypillinen riitapukari.
Sisuaja sinniä vaaditaan. Täytyy olla sosiaalisesti lahjakas ja hyvä keskustelemaan. Ystävällinen, ahkera ja motivoitunut. Veikkaan että ap ei pärjäisi viikkoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Puhelimessa ei myydä esimerkiksi televisiota, jääkaappeja, autoja, taloja, polkupyöriä, veneitä, moottoripyöriä, sohvia, mattoja, lamppuja, miksi vain krääsää ja tarpeetonta tai vähintäänkin tarpeetonta?
Sinulle siis puhelinliittymä, kotivakuutus, autovakuutus, nettipaketti, sähkösopimus jne. ovat tarpeetonta krääsää? Tämä selvä.
t. edellämainittuja puhelimitse myynyt
Moro Puhelinmyyjät! En ole ennenkään ostanut sikaa säkissä enkä ole aikeissa siihen edes ryhtyä! Minä voi soittaa teille ja myydä kirpputorille menevää kamaa, ostatteko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka myisi hiekkaa Saharaan, sekin on työtä siinä missä muutkin. Turhaan ulvot.
Muistisairaalle äidilleni laitettiin Robinson-kielto. No, sen jälkeen soittelevat sitten lahjoitustenkerjääjät. Anna Ukrainalaisille lapsille ja Espanjan katukoirille, anna. Vmp.
Vierailija kirjoitti:
Ammatillinen epäonnistuminen on varmaan sekin, että sairastuu selkärankareumaan eikä kykene enää aiempaan, fyysisesti raskaaseen työhön?
Voi,voi. Paljon on sinulla vielä opittavaa elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle siis puhelinliittymä, kotivakuutus, autovakuutus, nettipaketti, sähkösopimus jne. ovat tarpeetonta krääsää? Tämä selvä.
t. edellämainittuja puhelimitse myynyt
Kyllä, koska voin ihan itse soittaa Telialle. Kyllä, koska voin ihan itse soittaa Pohjolaan, sähköyhtiöön. Hyvä, että on selvä!
Vierailija kirjoitti:
Moro Puhelinmyyjät! En ole ennenkään ostanut sikaa säkissä enkä ole aikeissa siihen edes ryhtyä! Minä voi soittaa teille ja myydä kirpputorille menevää kamaa, ostatteko?
Moro typerys! Kukaan ei ole sinua pakottamassa mitään ostamaan. Edes puhelimeen vastaaminen ei ole pakollista. Olemme vain tyytyväisiä, jos painat suoraan punaista luuria ja päästät meidät tekemään kauppaa ostohaluisten kanssa. Niitäkin löytyy vaikka miten paljon.
ystävällisin terveisin
puhelinmyyjät
Vierailija kirjoitti:
Sisuaja sinniä vaaditaan. Täytyy olla sosiaalisesti lahjakas ja hyvä keskustelemaan. Ystävällinen, ahkera ja motivoitunut. Veikkaan että ap ei pärjäisi viikkoakaan.
Minä olen sosiaalisesti lahjakas ja hyvä keskustelemaan . Ja olen hyvä myyjä, Tykkään työstäni ja asiakkaistani. Ja pienten lasten vanhemmille erityisesti kerään ihan kaikkein parhaat tarjoukset ja lahjat <3 Oon oikeasti pikkuisen liian kiltti tähän työhön, mutta hyvin oon pärjännyt siitä huolimatta
Puhelinmyynnissä tienaa tosi hyvin jos vaan osaa hommansa. Ja moni ei osaa.