Puhelinmyyjä löi luurin korvaan
Höh. Mä olen pettynyt... Puhelinmyyjä löi mulle luurin korvaan! Mä vain kyseenalaistin myyjän tapaa kaupata mulle lehteä. Tahdon tehdä itse päätöksen kaupoista, en pidä lauseen muotoilusta: "Laitetaan sulle lehti tulemaan".
Ja itse asiassa, jos oltaisiin jatkettu keskustelua, niin olisin jopa tilannut lehden. Tänään just juuri mietin, että Tiede-lehti on aika mielenkiintoinen. Mut ei sitten.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua puhelinmyyjille. Varmaan ärsyttävää kuunnella veemäisien asiakkaiden kiukuttelua päivästä toiseen!
Ei noille ole pakko vastata, ENKÄ VASTAA. Päätän itse mitä ostan, en tarvitse siihen kannustajaa tai adjutanttia.
Mitä rageet? Ei kukaan ole sinua pakottamassa vastaamaan :D
Lailla pitäisi tämä työnteko kieltää !!
Työttömänä pitäisi tukia nostaa?
Joskus aamulla yli kymmenen vuotta sitten kloppi yritti saada tilaamaan Aku Ankan tai vastaavan. Kun sanoin hinnan olevan liian korkea, niin tämä petteri sanoi "siinä tapauksessa..." ja löi luurin korvaan. Pitäisi jättää palautetta näistä sankareista kyllä, vaikka myyntikieltoa ei saisi.
Puhelinmyyntityön paras puoli: jauhottaa asiakas, joka luulee olevansa kovinkin fiksu "nöyryyttäessään" myyjää. Ihailin suuresti 20v myyntityötä tehneen taitoa tuolla saralla. Itse en valitettavasti niin taitavaksi kehittynyt.
Tein tuota orjatyötä kerran elämässäni vuoden verran ja tein jopa tasaisen hyvää tulosta.
Muilla kyllä ovi kävi tiheään.
Pomo perseen takana koko ajan, minuutilleen tauot ja koko ajan tulos-ulos -hiostus päällä.
Jos siinä hommassa pärjää, pärjää melkein missä vain ja kauppa-alalla ainakin!
Toisaalta tosi hyvä myynnin kenttäkorkeakoulu.
Vierailija kirjoitti:
Joskus aamulla yli kymmenen vuotta sitten kloppi yritti saada tilaamaan Aku Ankan tai vastaavan. Kun sanoin hinnan olevan liian korkea, niin tämä petteri sanoi "siinä tapauksessa..." ja löi luurin korvaan. Pitäisi jättää palautetta näistä sankareista kyllä, vaikka myyntikieltoa ei saisi.
No eikös poika tehnyt juuri niin kuin toivoit? Mikä järki sitä puhelua on jatkaa, jos kerrot hinnan olevan liian korkea? Vai olisiko jankkaamaan pitänyt alkaa?
Mitä v'ttua? Hirveä parku siitä, että myyjät soittelevat eivät tajua lopettaa puhelua. Ja nyt ei sitten kelpaa sekään, että myyjä lopettaa puhelun?
KOITTAKAA PÄÄTTÄÅ :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että puhelinmyyjät ei saa paljon käyttää omaa luovuutta siinä myyntipuheessa. Kaikki on saneltu ylhäältäpäin. Haukut väärää puuta, jos myyjäparkaa haukut.
Meillä saa olla oma itsensä ja luova. Ainoat rajoitteet ovat ne lakisääteiset jutut, Pitää kertoa, mistä soittaa ja että puhelu tallennetaan ja tilauksen yhteydessä pitää hyvin tarkasti kertoa ihan kaikki. Muutoin saa olla oma itsensä ja höpötellä ja kertoa faktoja lehdistä. En ole koskaan lukenut mitään valmiiksipureskeltua paperista, meillä ei tarvitse. Saa olla oma itsensä .
Aika monta vuotta olen viihtynyt jo väliaikaistyössäni lehtien puhelinmyyjänä :) Piti olla vaan kesätyö
- palstan lehtimyyjä
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä sinua jättämästä palautetta. Ei se kyllä mihinkään vaikuta, mutta pääsetpähän purkamaan paineitasi.
Tää voi tulla nyt yllätyksenä ja jopa shokkina.
Kukaan ei pakota vastaamaan siihen puhelimeen. Ihan itse saat valita.
Soita päivystävään kriisipuhelimeen. Tai auttaisiko tutti?
Vierailija kirjoitti:
Öh, mikä työ. Hoonoo soomee puhunut soittaja yritti myydä minulle alushousuja, miesten alushousuja, minä olen siis nainen, eikö soittaja kuullut, että puhelimessa on nainen, eikä edes kysynyt miespuolista henkilöä puhelimeen, kerroin, että käytän edelleen naisten alushousuja. Eikö noille opeteta yhtään mitään?
Ei se nykyään ole niin tarkkaa, kun sukupuolta voi vaihtaa omalla ilmoituksella ja sen jälkeen ei tarvitse vaihtaa housuja.
Jos joku on vielä puhelinmyyjä vanhempana kuin kaksvitosena, on ammatillisesti epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyntityön paras puoli: jauhottaa asiakas, joka luulee olevansa kovinkin fiksu "nöyryyttäessään" myyjää. Ihailin suuresti 20v myyntityötä tehneen taitoa tuolla saralla. Itse en valitettavasti niin taitavaksi kehittynyt.
Mitä on jauhottaa? Liittyykö se jauhojengiin jotenkin?
Mene sinäkin töihin niin loppuu tuo väninä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on jauhottaa? Liittyykö se jauhojengiin jotenkin?
Googlaa ja opi. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Robinson! Ei maksa mitään.
Eivät ne pösilöt kunnioita Robinsonia, maistraatin suoramarkkinointikieltoa eivätkä EI-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on vielä puhelinmyyjä vanhempana kuin kaksvitosena, on ammatillisesti epäonnistunut.
Voi olla, mutta tienaan enemmän kuin tienasin aiemmassa työssäni. Siksi jatkan.
N52, puhelinmyyntiä jo ennen kännyköitä tehnyt
Jep, tänks!