Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, ketkä syötte rauhoittavia eli bentsodiatsepiinejä

Vierailija
03.03.2023 |

Miksi syöt niitä? Kuinka kauan olet syönyt? Kuinka usein syöt niitä? Oliko reseptiä helppo saada?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneen. Aiemmin enemmän syömishäiriöön ja ahdistukseen, mutta syömishäiriö häipyi jo ja jos uni korjataan, ei päivisin tartte yhtään.

Äärettömän hankala. Aktiivista hoitosuhdetta n. 15v. ennen kuin irtosi.

Vierailija
2/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on kivoja alkoholin kanssa. Satunnaisesti otan. Ei ole reseptiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uneen. Aiemmin enemmän syömishäiriöön ja ahdistukseen, mutta syömishäiriö häipyi jo ja jos uni korjataan, ei päivisin tartte yhtään.

Mikä lääke sulla on?

Vierailija
4/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin koronan jälkeiseen unettomuuteen ehkä nelisen viikkoa, sitten pieni tauko mutta jouduin vielä reilun viikon myöhemmin syömään.

Vierailija
5/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epävakaa persoona eli saatan tietyissä mielentiloissa päätyä yrittämään itsemurhaa. En muista miten vaikea reseptiä oli saada, itse en niitä varsinaisesti ole pyytänyt koskaan, muttei nyt ensimmäisenäkään tuputettu. Sain reseptin kai 2018-2019 ja olen muutaman syönyt. Edellisen kerran olen ottanut yhden elokuussa. En mielelläni syö niitä koska lyövät tajun kankaalle ja olen sumuisissa tunnelmissa myös seuraavan päivän.

6/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joskus unilääkkeenö Tenoxia.

Vierailija
7/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava totuus on, että noita vastaanotolla lääkäriltä pyytävät ovat kaikki narkkareita.

Paljonko Mensan nettitestistä? (Kysyn tosissani vaikka voi vaikuttaa vittuilulta)

Vierailija
8/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke sulla on?

Klotriptyl. Ei tosin ole ainoa uneen mutta se ei ole sitten enää bentso. Toki joutuu vaihtamaan kohta mutta päivä kerrallaan. Ei tätä julkiselta tullut, kun siellä se on ehdoton ei ihan periaatesyistä.

Vierailija
9/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava totuus on, että noita vastaanotolla lääkäriltä pyytävät ovat kaikki narkkareita.

Insuliinin mankujat ne vasta narkkeja ovatkin. Ei puhettakaan että tehtäisiin itse jotain, vaan on saatava se tabu tai mikä muoto kenelläkin on addiktion aiheena.

Vierailija
10/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insuliinin mankujat ne vasta narkkeja ovatkin. Ei puhettakaan että tehtäisiin itse jotain, vaan on saatava se tabu tai mikä muoto kenelläkin on addiktion aiheena.

Mitä sä oikein sönkötät, insuliinia ei voi antaa tabletteina se ei imeydy ruoansulatuskanavasta ja 1 tyypin diabeetikko vaan kuolee ilman insuliinia. Ei ehkä kannattais yrittää rinnastuksia jos on noin pihalla.

Vierailija
11/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nykyisin siihen, että nukun paremmin.

Aluksi söin niitä päivisinkin joskus, mutta nykyisin lähes pelkästään illalla tai yöllä.

Olen käyttänyt jo vuosikaudet eikä ole lähtenyt homma mitenkään käsistä minulla.

En käytä alkoholia myöskään juuri koskaan. 

Bentsojen ja alkoholin yhdistelmä on erittäin huono tietysti.

Vaikeus on saada nykyisin sellainen lääkärikontakti joka suostuu määräämään.

Käytännössä yksityinen psykiatri jonka kanssa on luottamuksellinen suhde.

Lääkärit ovat nykyisin todella varovaisia määräämään bentsodiatsepiini-lääkkeitä.

Muutin jokin aika sitten uudelle paikkakunnalle ja piti löytää lähialueilta oikea lääkäri. 

Siinä joutui näkemään vähän vaivaa kyllä.

Vierailija
12/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ajan pistin ylös kellonajat millon menin nukkumaan ,yöheräilyt  yms.

Lääkäri ihan ite sano ekaksi että kirjottaa imovanea nyt ja perus diapamia varalle kans.

Vierailija
13/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetiin oksikodoneihin. Nukuminen ja kipukohtaukset. Bakteeri teki pahaa jälkeä jalan ihonalaiskudoksessa. Jouduin opettelemaan istumisen ja siitä sitten eteenpäin. Kipu on tuttu kaveri. 

Vierailija
14/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneen. Sai liiankin helposti tosin reseptiä ollaan nihkeästi uusimassa.

Vierailija
16/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jouduin syömään kuurina mm unettomuuden hoitoon. Lääke on hyvä renki tilapäisesti ja taukoja välillä pitämällä ettei toleranssi nouse mutta huono jokapäiväisessä useampien kk käytössä.

Vierailija
17/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin! Oikea muoto on bentsidiatsepiineja.

Vierailija
18/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein sönkötät, insuliinia ei voi antaa tabletteina se ei imeydy ruoansulatuskanavasta ja 1 tyypin diabeetikko vaan kuolee ilman insuliinia. Ei ehkä kannattais yrittää rinnastuksia jos on noin pihalla.

Ei ehkä kannata yrittää rinnastuksia jos ei ymmärrä sairaudesta mitään. Kannattaa lukaista hieman vaikka naistenlehtiä :)

Vierailija
19/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin! Oikea muoto on bentsidiatsepiineja.

Ei näin! Oikea muoto on bentsodiatsepiineja.

Vierailija
20/63 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt yli 20 vuotta epäsäännöllisesti max 2 tbl/viikossa. Resepti oli helppo saada ja helppo uusia. Yksityinen psykiatri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme