Lapsen saunatakki syttyi ihan itsestään palamaan
Luitteko uutisen, jossa kerrottiin että lapsen saunatakki,.märkä, syttyi itsekseen palamaan? Käsittämätön juttu, miten tuollainen voi olla mahdollista?!?!? Keksiikö joku teorian?!?
Kommentit (23)
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/b097e045-ae7a-4fbc-8680-fec…. Tässä linkki uutiseen.
Taisi lapsi vähän leikkiä tulella.
Hui 😱 miten toi edes mahdollista?? 😱😱
Pa skat se itsestään syttynyt. Ei kannata uskoa kaikkea
Kyllähän me kaikki tiedetään, ettei se nyt vaan itekseen syty =D Joku sen sytytti
Tulitikkuleikkejä leikitty? Tupakkaa poltettu salassa? Miksi tällaisestakin piti iltalehdelle soittaa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/b097e045-ae7a-4fbc-8680-fec…. Tässä linkki uutiseen.
VAROKAA TULEE VIRUKSIA!!!!
Palomiehet sano että ei ole mitään selitystä.
Minä tiedän että pahoja henkiä on, olen itse kokenut mitä ne voi tehdä. Ehkä tässä on kyse siitä. Saat^nanpalvojilla (muurareilla) on tällasia juttuja ja ne myös eliminoi ja uhkailee näin.
Onko ollut puulämmitteinen sauna? Lapsi ollut laittamassa saunatakkipäällä puita tulipesään, ja sieltä on lentänyt kipinä takkiin ja jäänyt kytemään. Sitten kun takki on ollut naulassa vanhempien takkien alla, niin on leimahtanut kokonaan tuleen. Tai lapsi on laittanut kytevän tulitikun takin taskuun. Ei se itsestään ole syttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän että pahoja henkiä on, olen itse kokenut mitä ne voi tehdä. Ehkä tässä on kyse siitä. Saat^nanpalvojilla (muurareilla) on tällasia juttuja ja ne myös eliminoi ja uhkailee näin.
Jos palomies sanoo, ettei ole selitystä, niin ei se tarkoita, etteikö selitys joskus tulisi.
Lopputeksti puutaheinää. Kirjoittaja ei usko ittekkään
Pirkko-63v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VAROKAA TULEE VIRUKSIA!!!!
Varmasti 😁
Laura yrittää tupakoida salaa puolisoltaan. Meinaa jäädä kiinni ja sujautti tumpin lapsen kylpytakkiin. Unohti sen sinne.
Takki syttyi tuleen.
Laura uskoo että kertomalla iltalehdelle juttuja itsekseen syttyvistä saunatakeista hän välttää kiinnijäämisen.
Vierailija kirjoitti:
Niijust. PÖÖÖÖ
"– Lapsen saunatakki riippui naulakossa, ja minun ja mieheni saunatakit riippuivat siinä päällä. Kaikki saunatakit olivat märkiä. Lapsen saunatakki paloi siellä alla, Laura kertoo"
Jotakin erikoista ollut takin taskussa. Märkä puuvillapyyhe ei syty itsekseen.
Ei kerrottu kuinka kauan kyseinen pyyhe oli ollut käytössä ennen tapahtunutta.
Niin. Sen palamaan syttyneen kylpytakin voi kyllä sammuttaa. Vesipalju alle ja pudotus. Kas, riekaleiksi palaneen takin jäänteet ovat märkiä.
Märkä tasku, neppariparisto ja whum. Pudonnut paristo on niin pieni, ettei ehkä koskaan löydy
Palomiehet kyllä yleensä tutkii kaiken tarkasti , siis palonsyttynis syyn. Karmiva tapaus, ei ole selitystä tuolle!
Vierailija kirjoitti:
Märkä tasku, neppariparisto ja whum. Pudonnut paristo on niin pieni, ettei ehkä koskaan löydy
Varmaan tässä se selitys, kiitos
En osaa linkata uutista, se oli iltalehdessä.