Oletko milloin viimeksi nostanut naisesi keittiön työtasolle ja pannut häntä siinä?
Kommentit (27)
Ai vitsi mä haaveilen tästä, en oo päässy koskaan kokemaan. Olis ihan superkiihottavaa.
Keittiön työtaso on hommaan hiukan vaikea paikka, mutta ruokapöydällä monestikin. Kuumaa hommaa. Varsinkin, jos naisella korkokengat jalasta. Silloin on hyvä napata koroista kiinni ja levittää jalat miten ikinä haluaakaan.
Nam nam.
Aika hankalaa, pitää väistellä tiskiallasta tai liesituuletinta. Eli ei olla kokeiltu.
Työtaso on liian korkealla. Keittiön pöytä on täydellisellä korkeudella seisaaaltaan panna pöydällä istuvaa tai makaavaa vaimoa.
Pari vuotta sitten kesällä kun vaimolla ei ollut kuin hellemekko päällä. Ja kyllä, hän tykkäsi.
Toi on niin yliseksikästä. Miehenä kun seisten oon siinä, näen naiseni vartalon kauneuden kokonaan. Seisoo yhä kolmevitosena pystyssä ja erektioo joutuu taivutteleen alemmas. Rinnat on jotenkin niin ihanasti, nännit nöpöttää. Lopussa haluun suuteluetäisyydelle ja päälle. Naisen farkut tms. roikkuu joskus toisessa nilkassa, jos oon hätäinen. Lähäriin tai puolilähäriin, tuvan pöydällä nii helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin yliseksikästä. Miehenä kun seisten oon siinä, näen naiseni vartalon kauneuden kokonaan. Seisoo yhä kolmevitosena pystyssä ja erektioo joutuu taivutteleen alemmas. Rinnat on jotenkin niin ihanasti, nännit nöpöttää. Lopussa haluun suuteluetäisyydelle ja päälle. Naisen farkut tms. roikkuu joskus toisessa nilkassa, jos oon hätäinen. Lähäriin tai puolilähäriin, tuvan pöydällä nii helppoa.
No olishan se aika noloa, jos 35 kalu ei seiso kun rautakanki.
Viime kesänä kun hänellä oli kesämekko päällä eikä alla mitään. Tulin töistä kotiin, puoliso teki jo ruokaa. Kävin suihkussa ja kulli oli kaiken aikaa että nouseeko vai ei, puolikova. Laitoin puhtaat alusasut jalkaan, teepaita päälle. Menin sen seksikkään naisen taakse, kosketin lantiota, suutelin niskaa. Hän että älä, pitää laittaa liha uuniin. Minä siihen että mitä voin tehdä tai auttaa, että saadaan sisäfilee äkkiä sinne? Mulla on sitten housuissa lihamöykky valmiina uuniin. Hän kuulemma huomasi jo. Pesin perunat ja pilkoin juurekset lihan kylkeen, liha äkkiä uuniin. Uunin luukku kii ja välittömästi nostin mekon takaa ylös, hän vähän pyllistää ottaen keittiön tasosta tukea ja jyskytettiin menemään koko kiiman voimalla.
Että ei ihan työtason päällä, mutta sitä vasten. Voistaas joku päivä...
Vierailija kirjoitti:
Keittiön työtaso on hommaan hiukan vaikea paikka, mutta ruokapöydällä monestikin. Kuumaa hommaa. Varsinkin, jos naisella korkokengat jalasta. Silloin on hyvä napata koroista kiinni ja levittää jalat miten ikinä haluaakaan.
Nam nam.
Työtason käyttö riippuu miehestä. Lyhyen lännät miehet eivät siitä puhele
Juu, vähän kun käyttää peffaa kuuman keittolevyn päällä, saa kivat lisäkiksit hommaan
En koskaan. Ei kiihota sit niinku pätkääkään. Sänky ehdottomasti paras. Voi pyöritellä naikkosta mielinmäärin eikä ole epämukavaa kummallekaan
Ajatellut asiaa. Kertonutkin siitä usein vaan.
Liian monta traktoria ajaa keittiön ikkunan edestä päivittäin. Vuoden ympäri. Lieneekö syynä ettei?
Linkoavan pyykkikoneen päälle olen naisen nostanut. Molemmat saivat ja paljon. Suosittelen kokeilemaan.
En ole työtasolle, mutta vatsalleen olen useastikin keittiön pöydälle kellistänyt ja nainut takaapäin. Tuo on kuulemma oikein ihanaa, jos sen tekee yllättäen ja odottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam nam.
Mieheni on 187cm pitkä, eli hyvää keskimittaa, jos ei vähän keskiarvoa pitempikin, eikä hän todellakaan ole persjalkainen. Silti keittiön työtaso on liian korkealla tuohon hommaan. Nykystandarilla tasot asennetaan 90cm korkeudelle, jopa ylemmäs.
Et taida tietää paljoakaan paneskelusta, miehistä, tai keittiötasoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam nam.
Mieheni on 187cm pitkä, eli hyvää keskimittaa, jos ei vähän keskiarvoa pitempikin, eikä hän todellakaan ole persjalkainen. Silti keittiön työtaso on liian korkealla tuohon hommaan. Nykystandarilla tasot asennetaan 90cm korkeudelle, jopa ylemmäs.
Et taida tietää paljoakaan paneskelusta, miehistä, tai keittiötasoista.
Enhän minä 💋💄
Maillä on kaapit siinä työtason päällä niin hankalaa olisi ahtautua sinne alle 40cm-50cm välikköön. Induktio lieden päällä on liesituuletin, joten sekin on kyllä hankala, pitäisi irroittaa ne suodattimet jotta pään saisi huuverin sisään ja se ei kovin seksikkäältä ajatukselta tunnu että pää olisi jossain rasvankäryisessä putkessa, miehen naidessa minua. Tuota keittiön pöytää on tullut mahallaan kädet käsiraudoilla selän taakse kiinnitettynä kyllä tullut kokeiltua. Silloinkin pöytä liikkuu kiinni seinään ja kolisee sitä vasten.
En oo nostanu keittiötasolle (mahtaako sellainen nykyisin edes kestää koko röykytystä?) Ei taida keittiöpöytäkään kestää kun ei ole enää pirttipöytää.
Mutta oon tehnyt kyllä spontaanisti niin, että oon repässy pikkarit pois siten, että nainen on nojannut keittiötasoa vasten ja pannut siinä.
Naiset eivät palstan mukaan pidä panemisesta. Nuolla pitää. Ja imuroida.
En koskaan. Mutta kokenut kuvailemasi olen