Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet heistä, jotka tekevät suunnilleen koko elämänsä töitä avustusjärjestöille?

Vierailija
03.03.2023 |

Itse ajattelen sitä lähinnä patologisena auttamisen tarpeena. Eli en ajattele heistä kovinkaan kauniisti.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu jos on löytänyt mieluisan työpaikan jossa auttaa ihmisiä.

Vierailija
2/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset mahdollistavat kaiken maailman loisijoiden olemassaolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen heitä Korruptiota lisäävinä henkilöinä. 

Vierailija
4/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on yksi urapolku kuten lääkäri, kaupan kassa, opettaja

Vierailija
5/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja ihmisiä.

Vierailija
6/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälittää kun oma elämä on annettu muiden käytettäväksi.

Vierailija
7/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä säälittää kun oma elämä on annettu muiden käytettäväksi.

Millä tavalla? Siis yleisesti se, että tekee töitä jollekin muulle, vai onko mielestäsi nimenomaan järjestöillä työskentelevät antaneet elämänsä muille? Miksi?

8/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen palkatta hylättyjen eläinten ja syöpälasten hyväksi työtä.

Vierailija
9/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset ihmiset mahdollistavat kaiken maailman loisijoiden olemassaolon.

Millä tavalla?

Vierailija
10/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vapaa maa ja jokainen saa käyttää elämänsä miten turhasti haluaa. Ei kuulu minulle. Jopa AP saat ihan vapaasti tuhlata elämäsi ruikuttamalla ja trollaamalla anonyymillä nettipalstalls. Ei liikuta minua mihinkään suuntaan.

Vierailija
11/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

white saviour syndrooma

Vierailija
12/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vapaa maa ja jokainen saa käyttää elämänsä miten turhasti haluaa. Ei kuulu minulle. Jopa AP saat ihan vapaasti tuhlata elämäsi ruikuttamalla ja trollaamalla anonyymillä nettipalstalls. Ei liikuta minua mihinkään suuntaan.

Eli olet sitä mieltä, että elämän(työn)sä on turhaa. Tämä selvä.

Vierailija
13/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkoittiko ketjun aloittaja palkallista vai palkatonta työtä mutta palkaton työ on patologista altruismia joka on ominaista vahvan hoivavietin omaaville naisille. Palkallinen työ avustusjärjestössä taas on työtä siinä missä mikä tahansa muukin paitsi että kehitysmaissa työskentely länsimaisella palkalla mahdollistaa korkean elintason, hyvän auton, palvelijoita, ja tietenkin jännittäviä kokemuksia eksoottisessa ympäristössä.

Vierailija
14/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasen ristin työntekijät veti drinkkejä altaalla ja pihviä naamariin 24/7 Haitilla ,samaan aikaan portin ulkopuolella paikalliset näki nälkää.

Tuosta oli juttua telkussaki.

Vierailija
15/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos menee Afrikkaan määräilemään köyhiä ja komentamaan töihin, mielestäni se on sopimatonta. Jos kokoaa avustuspaketteja ja saa palkkaa, voi vaikuttaa työaikoihin, ehkä ok. Riippuen missä järjestössä on, monissa voi olla jotain hämärää, ellei kaikissa. Ihmisten piiki.tys K-piikillä on moraalitonta.

Vierailija
16/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa työtä. Joillakin on arvot sellaiset, että arvostaa hyviä tekoja. Ei se ole mitään surullista auttamisen tarvetta, se on oman arvomaailman mukaan elämistä ja tuottaa tyydytystä siinä missä jollekin toiselle sitä tuottaa raha ja materia.

Älykkäämpi vaihtoehto on se avustamistyö kuin rahan kerääminen, kun asioita ajattelee tarpeeksi pitkälle.

Vierailija
17/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tekee ja miksi.

Vierailija
18/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta jokainen saa tehdä töitä siellä minne sattuu pääseemään. Oli se sitten avustusjärjestö tai mikä tahansa. Itse en anna avustusjärjestöille senttiäkään, koska noin 70% kerätyistä rahoista menee "keräyskuluihin."

Vierailija
19/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko samoin vaikkapa lääkäreistä, sairaanhoitajista jne? Tai esim syöpätutkijoista? 

Vierailija
20/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta jokainen saa tehdä töitä siellä minne sattuu pääseemään. Oli se sitten avustusjärjestö tai mikä tahansa. Itse en anna avustusjärjestöille senttiäkään, koska noin 70% kerätyistä rahoista menee "keräyskuluihin."

Punaisella ristillä tuo osuus on noin 20%. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi