Onko vauvapalsta vaikuttanut ajatteluusi jossain asiassa
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten silmitön manga- ja animeviha on saanut minut miettimään ja päätymään siihen lopputulokseen, että tulevilta Tinder-naisilta peitän harrastukseni.
Viha on voimakas sans. Todellisuudessa ketään ei kiinnostaisi lapselliset sarjakuvasi, jo et itse promoaisi niitä jatkuvasti.
En kyllä suosittelisi Attack on Titania tai Death Note lapsille. -eri
Enkä minä aikuisille. Onneksi meillä on lapsenmielistenkin kategoria käytettävissä.
Sorry nyt vain, nainen, mutta mitä lastenmielistä on Attack on Titanissa? :D Kait sinä nainen tajuat, että se käsittelee sotaa ja kansanmurhaa? Aikuisten kirja.
Palstan ansiosta olen huomannut, että maamme on täynnä ihmisiä, joita äly ja faktat karttavat.
Vierailija kirjoitti:
Se on vahvistanut käsitystä, että miehenä hyvää naisen kanssa hyvä juttu on seksi ja kevyt tapailu. Muu menee miehen kannalta tappiolle.
Kuinka naiset ajattelevat miestä lähinnä vain resurssina, vihattavan sellaisena.
Jipii! Onnistuin!
Aluksi järkytti minuakin, sitten yritin jos osaisin olla niin fiksu että saisin jonkun "muuttumaan" fiksuksi, kun se ei onnistunut niin:
Pätin olla minä ja kun kirjoitan niin just sitä mitä ajattelen ja olen, tykätkööt tai lykätkööt.
Uskon Jeesukseen = saan aina ns. takiini, mutta ei se minua muuksi muuta, toivon ja rukoilen että joku arka uskova saa rohkeutta minun rohkeudestani.
Olen vanhahko= sekin on iso miinus tällä av palstalla. Lihavahko= kuten jo sanottu, ihan ulkona..
Kuitenkin sitä minä olen ja sellaisenaan mileipiteitäni esitän. Modet kyllä aika usein moderoi, trollit huutaa, ja ateistit pöyristyy, mutta ei kun eteenpäin:
Olen tajunnut, että on olemassa paljon miehiä, jotka eivät halua vertaistukea, vaikka olisi kuinka paljon samanlaisia kokemuksia ja mielenkiinnonkohteita, ja heihin törmää lähinnä tällä palstalla. Ainakaan eivät toivo minkäänlaista vertaisuutta minun kanssani, olen vain jokin toiseutettava objekti. Ero vastaaviin naisiin ja livemaailman miehiin on valtava. Olenkin lakannut yrittämästä tarjota sellaista täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut että ei kannata kirjoittaa ajatuksella mitään pitkää ja järkevää vasta-argumenttia, kun se toinen vain vänkää omaa asiaansa joka tapauksessa eikä ymmärrä lukemaansa.Ja kaiken huipuksi tehtailee saman aloituksen uudelleen, uudelleen ja uudelleen.
Olen ajat sitten ottanut asenteen etten edes odota keskustelua. Se on muutenkin vaikeaa tuntemattomien kesken. Joskus voi tulla pientä dialoginpätkää mutta tykkään vaan tuulettaa ajatuksiani, viis siitä onko sillä mitään merkitystä. Omaa hyvinvointiani tuo on lisännyt. Ei ole ketään kenen kanssa puhua muuten. Jokaisella olkoon omat syynsä roikkua täällä. Jossain peliautomaatillako pitäisi olla haaskaamassa rahojaan?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten miesten säälittävät kikkelijankkaukset ihmetyttävät.
Mistä tiedät ne
a. aikuisiksi
b. miehiksi
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa jogurttiosaston ohi ei voi kävellä ajattelematta että siellä joku mies ostaa lasten vanukkaita...
hihihi
tässä sitä arjen miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Naisena on myöskin tämän palstan kautta tullut opittua pimppihäpeää. Ei koskaan oikeassa elämässä ole ollut huolta siitä, onko häpyhuulet isot tai epäsymmetriset tai väärän väriset. Täällä on selvinnyt, että pitäisi olla ruusunnupun pinkki viivapillu ja mielellään vielä valkaistu persereikäkin.
Lopeta se pimppihäpeä heti alkuunsa. Täällä huumealkohoureiset älleröt höpöttävät tyhjää ja sinulle he ovat auktoriteetteja?
Olen tajunnut, että ihmiset eivät ole keskimäärin yhtään sen älykkäämpiä kuin muutkaan eläimet.
Kyllä on vaikuttanut.
Jotenkin luulin, että tänne kirjoittavat sellaiset 25 -90 vuotiaat, niin kuin itsekin tuohon ikähaarukkaan kuulun.
Mutta minua hämmensi että täällä on joku "mitä salkkareissa tapahtuu" tm. ketju.
Eikös se Salatut elämät ole teinisarja? Ihmettelen että muka aikuiset seuraavat ja jopa kommentoivat Salkkareita...
Kääk.
Jos tuossa on suomalaisten aikusten keskusteluketju, niin voi herra isä.
Saahan ne tietysti teinitkin kirjoittaa, ei mitään. Mutta tuntuu hölmölle kysyä neuvoa vaikka miltä vaihdevuosien ensioireet tuntuu, jos vastaajana on 14-vuotias.
Mutta on minuun vaikuttanut se, että ylipainoisena minua on ruvennut hävettämään...ylipainoni ja työssä oloni.
Olen erittäin taitava vastuullisessa työssäni eikä työtoverini ole koskaan mitenkään arvostelleet työtäni painoni mukaan.
Olen ruvennut epäilemään että he tai asiakkaamme ovat kuitenkin jotka kirjoittavat tänne miten heitä oksettaa ulkonäköni.
Koska olen lihava.
Turha on kertoa miten paljon maksan veroja tai toimin yhteiskunnan hyväksi.
Koska olen lihava, läski, en tiedä miten laihduttaa, en ymmärrä että minun pitää syödä vähemmän ja liikkua enemmän, vien tilaa bussissa ja lentokoneessa ja minun pitäisi korvata kaikki mitä normaalipainoiset joutuvat maksamaan minun läskeyteni vuoksi ja yleensä olen paska-kasa ja luuseri jonka pitäisi laihtua(ei laihduttaa) kesään mennessä normaalipainoiseksi, olipa lähtöpaino mitä tahansa.
Sinä joka tunnet oksetusta kohdatessasi minut, läskin. lihavan ja UHRIUTUJAN, tule kohdatessamme puhumaan minulle, älä sylje jälkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vaikuttanut.
Jotenkin luulin, että tänne kirjoittavat sellaiset 25 -90 vuotiaat, niin kuin itsekin tuohon ikähaarukkaan kuulun.
Mutta minua hämmensi että täällä on joku "mitä salkkareissa tapahtuu" tm. ketju.
Eikös se Salatut elämät ole teinisarja? Ihmettelen että muka aikuiset seuraavat ja jopa kommentoivat Salkkareita...
Kääk.
Jos tuossa on suomalaisten aikusten keskusteluketju, niin voi herra isä.
Saahan ne tietysti teinitkin kirjoittaa, ei mitään. Mutta tuntuu hölmölle kysyä neuvoa vaikka miltä vaihdevuosien ensioireet tuntuu, jos vastaajana on 14-vuotias.
Mutta on minuun vaikuttanut se, että ylipainoisena minua on ruvennut hävettämään...ylipainoni ja työssä oloni.
Olen erittäin taitava vastuullisessa työssäni eikä työtoverini ole koskaan mitenkään arvostelleet työtäni painoni mukaan.
Olen ruvennut epäilemään että he tai asiakkaamme ovat kuitenkin jotka kirjoittavat tänne miten heitä oksettaa ulkonäköni.
Koska olen lihava.
Turha on kertoa miten paljon maksan veroja tai toimin yhteiskunnan hyväksi.
Koska olen lihava, läski, en tiedä miten laihduttaa, en ymmärrä että minun pitää syödä vähemmän ja liikkua enemmän, vien tilaa bussissa ja lentokoneessa ja minun pitäisi korvata kaikki mitä normaalipainoiset joutuvat maksamaan minun läskeyteni vuoksi ja yleensä olen paska-kasa ja luuseri jonka pitäisi laihtua(ei laihduttaa) kesään mennessä normaalipainoiseksi, olipa lähtöpaino mitä tahansa.
Sinä joka tunnet oksetusta kohdatessasi minut, läskin. lihavan ja UHRIUTUJAN, tule kohdatessamme puhumaan minulle, älä sylje jälkeeni.
Jos olet lihava, niin miksi et voi laihduttaa sen sijaan että vikiset täällä?
Vierailija kirjoitti:
Uppis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen nettiä (joo olen vanha) tullut ajatelleeksi, että yllättävän iso osa ihmisistä on näköjään aivan mustia sisältä. He vain piilottavat sen irl. Eniten tämä näkyi Janita Lukkarisen kohtelussa esim. tällä palstalla. Mitä uskomatonta julmuutta. Nuori ihminen oli kuolemansairas ja hänestä oli vauvalla pitkiä haukkumaketjuja, joissa väitettiin hänen valehtelevan sairaudestaan (vaikka hän oli jo Terhokodin potilas) ja pilkattiin hänen haluaan elää loppuun asti ja ottaa vaikkapa nenälävistys, kun se häntä ilahdutti. Toivon, että osaa näistä herjaajista ja pilkkaajista edes hieman hävetti, kun kuolema tuli. Mutta eihän persoonaltaan sairaita ja täysin empatiakyvyttömiä ihmisiä tietenkään hävetä. Noh, tulipa Janita todistaneeksi, että oli oikeasti sairas. Rauha hänen muistolleen.
Olet vanha, ellet suorastaan dementoitunut? Janita Lukkarista ei saa arvostella, koska hän oli huomiohuoraajien eliittiä, ja haki huomiota vielä kuolinvuoteellaankin, silleen tyylikkäästi "KATSOKAA NYT KUINKA MÄ KÄRSIN, ITKETÄÄN KAIKKI NYT YHDESSÄ HEI IHKU IHKU JAKSUHALI.." Ts. vain sairauteen asti narsisti voi toimia noin, tai sitten ihmiseltä puuttuu aivot kokonaan. Silloin kun sairastaa, se sairaus vaatii kaiken huomion siltä potilaalta, koska sen potilaan asenteella on paljon tekemistä sen kanssa, miten siitä sairaudesta selvitään. Kaikki voimavarat siihen = voisi elää tänäkin päivänä, vaan kun piti uhriutua oikein näyttävästi ja hakea huomiota, niin miten kävi? Nyt on multaa suussa, ja unohtunut noin 100% kansaa.
Sinä päätit sitten todistaa kommentoimasi kommentin todeksi. Sinä olet sitä kuvottavaa saastaa, mitä onneksi vain pieni vähemmistö täällä on.
Peukutin, mutta omalta puoleltani muutan tuon viimeisen lauseen. En pidä kirjoittajaa saastana, koska jokaisella on sama ihmisarvo, mutta nuo Janita Lukkarista koskevat hirveät viestit ovat täyttä saastaa. Miksi ne saivat ja saavat olla täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen nettiä (joo olen vanha) tullut ajatelleeksi, että yllättävän iso osa ihmisistä on näköjään aivan mustia sisältä. He vain piilottavat sen irl. Eniten tämä näkyi Janita Lukkarisen kohtelussa esim. tällä palstalla. Mitä uskomatonta julmuutta. Nuori ihminen oli kuolemansairas ja hänestä oli vauvalla pitkiä haukkumaketjuja, joissa väitettiin hänen valehtelevan sairaudestaan (vaikka hän oli jo Terhokodin potilas) ja pilkattiin hänen haluaan elää loppuun asti ja ottaa vaikkapa nenälävistys, kun se häntä ilahdutti. Toivon, että osaa näistä herjaajista ja pilkkaajista edes hieman hävetti, kun kuolema tuli. Mutta eihän persoonaltaan sairaita ja täysin empatiakyvyttömiä ihmisiä tietenkään hävetä. Noh, tulipa Janita todistaneeksi, että oli oikeasti sairas. Rauha hänen muistolleen.
Olet vanha, ellet suorastaan dementoitunut? Janita Lukkarista ei saa arvostella, koska hän oli huomiohuoraajien eliittiä, ja haki huomiota vielä kuolinvuoteellaankin, silleen tyylikkäästi "KATSOKAA NYT KUINKA MÄ KÄRSIN, ITKETÄÄN KAIKKI NYT YHDESSÄ HEI IHKU IHKU JAKSUHALI.." Ts. vain sairauteen asti narsisti voi toimia noin, tai sitten ihmiseltä puuttuu aivot kokonaan. Silloin kun sairastaa, se sairaus vaatii kaiken huomion siltä potilaalta, koska sen potilaan asenteella on paljon tekemistä sen kanssa, miten siitä sairaudesta selvitään. Kaikki voimavarat siihen = voisi elää tänäkin päivänä, vaan kun piti uhriutua oikein näyttävästi ja hakea huomiota, niin miten kävi? Nyt on multaa suussa, ja unohtunut noin 100% kansaa.
Sinä päätit sitten todistaa kommentoimasi kommentin todeksi. Sinä olet sitä kuvottavaa saastaa, mitä onneksi vain pieni vähemmistö täällä on.
Peukutin, mutta omalta puoleltani muutan tuon viimeisen lauseen. En pidä kirjoittajaa saastana, koska jokaisella on sama ihmisarvo, mutta nuo Janita Lukkarista koskevat hirveät viestit ovat täyttä saastaa. Miksi ne saivat ja saavat olla täällä?
Jatkuu.
Ei ole yllätys tämä palsta, koska minulla ei ole mitään idealistisia käsityksiä ihmiskunnan suhteen.
Ehkä pari-kolme asiaa jotka ovat sentään herättäneet ihmetystä. Kuten sen suu ri. Myös se on yksi syy, miksi en äänestä enää. Median 1. tarkoitus on suojella valtaapitäviä ja tämä on Sanoman foorumi. Ei ole mitään syytä äänestää enää ketään tällaisessa maassa.
Oksettavat viestit joita ei poisteta, mutta rakentavat ja kiinnostavat aiheet ilmiannetaan heti.
On tullut joskus mieleen, että ovatko nuo oksettavat viestit ja ketjut venäläisten tekemiä? Minulla on hirveä käsitys niistä ollut jo ennestään.
Jos ovat suomalaisten, suomalaisilla on yhtä vähän toivoa itsestään, kuin venäläisillä.
Hävetkää.
Sivistyksen ja hyvien käytöstapojen puute, mutta sitä olen ikäni ihmetellyt jo ennen tätä palstaa. Ehkä tämä sivistyksen täydellinen alasajo vähäsen yllättää, mutta ei ehkä kuitenkaan.
Olen kyyninen ja vielä enemmän kyynistyin kun tulin tänne.
Ei inspiroi tämä palsta. Tämän perusteella suomalaisilla ei ole enää toivoa.
Joten antaa olla. Ei kertakaikkiaan kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu.
Ei ole yllätys tämä palsta, koska minulla ei ole mitään idealistisia käsityksiä ihmiskunnan suhteen.
Ehkä pari-kolme asiaa jotka ovat sentään herättäneet ihmetystä. Kuten sen suu ri. Myös se on yksi syy, miksi en äänestä enää. Median 1. tarkoitus on suojella valtaapitäviä ja tämä on Sanoman foorumi. Ei ole mitään syytä äänestää enää ketään tällaisessa maassa.
Oksettavat viestit joita ei poisteta, mutta rakentavat ja kiinnostavat aiheet ilmiannetaan heti.
On tullut joskus mieleen, että ovatko nuo oksettavat viestit ja ketjut venäläisten tekemiä? Minulla on hirveä käsitys niistä ollut jo ennestään.
Jos ovat suomalaisten, suomalaisilla on yhtä vähän toivoa itsestään, kuin venäläisillä.
Hävetkää.
Sivistyksen ja hyvien käytöstapojen puute, mutta sitä olen ikäni ihmetellyt jo ennen tätä palstaa. Ehkä tämä sivistyksen täydellinen alasajo vähäsen yllättää, mutta ei ehkä kuitenkaan.
Olen kyyninen ja vielä enemmän kyynistyin kun tulin tänne.
Ei inspiroi tämä palsta. Tämän perusteella suomalaisilla ei ole enää toivoa.
Joten antaa olla. Ei kertakaikkiaan kiinnosta enää.
Tämä unohtui sanoa:
Muuan viisas on sanonut, että kaikki ihmiset pohjimmiltaan vihaavat toisiaan.
Näin se on.
Tämä oli vain yksi nurkkaus maailmassa joka jälleen todisti sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena on myöskin tämän palstan kautta tullut opittua pimppihäpeää. Ei koskaan oikeassa elämässä ole ollut huolta siitä, onko häpyhuulet isot tai epäsymmetriset tai väärän väriset. Täällä on selvinnyt, että pitäisi olla ruusunnupun pinkki viivapillu ja mielellään vielä valkaistu persereikäkin.
Lopeta se pimppihäpeä heti alkuunsa. Täällä huumealkohoureiset älleröt höpöttävät tyhjää ja sinulle he ovat auktoriteetteja?
No tämä, siis herranjumala nyt järki käteen! Miettikää vaikka hetki millaiset ihmiset näitä sekojuttuja tänne kirjoittaa, siis kunnolla miettikää niin ahdistus häviää.
No jaa. Monta monologia käynnissä ja ihmiset tuuttaavat nimettöminä viestejään, kuka milläkin motiivilla.
Olisin huolissani, jos joku (nuori) rajoittaisi elämäänsä tai rakentaisi elämänkatsomustaan ja ihmiskuvaansa tällaisen palstan varassa.
Vierailija kirjoitti:
Palsta on käytännössä todistanut, kuinka Suomessa rajoitetaan mielipiteenvapautta ja tiedon jakamista. Kyseistä epädemokraattista toimintaa tukevat Sanoman kaltaiset suuret mediatalot.
Tänne purkautuu paljon sellaista painetta mitä ei toisaalla suvaita.
Ei pidä aliarvioida varaventtiilien merkitystä. Olisi hirveää jos kaiken julkisen itseilmaisun täytyisi läpäistä tiukat muoto- ja sisältövaatimukset. Jokaisella palauteformaatilla on arvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vahvistanut käsitystä, että miehenä hyvää naisen kanssa hyvä juttu on seksi ja kevyt tapailu. Muu menee miehen kannalta tappiolle.
Kuinka naiset ajattelevat miestä lähinnä vain resurssina, vihattavan sellaisena.
Tämä olisi voinut olla minun näppikseltä
Palsta on järkyttänyt mun sisintä. Oon luullut, että useimmat ihmiset tahtovat hyvää muille, mutta täällä on selvinnyt, että ilkeitä riittää enemmän kuin uskoin mahdolliseksi.