Onko vauvapalsta vaikuttanut ajatteluusi jossain asiassa
Kommentit (276)
Vihaan konservatiiveja entistäkin enemmän
Jep, usko ihmiskuntaan hävinnyt täysin.
Otsikkoon viitaten voin sanoa, että olen opastanut ja viisastuttanet sadoissa aiheissa tietämättömiä ja koen sen velvollisuudekseni etuoikeutettuna.
On. Keskustelutyyli tuntuu normaalilta, vaikka aluksi olin ihan kauhuissani kuinkantympeitä ihmiset on. Nykyään taidan itsekkin olla yhtä tympeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vaikuttanut.
Olen nimittäin lihava ja täältä olen oppinut miten minun(kin) lihavuuteni suorastaan ahdistaa ja ällöttää ihmisiä.
Ennen kävin kuin muutkin ihmiset kaupoissa, kahvilassa, kirjastossa...jne.
Nyt en käy.
Ennen myös käydessäni siellä yleisillä paikoilla, meikkasin ja pukeuduin nätisti mutta opin että se on väärää kehopositiivisuutta. (Vasta sitten kun on laihtunut normaaleihin mittoihin, saa palkita itseään kaunistautumalla, ei ennen. Tai jos nyt joutuisin jossain asioimaan, minun olisi syytä kantaa kaulassani kylttiä, jossa selvitetään miksi olen näin lihava sekä mitä olen aikonut tehdä laihtuakseni).
No, meneehän se elämä näinkin.
Tähän yritin kommentoida mutta viesti ei jostain syystä tullut näytille.
Totta kai sinä ja te muutkin lihavat saatte kulkea yleisillä paikoilla.
Enhän minä esim. paheksu vaikkapa lyhytkasvuisia, pyörätuolilla kulkevia, ihmisiä,joilla on jokin näkyvä vamma esim. kasvoissa.
Enkä myöskään sylje lihavien kohdalla, niin tuolla joku lihava toivoi ettei syljettäisi. En varmasti sylje ihmisiin.
Mutta en voi sille mitään, että lihavan ihmisen kohdatessani vaikka kaupassa tai peräti uimahallissa minun tekee pahaa, vähän kuin näkisin itseni lihavana tai kuvittelisin miltä sellaisínen läskinen iho tuntuu.
En osaa selittää tätä oikein kunnolla, mutta sellaista mitä jossain youtubessa on, jollain on vaikka jotain nestettä tihkuva ihosairaus.
Ja ajattelen,mitä on tapahtunut, että tuo ihminen on ajautunut tuollaiseksi, voisinko ehkä auttaa jotenkin.
Tekisi mieleni kysyä, mutta en tiedä miten.
Ja tosiaan vielä haluan korostaa, että te lihavat kun tulette minua vastaan niin tervehdin teitä iloisesti
ja näytän peukkua, jos olette laihtuneet.
Voin vaikka tarjota kahvit, sen olette todella ansainneet.
Siis kommenttini alkaa "meneehän se elämä näinkin" jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vaikuttanut.
Olen nimittäin lihava ja täältä olen oppinut miten minun(kin) lihavuuteni suorastaan ahdistaa ja ällöttää ihmisiä.
Nyt en käy.
Ennen myös käydessäni siellä yleisillä paikoilla, meikkasin ja pukeuduin nätisti mutta opin että se on väärää kehopositiivisuutta. (Vasta sitten kun on laihtunut normaaleihin mittoihin, saa palkita itseään kaunistautumalla, ei ennen. Tai jos nyt joutuisin jossain asioimaan, minun olisi syytä kantaa kaulassani kylttiä, jossa selvitetään miksi olen näin lihava sekä mitä olen aikonut tehdä laihtuakseni).
P.S. Milloin tulee ensimmäinen kommentti: Miksi yrität uhriutua ja olla marttyyri sen sijaan että laihduttaisit?
Söisit vähemmän ja liikkuisit reilusti monta tuntia päivässä niin laihtuisit.
En varmasti vihaa lihavia ihmisiä ja minun puolestani he saavat asioida siellä missä me muutkin, mutta haluaisin kerrankin rehellisen vastauksen, että miksi et tosiaan syö vähemmän ja liiku enemmän.
Varmasti laihtuisit. Jos nyt et ole neliraajahalvaantunut tms. niin voit varmaan liikkua tai liikehtiä niin että kaloreita kuluu.
Ja anteeksi vain, kyllä kuullostat uhriutujalta, kehuako meidän sinua pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Saanut minut uskomaan, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä ja mukavia. Aiemmin ajattelin kaikkien ajattelevan toisista ilkeästi ja puhuvan vain pahaa, mutta täällä on niin mukavia ja auttavaisia ihmisiä, tuetaan toisia kirjoittajia monenlaisissa tilanteissa.
Yksi tuttavani tosin sanoi kokevansa aivan päinvastoin. Hän kuulemma välttää koko "likaviemärin" lukemista, koska se saa hänet masentumaan ja todistaa, että ihmiset ovat pahoja ja ilkeitä.
Minäkään en uskalla juuri lukea tätä palstaa,olen ruvennut jopa itkemään, kun ajattelen miten rumana ihmiset minua pitävät.
Tällä palstalla tulee käytyä sellaisten hyvän mielen-ketjujen vuoksi,vaikkpa 60-luvulla syntyneet...jne,
Mutta sitten erehdyn lukemaan, jotain ulkönäköön liittyviä keskusteluja, niin on päivä pilalla.
ei sitten mitenkään. tämähän on vain trullien ja nettisotien veteraanien keskinäinen ulina-areena. ei täällä ketään oteta tosissaan. täällä kaikki on sitä kaikkea, mitä he eivät ole oikeassa maailmassa. joten hyviä nauruja täältä saa mistä ketjusta tahansa.
Ap, miksi et enää mene uimahalliin?
Itse en ilkeä enää mennä koska olen lihava.
Ennen kyllä kävin, koska se on erittäin hyvää liikuntaa lihaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vaikuttanut.
Nyt en käy.
Tähän yritin kommentoida mutta viesti ei jostain syystä tullut näytille.
Totta kai sinä ja te muutkin lihavat saatte kulkea yleisillä paikoilla.
Enhän minä esim. paheksu vaikkapa lyhytkasvuisia, pyörätuolilla kulkevia, ihmisiä,joilla on jokin näkyvä vamma esim. kasvoissa.
Enkä myöskään sylje lihavien kohdalla, niin tuolla joku lihava toivoi ettei syljettäisi. En varmasti sylje ihmisiin.
Mutta en voi sille mitään, että lihavan ihmisen kohdatessani vaikka kaupassa tai peräti uimahallissa minun tekee pahaa, vähän kuin näkisin itseni lihavana tai kuvittelisin miltä sellaisínen läskinen iho tuntuu.
En osaa selittää tätä oikein kunnolla, mutta sellaista mitä jossain youtubessa on, jollain on vaikka jotain nestettä tihkuva ihosairaus.
Ja ajattelen,mitä on tapahtunut, että tuo ihminen on ajautunut tuollaiseksi, voisinko ehkä auttaa jotenkin.
Tekisi mieleni kysyä, mutta en tiedä miten.
Ja tosiaan vielä haluan korostaa, että te lihavat kun tulette minua vastaan niin tervehdin teitä iloisesti
ja näytän peukkua, jos olette laihtuneet.
Voin vaikka tarjota kahvit, sen olette todella ansainneet.
Mitä mä juuri luin?
On vaikuttanut, mutta nyt näitä vastauksia lukemalla, olen päättänyt, että otan entisen maalaisjärkeni takaisin.
Vain yhdessä asiassa on ja se on se että naisettomat miehet on kuraa ja syystä naisettomia. Nyt jos joku sanoo että ei kaikki naisettomat miehet, niin olisi ollut kiva nähdä täällä edes yksi esimerkki normaalista ja asiallisesta tapauksesta. Ei niitä ole, koska jos olisi, ne näkyisi keskusteluissa edes jollain lailla. Naiseton on naiseton syystä.
Ennen uskoin, että ainakin suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan hyviä ja haluaa muillekin hyvää. Nyt on usko rapissut ja suhtaudun ihmisiin epäluuloisemmin ja varautuneemmin.
Olen myös menettänyt kunnioitukseni ja arvostukseni miehiä kohtaan. Nyt kun olen oppinut, että minulla ei ole mitään arvoa ihmisenä, ainoastaan iälläni ja ulkonäölläni on merkitystä. Että yksikään mies ei voi aidosti rakastaa naista, haluaa vain käyttää hyväkseen. Ja kuinka miehet haluavat oikeasti vain sen tahdottoman kodinhoitajan ja seksiorjan, eivät oikeaa kumppania.
No, eipähän täällä voi kyllä olla omastakaan sukupuolestaan kovin ylpeä...😀
Huomannut miten paljon on tyhmyyttä, kateellisuutta japahansuopaisuutta. 🙄