Onko vauvapalsta vaikuttanut ajatteluusi jossain asiassa
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Sen, että yksinäisyydestä kärsivä ihmisparka-siis jos on mies - on vapaata riistaa kaikille ihmispiruille modejenkin suostumuksella ja herättää naisissa sadistisia piirteitä.
Naiset nauravat miehille jotka ovat vastentahoisesti selibaatissa, kun he ovat itse vastentahoisesti ilman parisuhdetta.
Eivät tajua asian ironiaa.
Palsta sai minut inhoamaan itsekkäitä ja tekopyhiä vihervasemmistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, että yksinäisyydestä kärsivä ihmisparka-siis jos on mies - on vapaata riistaa kaikille ihmispiruille modejenkin suostumuksella ja herättää naisissa sadistisia piirteitä.
Älä saatana solvaa muita jos haluat myötätuntoa. Se solvaaminen kas oivasti paljastaa sinut narsistiksi joka kerta. Hiukan itsereflektiota ja ehkä kunnon lääkitys kehiin, käyt lääkärillä jne.
Aloit sitten solvaamaan kanssakeskustelijaa. Mitenkäs sinun diagnoosisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari juttua - se, kuinka moni nainen alkaa pikkulapsimaisen kiukuttelun jos osoittaa hänen olevan jossain väärässä eli on kykenemätön aikuiseen keskusteluun. Ja se, kuinka luihusti käyttäytyy porukka täällä, modeja myöten. Molemmat hiukan yllättivät, vaikka vanhuuttani kyynistynyt olenkin.
Samaa mieltä. Täältä tullaan kysymään neuvoa asiaan. Ja sitten kun ehdotetaan eri ratkaisuja, niin mikään ei kuitenkaan käy ja alkaa hirveä puolustautuminen ja kiukuttelu, kun muut eivät kirjoittaneetkaan sellaisia vastauksia, mitä aloittaja luuli saavansa.
Neuvot on tasoa ota enemmän suikkiin tai anna persettä tilanteessa missä mies ei osallistu lasten hoitoon tai pettää, niin joo ne "neuvot " voikin jättää omaan arvoonsa, vaikka miespuolisista kirjoittajista on ihan ykkös neuvoja.
Siihen, miten äideistä ajatellaan.
En enää edes yritä tulla toimeen ihmisten kanssa, joilla ei ole lapsia ja jotka jollain tapaa tuovat esille sen että halveksuvat minua. Ennen ajattelin, että kuvittelen sen vain.
Se, miten puhutaan että äidit on sitä ja tätä, ja miten ketään ei kiinnosta kuunnella heidän juttujaan yms. Ei tarvitse sitten ihmetellä, mihin ne lapsen saaneet ystävät katoaa, kun heiltä vaaditaan mahdottomia (mikään ei saa ystävyydessä muuttua, lapsista ei saa puhua, aina pitää olla kiinnostunut muiden elämistä enemmän).
Yks juttu: Ootteko koskaan miettinyt, että tämä on oikeasti palsta, joka on tarkoitettu raskaudesta ja perhearjesta puhumiseen, mutta menee tarvittaessa vaikka nuortenchatista?
Toinen juttu: Olen oppinut sen, että jos joku tekee vähänkin arveluttavan aloituksen, Ap pitää heti haukkua maanrakoon ja armoa ei anneta.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari juttua - se, kuinka moni nainen alkaa pikkulapsimaisen kiukuttelun jos osoittaa hänen olevan jossain väärässä eli on kykenemätön aikuiseen keskusteluun. Ja se, kuinka luihusti käyttäytyy porukka täällä, modeja myöten. Molemmat hiukan yllättivät, vaikka vanhuuttani kyynistynyt olenkin.
Samaa mieltä. Täältä tullaan kysymään neuvoa asiaan. Ja sitten kun ehdotetaan eri ratkaisuja, niin mikään ei kuitenkaan käy ja alkaa hirveä puolustautuminen ja kiukuttelu, kun muut eivät kirjoittaneetkaan sellaisia vastauksia, mitä aloittaja luuli saavansa.
Neuvot on tasoa ota enemmän suikkiin tai anna persettä tilanteessa missä mies ei osallistu lasten hoitoon tai pettää, niin joo ne "neuvot " voikin jättää omaan arvoonsa, vaikka miespuolisista kirjoittajista on ihan ykkös neuvoja.
Vai oikein tuollaisia neuvoja vain tarjotaan. Ja tietysti "miehistä ykkösneuvoja"
Mielenkiintoinen näkemys
Joskus ajattelen täältä luettua lausetta: Mikä siinä kusivehkeiden hinkkaamisessa yhteen on niin ihmeellistä?
Tyyppi kirjoitti:
Yks juttu: Ootteko koskaan miettinyt, että tämä on oikeasti palsta, joka on tarkoitettu raskaudesta ja perhearjesta puhumiseen, mutta menee tarvittaessa vaikka nuortenchatista?
Toinen juttu: Olen oppinut sen, että jos joku tekee vähänkin arveluttavan aloituksen, Ap pitää heti haukkua maanrakoon ja armoa ei anneta.
On tämä kyllä ihan selvästi palsta, jonne teinit kirjoittelevat. Lie sitten teini-isiä tai-äitejä.
Mutta jotkut keskusteluketjut, vaikka kuinka pitkät, on ihan hämmästyttäviä.
Kysellään Harry Pottereista ja Salatuista elämistä ja tosissaan. Ei millään huumorimielellä, niinkuin aluksi luulin.
Kyllä hävettäisi jos olisin nykyvauva ja saisin sitten tietää aikuisena että isi ja äiti on minun pienenä ollessani osallistunut johonkin harry potter-keskusteluun.
On. Arvostan kantasuomalaisia naisia vähemmän.
Ennen pidin perussuomalaisia tavallisina tolkun ihmisinä, mutta en enää. Tähän on vaikuttanut palstan ns. palstapersut
Vierailija kirjoitti:
Ennen pidin perussuomalaisia tavallisina tolkun ihmisinä, mutta en enää. Tähän on vaikuttanut palstan ns. palstapersut
Itselleni on käynyt päinvastoin. Olen oppinut tuntemaan Silakkaliikkeen tällä palstalla. Heihin verrattuna persut vaikuttavat aika normaaleilta. Luulin Silakoita joksikin harmittomaksi wokeliikehdinnäksi mutta palstailun myötä minulle on paljastunut että nämä ovat 5-vuotiaan kypsyystasolla olevia rotuoppia kannattavia totalitaristeja.
Lopetin vihreiden äänestämisen tykkänään Ja nyt onnellisesti oikealla laidalla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ajattelen täältä luettua lausetta: Mikä siinä kusivehkeiden hinkkaamisessa yhteen on niin ihmeellistä?
Huvin sanottu. Ei sillä ole oikeastaan paskankaan merkitystä, loppupeleissä...
Tää on
Mun elämän suola. Joskus jopa henkireikä.
En käy joka pv ja joskus ollu pitkiä taukoja. Mun mielestä täällä on hyvä henki, kaikesta huolimatta.
Ajatelkaa jos ois iso puisto kesällä ja sinne kokoontuisi palstailijat.
Mulla ei oo noin 3 vuoteen ollut ketään vahvaa ihmistä elämässä. Ennen oli seurustelukumppani ja myös kavereita jotka yrittivät vaikuttaa minuun. On ollu eräänlainen matka itseeni ja täällä olen voinut sitä toteuttaa. Tietoisesti valitsi tämän tien, ne tyypit olivat vain liian rankkoja ja koin lopulta antavani itsestäni liikaa saamatta juuri mitään.
Saanut minut uskomaan, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä ja mukavia. Aiemmin ajattelin kaikkien ajattelevan toisista ilkeästi ja puhuvan vain pahaa, mutta täällä on niin mukavia ja auttavaisia ihmisiä, tuetaan toisia kirjoittajia monenlaisissa tilanteissa.
Yksi tuttavani tosin sanoi kokevansa aivan päinvastoin. Hän kuulemma välttää koko "likaviemärin" lukemista, koska se saa hänet masentumaan ja todistaa, että ihmiset ovat pahoja ja ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on käynyt päinvastoin. Olen oppinut tuntemaan Silakkaliikkeen tällä palstalla. Heihin verrattuna persut vaikuttavat aika normaaleilta. Luulin Silakoita joksikin harmittomaksi wokeliikehdinnäksi mutta palstailun myötä minulle on paljastunut että nämä ovat 5-vuotiaan kypsyystasolla olevia rotuoppia kannattavia totalitaristeja.
Tunteisiin . . .
Vierailija kirjoitti:
Lopetin vihreiden äänestämisen tykkänään Ja nyt onnellisesti oikealla laidalla.
Kyllä huomaa että entinen vihreiden äänestäjä . . . Ei voi kauhalla vaatia jne.
Olen alkanut hieman pelätä, että liityn joskus mukaan vihan, katkeruuden ja yksinäisyyden ryvettämään kuoroon, joka haukkuu naiset, miehet, vanhat, nuoret, maalaiset, kaupunkilaiset jne.
Kavahdan aiempaa enemmän perusteetonta yleistämistä, kollektivismia ja intomielistä lippujen (sp-identiteetti, puolue, harrastus, siviilisääty, ammatti...) taakse ryhmittymistä.