Sofi Oksanen arvostelee Käärijää kovin sanoin Venäjä-kannanotosta
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/592aaf2b-6dd3-4201-af75-6b5a0aa88efd
Mistä lähtien Suomi on ollut joku Pohjois-Korea, jossa ei saa seurata, mitä muut tekevät? Itsekin seuraan propaganda-kanavia, osittain huvin vuoksi ja osittain sen takia, että tiedän mitä valheita kulloinkin siellä kiertää.
Kommentit (990)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Ukrainan sodan mediaseksikkyys ja hyvesignalointi alkaa kyllästyttämään, niin tässä linkki lukuisiin muihin sotiin, joita käydään tälläkin hetkellä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_k%C3%A4ynniss%C3%A4_olevista_sod…
Juu. Ei paljon hälyä pidetä. Typerintä mitä olen lukenut tältäkin palstalta moneen kertaan, on se, että aidosti ihmetellään, että mitä tapahtuu, jos nyt aletaan sotimaan, kun maailmassa on ollut rauha niin pitkään.
Myönnän aivan suoraan,että sattuu kiinnostamaan Euroopassa tapahtuva sota enemmän. Ja ihan historiankin takia koko juttu on monelle suomalaiselle iso asia. Ja etenkin siksi vaikea ymmärtää Suomen kansalaista,joka tukisi venäjää.
Mutta edelleen. Kyse ei nyt ole yksityisestä ihmisestä. Vaan maan edustajasta.
Niin kuka on se Suomen kansalainen, joka tukee Venäjää?
Sofi? Käyttää virheitä ja ilmiantaa?
Ole hyvä ja kerro.
Käyttää*
Totuus ei pala alapeukutuksilla. Jatkakaa olkaa hyvä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun Norjassa asuva kaveri kysyi jo, haluaako Suomi oikeasti Natoon, kun viisuihin lähetetään tällainen tyyppi...
Myötähäpeää.
Kusitrollit keksineet uusia tapoja saastuttaa palstaa. :D
Eikö kirjat enää myy? Eikä uuttakaan ota syntyäkseen. Sellaista se on. :(
Eipä ollut oikeastaan yllätys tämän Käärijän todellinen minuus.
Äärimmäisen nolo juttu Suomelle.
Slava Ukraini!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Sofi perustella, miksi hän itse noita sivustoja seuraa kun on niistä niin hyvin perillä?
Sofi on lukenut HS:n artikkelin ja on siksi huolissaan. (Ja artikkeli on linkattu jo tänne, ei tarvitse erikseen enää pyytää.)
Lisäksi hän on kirjoittanut romaaneja mm. Neuvostoliitosta ja nyky-Ukrainasta, joten hänen voi olettaa työnsä puolesta seuraavan sitä, mitä Kremlistä kaikuu. Toki en itse tiedä, mistä aiheesta tekee seuraavaa kirjaansa.
Vierailija kirjoitti:
Totuus ei pala alapeukutuksilla. Jatkakaa olkaa hyvä. :D
Niinpä. Woke aktivistit kovasti alapeukuttelee.
Kuvista ja haastatteluista päätellen Sofi Oksanen on aina huonolla tuulella.
Googlaamalla selvisi, että hän palkittu kirjailija, mutta tuntuu myös ajautuvan herkästi riitoihin. Suomalaisten vallanpitäjien arvostelu tuntuu olevan Oksaselle sydämen asia
Vierailija kirjoitti:
Mun Norjassa asuva kaveri kysyi jo, haluaako Suomi oikeasti Natoon, kun viisuihin lähetetään tällainen tyyppi...
Myötähäpeää.
Euroviisuihin ehdolla oleva Käärijä seuraa sosiaalisessa mediassa VKK-puoluetta, joka on avoimesti venäjämielinen. Seuraajia VKK-puolueella on 3500, ei siis ole vahinko.
En vielä kivittäisi Käärijää. Ei varmaan yhdessä yössä tähdeksi tultuaan tajunnut, että pitää olla sanoissaan todella tarkka erityisesti medialle. Ehkä nyt on pr väen kanssa mietintä miten tuoda julki kannanotto ja huomenna sitten lisää.
Kyllä se siitä Sofi. Laita vaikka muutama tekoletti lisää ja narise vielä tympeänpänä haastatteluissa.
No kaikki eivät sano vain sellaista, mistä odottavat julkista hyväksyntää, valitettavasti sofi kuuluu näihin linssiluteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kirjat enää myy? Eikä uuttakaan ota syntyäkseen. Sellaista se on. :(
Tässähän on nyt loistava tilaisuus saada kansainvälistä huomiota ja käännöskirjoille lisää lukijoita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut oikeastaan yllätys tämän Käärijän todellinen minuus.
Äärimmäisen nolo juttu Suomelle.
Slava Ukraini!
Eipä yllättänyt oikeastaan tämä Oksasenkaan todellinen minuus. Ilmeisesti media ei huomannut riittävästi palkintoa, joka hänelle myönnettiin Virossa viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää.
Euroviisuihin ehdolla oleva Käärijä seuraa sosiaalisessa mediassa VKK-puoluetta, joka on avoimesti venäjämielinen. Seuraajia VKK-puolueella on 3500, ei siis ole vahinko.
Ei pitäisi olla mikään suuri uhka tuollainen pienpuolue 😂
Mä seuraan ite VKK:ta, sen takia että saan naureskella niiden jutuille. Samoin seuraan myös jotain SDP:n ehdokkaita, koska haluan naureskella heidänkin jutuille.
Jonkun asian seuraaminen ei oikeasti kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää.
Kusitrollit keksineet uusia tapoja saastuttaa palstaa. :D
Keksi jotain uutta! Oon suomalainen nuori nainen, joka vihaa ryzsqciä sydämensä pohjasta. Käärijä on syvältä, eikä tajua raukka sitä itse.
Jee. Sieltä se onni löytyy. kirjoitti:
Kyllä se siitä Sofi. Laita vaikka muutama tekoletti lisää ja narise vielä tympeänpänä haastatteluissa.
Ja ne silmät sitten puolitangossa. Hidas ja välinpitämätön puhetyyli. Pidä kolmen sekunnin tauko kysymyksen jälkeen.
Et kai ole unohtanut?
Alan olla vähän huolissani tileistä, joita itse seuraan. Onkohan olemassa sellaisia imagokonsultteja, jotka voisivat järjestää minulle mahdollisimman turvallisen ja hyvännäköisen listan?
Naurettava kohu tyhjästä. Mitä väliä sillä on mitä seuraa... ja luulis että tässä vaiheessa suomessa ei oo ketään joka kannattaisi mitään sotia, niin miksi sitä pitäis erikseen toitottaa joka tuutista.