Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofi Oksanen arvostelee Käärijää kovin sanoin Venäjä-kannanotosta

Vierailija
03.03.2023 |

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/592aaf2b-6dd3-4201-af75-6b5a0aa88efd

Mistä lähtien Suomi on ollut joku Pohjois-Korea, jossa ei saa seurata, mitä muut tekevät? Itsekin seuraan propaganda-kanavia, osittain huvin vuoksi ja osittain sen takia, että tiedän mitä valheita kulloinkin siellä kiertää.

Kommentit (990)

Vierailija
981/990 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halua ottaa kantaa poliittisiin juttuihin, ja musta on sääli, jos joku kyttää mitä joku seuraa. Noihan on ihan yhdentekeviä asioita. Mä seuraan paljon erilaisia juttuja, eikä niille ole välttämättä mitään syytä, Käärijä kommentoi Iltalehden haastattelussa.

Ei ne ole yhdentekeviä asioita!!

Yksittäisinä asioina ne ovat aivan yhdentekeviä asioita. Kuten sanottu, motiiveja lukea ja katsoa tiettyjä juttuja on niin monia. Politiikka tai sota itsessään eivät tietenkään ole yhdentekeviä. Minusta noissa haastiksissa nyt oli aivan selvää ettei tuo ollut kannanotto mitenkään sen puolesta, vaan nimenomaan Käärijä hahmon ja artistin kannalta. 

Aivan ymmärrettävää ettei jokainen julkkis halua ollenkaan kommentoida näitä asioita, kun kauhea myllytys alkaa ei yhtään mistään. Jopa Robinin Emma-gaala asukin oli joillekin selvä merkki jostain putinismista, hohhoi.

Tämä oli myös niin naurettava kohu ettei ole tosikaan. Tietyt ihmiset näkevät "merkkejä" joka puolella.

Ei Venäjän lippu ole mikään "merkki", vaan merkki. Tuossahan kuitenkin oli paljon porua tyhjästä, kun se ei ollutkaan Venäjän lippu.

Vierailija
982/990 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofi voisi nyt siirtyä kaivelemaan kaikkien muiden maiden euroviisuedustajien sometilejä. Tiedä mitä se Serbian edustajakin seuraa. Viron edustajakin on venäläistaustainen Narvasta. On tää ihan kauheeta. Ja vielä se Robinin villapaita. Onneksi tänä vuonna ollaan Beatlesien kotikaupungissa, peace&love.

Onko sinulla jokin hätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/990 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole instagramissa kun ei kiinnosta ja en halua koko vapaa-aikaa roikkua somessa, mutta ymmärrän kyllä, että nuorilla (varsinkin nykyajan teini-ikäisillä) on vaikka mitä sometilejä seurannassa esim. tiktokissa ihan huvin vuoksi ja mielenkiinnosta. itsekkin seuraan anon ja persujen youtube videoita ihan vaan mielenkiinnosta, vaikken varsinaisesti heitä kannata.

Vierailija
984/990 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halua ottaa kantaa poliittisiin juttuihin, ja musta on sääli, jos joku kyttää mitä joku seuraa. Noihan on ihan yhdentekeviä asioita. Mä seuraan paljon erilaisia juttuja, eikä niille ole välttämättä mitään syytä, Käärijä kommentoi Iltalehden haastattelussa.

Ei ne ole yhdentekeviä asioita!!

Minä olen katsonut varmaan kaikki dokkarit mm. sarjam*rhaajista koska minua kiinnostaa psykologia ja kiehtoo miten ihmismieli voikaan toimia. Silti olen se tyyppi joka ei tekisi kärpäsellekään pahaa :D

Ihmisiä voi kiinnostaa paljonkin eri asiat monistakin eri syistä. Ihmismieli nyt vain on utelias. Se, että hän seuraa jotain tiliä somessa ei vielä määrittele häntä ihmisenä ja todellakin on yhdentekevää. Jos hän olisi suoraan sanonut tukevansa sotaa, silloin sillä olisi väliä.

Vierailija
985/990 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä täti esiintyy Venäjä asiantuntijana. Hänellä on itsellään joku pakkomielle Venäjään.

Vierailija
986/990 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi voitti?

Vierailija
987/990 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oksanen ei tuomitse yhtä lailla ihmisiä, jotka eivät tuomitse ukrainan valheita??? Vai luuleeko hän ettei niitä ole?

Vierailija
988/990 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oksanen ei tuomitse yhtä lailla ihmisiä, jotka eivät tuomitse ukrainan valheita??? Vai luuleeko hän ettei niitä ole?

Esim. mitä Ukraina on valehdellut?

Vierailija
989/990 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä virolainen kirjailija yritti mustamaalata Käärijäämme, mutta eipä vaan onnistunut. Saisi hävetä, jos osaa. Tämä temppu ei unohdu.

Vierailija
990/990 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme