Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sellaisessa vaiheessa etten halua kuin kevyttä tapailua ja suoraan sanottuna sitä seksiä miehiltä. Olen persoonana oikein mukava ja palautteesta päätellen hyvännäköinen ja laadukas, mitä se sitten tarkoittaakin kenellekin.
Pääsen treffeille helposti ja saan hyvää seksiä yllin kyllin. Ongelma on vain se ettei näistä miehistä meinaa päästä eroon. Poikkeuksetta on sovittu alusta alkaen ettei mikään vakava tule edes kysymykseen mutta ajan kuluessa miehillä onkin tunteet heränneet ja haluavat enemmän. Todella turhauttavaa monella tavalla.
Minulla ei kokemusta deittailusta jossa etsitään oikeasti parisuhdetta, luultavasti hyvin paljon ongelmallisempaa. Siksi reiluuden nimissä kerronkin heti ettei sellainen ole ajatuksissa niin eivät tuhlaa minuun aikaansa.
Haha... Kuulostaa käänteispsykologialta. Kertomalla ettet halua mitään vakavaa, synnytät miehessä halun olla eri mieltä ja saada sinutkin muuttamaan mielesi. Jos taas kertoisit etsiväsi aviomiestä, mies katsoisi välttämättömäksi nostaa kytkintä kaksien treffien jälkeen... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset sentään treffeille.
Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?
Tuo "seura ei kiinnosta" korreloi naisen ulkonäön ja kokemuksen kanssa.
Kun nainen lihoo tai vanhenee, rima laskee nopeasti.
Kun saa huomiota tuhannelta eri mieheltä tosi helposti, siinä myös ego pullistuu ja koska joku miesmalli on joskus suostunut silmäpeliin, jäädään helposti odottamaan sitä.
Kun jotain saa helposti, sitä ei osaa niin arvostaa.
Eräs sukulaisnaiseni oli nuorena hyvin kaunis, sitten mielenterveysongelmien myötä lihoi valtavasti ja seurusteli vähän aikaa sellaisen miehen kanssa, jota keskitason naiset välttelisivät oman turvallisuutensa takia.
Lisäksi niillä ei-haluttavilla miehillä on se kriittinen funktio, että he nostavat naisen itseluottamusta sille tasolle, että naisen on helpompi ottaa kontaktia tai kehuja vastaan itseään paljon tasokkaammalta mieheltä. Miehillä ei ole mitään ilmaista itseluottamus- ja kehuautomaattia, vaan tavallinen mies saa kannustusta lähinnä kehitysvammaisilta ja jättilihavilta naisilta.
Kun ei kaikki naiset saa tuollaista huomiota. Ne on ne muutamat superkauniit, joita tuo koskee ei todellakaan kaikkia naisia kollektiivisesti. Tämä on jo se virhe mitä miehet luulevat. Ei treffeille myöskään ole helppo päästä. Hyvin usein ne jäävät vain puheen tasolle.
99,2 prosenttia työkavereistani on naisia sosiaalialalla. Lähes kaikki ovat olleet varattuja, mutta nämä +40-vuotiaat ok-näköiset naiset saavat varattunakin koko ajan ehdotuksia miehiltä ollessaan ulkona. Eivätkä tasan ole mitään superkauniita. Seksiä sataa ovista ja ikkunoista, eikä parisuhteistakaan ole ollut mitään puutetta.
Voi hyvänen aika sentään. Ei takuulla tavallinen 40+ nainen saa seksiä ovista ja ikkunoista. Haloo nyt, uskotte vielä omia satujanne 😅.
T. Tavallinen ok näköinen 40v. Viimeksi joku mies kiinnostui viideksi minuutiksi v. 2017. Käyn aktiivisesti ulkona, yksin ja kavereiden kanssa, on monipuolista sosiaalista elämää ja nettideittailuakin olen kokeillut. Ehdotuksia ja parisuhteita tarjolla tasan 0. Ja tätä on ystävienikin elämä, vain yksi huippukaunis ja alipainoisen laiha saa jatkuvasti huomiota. Mutta hän onkin mallin näköinen.
Onkohan tässä huomion antamisessa ja aloitteiden tekemisessä alueellisia kulttuurieroja ihan Suomen sisällä?
Ei se deittailu ole helppoa myöskään jos on ujo ja hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?
Naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
Miksi ihmeessä muuttaisit itseäsi miesten takia? Minulla ainakin on se periaate että tällaisena pysyn ja jos muutun, teen sen vain itseni takia. Elän omaa elämääni tyytyväisenä, kuljen omia polkujani. Ja kas, vaikka olen varattu, olisi vientiä vaikka kuinka. Se on kuulemma se itsevarmuus.
Eli ohjeesi hänelle on: "älä sisko kehitä itseäsi millään tavalla siihen suuntaan, että saisit miehen".
Miksi nainen jolla on jo kumppani, antaa noin surkeita ja tuhoisia neuvoja naiselle, jolla ei vielä sitä kumppania ole? Haluatko tietoisesti pilata tuon naisen loputkin mahdollisuudet päästä parisuhteeseen?
Olen eri, mutta olen kyllä samaa mieltä, että tiettyjen perusasioiden jälkeen (käytöstavat, hygienia jne.) on mielekkäämpää pyrkiä itselleen mukavaan ja mielenkiintoiseen elämään, mm. kehittämällä itseään, kuin sanoa itselleen, että olet huono ja kelpaamaton, sinun on muututtava. Ja vielä pahimmassa tapauksessa ajatella, että nyt laihdutin x kiloa ja kävin parturissa, nythän on jukoliste kelvattava tai teissä kaikissa on jotakin vikaa.
Se, että oma peilikuva tuntuu ihan mukiinmenevältä, on tietenkin kaikin puolin hyvä asia. Sen pitäisi silti näyttää omalta, eikä miltään tarkoitushakuisesti pystytetyltä tilapäiseltä kulissilta.
Jos miehet ajattelisivat noin, suurin osa ei koskaan saisi naista.
Tämä on naisten asenne: olen mikä olen, tule ottamaan. Jos en kelpaa tällaisena, olen mieluummin ilman.
Miehen on opittava ottamaan, ja se on tehtävä juuri oikealla tavalla. Miehen on samanaikaisesti oltava päättäväinen ja maskuliininen, mutta myös supliikki ja sulava, ja sopivan herkkä juuri oikeassa paikassa.
Sulta on ehkä jäänyt huomaamatta, että yhteiskunta, miehet ja 'yleinen mielipide' nyt kohdistaa naisiinkin muutamia vaatimuksia...
Näinkö on?
Naisten mukaan ylivoimainen ykkösvaatimus on se, ettei nainen saisi olla ylipainoinen.
Prismatestin perusteella ei näytä siltä että vaatimuksilla olisi juurikaan merkitystä.
ps. kumpi on helpompaa.
a) laihduttaminen normaalipainoiseksi, vähän meikkiä, sopivat vaattteet, käyttäytyminen joka ei muistuta merimiehiä
b) geenien muuttaminen jälkikäteen jotta saisi lisää pituutta (naisten suosima pituus keskimäärin 186,5cm vs miesten todellinen keskipituus 179cm), luuston muokkaaminen oikeanlaiseksi (leveät hartiat voimakkaat leukaperät), menestyminen uralla muihin miehiin verrattuna, johtoasema muihin miehiin verrattuna, sosiaalinen taitavuus muihin miehiin verrattuna, perusluonne vahva mutta lempeä, soidinmenoissa taitava olematta pelimies, seksissä dominoiva ja raju mutta hellä ja huomioiva, käden taidot mutta asiantuntijatyössä, lihaksikas mutta lihakset hankittu työllä vaikka ei tee ruumiillista työtä elääkseen, menomies mutta perhemies, jännittävä mutta vakaa, moderni ja tasa-arvoinen mutta vanhan ajan herrasmies, jne.
?
Paljon puhuva vastaus. Redusoit naisen koko arvon ja elämän hänen painoonsa. Et huomaa, että koko vaatimuslistallesi löytyy myös naisia koskevat vastineet/ variantit. Ja lasten tullessa vielä monta lisää. Yksioikoinen asenne ja ymmärryksen puute elämästä ja maailmasta tekevät miehistä kiinnostamattomia, hiusrajasta viis.
Paljon puhuva vastaus. Ohitat koko vastauksen pointin, naisten vaatimukset ovat asioita joihin ei mies voi itse helposti vaikuttaa. Miesten "vaatimukset" asia johon on helppo vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä olen onnistunut kohtaamaan ja löytämään fiksun ja kauniin naisen???
Ei mitään miesvihaa, ei traumoja, meillä keskustellaan asiallisesti, on huumoria ja puhalletaan ihan joka asiassa yhteen hiileen.
Täällä on taas semmoista tekstiä, että luulis että sellaisia naisia ei ole enää olemassa.Et halua keskustella sosiaalisesta paineesta? Hattarakuplaan sellaisia uutisia että tänäänkin jossain osoitteessa puoliso joutuu pakenemaan vessaan tai turvakotiin.
Minä olen tuon ylemmän tekstin kirjoittaja.
Mistä sitten johtuu että jotkut ajautuu sellaisiin parisuhteisiin missä paetaan vessaan ja turvakotiin? Toiset ajautuu, toiset ei.
Meillä käydään keskusteluja ja mahdolliset ristiriidat selvitetään aina asiallisella keskustelulla. Ääni ei kovene, ja ylimääräiset energiat puretaan harrastuksiin. Iloa, naurua, huumoria, yhteisiä suunnitelmia, läheisyyttä, keskustelua, ...
Jokainen kerta on löytynyt molempia tyydyttävä kompromissi jos on ollut jotain pieniä näkemyseroja.
Minä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä että jos ajautuu useaan kertaan samoihin ongelmiin parisuhteessa tai kumppaniksi sattuu jokainen kerta alkoholisti, väkivaltainen, narsisti, ja parisuhteessa on esim väkivaltaa, alistamista yms, niin vika alkaa olla peilissä, koska tietoisesti tai sitten tiedostamattaan hakeutuu juuri sellaiseen seuraan.
Joo, eikä katkeruus ei johda mihinkään, mielummin sitä katsetta parempaan tulevaisuuteen.
Suomessa ja maailmassa on paljon hyviä miehiä ja naisia. Pitää vain osata valita oikein ja sisäisen tutkan pitää toimia. Itse olen kiitollinen ja onnellinen että minulla on ollut onni myöten, ja myös oma kontrolli on toiminut kumppanin valinnassa.
Oot oikeesti noin pihalla... Ikävän moni mies/naiskoutsi kehoittaa somessa suosimaan toksisia piirteitä kantavia deittejä. Sosiaalisen paineen takia tämmöinen lopulta huolitaan. Jopa mies voi kärsiä parisuhdeväkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sellaisessa vaiheessa etten halua kuin kevyttä tapailua ja suoraan sanottuna sitä seksiä miehiltä. Olen persoonana oikein mukava ja palautteesta päätellen hyvännäköinen ja laadukas, mitä se sitten tarkoittaakin kenellekin.
Pääsen treffeille helposti ja saan hyvää seksiä yllin kyllin. Ongelma on vain se ettei näistä miehistä meinaa päästä eroon. Poikkeuksetta on sovittu alusta alkaen ettei mikään vakava tule edes kysymykseen mutta ajan kuluessa miehillä onkin tunteet heränneet ja haluavat enemmän. Todella turhauttavaa monella tavalla.
Minulla ei kokemusta deittailusta jossa etsitään oikeasti parisuhdetta, luultavasti hyvin paljon ongelmallisempaa. Siksi reiluuden nimissä kerronkin heti ettei sellainen ole ajatuksissa niin eivät tuhlaa minuun aikaansa.
Ei voi kuin ihmetellä... sinun täytyy olla todella kaunis. T. Tavis, kukaan ei ole koskaan ihastunut minuun, eikä halunnut jatkaa tutustumista, saati sitten "ei pääse eroon". Olen aina ollut se osapuoli joka torjutaan, ihan sama millainen mies on ollut kysessä. Ihaillen kuuntelen näitä tarinoita ja mietin millaista olisi jos edes yksi kiinnostuisi.
Minä myös. Joksikin aikaa joskus joku saattaa ihastua, tai hullaantua mutta siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa kunnolla seurustelemaan tuleekin hylkäys lähes puun takaa. Minulle ei ole miehen koulutuksella, pituudella, tai rahoilla merkitystä. Ihan normaaleita tavismiehiä joilla ei ole jatkuvasti oven takana jonoa, ovat olleet. En kaipaa mitään lahjontaa tai treffien kustantamista. Arkista välittämistä ja huomioimista vain. Ja kyllä, lähes joka päivä tulee ajatus mieleen että todellakin minussa varmasti on oltava se vika.
Jep. Kyllä minäkin tiedän että minussa se vika on, olenhan ainut kaikkia hylkäyksiä yhdistävä tekijä. Mitään selkeää syytä ei kuitenkaan ole löytynyt joten siinä mielessä vaikea lähteä muuttamaan jotain. Ei ole laihdutettavaa, olen jo sosiaalinen ja iloinen, pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun kivasti, voin jutella mistä tahansa kenen kanssa vaan... näitähän yleensä tarjotaan muutosvinkeiksi. Laihduta ja ole itse aktiivinen! No entäs jos on jo... Olen tullut siihen tulokseen että olen jotenkin kokonaisvaltaisesti epäkiinnostava ja erityisesti epäseksikäs, vaikka ulkonäköni on ihan hyvä. Se on joku muu, joku viba. Ehkä en edes voi sille mitään.
Pelkään pahoin että et arvioi omaa ulkonäköäsi objektiivisesti. Kertomasi perusteella on lähestulkoon varmaa että ongelmasi on nimenomaan ulkonäkösi.
Ei ole. Olen aivan normaali, tavallisen hyvännäköinen, naisellinen, en ylipainoinen. Tyylini on perinteinen, käytän mekkoja jne. Ja ennen kaikkea olen itse tyytyväinen ulkonäkööni.
Katselepa ympärillesi muualla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
Miksi ihmeessä muuttaisit itseäsi miesten takia? Minulla ainakin on se periaate että tällaisena pysyn ja jos muutun, teen sen vain itseni takia. Elän omaa elämääni tyytyväisenä, kuljen omia polkujani. Ja kas, vaikka olen varattu, olisi vientiä vaikka kuinka. Se on kuulemma se itsevarmuus.
Eli ohjeesi hänelle on: "älä sisko kehitä itseäsi millään tavalla siihen suuntaan, että saisit miehen".
Miksi nainen jolla on jo kumppani, antaa noin surkeita ja tuhoisia neuvoja naiselle, jolla ei vielä sitä kumppania ole? Haluatko tietoisesti pilata tuon naisen loputkin mahdollisuudet päästä parisuhteeseen?
Olen eri, mutta olen kyllä samaa mieltä, että tiettyjen perusasioiden jälkeen (käytöstavat, hygienia jne.) on mielekkäämpää pyrkiä itselleen mukavaan ja mielenkiintoiseen elämään, mm. kehittämällä itseään, kuin sanoa itselleen, että olet huono ja kelpaamaton, sinun on muututtava. Ja vielä pahimmassa tapauksessa ajatella, että nyt laihdutin x kiloa ja kävin parturissa, nythän on jukoliste kelvattava tai teissä kaikissa on jotakin vikaa.
Se, että oma peilikuva tuntuu ihan mukiinmenevältä, on tietenkin kaikin puolin hyvä asia. Sen pitäisi silti näyttää omalta, eikä miltään tarkoitushakuisesti pystytetyltä tilapäiseltä kulissilta.
Tämä on naisten asenne: olen mikä olen, tule ottamaan. Jos en kelpaa tällaisena, olen mieluummin ilman.
Miehen on opittava ottamaan, ja se on tehtävä juuri oikealla tavalla. Miehen on samanaikaisesti oltava päättäväinen ja maskuliininen, mutta myös supliikki ja sulava, ja sopivan herkkä juuri oikeassa paikassa.
Sulta on ehkä jäänyt huomaamatta, että yhteiskunta, miehet ja 'yleinen mielipide' nyt kohdistaa naisiinkin muutamia vaatimuksia...
Näinkö on?
Naisten mukaan ylivoimainen ykkösvaatimus on se, ettei nainen saisi olla ylipainoinen.
Prismatestin perusteella ei näytä siltä että vaatimuksilla olisi juurikaan merkitystä.
ps. kumpi on helpompaa.
a) laihduttaminen normaalipainoiseksi, vähän meikkiä, sopivat vaattteet, käyttäytyminen joka ei muistuta merimiehiä
b) geenien muuttaminen jälkikäteen jotta saisi lisää pituutta (naisten suosima pituus keskimäärin 186,5cm vs miesten todellinen keskipituus 179cm), luuston muokkaaminen oikeanlaiseksi (leveät hartiat voimakkaat leukaperät), menestyminen uralla muihin miehiin verrattuna, johtoasema muihin miehiin verrattuna, sosiaalinen taitavuus muihin miehiin verrattuna, perusluonne vahva mutta lempeä, soidinmenoissa taitava olematta pelimies, seksissä dominoiva ja raju mutta hellä ja huomioiva, käden taidot mutta asiantuntijatyössä, lihaksikas mutta lihakset hankittu työllä vaikka ei tee ruumiillista työtä elääkseen, menomies mutta perhemies, jännittävä mutta vakaa, moderni ja tasa-arvoinen mutta vanhan ajan herrasmies, jne.
?
Paljon puhuva vastaus. Redusoit naisen koko arvon ja elämän hänen painoonsa. Et huomaa, että koko vaatimuslistallesi löytyy myös naisia koskevat vastineet/ variantit. Ja lasten tullessa vielä monta lisää. Yksioikoinen asenne ja ymmärryksen puute elämästä ja maailmasta tekevät miehistä kiinnostamattomia, hiusrajasta viis.
Paljon puhuva vastaus. Ohitat koko vastauksen pointin, naisten vaatimukset ovat asioita joihin ei mies voi itse helposti vaikuttaa. Miesten "vaatimukset" asia johon on helppo vaikuttaa.
Verkkokauppa vaimoko? Tuota niin niin.. milloin miehet herää omaan myrkyllisyytensä. Väen väkisellä mennään kimppaan taloudellista ja henkistä väkivaltaa suosivien naisten kanssa. Voit jatkossakin toimia näin. Me ei vaan kaivata enempää Tobyn kaltaisia uhreja. (Googleta Toby onlyfans model)
Oli LMS kulttuurin viimeisimpiä uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö on?
ps. kumpi on helpompaa.
?
Tuolla toisessa ketjussa kerrotaan parhaillaan, että kaikki miehet haluaisivat 22-vuotiaan naisen. Siihenkö naisen on helppo vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 46v ja kyllä seksiä saisi kuinka paljon vaan haluaa, komeita miehiä jonoksi asti. Mutta kun haluaisin jotain pysyvämpää.
"Minä olen 46v ja kyllä seksiä saisi kuinka paljon vaan haluaa, komeita miehiä jonoksi asti."
Tätähän se on näin Tinderin aikakaudella. Tein aikanaan tinderiin feikkiprofiilin sellaisen n. 65v "mummon" kuvilla, ja en voi edes kuvailla hämmästystäni, kun hyvännäköiset urheilijamiehet sitten lähettelivät sille luomalleni "mummolle" Tinderissä seksikutsuja.
Ok pitää näköjään odottaa noin 30 vuotta että miehet alkaa tinderissä tarjota seksiä. Oliko edes hyvää vai kannattako vaan minukin unohtaa tinder?
Mä olen se mummoprofiilin luoja jolta kysyit, mutta olen siis mies 😄 eli ymmärrettävästi homma ei edennyt seksiin saakka niiden sporttijätkien kanssa. Kyse oli vain ihmiskokeesta.
No niin, nyt vain kaikki turhautuneet deittaajat feikkiprofiilia väsäämään, niin voitte katsoa meneekö suosio niille tyypeille, joille odotatte. Veikkaan, ettei miesten 'ääniharava' olisi bemarinsa edessä pullisteleva pitkä lihaskimppu vaan pyöreärillinen runoutta, pianonsoittoa ja luonnossa liikkumista harrastava 175-senttinen lastentarhanopettaja-ihmisoikeusaktivisti.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä taas hämmästyttävää miehenä lukea tätäkin. Tuntuu oikein, että olen harvinainen helmi tinder-miesten joukossa, kun etsin vakavaa suhdetta, ei elämänhallintaongelmia, työssäkäyvä, suht. kouluttautunut, urheilua harrastava, ok-näköinen, no, ehkä vähän lyhyt. Mutta sitten kun menen tinderiin, niin olen pelkkää ilmaa naisille.
Olet oikeasti harvinainen helmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään miesvihaa, ei traumoja, meillä keskustellaan asiallisesti, on huumoria ja puhalletaan ihan joka asiassa yhteen hiileen.
Täällä on taas semmoista tekstiä, että luulis että sellaisia naisia ei ole enää olemassa.Et halua keskustella sosiaalisesta paineesta? Hattarakuplaan sellaisia uutisia että tänäänkin jossain osoitteessa puoliso joutuu pakenemaan vessaan tai turvakotiin.
Mistä sitten johtuu että jotkut ajautuu sellaisiin parisuhteisiin missä paetaan vessaan ja turvakotiin? Toiset ajautuu, toiset ei.
Meillä käydään keskusteluja ja mahdolliset ristiriidat selvitetään aina asiallisella keskustelulla. Ääni ei kovene, ja ylimääräiset energiat puretaan harrastuksiin. Iloa, naurua, huumoria, yhteisiä suunnitelmia, läheisyyttä, keskustelua, ...
Jokainen kerta on löytynyt molempia tyydyttävä kompromissi jos on ollut jotain pieniä näkemyseroja.
Minä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä että jos ajautuu useaan kertaan samoihin ongelmiin parisuhteessa tai kumppaniksi sattuu jokainen kerta alkoholisti, väkivaltainen, narsisti, ja parisuhteessa on esim väkivaltaa, alistamista yms, niin vika alkaa olla peilissä, koska tietoisesti tai sitten tiedostamattaan hakeutuu juuri sellaiseen seuraan.
Joo, eikä katkeruus ei johda mihinkään, mielummin sitä katsetta parempaan tulevaisuuteen.
Suomessa ja maailmassa on paljon hyviä miehiä ja naisia. Pitää vain osata valita oikein ja sisäisen tutkan pitää toimia. Itse olen kiitollinen ja onnellinen että minulla on ollut onni myöten, ja myös oma kontrolli on toiminut kumppanin valinnassa.Oot oikeesti noin pihalla... Ikävän moni mies/naiskoutsi kehoittaa somessa suosimaan toksisia piirteitä kantavia deittejä. Sosiaalisen paineen takia tämmöinen lopulta huolitaan. Jopa mies voi kärsiä parisuhdeväkivallasta.
Okay??? Teidän valintoja, mutta ei minun. Onneksi minä en ole tarvinnut tuollaisia neuvoja ja parisuhde koutseja kumppanin etsimiseen.
Sosiaalisen paineen takia huolitaan ongelmapuolisoja? Voi ristus mitä sepustusta. No eipä ole ihme että joillain on krooniset parisuhde ongelmat. Ei taas järjen häivää.
Pari kysymystä. Oletko nainen vai mies? Lähdetkö ihan oikeasti jonkun sosiaalisen paineen takia parisuhteeseen jossa on selkeästi näkyvissä toksisia piirteitä?
Voi luoja. Kyllä minä nyt ymmärrän teidän ongelmat ihan täysin. Ja ymmärrän myös sen miksi parisuhde ja sen luominen saattaa tuntua kovin työläältä ja raskaalta.
Minä en myös ymmärrä tätä varsinkin miesporukoissa elävää myyttiä, että "helppohan naisten on" ja "naiset nyt aina löytää seuraa".
Ei löydä. En ole ikinä kokenut, että miesseuran löytäminen olisi jotenkin helppoa. Ei minua miehet ainakaan lähesty millään tavalla oikein missään, eikä mua todellakaan "ahdistella" missään yökerhossa tai kadulla. Vaikealta tuntuu päästä treffeille tai harrastamaan edes yhden yön seksiä, jos nyt ei ihan jonkun päihdeongelmaisen psykopaatin matkaan ole valmis lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ja maailmassa on paljon hyviä miehiä ja naisia. Pitää vain osata valita oikein ja sisäisen tutkan pitää toimia. Itse olen kiitollinen ja onnellinen että minulla on ollut onni myöten, ja myös oma kontrolli on toiminut kumppanin valinnassa.Oot oikeesti noin pihalla... Ikävän moni mies/naiskoutsi kehoittaa somessa suosimaan toksisia piirteitä kantavia deittejä. Sosiaalisen paineen takia tämmöinen lopulta huolitaan. Jopa mies voi kärsiä parisuhdeväkivallasta.
Okay??? Teidän valintoja, mutta ei minun. Onneksi minä en ole tarvinnut tuollaisia neuvoja ja parisuhde koutseja kumppanin etsimiseen.
Sosiaalisen paineen takia huolitaan ongelmapuolisoja? Voi ristus mitä sepustusta. No eipä ole ihme että joillain on krooniset parisuhde ongelmat. Ei taas järjen häivää.Pari kysymystä. Oletko nainen vai mies? Lähdetkö ihan oikeasti jonkun sosiaalisen paineen takia parisuhteeseen jossa on selkeästi näkyvissä toksisia piirteitä?
Voi luoja. Kyllä minä nyt ymmärrän teidän ongelmat ihan täysin. Ja ymmärrän myös sen miksi parisuhde ja sen luominen saattaa tuntua kovin työläältä ja raskaalta.
Mä en seurustele just tosta syystä. Useimmat ihmiset sattuu olemaan toksisia, säkin. Muiden yläpuolelle nostaminen kuuluu toksisiin piirteisiin. Elät jumalkompleksista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en myös ymmärrä tätä varsinkin miesporukoissa elävää myyttiä, että "helppohan naisten on" ja "naiset nyt aina löytää seuraa".
Ei löydä. En ole ikinä kokenut, että miesseuran löytäminen olisi jotenkin helppoa. Ei minua miehet ainakaan lähesty millään tavalla oikein missään, eikä mua todellakaan "ahdistella" missään yökerhossa tai kadulla. Vaikealta tuntuu päästä treffeille tai harrastamaan edes yhden yön seksiä, jos nyt ei ihan jonkun päihdeongelmaisen psykopaatin matkaan ole valmis lähtemään.
Ei se ole myytti. Se, että on olemassa yksittäisiä naisia, joiden kohdalla se ei pidä paikkaansa, ei kumoa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä taas hämmästyttävää miehenä lukea tätäkin. Tuntuu oikein, että olen harvinainen helmi tinder-miesten joukossa, kun etsin vakavaa suhdetta, ei elämänhallintaongelmia, työssäkäyvä, suht. kouluttautunut, urheilua harrastava, ok-näköinen, no, ehkä vähän lyhyt. Mutta sitten kun menen tinderiin, niin olen pelkkää ilmaa naisille.
Olet oikeasti harvinainen helmi.
Kuuluisi Millionairematchiin. Amerikassa ja Kanadassa on lukuisia uranaisia vailla tasa-arvoista seuraa. Skandinaavinen mies menee kuumille kiville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?
Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.Naisia ei kannata lähestyä, ei koskaan eikä missään.
Oikeasti miehet: keskittykää omaan hyvinvointiinne ja elämänlaadun parantamiseen. Koulutus, urheilu, sopivasti taiteita (esim. musiikki ja valokuvaus). Päälle matkustelua kiinnostavien aiheiden piirissä ja naiset valuvat mahlaa teidät kohdatessaan. Sääli vain että noin toimimalla tajuatte totuuden itsestänne, ja naisista. Miksi hyvä mies haluaisi naista rajoittamaan elämäänsä? Ei nainen tuo miehen elämään mitään arvokasta lisää. Nainen vain vie ja vaatii.
Tuossa on paljon totuuden sanoja. Miksi edes ottaa naista, jos naisesta ei ole mitään iloa eikä hyötyä? Liian moni nainen imee kaiken energian eikä anna sitä tilalle yhtään. Ja näitä pitäisi kumminkin kohdella kuin jotain erityistä prinsessaa, elättää, passata ja hyysätä ihan joka asiassa. Moni nainen pitää itseään kuin jonain aivan erityislaatuisena palkintona jonka eteen pitää tehdä kaikki.
Ja mitä mies saa tähän tilalle?
Ei sinun kuulukaan olla suhteessa, joka vie kaiken energian eikä anna mitään. Valitse paremmin kanssasi yhteensopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?
Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.Naisia ei kannata lähestyä, ei koskaan eikä missään.
Oikeasti miehet: keskittykää omaan hyvinvointiinne ja elämänlaadun parantamiseen. Koulutus, urheilu, sopivasti taiteita (esim. musiikki ja valokuvaus). Päälle matkustelua kiinnostavien aiheiden piirissä ja naiset valuvat mahlaa teidät kohdatessaan. Sääli vain että noin toimimalla tajuatte totuuden itsestänne, ja naisista. Miksi hyvä mies haluaisi naista rajoittamaan elämäänsä? Ei nainen tuo miehen elämään mitään arvokasta lisää. Nainen vain vie ja vaatii.
Tuossa on paljon totuuden sanoja. Miksi edes ottaa naista, jos naisesta ei ole mitään iloa eikä hyötyä? Liian moni nainen imee kaiken energian eikä anna sitä tilalle yhtään. Ja näitä pitäisi kumminkin kohdella kuin jotain erityistä prinsessaa, elättää, passata ja hyysätä ihan joka asiassa. Moni nainen pitää itseään kuin jonain aivan erityislaatuisena palkintona jonka eteen pitää tehdä kaikki.
Ja mitä mies saa tähän tilalle?
Naisten näkemyksen mukaan nainen itsessään on palkkio. Siis hänen läsnäolonsa, ei mikään akti(viteetti) mitä nainen harrastaa.
Höpö höpö. Miehet ne täällä vaativat minkä tahansa generisen naisen itselleen saamista. Kuin olisi lakisääteisestä etuudesta kyse. Naiset nimenomaan etsivät yhteenkuuluvuutta ja sielujen kohtaamista, jaettua elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se deittailu ole helppoa myöskään jos on ujo ja hiljainen.
Ei niin, mutta naisilla silti on ihan ok mahdollisuus löytää kumppani. Ujon ja hiljaisen miehen taas lähes mahdotonta. Harva asia karkoittaa naiset yhtä tehokkaasti, kuin ujo ja hiljainen mies, ellei nyt sitten näytä mallilta.
Fiksut miehet ovat varattuja. Ainakaan tinderiä he eivät tarvitse, kysyntä ylittää roimasti tarjonnan.