Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarmasti deittailu on keskitason naisille helpompaa kuin miehille. Varsinkin jos kelpuuttaisitte oman tasoisia miehiä treffeille.
Itse n.6-7 miehenä matchaan tasoisiani naisia Tinderissä ja olen hakemassa parisuhdetta. Suurin osa matcheista joko ei vastaa aloitusviestiini tai sitten vain yhdellä sanalla tai yhdellä lauseella ilman vastavuoroisia kysymyksiä takaisin.
He ovat siis tykänneet minun profiilistani, mutta eivät halua keskustella vastavuoroisesti tai tavata.
Olen onnistunut sopimaan useita treffejä, mutta naiset joko ghostaavat tai tulee jokin muu este, että miksi deitit ei onnistu.Luultavasti näillä keskitason naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi, joten se oman tasoisen vaatimattomampi mies on helppo unohtaa ja keskittyä niihin komistuksiin. Keskitason mieheltä voi olla näköjään kiva saada huomiota, mutta ei kuitenkaan kiinnosta panostaa keskusteluun tai tapaamiseen, koska huomiota ja seksiä saa paremman tasoisilta miehiltäkin.
Jos olisi oikeasti olemassa ilmiö, jossa naisten käsitys omasta haluttavuudesta on vääristynyt siksi, että liian "korkeatasoiset" miehet tykkäävät heistä, lienee ongelman ratkaisu se, että miehet lopettavat päättömän tykkäysten jakelun. Minkä ihmeen takia mainitsemasi komistukset tuhlaavat aikaansa näihin rumiluksiin? Heillähän pitäisi olla pääsy myös niiden oman tasoistensa naisten seuraan?
Helpon seksin saamisen takia niitä oman tason alapuolisia naisia yritetään. Niitä Ei yritetä saada parisuhteeseen. Itsekin olen tehnyt näin. Saan n. 4 tason naisia kutosen miehenä esim. baareista matkaan, mutta en ole kiinnostunut parisuhteesta heidän kanssaan.
Näin tekevät myös ne 8-9 miehetkin ja he eivät tule lopettamaan tätä, koska seksi.
En tiedä, minkä näköinen olet, mutta tapa, jolla arvotat ihmisiä, tekee sinusta parisuhteen näkökulmasta riskitapauksen, ei ulkonäkösi. Jos sinulla on eri ulkonäkökriteerit henkilölle, joka "kelpaa" seksiin ja jonka hyväksyt parisuhteeseen, arvosi ovat lähtökohtaisesti sellaiset, ettet herätä luottamusta seurassasi olevissa ihmisissä. Pysähdy oikeasti hetkeksi miettimään, miten infantiililta kuulostaa se, että joku jakelee ympärillään oleville ihmisille pisteitä näiden haluttavuuden perusteella, ja miten houkutteleva tällainen taipumus mahtaa olla seurustelukumppania etsittäessä.
Sinä puolestasi kuullostat siltä, että et ymmärrä tai halua ymmärtää miesten ajattelutapaa ja maailmaa pariutumisasioissa juurikaan.
Olen seurustellut melkein puolet ajasta elämässäni, joten aika hyvin olen kelvannut naisille parisuhteeseen vaikka minulla on tälläinen taso-ajattelu päässäni. Vastaavasti suurin osa esim. tällä hetkellä seurustelevista frendeistäni ajattelevat aivan samalla tavalla ja voisin väittää, että näin ajattelee suurin osa maailman miehistä.
Pelkkään seksiin kelpaavat naiset ovat oma luokkansa ja ns. vaimomatsku on oma luokkansa yleisesti suurimmalla osalla miehiä joiden kanssa olen keskustellut asiasta ja havainnoinut maailmaa.
Ehkäpä kaikki maailman miehet eivät jaa sinun ja kaveriporukkasi arvomaailmaa. "Vaimomatskusta" jauhavat miehet ovat minulle kyllä tämän palstan kautta tuttu ilmiö, mutta oikeassa elämässä en heihin ole juurikaan törmännyt, mikä johtunee siitä, että taidamme (onneksi) pyöriä aika eri porukoissa. Minun ympyröissäni se, että joku puhuisi ääneen jostain vaimomatskuista tai tasoteorioista herättäisi kuulijoissa myötähäpeää. Oma tärkein havaintoni ihmisten pariutumista koskien on, että hyvät, ystävälliset tyypit löytävät kyllä parisuhteen, hankalat ja ilkeät eivät. Ulkonäkö ja joku numeroilla arvioitava "taso" on sivuseikka.
Kuinka monta keskustelua ja kuinka monen miehen kanssa olet käynyt aiheesta?
"Onko sinulla eri kriteerit naisille pelkkään seksiin, kuin sitoutuneeseen parisuhteeseen?"Minulla on miespuolisia ystäviä, jotka ovat olleet elämässäni vuosikymmeniä. Olemme olleet yhdessä baarissa ja festareilla. Olen nähnyt, kuinka he toimivat näissä tilanteissa. Olen kuullut, kuinka he puhuvat naisista ja naisille. Olen nähnyt heidän deittejään, seurustelukumppaneitaan, vaimojaan. Olen nähnyt ystävieni lisäksi myös lukemattomia minulle tuntemattomista miehistä koostuvia seurueita baarissa. On niitä, jotka tuijottelevat naisia arvostellen ja pyrkivät iholle. On myös niitä, joista on mukava jutella naisten kanssa niitä näitä ilman sen ihmeempiä taka-ajatuksia. Luulen, että sinä ja kaverisi ette juurikaan päädy juttelemaan minun ja minun kavereitteni kanssa, sillä tuskin pidämme kumpikaan toisiamme potentiaalisesti kiinnostavina sen enempää juttuseuran, seksiseuran kuin seurustelunkaan näkökulmasta.
Sinä yksinkertaisesti kuulut onnekkaisiin naisiin, jotka eivät ole kohdanneet muita, kuin tuollaisia miehiä. Sinulla ei välttämättä ole myöskään traumataustaa, mitä monilla naisilla varsinkin täällä on. Sinulla on positiiviset ajatukset miehistä, koska elämääsi ovat aina ympäröineet hyvät miehet isästä lähtien. Varo kuitenkin: nuo hyvätkin miehet ovat miehiä. Sinä et tiedä, mitä siellä miehen päässä todellisuudessa liikkuu. Moni sinunlaisesi nainen on luullut tietävänsä. Hyvä mies on hyvä niin kauan, kun on hyvä.
No nyt lähti jollain analyysimopo käsistä. Totta kai olen saanut osani miesten huonosta käytöksestä, ihan omasta päihdeongelmaisesta isästäni lähtien. En kuitenkaan tee huonojen kokemusten perusteella yleistyksiä kokonaisesta sukupuolesta.
Naisena en halua miestä, joka on harrastanut seksiä monen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarmasti deittailu on keskitason naisille helpompaa kuin miehille. Varsinkin jos kelpuuttaisitte oman tasoisia miehiä treffeille.
Itse n.6-7 miehenä matchaan tasoisiani naisia Tinderissä ja olen hakemassa parisuhdetta. Suurin osa matcheista joko ei vastaa aloitusviestiini tai sitten vain yhdellä sanalla tai yhdellä lauseella ilman vastavuoroisia kysymyksiä takaisin.
He ovat siis tykänneet minun profiilistani, mutta eivät halua keskustella vastavuoroisesti tai tavata.
Olen onnistunut sopimaan useita treffejä, mutta naiset joko ghostaavat tai tulee jokin muu este, että miksi deitit ei onnistu.Luultavasti näillä keskitason naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi, joten se oman tasoisen vaatimattomampi mies on helppo unohtaa ja keskittyä niihin komistuksiin. Keskitason mieheltä voi olla näköjään kiva saada huomiota, mutta ei kuitenkaan kiinnosta panostaa keskusteluun tai tapaamiseen, koska huomiota ja seksiä saa paremman tasoisilta miehiltäkin.
Jos olisi oikeasti olemassa ilmiö, jossa naisten käsitys omasta haluttavuudesta on vääristynyt siksi, että liian "korkeatasoiset" miehet tykkäävät heistä, lienee ongelman ratkaisu se, että miehet lopettavat päättömän tykkäysten jakelun. Minkä ihmeen takia mainitsemasi komistukset tuhlaavat aikaansa näihin rumiluksiin? Heillähän pitäisi olla pääsy myös niiden oman tasoistensa naisten seuraan?
Helpon seksin saamisen takia niitä oman tason alapuolisia naisia yritetään. Niitä Ei yritetä saada parisuhteeseen. Itsekin olen tehnyt näin. Saan n. 4 tason naisia kutosen miehenä esim. baareista matkaan, mutta en ole kiinnostunut parisuhteesta heidän kanssaan.
Näin tekevät myös ne 8-9 miehetkin ja he eivät tule lopettamaan tätä, koska seksi.
En tiedä, minkä näköinen olet, mutta tapa, jolla arvotat ihmisiä, tekee sinusta parisuhteen näkökulmasta riskitapauksen, ei ulkonäkösi. Jos sinulla on eri ulkonäkökriteerit henkilölle, joka "kelpaa" seksiin ja jonka hyväksyt parisuhteeseen, arvosi ovat lähtökohtaisesti sellaiset, ettet herätä luottamusta seurassasi olevissa ihmisissä. Pysähdy oikeasti hetkeksi miettimään, miten infantiililta kuulostaa se, että joku jakelee ympärillään oleville ihmisille pisteitä näiden haluttavuuden perusteella, ja miten houkutteleva tällainen taipumus mahtaa olla seurustelukumppania etsittäessä.
Sinä puolestasi kuullostat siltä, että et ymmärrä tai halua ymmärtää miesten ajattelutapaa ja maailmaa pariutumisasioissa juurikaan.
Olen seurustellut melkein puolet ajasta elämässäni, joten aika hyvin olen kelvannut naisille parisuhteeseen vaikka minulla on tälläinen taso-ajattelu päässäni. Vastaavasti suurin osa esim. tällä hetkellä seurustelevista frendeistäni ajattelevat aivan samalla tavalla ja voisin väittää, että näin ajattelee suurin osa maailman miehistä.
Pelkkään seksiin kelpaavat naiset ovat oma luokkansa ja ns. vaimomatsku on oma luokkansa yleisesti suurimmalla osalla miehiä joiden kanssa olen keskustellut asiasta ja havainnoinut maailmaa.
Ehkäpä kaikki maailman miehet eivät jaa sinun ja kaveriporukkasi arvomaailmaa. "Vaimomatskusta" jauhavat miehet ovat minulle kyllä tämän palstan kautta tuttu ilmiö, mutta oikeassa elämässä en heihin ole juurikaan törmännyt, mikä johtunee siitä, että taidamme (onneksi) pyöriä aika eri porukoissa. Minun ympyröissäni se, että joku puhuisi ääneen jostain vaimomatskuista tai tasoteorioista herättäisi kuulijoissa myötähäpeää. Oma tärkein havaintoni ihmisten pariutumista koskien on, että hyvät, ystävälliset tyypit löytävät kyllä parisuhteen, hankalat ja ilkeät eivät. Ulkonäkö ja joku numeroilla arvioitava "taso" on sivuseikka.
"Onko sinulla eri kriteerit naisille pelkkään seksiin, kuin sitoutuneeseen parisuhteeseen?"Enkä minä ainakaan miehenä alkaisi tuota ajatusmaailmaa naisten kuullen avaamaan. Kyllä nyt naisten pitäisi olla jo vähintään Tinderaikakaudella sen verran silmät auki, että huomaavat miesten panevan ihan ketä tahansa ja parisuhteeseen kriteerit ovat aika paljon tiukemmat. Joskin monet miehet suostuvat parisuhteeseen, koska parisuhteessakin seksi on parempaa, kuin olla kokonaan ilman.
En tiedä, onko enemmän huvittavaa vai surullista, että vielä 2020-luvulla on porukoita, joissa puhutaan salaisia "miesten juttuja". Ihan kuin naiset eivät mitenkään huomaisi, kuka tuttavapiirin miehistä on sovinisti ja kuka ei. Sanotaanko vaikka näin, että nämä vaimomatskutyypit eivät suoranaisesti peittele asenteitaan, missä on toki se hyvä puoli, että heidät on helppo sosiaalisissa tilanteissa kiertää kaukaa.
Ai nyt on sovinismia se, että miehillä on eri kriteerit pelkkään seksiin kuin sitoutuneeseen parisuhteeseen? 😄
Perusteletko vielä että miten erinlaiset kriteerit pelkkään seksiin on sovinismia?
Ovatko selkaiset naiset sitten Misandristeja jos heillä on eri kriteerit pelkkään seksiin kuin sitoutuneeseen parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
"Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua"
Juuri näin. Miehellä ei vaan pelkkä hoikkuus riitä, vaan sali on tultava myös mukaan kuvioihin. Ja kaikki muu päälle. Mutta kaikki panostus ulkonäköön, niin se kumppani kyllä löytyy.
Parisuhteessa nyt merkitsevät huomattavan paljon muutkin seikat, kuin ulkonäkö. Kuitenkin suhteessa merkitsee myös seksuaalinen vetovoima, joten silloin, jos ulkonäöstäni viehättyvät eivät viehätä minua, tarkoittaa se, että laihduttaminen on paikallaan. Ulkonäkö on yksi seikka, mutta seikka johon pystyy jollakin tasolla vaikuttamaan.
Oliko kommenttisi kaiken panostamisesta ulkonäköön lievästi sarkastinen?
Satunnaiseen seksisuhteeseen se lihava rumilus kuitenkin kelpaa, ainakin tämän palstan perusteella. Tämä on logiikka, joka ei minulle ole koskaan auennut. Miten voi samaan aikaan tuntea sekä inhoa että halua? Eikö tule aika ällöttävä olo itselle, kun väkisin yrittää harrastaa seksiä vastenmielisen kumppanin kanssa?
Onko koko keskustelu sitä että miehet, oikeina kokemusasiantuntijoina, ovat kumoamassa kaikki naisten kokemukset ettei ne ole totta? Olenko oikeassa? Kannattaako edes tätä lukea saati osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Naisena ajattelen, että tiettyjen ammattien miehillä on paljon naisia joten en seurustele heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja me vähän seksiä harrastaneet miehet ei haluta naista, joka haluaa vähän kokeneen miehen. Inceli!
-nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee.
Miehet tulee valituksi.Naisille deittailu ON helpompaa, ja ennen kaikkea, mielenterveydelle parempaa. Nuoret miehet ovat alkaneet vihaamaan itseään Tinderin takia, koska naiset ei kelpuuta tasoistaan miestä.
Ok. Olen siis mies koska en tullut valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko sinulla eri kriteerit naisille pelkkään seksiin, kuin sitoutuneeseen parisuhteeseen?"Enkä minä ainakaan miehenä alkaisi tuota ajatusmaailmaa naisten kuullen avaamaan. Kyllä nyt naisten pitäisi olla jo vähintään Tinderaikakaudella sen verran silmät auki, että huomaavat miesten panevan ihan ketä tahansa ja parisuhteeseen kriteerit ovat aika paljon tiukemmat. Joskin monet miehet suostuvat parisuhteeseen, koska parisuhteessakin seksi on parempaa, kuin olla kokonaan ilman.
En tiedä, onko enemmän huvittavaa vai surullista, että vielä 2020-luvulla on porukoita, joissa puhutaan salaisia "miesten juttuja". Ihan kuin naiset eivät mitenkään huomaisi, kuka tuttavapiirin miehistä on sovinisti ja kuka ei. Sanotaanko vaikka näin, että nämä vaimomatskutyypit eivät suoranaisesti peittele asenteitaan, missä on toki se hyvä puoli, että heidät on helppo sosiaalisissa tilanteissa kiertää kaukaa.
Ai nyt on sovinismia se, että miehillä on eri kriteerit pelkkään seksiin kuin sitoutuneeseen parisuhteeseen? 😄
Perusteletko vielä että miten erinlaiset kriteerit pelkkään seksiin on sovinismia?
Ovatko selkaiset naiset sitten Misandristeja jos heillä on eri kriteerit pelkkään seksiin kuin sitoutuneeseen parisuhteeseen?
Perustelen mielelläni. Kriteerit eivät ole arvoneutraaleja, vaan niihin sisältyy ajatus "paremmista" ja "huonommista" naisista. Naisten arvottaminen niihin, jotka kelpaavat seksiin, ja niihin, jotka kelpaavat parisuhteeseen, on naisten kohtelemista objektina. Silloin, jos kummallekin on selvää, missä mennään, ei kyse ole sovinismista, mutta havaintojeni mukaan ajattelumalliin liittyy usein se, että epäviehättäviä naisia saa huijata esimerkiksi niin, että valehtelee haluavansa parisuhteen tämän kanssa.
Samoin vaikuttaisi siltä, että niille miehille, joille jaon tekeminen eri käyttötarkoituksiin soveltuvien naisten välille on tärkeää, on tärkeää myös varmistaa seurustelukumppanin seksuaalinen puhtaus. "Vaimomatsku" tarkoittaa viehättävän ulkonäön (erityisesti normaalipainon) lisäksi naista, jolla ei ole ollut useita seksisuhteita. Jos omalle kumppanien lukumäärälle on eri kriteerit, on asetelma sovinistinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on helppoa.
Kun teet tilit tinder+bumble+okcupid+facebook dating+badoo niin pääset heti tutustumaan satoihin miehiin ja sopimaan treffejä.
Ja jos treffailu ei suju niin sitten laihdutat, näin yksinkertaista se on naisena.
Aivan.Vain 95% ei onnistu laihduttamaan pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?
1) Se, että olet johtavassa asemassa työelämässä, ei merkitse miehelle yhtään mitään, toisin kuin sinulle naisena.
2) Treenaaminen ja liikkuminen ovat hyvin suhteellisia käsitteitä (määrä ja laatu)
3) Et ole niin hyvännäköinen, kuin ystäväsi sanovat tai sinä kuvittelet. Olet todennäköisesti ihan tavallinen.
4) Miksi muut pariutuvat, mutta miehet haluavat sinun kanssasi vain tapailusuhteen tai salasuhteen? Olet kuitenkin hyvännäköinen, treenaat, liikut ja olet johtavassa asemassa työelämässä.
1) Luulisi kiinnostavan, en ainakaan odota kenenkään muun elättävän minua
2) 5 kertaa viikko salia, päälle muut liikunta, kesät golfaan, talvella viihdyn rinteessä
3)Ai muut pariutuvat? Juurihan tuossa totesin, että ei koske vain minua. On tässä ystävienkin kautta kuullut niin uskomattomista äijistä, että ei ole välillä tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mutta toki, palstamiesten mielestä tietenkin vika on vain ja ainoastaan minussa ;) Taidan lähteä tästä salille tyhjentämään pään viikon töistä, hyvää viikonloppua
En tunne sinua, mutta jo viestistäsi näen, etten haluaisi parisuhteeseen kanssasi. Ihan sama, minkä pörssiyhtiön johtaja olet tai kuinka monta kertaa käyt viikossa salilla.
Niin että puoliaanko ei saa pitää? Olipa rimanalitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?
1) Se, että olet johtavassa asemassa työelämässä, ei merkitse miehelle yhtään mitään, toisin kuin sinulle naisena.
2) Treenaaminen ja liikkuminen ovat hyvin suhteellisia käsitteitä (määrä ja laatu)
3) Et ole niin hyvännäköinen, kuin ystäväsi sanovat tai sinä kuvittelet. Olet todennäköisesti ihan tavallinen.
4) Miksi muut pariutuvat, mutta miehet haluavat sinun kanssasi vain tapailusuhteen tai salasuhteen? Olet kuitenkin hyvännäköinen, treenaat, liikut ja olet johtavassa asemassa työelämässä.
1) Luulisi kiinnostavan, en ainakaan odota kenenkään muun elättävän minua
2) 5 kertaa viikko salia, päälle muut liikunta, kesät golfaan, talvella viihdyn rinteessä
3)Ai muut pariutuvat? Juurihan tuossa totesin, että ei koske vain minua. On tässä ystävienkin kautta kuullut niin uskomattomista äijistä, että ei ole välillä tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mutta toki, palstamiesten mielestä tietenkin vika on vain ja ainoastaan minussa ;) Taidan lähteä tästä salille tyhjentämään pään viikon töistä, hyvää viikonloppua
En tunne sinua, mutta jo viestistäsi näen, etten haluaisi parisuhteeseen kanssasi. Ihan sama, minkä pörssiyhtiön johtaja olet tai kuinka monta kertaa käyt viikossa salilla.
Miehet ei kestä pärjääviä ja puolensa pitäviä naisia. Mä olen edellisen kaltainen eronnut nainen. Ex aviomies kertoi yhdeksi haluamansa avioeron syyksi sen, että ei kestänyt kun olin niin itsenäinen .
Eli nainen ei saa olla liian itsenäinen . Jos taas on yksinkertainen ja osaamaton, on miehestä riippuvainen eikä sekään hyvä.
Itsenäinen ja puolensapitävä = hyvin usein ylimielinen ja ärsyttävä. Ei sillä ole mitään tekemistä itsenäisyyden kanssa.
Minä olen tuo, joka kertoi olevansa johtavassa asemassa. Voin käsi sydämellä sanoa, että ylimielinen en ole sellaiseen tarvetta. Töissä pidän alaisteni puolta ja muutenkin mukava ihminen. Mutta toki pidän puoleni ja kerron myös tarvittaessa oman näkökannan. Ei tässä tarvitse alkaa ketään kumartelemaan, jos kommentit on ihan tyhjänpäiväisiä.
Minä olen 46v ja kyllä seksiä saisi kuinka paljon vaan haluaa, komeita miehiä jonoksi asti. Mutta kun haluaisin jotain pysyvämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
"Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua"
Juuri näin. Miehellä ei vaan pelkkä hoikkuus riitä, vaan sali on tultava myös mukaan kuvioihin. Ja kaikki muu päälle. Mutta kaikki panostus ulkonäköön, niin se kumppani kyllä löytyy.
Parisuhteessa nyt merkitsevät huomattavan paljon muutkin seikat, kuin ulkonäkö. Kuitenkin suhteessa merkitsee myös seksuaalinen vetovoima, joten silloin, jos ulkonäöstäni viehättyvät eivät viehätä minua, tarkoittaa se, että laihduttaminen on paikallaan. Ulkonäkö on yksi seikka, mutta seikka johon pystyy jollakin tasolla vaikuttamaan.
Oliko kommenttisi kaiken panostamisesta ulkonäköön lievästi sarkastinen?
Satunnaiseen seksisuhteeseen se lihava rumilus kuitenkin kelpaa, ainakin tämän palstan perusteella. Tämä on logiikka, joka ei minulle ole koskaan auennut. Miten voi samaan aikaan tuntea sekä inhoa että halua? Eikö tule aika ällöttävä olo itselle, kun väkisin yrittää harrastaa seksiä vastenmielisen kumppanin kanssa?
En siis saa puhua omasta painostani ja halusta laihduttaa? Ja ei, ei ole hinkua harrastaa seksiä ellei kumppani kiihota niin mielen, kuin fyysisyyden tasolla. Mistä oikein revit tuon väittämän seksisuhteeseen versus parisuhteeseen kelpaamisesta. Kirjoitin siitä, että minusta viehättyvät he joita en koe viehättäviksi. Ainakin sillä perusteella ketkä pyytävät treffeille. Silloin ainoa mahdollisuus on muokata itseään sillä samoin, kuin kukaan ei voi vaatia minua kiinnostumaan väkipakolla, en minäkään voi vaatia kiinnostusta ellen aidosti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelen mielelläni. Kriteerit eivät ole arvoneutraaleja, vaan niihin sisältyy ajatus "paremmista" ja "huonommista" naisista. Naisten arvottaminen niihin, jotka kelpaavat seksiin, ja niihin, jotka kelpaavat parisuhteeseen, on naisten kohtelemista objektina. Silloin, jos kummallekin on selvää, missä mennään, ei kyse ole sovinismista, mutta havaintojeni mukaan ajattelumalliin liittyy usein se, että epäviehättäviä naisia saa huijata esimerkiksi niin, että valehtelee haluavansa parisuhteen tämän kanssa.
Samoin vaikuttaisi siltä, että niille miehille, joille jaon tekeminen eri käyttötarkoituksiin soveltuvien naisten välille on tärkeää, on tärkeää myös varmistaa seurustelukumppanin seksuaalinen puhtaus. "Vaimomatsku" tarkoittaa viehättävän ulkonäön (erityisesti normaalipainon) lisäksi naista, jolla ei ole ollut useita seksisuhteita. Jos omalle kumppanien lukumäärälle on eri kriteerit, on asetelma sovinistinen.
Tällä logikallasi ajattelet tietysti myös, että naiset jotka jaottelee miehiä parisuhdekelpoisiin ja pelkästään seksiin kelpaaviin ovat sitten Misandristeja eli naispuolisia sovinisteja?
Kysymys on mielestäni preferensseistä ja niissä ei ole mitään nais tai miesvihaa. Toisten kanssa halutaan vain seksiä ja toisten kanssa halutaan parisuhdetta. Hyvin yksinkertainen asia
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukseni nettideittailusta ovat hyvin kielteisiä. Tarjokkaita riittää kyllä, mutta joukosta on työlästä seuloa ne, joista oikeasti olisi kumppaniksi. Naisena pitää huomioida ensimmäiseksi turvallisuus. Riski joutua stalkkaamisen, ahdistelun tai jonkin vielä pahemman uhriksi on naisilla miehiä korkeampi. Miehillä on enemmän päihdeongelmia, maksuhäiriömerkintöjä ja muita elämänhallintaan liittyviä ongelmia. Seuraavaksi pitää selvittää, onko mies sitä, mitä väittää olevansa. Pettäjiä sekä niitä, jotka väittävät haluavansa parisuhteen mutta oikeasti etsivätkin vain irtoseksiä, on valtavasti.
Vasta kun on saatu karsittua ehdokkaista pois nämä ilmeiset riskitapaukset, voidaan alkaa keskustella arvoista, yhteisistä mielenkiinnonkohteista ja muista vastaavista asioista. Tässäkin kohtaa on vielä iso riski tulla huijatuksi. En tiedä, tekevätkö myös naiset tätä, mutta minulle on lukemattomia kertoja valehdeltu mielenkiinnonkohteista uuden tapaamisen toivossa. On oikeasti iso pettymys huomata, että ei se tietty liikuntalaji tai musiikkigenre oikeasti kiinnostakaan toista yhtään, kun itse kuvitteli löytäneensä seuraa harrastukseen.
Vaihtaisin ilomielin määrän laatuun, vaihtaisin sata yhteydenottoa satunnaisilta miehiltä viiteen yhteydenottoon, jos nämä viisi olisi laadittu ajatuksella ja rehellisesti profiilissani esille nostamani toiveet huomioiden.
No en satavarma oo. Mut yhden naisen kaa juttelin ja sanoin pitäväni vanhoista linnoista ja kirkoista. Ni tää sanoi et hänkin tykkää niistä asioista. Noh aikaa kului. Ni sit ehdotin treffei joulukirkkoon kuuntelemaan joululaului ni lipsautti ettei tykkää niissä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset sentään treffeille.
Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?
Sääli kun se top 0.1% ei kiinnostu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
No en satavarma oo. Mut yhden naisen kaa juttelin ja sanoin pitäväni vanhoista linnoista ja kirkoista. Ni tää sanoi et hänkin tykkää niistä asioista. Noh aikaa kului. Ni sit ehdotin treffei joulukirkkoon kuuntelemaan joululaului ni lipsautti ettei tykkää niissä käydä.
Kirkoista pitäminen ja joulukirkossa käyminen eivät välttämättä merkitse kaikille samaa asiaa. Minulla on ystävä, joka käy matkoillaan aina mielellään kirkoissa ja pitää niitä kiinnostavina ja kiehtovina tutustumiskohteina, mutta häntä ei ikinä saisi joulukirkkoon kuuntelemaan joululauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 46v ja kyllä seksiä saisi kuinka paljon vaan haluaa, komeita miehiä jonoksi asti. Mutta kun haluaisin jotain pysyvämpää.
Aika surullista tosiaan ettet ole riittävän hyvä pitääksesi miehiä. Pelkkä reikä :)
Olipa häijy kommentti. Tuliko sinulle parempi mieli?
Esiinnyt varsin itsevarmasti miesten enemmistön edustajana siihen nähden, että sinä ja pari kaveriasi lapsellisine tasoteorioinenne tuskin muodostatte mitään enemmistöä. Tunnen useita miehiä, jotka eivät etsi aktiivisesti seksiseuraa, joten kysymys siitä, millä kriteereillä he etsivät seksiseuraa, on älytön. Toki tunnen tai tiedän myös monia häntäheikkejä, mutta en pidä heitä minään miesten enemmistönä. Olen myös kuullut miesten naureskelevan epätoivoisimmille vonkaajatutuilleen, joilla ei ole mitään kriteerejä seksiseuralle. Samoin olen nähnyt miesten torjuvan naisten lähentelyjä.