Luottamus laskussa Suomessa - vaikka niin hyvä hallitusohjelma
Kommentit (10)
Johtuisko ihan vaan siitä, että ajat kovenee ja kiristyy. Jopa sodan uhkaa väläytellään. Ja talous on aiempien velkojen ja päätösten vuoksi aivan kuralla jo valmiiksi. Helppohan se on luottaa vaikka hallitukseen, kun elämä hymyilee ja kaikki on kivasti, mutta jos ei ole, niin aletaan olla epäileväisempiä. Ei siis välttämättä johdu suoraan itse hallistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko ihan vaan siitä, että ajat kovenee ja kiristyy. Jopa sodan uhkaa väläytellään. Ja talous on aiempien velkojen ja päätösten vuoksi aivan kuralla jo valmiiksi. Helppohan se on luottaa vaikka hallitukseen, kun elämä hymyilee ja kaikki on kivasti, mutta jos ei ole, niin aletaan olla epäileväisempiä. Ei siis välttämättä johdu suoraan itse hallistuksesta.
Mutta tässä tilanteessa voidaan sanoa, että välttämättä kyllä johtuu.
Ainoastaan vassareilla on luotto lopussa kun joutuvat tekemään töitä jatkossa.
Mielestäni tämä lakkoilu on ollut vain tervettä, mitään käytännön vaikutusta sillä ei ole ollut.
Se luottamus hajos jo 2020 ku ihmiset tajus miten tää valtio ja maailma oikeasti toimii
Vuoden päästä on varmaan tosi nätit numerot
Olen käynyt tänään jo monta kertaa valtioneuvoston sivuilla kurkaamassa onko kansalaispulssia ilmestynyt. Sinne ei vielä ole, mutta mielenkiinnolla odotan tarkempia tuloksia
Mitään ylimääräistä en osta ennen kuin hallitus vaihtuu. Lupaan syödä ravintolassa pihvin heti, kun kauhukabinetti on savustettu ulos.
Ajatella, jos hallituspuolueista löytyisi edes muutama riittävän älykäs ja vastuuntuntoinen ihminen ymmärtämään, kuinka kalliiksi luottamuksen mureneminen vielä käy.