Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Vaikka yksikään nainen ei saa ketä tahansa miestä, niin silti kuka tahansa nainen voi halutessaan saada jonkun miehen.
Vaikka yksikään mies ei voi saada kaikkia naisia, niin jotkut miehet eivät voi edes halutessaan saada ketään naista!
Siinä on selvä ero. Nainen kuin nainen voi tarpeeksi toiveistaan tinkiessään aina saada miehen, mutta kaikki miehet eivät tule saamaa ketään naista vaikka eivät mitään muuta vaatisi.
Siinä missä naiselle miehen saaminen voi olla vaikeaa, niin miehella naisen saaminen voi olla mahdotonta!
Maailman vastenmielisiä otus. Itseään täynnä oleva nainen. Yleensä ne on katettu töröhuulilla ja naama on peitetty helvetinmoisella maali määrällä. Liian pienet vaatteet päällä=oman kehon vääristymä, yms. Ei jatkoon.
Ja lisäksi ne on yleensä aika huonoa panoseuraa, vaikka kuvittelevat osaavansa kaiken, mutta totuus on usein kaikkea muuta. Eli eivät kelpaa oikeestaan edes yhdeksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
Oikea asenne.
Hyvä ettet odota, että itsesi olisi kelvattava ylipainoisena, kun itsekään et kelpuuta miehiä jotka eivät kriteereihisi sovi. Näitä naisia nimittäin on todella paljon.
Miksi kenenkään pitäisi kelpuuttaa joku joka ei miellytä tai täytä omia kriteereitä? Eihän se tee kuin molemmat onnettomiksi.
Ja miksi ihmeessä ylipainoisen pitäisi jotenkin automaattisesti viehättyä ylipainoisesta kumppanista?
Olen tuon alkuperäisen laihduttamiskommentin kirjoittanut. Olen törmännyt usein väittämään, että samanlainen vetää puoleensa samanlaista. Tiettyyn pisteeseen saakka näin varmaan onkin, mutta esimerkiksi kehon paino ei ole yksi näistä seikoista. Siinä mielessä taasen kyllä, että suurin piirtein samanikäisyys vetoaa. Persoonatasolla yhteensopivuus taasen on monimutkaisempaa, kuin kaikki nämä ulkoiset seikat vaikka parisuhteessa niilläkin on merkitystä.
Samantyyppinen ruumiinrakenne tuntuu kotoisalta, muttei sentään mene muiden piirteiden ohi. Ylipainoisia on niin moneksi, vastoin yleistä käsitystä. On reippaita ja rotevia ulkoilmaihmisiä tai totaalipassiivisia roskaruoka-addikteja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä edes treffeille joskus.
M40
Treffit vääränlaisen ihmisen kanssa menee kidutuksesta. Määrä ei korvaa laatua.
Mut olis mukava edes edetä siihen vaiheeseen asti.
M40
No, miksi et etene? Pyydä naista kahville.
Eipä ole ketä pyytää, tinderit sun muut ei tuu matseja jne..
M40
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yksikään nainen ei saa ketä tahansa miestä, niin silti kuka tahansa nainen voi halutessaan saada jonkun miehen.
Vaikka yksikään mies ei voi saada kaikkia naisia, niin jotkut miehet eivät voi edes halutessaan saada ketään naista!
Siinä on selvä ero. Nainen kuin nainen voi tarpeeksi toiveistaan tinkiessään aina saada miehen, mutta kaikki miehet eivät tule saamaa ketään naista vaikka eivät mitään muuta vaatisi.
Siinä missä naiselle miehen saaminen voi olla vaikeaa, niin miehella naisen saaminen voi olla mahdotonta!
Aivan varmasti jokainen tässä ketjussa oleva mies halutessaan saa naisen siinä missä naisetkin miehen. Senkun menee jo tänä iltana lähimpään pubiin ja etsii sieltä jonkun riittävän janoisen daamin ja pyytää jatkoille. Huom! Tämä ei ole kehotus eikä missään tapauksessa sisällä ehdotusta hyväksikäytöstä vaan toteaa sen faktan, että jos riittää, että saa jonkun, niin kyllä onnistuu.
Enkä jää kuuntelemaan "Niin mutta" -kommentteja, koska tuo nyt vaan on ihan yhtä totta kuin se, että kuka tahansa nainen voi saada jonkun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Palstaa lukiessa tajuaa kuinka ne miehet väistävät luodin. Heitä on siunattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa"
Eivät luule. Incelit eivät ole ihmisten synonyymi.Monilla on harha, että muiden hommat/roolit on helppoja. Se liittyy ymmärtämättömyyteen, elämänkokemuksen ja tiedon vähyyteen ja siihen, ettei muiden vaikeuksia nähdä empatiakyvyttömyyden takia.
Malliesimerkki tuollaisesta ymmärryksen ja tiedon vähyydestä ovat kuopanreunusukot, jotka pällistelevät rakennustyömaita luullen tietävänsä kaiken rakentamisesta, kun olivat v. 1951 sokkelinvalutalkoissa.
Ja lapsettomat, jotka tietävät kaiken lasten kasvattamisesta.
Peruskoulun keskeyttäneet, jotka luulevat tietävänsä jotain opetusalasta.
Rokotekriitikot, jotka eivät erota virusta bakteerista.
Harhalla on nimikin: ylivertaisuusvinouma. Sitä ovat tutkineet Dunning & Kruger.
Mutta tässä tapauksessa ylivertaisuusvinouma ei pidä paikkaansa: miehiä on varsinkin nuorissa ikäluokassa huomattavasti enemmän, kuin naisia. Naisella on ulkonäköetu oikeassa elämässä ja Tinderissä. Jo keskivertoulkonäkö riittää pitkälle. Miehellä keskivertoulkonäkö ei riitä mihinkään. Erityisesti nuoremman polven naiset käyvät treffeillä halutessaan kymmeniä kertoja ja valkkaavat sopivan, mies ei välttämättä pääse treffeille koskaan. Ero on huomattava DEITTAILUSSA. Tässä ketjussa puhuttiin deittailusta.
Tiivistetään:
Ajatellaan että on kauniita naisia ja komeita miehiä
Sitten on taviksia ja lopulta rumia. Ei mennä siihen onko kauniita naisia enemmän kuin komeita miehiä. Se lienee mielipideasia, itse en pitäisi leikeltyä somestaraa mitenkään kauniina, muut somestarat varmaan pitää.
Tinder lähtee siitä että siellä on edustavia kuvia. Niiden jälkeen katsotaan teksti joka voikin olla jo jonku toisen kirjoittama. Tai ihan vain paskapuhetta. Sellainen komea, hyvällä tekstillä varustettu miesprofiili saa naiset laittamaan matchiä ja ne tavikset jää ilman koska parempaakin naisille on tarjolla. Ei siinä mitään, elämä on.
Miksi se mies kuitenkaan vakiintuisi? Se kahlaa läpi naismerta. Mihinkäs sillä olisi kiire? Suurin osa naisista on kuitenkin ihan samalaisia taviksia kuin mitä ne itse jättää huomioimatta, ei niillä ole mitään tarjottavana noille hyville miehille. Tai no, on, mutta ei mennä siihen.
Mitäs tästä seuraa? Naiset kokevat kovin työläänä treffailla vuosien ajan etsien sitä unelmien poikamiestä. Hyviä miehiä ei taida edes olla olemassa :) Alkaa katkeroituminen...
Vihdoin koittaa se päivä kun aletaan haukkumaan miehiä vauva-palstalla. Siinä naisten parisuhdeuran huipentuma.
Mutta miehet, ne on paskoja.
En ole tinderissä, mutta yhtä toista deitti juttua seuranneena sanoisin, että tekstit on se mikä karkoittaa naisen, ei ulkonäkö.
Teksteihin ei edes pysähdytä jos ulkonäkö ei ole riittävä. Siihen ohittamiseen riittää vääränlainen kuva sellaisenaan.
Ok. Noin itse tuon kommentin tulkitsinkin. En tietenkään jäänyt lukemaan miehen profiilia, jos jo kuvasta näin, etten voisi kokea häntä puoleensavetäväksi, Mutta todella monelle jäi aloite tekemättä sen takia, mitä tekstissä luki, vaikka kuva olikin miellyttänyt.
Sinä saat edelleen kuvitella, että siihen kiinnostuksen heräämiseen pitää olla täydellinen hiusraja ja rasvaprosentti, itse tiedän, millaisia ne miehet olivat, joista kiinnostuin. Useimpien kohdalla listastasi täyttyi vain kohta "kaukasialainen".
Mutta ihan sama minulle. Käytä tämäkin päivä tähän jankutukseen, itse lähden ihan kohta lenkille.
Lista ei ollut minun joten huti meni vttuilut. Se miksi "aloin jankkaamaan" eli keskustelemaan oli tässä:
En ole tinderissä, mutta yhtä toista deitti juttua seuranneena sanoisin, että tekstit on se mikä karkoittaa naisen, ei ulkonäkö.
Jos ulkonäkö ei miellytä, se on ensimmäinen karkotin. Ei sitä tekstiä lueta jos ulkonäkö ei osu omiin raameihin. Tekstit tulevat edelleen sen jälkeen.
En kirjoittanut missään vaiheessa mitään rasvaprosenteista tai hiusrajasta, mutta hyvää lenkkiä. Voit nauttia siellä ylemmyydentunnostasi kun pääsit haukkumaan miestä tällä palstalla.
Olen eri, mutta katsohan vähän, mitä miehet profiileihinsa kirjoittavat, ei se hääppöistä ole. Vaikeaakin se sellainen itsensä mainostaminen toki on. Mutta kielellisellä ilmaisulla on ehkä suurempi merkitys naiselle kuin miehelle. Joskus tänne palstallekin kirjoittaa aivan muista aiheista miehiä, joiden teksti saa mielessä heräämään pienen ajatuksen, että wau, missähän tuollisia miehiä on...? Eikä ole siis edes haku päällä.
Kun käytin aikoinaan testimielessä mallimiehen kuvaa Tinderissä, niin minulla oli profiilitekstinä yksi hymyemoji. Turussa tuli viikossa mätsejä yli 250. Naiset tekivät suoria aloitteita, eikä tarvinnut minkäänlaista tekstiä.
Mitä tämä mielestäsi kertoo? Mallimiehen ulkonäkö miellytti 250 naista, ok. Entä sitten?
Kertoi minulle sen, että tavallisella ulkonäölläni keskityn loppuelämäni muihin asioihin. Yksikään nainen ei voi tulla enää sanomaan, että miehen ei kannattaisi käydä salilla naisia saadakseen. Pitkä kannattaa olla ja hiukset on syytä olla päässä.
Milloin se loppuelämä alkaa? Huomenna? Kuten useimmiten laihduttajilla ja "elämäntapamuutoksen tekijöillä" :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten ihailu on yksi asia, mutta ei kai kukaan täysjärkinen aikuinen ihminen luule, että ihminen haluaa parisuhteeseen juuri sellaisen julkkiksen kanssa, jota ihailee?
Jason Momoa tai Henry Cavill voi olla useammankin päiväuni, mutta tuskin monikaan heistä oikeasti käsi sydämellä haluaisi parisuhteeseen hänen kanssaan tai edes ajattelisi, että hän kiinnostuisi, jos tapaisivat.
Itse tykkään Ali Jahangirista, koska hän on hauska ja myös sympaattisen näköinen, (huom, kalju ja silmälasit) mutta en kyllä lähtisi pokailemaan julkkista.Mutta minä en miehenä halua olla naisen kanssa, jonka päiväuni on Jason Momoa tai Henry Cavill. Nainen tykkää silloin selvästi erilaisista miehistä, kuin itse olen. Itselläni julkkispäiväunet jäivät teini-ikään.
Vaikka Henry Cavill on mielestäni komea ja ilmeisesti myös karismaattinen ja huumorintajuinen, en kuitenkaan etsi hänen kopiotaan parisuhdemielessä. Kukapa ei huomaisi komeutta, mutta tietenkin tiedostan julkkisten olevan julkkiksia enkä edes tunne häntä henkilökohtaisesti, joten miksi edes haaveilisin tai päiväunelmoisin parisuhteesta hänen kanssaan? eri
Mutta et etsi myöskään minun näköistäni miestä parisuhteeseen. Takuuvarmasti sinun mieltymyksesi miehissä on lähempänä Henry Cavillia, kuin jotain suomalaista turakaista. En pystyisi luottamaan naiseen, jos tietäisin, että hän haaveilee Henry Cavillin näköisestä miehestä. Mutta eipä minun onneksi tarvitse kyetäkään luottamaan.
Olen eri, mutta pakko tulla kommentoimaan, että harva aikuinen haaveilee mistään tietynnäköisestä miehestä. Vähän lapselliselta kuulostaa.
Mikäs monisataasivuinen ketju täällä olikaan jostain miehestä...
Jos tarkoitat sitä ketjua Måneskinin laulajasta, niin eihän siinä kai käsittääkseni ollut kyse siitä, että naisten haave olisi ollut saada juuri sen näköinen mies. Toki jos haaveella tarkoitetaan vain jotain silmänruokaa, niin sitten puhuin eri asiasta.
"Silmänruokaa" tarkoittaa naisten koodikielellä vain miestä, jota nainen haluaa seksuaalisesti. Myös parisuhteessa, koska oma mies ei yleensä ole sitä, mitä nainen oikeasti haluaisi.
Ei välttämättä. Tällaisista asioista on aika paha mennä tekemään yleistyksiä, koska ihmiset ovat yksilöitä - joten joo, ehkä joidenkin kohdalla voi olla noin. Itse pidän esim. sitä Måneskinin laulajaa erittäin hyvännäköisenä miehenä - MUTTA hän ei ole sitä miestyyppiä, joillaiseen tunnen seksuaalista vetoa. Ja kaikki komeat miehet eivät vedä seksuaalisesti puoleensa. Jotkut ovat vain esteettisesti kauniita. En tunne välttämättä seksuaalista halua kaikkia niitä kohtaan, jotka ovat ns. silmänruokaa. Minulla seksuaaliseen haluun ei riitä ulkonäkö ja estetiikka. En tarkoita, että pitäisi olla tunteita, vaan olennaista on dynamiikka kahden ihmisen välillä, millaista kemiaa ja kipinää minulla jonkun kanssa on, jne. Näin ollen saatankin tuntea vetoa sellaista miestä kohtaan, joka ei pelkkänä tuntemattomana valokuvana herättäisi vastaavaa kiinnostusta. Ja toisaalta en kyllä muista, että olisin ikinä halunnut seksuaalisesti jotain julkkista, edes silloin, jos tämä olisi mielestäni ollut sinänsä seksikäs mies.
En tiedä, osaanko selittää. Minusta tuntuu usein, että täällä palstalla ajatellaan omituisen kaavamaisesti tyyliin. hyvännäköinen (komea/kaunis) vetää aina seksuaalisesti kaikkia puoleensa. Vaikka ei se kyllä oikeasti ole niin.
Tällä palstalla tunnutaan myös kuvittelevan, että ainoa/suurin muuttuja ihmisten välillä on ulkonäkö eli kaikki ihmiset on suunnilleen samanlaisia arvoiltaan, ajatuksiltaan, elämäntavoiltaan ja haaveiltaan ja siksi vain ulkonäöllä on merkitystä kun kumppania ollaan itselle etsimässä.
Lisäksi tunnutaan kuvittelevan, että hyvännäköisillä ihmisillä on vain hyviä ominaisuuksia/piirteitä ja sitten taas ei-niin-hyvännäköisillä on vain kaikkia ikäviä ominaisuuksia eli siksikin se ulkonäkö on tärkein valintakriteeri.
Ihmisen arvo parisuhdemarkkinoilla määrittyy pääasiassa nuoruuden ja ulkonäön kautta. Ihan sama, mikä sukupuoli. Tuloksia tulee vain ulkonäön avulla. Vaatimattomalla ulkonäöllä parisuhteen löytäminen ei tietenkään ole mahdotonta, mutta huomattavasti haastavampaa. Joissain tapauksissa jopa mahdotonta.[/quote
Ihan kun miehen lompakon paksuudella ei olisi muka mitään väliä lainkaan 😏
Hyvät tulot korreloivat aika paljon muiden hyvinä pidettyjen ominaisuuksien kanssa: äly, tarmo, luotettavuus, asiantuntemus, sosiaaliset taidot jne. En haluaisi kimppaan häiriintyneen, väkivaltaisen lottovoittajan kanssa, vaikka rahaa sellaisella onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa"
Eivät luule. Incelit eivät ole ihmisten synonyymi.Monilla on harha, että muiden hommat/roolit on helppoja. Se liittyy ymmärtämättömyyteen, elämänkokemuksen ja tiedon vähyyteen ja siihen, ettei muiden vaikeuksia nähdä empatiakyvyttömyyden takia.
Malliesimerkki tuollaisesta ymmärryksen ja tiedon vähyydestä ovat kuopanreunusukot, jotka pällistelevät rakennustyömaita luullen tietävänsä kaiken rakentamisesta, kun olivat v. 1951 sokkelinvalutalkoissa.
Ja lapsettomat, jotka tietävät kaiken lasten kasvattamisesta.
Peruskoulun keskeyttäneet, jotka luulevat tietävänsä jotain opetusalasta.
Rokotekriitikot, jotka eivät erota virusta bakteerista.
Harhalla on nimikin: ylivertaisuusvinouma. Sitä ovat tutkineet Dunning & Kruger.
Mutta tässä tapauksessa ylivertaisuusvinouma ei pidä paikkaansa: miehiä on varsinkin nuorissa ikäluokassa huomattavasti enemmän, kuin naisia. Naisella on ulkonäköetu oikeassa elämässä ja Tinderissä. Jo keskivertoulkonäkö riittää pitkälle. Miehellä keskivertoulkonäkö ei riitä mihinkään. Erityisesti nuoremman polven naiset käyvät treffeillä halutessaan kymmeniä kertoja ja valkkaavat sopivan, mies ei välttämättä pääse treffeille koskaan. Ero on huomattava DEITTAILUSSA. Tässä ketjussa puhuttiin deittailusta.
Tiivistetään:
Ajatellaan että on kauniita naisia ja komeita miehiä
Sitten on taviksia ja lopulta rumia. Ei mennä siihen onko kauniita naisia enemmän kuin komeita miehiä. Se lienee mielipideasia, itse en pitäisi leikeltyä somestaraa mitenkään kauniina, muut somestarat varmaan pitää.
Tinder lähtee siitä että siellä on edustavia kuvia. Niiden jälkeen katsotaan teksti joka voikin olla jo jonku toisen kirjoittama. Tai ihan vain paskapuhetta. Sellainen komea, hyvällä tekstillä varustettu miesprofiili saa naiset laittamaan matchiä ja ne tavikset jää ilman koska parempaakin naisille on tarjolla. Ei siinä mitään, elämä on.
Miksi se mies kuitenkaan vakiintuisi? Se kahlaa läpi naismerta. Mihinkäs sillä olisi kiire? Suurin osa naisista on kuitenkin ihan samalaisia taviksia kuin mitä ne itse jättää huomioimatta, ei niillä ole mitään tarjottavana noille hyville miehille. Tai no, on, mutta ei mennä siihen.
Mitäs tästä seuraa? Naiset kokevat kovin työläänä treffailla vuosien ajan etsien sitä unelmien poikamiestä. Hyviä miehiä ei taida edes olla olemassa :) Alkaa katkeroituminen...
Vihdoin koittaa se päivä kun aletaan haukkumaan miehiä vauva-palstalla. Siinä naisten parisuhdeuran huipentuma.
Mutta miehet, ne on paskoja.
Teksteihin ei edes pysähdytä jos ulkonäkö ei ole riittävä. Siihen ohittamiseen riittää vääränlainen kuva sellaisenaan.
Ok. Noin itse tuon kommentin tulkitsinkin. En tietenkään jäänyt lukemaan miehen profiilia, jos jo kuvasta näin, etten voisi kokea häntä puoleensavetäväksi, Mutta todella monelle jäi aloite tekemättä sen takia, mitä tekstissä luki, vaikka kuva olikin miellyttänyt.
Sinä saat edelleen kuvitella, että siihen kiinnostuksen heräämiseen pitää olla täydellinen hiusraja ja rasvaprosentti, itse tiedän, millaisia ne miehet olivat, joista kiinnostuin. Useimpien kohdalla listastasi täyttyi vain kohta "kaukasialainen".
Mutta ihan sama minulle. Käytä tämäkin päivä tähän jankutukseen, itse lähden ihan kohta lenkille.
Lista ei ollut minun joten huti meni vttuilut. Se miksi "aloin jankkaamaan" eli keskustelemaan oli tässä:
Jos ulkonäkö ei miellytä, se on ensimmäinen karkotin. Ei sitä tekstiä lueta jos ulkonäkö ei osu omiin raameihin. Tekstit tulevat edelleen sen jälkeen.
En kirjoittanut missään vaiheessa mitään rasvaprosenteista tai hiusrajasta, mutta hyvää lenkkiä. Voit nauttia siellä ylemmyydentunnostasi kun pääsit haukkumaan miestä tällä palstalla.
Olen eri, mutta katsohan vähän, mitä miehet profiileihinsa kirjoittavat, ei se hääppöistä ole. Vaikeaakin se sellainen itsensä mainostaminen toki on. Mutta kielellisellä ilmaisulla on ehkä suurempi merkitys naiselle kuin miehelle. Joskus tänne palstallekin kirjoittaa aivan muista aiheista miehiä, joiden teksti saa mielessä heräämään pienen ajatuksen, että wau, missähän tuollisia miehiä on...? Eikä ole siis edes haku päällä.
Kun käytin aikoinaan testimielessä mallimiehen kuvaa Tinderissä, niin minulla oli profiilitekstinä yksi hymyemoji. Turussa tuli viikossa mätsejä yli 250. Naiset tekivät suoria aloitteita, eikä tarvinnut minkäänlaista tekstiä.
Mitä tämä mielestäsi kertoo? Mallimiehen ulkonäkö miellytti 250 naista, ok. Entä sitten?
Kertoi minulle sen, että tavallisella ulkonäölläni keskityn loppuelämäni muihin asioihin. Yksikään nainen ei voi tulla enää sanomaan, että miehen ei kannattaisi käydä salilla naisia saadakseen. Pitkä kannattaa olla ja hiukset on syytä olla päässä.
Milloin se loppuelämä alkaa? Huomenna? Kuten useimmiten laihduttajilla ja "elämäntapamuutoksen tekijöillä" :-DDD
Alkoi jo 2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeeta kelle vaan löytää itseä miellyttävä ihminen tänä päivänä ja vieläpä niin et tunne olis molemminpuolinen JA elämäntilanne/halut kohtaavat.
Ite naisena, vaikka varmaan ihan hyvännäköinen olenkin, todella vaikeaa löytää parisuhdetta. Seksiä kyllä saa, mutta sillä en pelkästään tee mitään.
Rima kun on perkeleen korkealla niin kuin sulla niin ei kai sitä löydy. Kaikille ei voi riittää ihan priimaa. Ei sinullekaan.
Liian korkea rima suomalaisittain: miellyttävä ihminen, molemminpuolinen tunne, elämäntilanne ja halut kohtaavat... Voi kiesus.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
Oikea asenne.
Hyvä ettet odota, että itsesi olisi kelvattava ylipainoisena, kun itsekään et kelpuuta miehiä jotka eivät kriteereihisi sovi. Näitä naisia nimittäin on todella paljon.
Miksi kenenkään pitäisi kelpuuttaa joku joka ei miellytä tai täytä omia kriteereitä? Eihän se tee kuin molemmat onnettomiksi.
Ja miksi ihmeessä ylipainoisen pitäisi jotenkin automaattisesti viehättyä ylipainoisesta kumppanista?
Olen tuon alkuperäisen laihduttamiskommentin kirjoittanut. Olen törmännyt usein väittämään, että samanlainen vetää puoleensa samanlaista. Tiettyyn pisteeseen saakka näin varmaan onkin, mutta esimerkiksi kehon paino ei ole yksi näistä seikoista. Siinä mielessä taasen kyllä, että suurin piirtein samanikäisyys vetoaa. Persoonatasolla yhteensopivuus taasen on monimutkaisempaa, kuin kaikki nämä ulkoiset seikat vaikka parisuhteessa niilläkin on merkitystä.
Samantyyppinen ruumiinrakenne tuntuu kotoisalta, muttei sentään mene muiden piirteiden ohi. Ylipainoisia on niin moneksi, vastoin yleistä käsitystä. On reippaita ja rotevia ulkoilmaihmisiä tai totaalipassiivisia roskaruoka-addikteja jne.
Olen ylipainoinen, mutten koe ylipainoa mitenkään kotoisaksi edes itsessäni.
Valtaosa tuntemistani sinkkunaisista saisi hetkessä miehen itselleen, jos oikeasti haluaisivat. Eli siis jos he oikeasti tekisivät itsekin jotain asian eteen, eivätkä vain passiivisesti odottaisi että juuri heidän haluamansa kaltainen mies tulee heitä kotoa hakemaan.
Ok, tiedän kyllä sitten myös muutaman sellaisen naisen, joille kohtalo on jakanut ulkonäön ja sairauksien kautta tosi huonon käden, ja valitettavasti kumppanin saanti on heille todella vaikeaa, jos ei suorastaan mahdotonta.
Mutta väitän että iso osa sinkkunaisista on sinkkuja vain sen takia että he eivät itse halua, jaksa tai kykene tekemään juuri mitään sen eteen että saisivat miehen (tämä ei tietenkään koske niitä naisia, jotka eivät miestä haluakaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 ja 8 tason naiset on kaikista parasta vaimomatskua. Just ne kiltit ja hieman taka-alalla viihtyvät tytöt. Tässä on teille se autenttinen totuus.
Eikä tähän vääntöön ole enää lisättävää.
Miten voi olla mahdollista, että paras vaimomatsku on vain tasoa 7? Eikö pitänyt olla niin, että taso 10 on aina halutuin suhteeseen, eli eikö silloin tuon väittämäsi mukaan nyt tason 7-8 pitäisikin olla 9-10? Eikös tasoteoria mennyt niin, että taso määräytyy sen mukaan, kuinka haluttua on parisuhteeseen...
Kyllä, naisten kohdalla. Miesten kohdalla tason määrittää se, kuinka kiinnostuneita naiset ovat miehestä seksuaalisesti.
En ymmärrä mikä ero noissa on. Itse en halua suhteeseen miehen kanssa, jos en halua häntä seksuaalisesti.
Minä luulen, että tuossa on taustalla alitajuinen hra-madonna syndrooma. Kuvitellaan, että irtoseksi on parhautta. Se on irstasta, kokeilevaa, estotonta ja hyvää. Parisuhdeseksi on kylmää kaurapuuroa. Siksi naiset luokitellaan kympeiksi eli haluttaviksi irtoseksiin ja seiskoiksi eli äitimateriaaliksi. Kyllä, nimenomaan äiti- eikä vaimomateriaaliksi, koska ei pystytä kuvittelemaan samaa naista ottamassa illalla suihin loppuun asti ja pussaamasta omaa lasta seuraavana aamuna poskella.
Me naiset tiedämme, ettei se mene noin. Sitä seksiä on nimenomaan eniten turvallisessa parisuhteessa ja siellä se on parasta. Parisuhdeseksissä voi irstailla, kokeilla, nauttia ja etsiä yhteisiä rajoja. Irtoseksi on kylmää kaurapuuroa. Sitä syö, jos parempaa ei ole tarjolla, mutta läheskään kaikkia tarpeita se ei tyydytä.
Siksi meille on myös itsestäänselvää, että "kriteerit" parisuhteeseen ovat paljon, paljon korkeammalla kuin irtoseksiin. Jälkimmäiseen riittää puoleensavetävä ulkonäkö ja että on riittävän hauska ja fiksu. Parisuhteeseen pitää olla kaikkea tuota JA lisäksi paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Lopputulos on se, että kumpikaan ei saa sitä mitä toivoo. Ei voida tehdä ihan noin suoraa vertailua ja pitää miehen toiveita normina, jonka mukaan kaikkea arvioidaan. Olennaista on se, kuinka helposti saa jotain, mikä tekee tyytyväiseksi. Esimerkissäsi kumpikaan ei saanut sitä. Eli kummankin lopputulos on ihan yhtä huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies isänsä kanssa samassa työpaikassa ja haukkuu työttömiä naisia, jestas mitä luusereita, isin kanssa töissä.
Isi pyysi, että poika pääsee töihin.
Kahvitauolla voi haukkua työttömiä naisia. Mitä ilkeitä nössö miehiä.
Noita on julkisellakin. Nössö touhua.
Menet palkkatukitöihin niin tässä on poika ja sen isä työkavereina.
Jossain on vielä äitikin samassa työpaikassa.
No nyt on kyllä kysyttävä sinkkunaisena (joka ei ole samassa työpaikassa kummankaan vanhempansa kanssa) , että mikä tuollaisesta miehestä tekee jotenkin lähtökohtaisesti huonon ja kelvottoman parisuhdemielessä?
Mies on työelämässä ja mitä ilmeisimmin tulee mainiosti juttuun vanhempiensa kanssa.
Ei nuo huonoja asioita ole. Vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies isänsä kanssa samassa työpaikassa ja haukkuu työttömiä naisia, jestas mitä luusereita, isin kanssa töissä.
Isi pyysi, että poika pääsee töihin.
Kahvitauolla voi haukkua työttömiä naisia. Mitä ilkeitä nössö miehiä.
Noita on julkisellakin. Nössö touhua.
Menet palkkatukitöihin niin tässä on poika ja sen isä työkavereina.
Jossain on vielä äitikin samassa työpaikassa.
No nyt on kyllä kysyttävä sinkkunaisena (joka ei ole samassa työpaikassa kummankaan vanhempansa kanssa) , että mikä tuollaisesta miehestä tekee jotenkin lähtökohtaisesti huonon ja kelvottoman parisuhdemielessä?
Mies on työelämässä ja mitä ilmeisimmin tulee mainiosti juttuun vanhempiensa kanssa.
Ei nuo huonoja asioita ole. Vai onko?
No, kyllä on huono juttu. Suhteilla päässyt töihin. Kyllä työpaikka pitää pystyä itsenäisesti hakemaan niinkuin miehen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin tulee vastaan sellaisia naisia, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta eivät sitä kuitenkaan saa. Niissä harvoissa naisissa on ollut aika selkeä syy miksei homma onnistu: joko ulkonäkö oli poikkeuksellisen heikko, tai sitten heillä oli sangen merkittäviä mielenterveysongelmia.
En siis ihan heti muista yhtäkään "normaalia" naista, joka ei olisi kumppania itselleen saanut, vaikka olisi halunnut.
Kenellekään ei tule mielenterveysongelmia yksin kotona. Koska puhutaan näistä ihmisistä jotka aiheuttavat mielenterveysongelmia muille esim. koulukiusaajat jne.
Itseasiassa väitetään että yksinäisyys on varsin suuri mt-ongelmien aiheuttaja, mutta toki sä vain haluat vängätä vastaan ja valehdella
Ei todellakaan ole. Jos istun nojatuolissa ja kudon sukkaa niin ei siitä mitään mielenterveysongelmia tule. Niitä tulee siitä, että joku haukkuu minua ja lyö jne.
Juu ei mitään vaikutuksia:
Tutkimusten mukaan pitkään jatkunut yksinäisyys voi nostaa riskiä sairastua masennukseen, ahdistuneisuushäiriöihin ja unihäiriöihin. Lisäksi yksinäisyys voi heikentää itsetuntoamme, lisätä koettua stressiä ja myöhemmällä iällä heikentää muistin toimintaa.
Yksinäisyys on seuraus, joka sitten viimeistelee mielenterveysongelmien syntymisen. Se alkuperäinen syy niille on kuitenkin yleensä ihan muualla kuin yksinäisyydessä.
Ei kiinnosta nyt kyllä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa tuntemistani sinkkunaisista saisi hetkessä miehen itselleen, jos oikeasti haluaisivat. Eli siis jos he oikeasti tekisivät itsekin jotain asian eteen, eivätkä vain passiivisesti odottaisi että juuri heidän haluamansa kaltainen mies tulee heitä kotoa hakemaan.
Ok, tiedän kyllä sitten myös muutaman sellaisen naisen, joille kohtalo on jakanut ulkonäön ja sairauksien kautta tosi huonon käden, ja valitettavasti kumppanin saanti on heille todella vaikeaa, jos ei suorastaan mahdotonta.
Mutta väitän että iso osa sinkkunaisista on sinkkuja vain sen takia että he eivät itse halua, jaksa tai kykene tekemään juuri mitään sen eteen että saisivat miehen (tämä ei tietenkään koske niitä naisia, jotka eivät miestä haluakaan).
Minkä ikäisiä he ovat? Olin itse 43-44, kun viimeisin parisuhteeni loppui ja myönnän toki, etten ollut kovin aktiivinen. Ensimmäisten parin vuoden aikana en edes hakenut ketään, koska ero sattui niin paljon, mutta sen jälkeenkään en kovin aktiivisesti jaksanut liikkua sosiaalisissa tilanteissa. Matkustelin kyllä ja tutustuin matkoilla ihmisiin, olin mukana eräässä sinkkuryhmässä ja FB:n sinkkupalstalla, mutta työssäni en tavannut miehiä/miehet, joita tapasin olivat sellaisia, joihin nähden olin tavallaan valta-asemassa eli ei olisi ollut sopivaa tehdä aloitteita. Eikä kyllä kukaan heistä osoittanut millään tavalla sellaista odottavankaan.
Nettideittailua kokeilin. Yksikään niistä miehistä, joille tein aloitteen, ei kiinnostunut minusta. En todellakaan yrittänyt väkisin kiinnostua muista (ja itse tein aloitteen vain sellaisille, joiden kriteereihin mahduin).
Minun kohdallani puoliso löytyi lopulta yhteisen ystävän kautta. Mies, johon en olisi törmännyt missään muualla.
Ajattelen, tottakai, että meni juuri niin kuin pitikin; en todellakaan haluaisi olla suhteessa kenenkään muun kanssa, ja jos olisin "tyytynyt" johonkin toiseen, en koskaan olisi tavannut nykyistä puolisoani. Kiinnostaisi kuitenkin kuulla, että mitä minun olisi kannattanut tehdä nopeuttaakseni sitä todennäköisyyttä, että löydän loppuelämäni rakkauden.
Yksin asuminen on hyvä juttu. Ei tarvitse kuunnella mitään pätemistä.