Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Niin, jos on genitaaliherpes niin on alempaa tasoa.
Kyllä te naiset osaatte sitten olla välillä niin pikkumaisia ja puututte kaikkeen epäoleelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
of
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa"
Eivät luule. Incelit eivät ole ihmisten synonyymi.Monilla on harha, että muiden hommat/roolit on helppoja. Se liittyy ymmärtämättömyyteen, elämänkokemuksen ja tiedon vähyyteen ja siihen, ettei muiden vaikeuksia nähdä empatiakyvyttömyyden takia.
Malliesimerkki tuollaisesta ymmärryksen ja tiedon vähyydestä ovat kuopanreunusukot, jotka pällistelevät rakennustyömaita luullen tietävänsä kaiken rakentamisesta, kun olivat v. 1951 sokkelinvalutalkoissa.
Ja lapsettomat, jotka tietävät kaiken lasten kasvattamisesta.
Peruskoulun keskeyttäneet, jotka luulevat tietävänsä jotain opetusalasta.
Rokotekriitikot, jotka eivät erota virusta bakteerista.
Harhalla on nimikin: ylivertaisuusvinouma. Sitä ovat tutkineet Dunning & Kruger.
Mutta tässä tapauksessa ylivertaisuusvinouma ei pidä paikkaansa: miehiä on varsinkin nuorissa ikäluokassa huomattavasti enemmän, kuin naisia. Naisella on ulkonäköetu oikeassa elämässä ja Tinderissä. Jo keskivertoulkonäkö riittää pitkälle. Miehellä keskivertoulkonäkö ei riitä mihinkään. Erityisesti nuoremman polven naiset käyvät treffeillä halutessaan kymmeniä kertoja ja valkkaavat sopivan, mies ei välttämättä pääse treffeille koskaan. Ero on huomattava DEITTAILUSSA. Tässä ketjussa puhuttiin deittailusta.
Tiivistetään:
Ajatellaan että on kauniita naisia ja komeita miehiä
Sitten on taviksia ja lopulta rumia. Ei mennä siihen onko kauniita naisia enemmän kuin komeita miehiä. Se lienee mielipideasia, itse en pitäisi leikeltyä somestaraa mitenkään kauniina, muut somestarat varmaan pitää.
Tinder lähtee siitä että siellä on edustavia kuvia. Niiden jälkeen katsotaan teksti joka voikin olla jo jonku toisen kirjoittama. Tai ihan vain paskapuhetta. Sellainen komea, hyvällä tekstillä varustettu miesprofiili saa naiset laittamaan matchiä ja ne tavikset jää ilman koska parempaakin naisille on tarjolla. Ei siinä mitään, elämä on.
Miksi se mies kuitenkaan vakiintuisi? Se kahlaa läpi naismerta. Mihinkäs sillä olisi kiire? Suurin osa naisista on kuitenkin ihan samalaisia taviksia kuin mitä ne itse jättää huomioimatta, ei niillä ole mitään tarjottavana noille hyville miehille. Tai no, on, mutta ei mennä siihen.
Mitäs tästä seuraa? Naiset kokevat kovin työläänä treffailla vuosien ajan etsien sitä unelmien poikamiestä. Hyviä miehiä ei taida edes olla olemassa :) Alkaa katkeroituminen...
Vihdoin koittaa se päivä kun aletaan haukkumaan miehiä vauva-palstalla. Siinä naisten parisuhdeuran huipentuma.
Mutta miehet, ne on paskoja.
En ole tinderissä, mutta yhtä toista deitti juttua seuranneena sanoisin, että tekstit on se mikä karkoittaa naisen, ei ulkonäkö.
Teksteihin ei edes pysähdytä jos ulkonäkö ei ole riittävä. Siihen ohittamiseen riittää vääränlainen kuva sellaisenaan.
Ok. Noin itse tuon kommentin tulkitsinkin. En tietenkään jäänyt lukemaan miehen profiilia, jos jo kuvasta näin, etten voisi kokea häntä puoleensavetäväksi, Mutta todella monelle jäi aloite tekemättä sen takia, mitä tekstissä luki, vaikka kuva olikin miellyttänyt.
Sinä saat edelleen kuvitella, että siihen kiinnostuksen heräämiseen pitää olla täydellinen hiusraja ja rasvaprosentti, itse tiedän, millaisia ne miehet olivat, joista kiinnostuin. Useimpien kohdalla listastasi täyttyi vain kohta "kaukasialainen".
Mutta ihan sama minulle. Käytä tämäkin päivä tähän jankutukseen, itse lähden ihan kohta lenkille.
Lista ei ollut minun joten huti meni vttuilut. Se miksi "aloin jankkaamaan" eli keskustelemaan oli tässä:
En ole tinderissä, mutta yhtä toista deitti juttua seuranneena sanoisin, että tekstit on se mikä karkoittaa naisen, ei ulkonäkö.
Jos ulkonäkö ei miellytä, se on ensimmäinen karkotin. Ei sitä tekstiä lueta jos ulkonäkö ei osu omiin raameihin. Tekstit tulevat edelleen sen jälkeen.
En kirjoittanut missään vaiheessa mitään rasvaprosenteista tai hiusrajasta, mutta hyvää lenkkiä. Voit nauttia siellä ylemmyydentunnostasi kun pääsit haukkumaan miestä tällä palstalla.
Olen eri, mutta katsohan vähän, mitä miehet profiileihinsa kirjoittavat, ei se hääppöistä ole. Vaikeaakin se sellainen itsensä mainostaminen toki on. Mutta kielellisellä ilmaisulla on ehkä suurempi merkitys naiselle kuin miehelle. Joskus tänne palstallekin kirjoittaa aivan muista aiheista miehiä, joiden teksti saa mielessä heräämään pienen ajatuksen, että wau, missähän tuollisia miehiä on...? Eikä ole siis edes haku päällä.
Kun käytin aikoinaan testimielessä mallimiehen kuvaa Tinderissä, niin minulla oli profiilitekstinä yksi hymyemoji. Turussa tuli viikossa mätsejä yli 250. Naiset tekivät suoria aloitteita, eikä tarvinnut minkäänlaista tekstiä.
Ei varmaan kovin vakavassa tarkoituksessa. Itse puhuin viehättymisestä ja tunteista enkä irtoseksistä, koska en sitä maailmaa tunne.
No ei sillä väliä, koska naiset olivat hyvin kiinnostuneita. Profiilitekstillä ei ollut merkitystä, kun sitä ei ollut.
Parempi olla kirjoittamatta mitään kuin että kirjoittaa jotain junttimaista? Tekstin puuttuessa nainen fantasioi itse unelmaprinssin, hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla kirjoittamatta mitään kuin että kirjoittaa jotain junttimaista? Tekstin puuttuessa nainen fantasioi itse unelmaprinssin, hetkeksi.
X'D
Vierailija kirjoitti:
Naisena en halua miestä, joka on harrastanut seksiä monen naisen kanssa.
Sehän on suositus. Miehenä haluan naisen, joka on ollut mahdollisimman monen kanssa. Itseasiassa, suhde vuokratyttöystävän, nykyisen tai entisen, kanssa olisi ihan optimaalista
Vierailija kirjoitti:
Pelimiestaidot = taidot, jotka pelimies hallitsee/taidot, jotka pelimieheksi haluava haluaisi oppia.
Yleensä naiset eivät halua itselleen pelimiestä (ainakaan, jos etsivät vakavissaan parisuhdetta). Me haluamme miehen, jolla on normaalit (mielellään hyvät) sosiaaliset taidot ja joka osaa fiksusti ja asiallisesti ilmaista kiinnostuksensa.
-eri
Normaaleilla, fiksuilla, hyvillä sosiaalisilla taidoilla on valitettavasti järki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset sentään treffeille.
Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?
No ethän sä sitä etukäteen voi tietää onko mies treffeillä kiinnostavaa seuraa vai ei?
eri
No kyllähän sen jo ennen treffejä huomaa jos ei olla samalla taajuudella oikeastaan mistään. Silti mies saattaa ehdottaa treffejä.
Onkos sinne treffeille pakko lähteä, jos itseä ei kiinnosta?
No ei sinne lähdetäkään ja sehän nämä palstamiesten vinkumiset aloittikin. Hyvien/sopivien kanssa ei nainen saa treffejä, mutta eihän siitä saa olla allapäin koska palstamiehille ei ole tarjolla edes niitä joten turvat tukkoon ja haarat auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en halua miestä, joka on harrastanut seksiä monen naisen kanssa.
Sehän on suositus. Miehenä haluan naisen, joka on ollut mahdollisimman monen kanssa. Itseasiassa, suhde vuokratyttöystävän, nykyisen tai entisen, kanssa olisi ihan optimaalista
Kuule nainen, tuo on huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?
No ethän sä sitä etukäteen voi tietää onko mies treffeillä kiinnostavaa seuraa vai ei?
eri
No kyllähän sen jo ennen treffejä huomaa jos ei olla samalla taajuudella oikeastaan mistään. Silti mies saattaa ehdottaa treffejä.
Luitko sä lainkaan mihin vastasit? Et ainakaan ymmärtänyt lukemaasi.
Miehellä taapero ja naistenmies. Yök
Vierailija kirjoitti:
No, en kyllä haluaisi miestä, jolla pieniä lapsia. Kamalia viikonloppuja, kun ei saisi rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
Oikea asenne.
Hyvä ettet odota, että itsesi olisi kelvattava ylipainoisena, kun itsekään et kelpuuta miehiä jotka eivät kriteereihisi sovi. Näitä naisia nimittäin on todella paljon.
Miksi kenenkään pitäisi kelpuuttaa joku joka ei miellytä tai täytä omia kriteereitä? Eihän se tee kuin molemmat onnettomiksi.
Ja miksi ihmeessä ylipainoisen pitäisi jotenkin automaattisesti viehättyä ylipainoisesta kumppanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en kyllä haluaisi miestä, jolla pieniä lapsia. Kamalia viikonloppuja, kun ei saisi rentoutua.
Ja sitten kun ne on teinejä niin rahaa menee. Teinit syö älyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
No ei sinne lähdetäkään ja sehän nämä palstamiesten vinkumiset aloittikin. Hyvien/sopivien kanssa ei nainen saa treffejä, mutta eihän siitä saa olla allapäin koska palstamiehille ei ole tarjolla edes niitä joten turvat tukkoon ja haarat auki.
Heittäkää ne turhauttavat Tinderit jo bittien romukoppaan ja lähtekää ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaa kuuntelisi mitään biologista äitiä. Syötäisiin karkkia, jäätelöä ja muita herkkuja kunnon määrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaa kuuntelisi mitään biologista äitiä. Syötäisiin karkkia, jäätelöä ja muita herkkuja kunnon määrät.
Minä hoitaisin lasta miten hoidan. Biologinen äiti saisi marmattaa niin paljon kuin haluaa. Voitaisiin käydä parturissa leikkauttamassa taapero tytölle polkkatukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hoitaisin lasta miten hoidan. Biologinen äiti saisi marmattaa niin paljon kuin haluaa. Voitaisiin käydä parturissa leikkauttamassa taapero tytölle polkkatukka.
Jos biologinen äiti hermostuu niin voi soittaa sossulle, että epävakaa äiti ja lasu.
Ei se joukosta erottuminen kummoista lahjakkuutta vaadi keskivertosuomalaisen kirjallisen ilmaisun tason valossa. Yliopistossa opiskellessani, olin hämmästynyt miten tyhmiä ja mielikuvituksettomia ihmisiä sinne pääsee, varsinkin kun kursseilla mitattiin kirjallinen ilmaisu. Se siitä mielikuvasta, että yliopistoon pääsee keskivertoa fiksumpia ihmisiä.