Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Jokaisen naisen on hyvin helppo saada penistä joltain luopiolta. Mitä kauniimpi nainen, sitä komeammalta mieheltä voi saada yhdyntäkertoja. Mutta naisen ei ole helppo saada parisuhdetta miehen kanssa, joka ei petä ja haluaa sitoutua pidemmän päälle. Mies, joka on hyvännäköinen ja hyvätuloinen ei yleensä halua olla uskollinen. Miehellä, joka on ruma, köyhä ja laiska ei oikein parisuhde- ja lisääntymismielessä puolestaan tee mitään.
Ja oli minkälainen mies vaan, niin se olisi naiselle yleensä tärkeää että mies ei panisi toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset sentään treffeille.
Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?
Tai päästä treffeille jossa paljastuu ettei miestä kiinnosta kuin seksi.
On niitä paljon naisiakin joita kiinnostaa vain seksi. Itse asiassa on useita sivustoja joissa haetaan seksiseuraa eikä haluta seurustelusuhdetta. Nämä sivustot on naisia täynnä.
Ei naisia kiinnosta seksi. Naiset voivat käyttää seksiä lapsen saamiseksi, tai halutessaan mieheltä jotain muuta. Seksi itsessään ei ole mitenkään mielekästä.
Ei niin, jos seksikumppani on huono. Peili?
Ei se ollut ehdollinen väite. Naiset eivät kykene nauttimaan seksistä, ei liity mitenkään miehiin.
Mutta se on sulle ok eikä millään tavalla haittaa panemista vaan se on sun oikeus? Viis siitä nauttiiko nainen kunhan sä saat?
Nyt plikla ne Jokisen eväät esille. Tänään saat ryyniä sinne rasvaiseen suolees!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon neidit, rouvat ja miehet. Tähän teidän ongelmaan on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu.
Lopettakaa tapailemasta toisianne. Suhtaantukaa täysin välinpitämättömästi vastakkaiseen sukupuoleen koska se ei näemmä aiheita teille muuta kuin suuria ongelmia. Ensinnäkin teillä on niin suuria ennakkoluuloja ja luultavasti hyvin paljon patoutuneita traumoja, että se on myös toisen osapuolen kannalta parasta että ette pilaa myös heidän elämää.
Kiitos.Olen ehdottanut samaa lukuisia kertoja.
Pitäisi vain saada myös tulonsiirrot naisille loppumaan, mutta se olisi sitten seuraava askel.
Joo, ja minä aloitin deittailemaan pelkästään ulkomaalaisia naisia. Paljon hauskempaa ja keskustelut yms on osoittautunut huomattavasti helpommaksi ja avoimemmaksi. Ei mitään ennakkoasenteita, patoutunutta miesvihaa eikä feminismiä. Mies voi jutella täysin normaalisti ja saa olla jopa ihan oma itsensä.
Suosittelen.Sitä se kielitaidon puute tietää.
Kielitaitoinena miehenä se ei ole ongelma. Suomalaisia miehiä arvostetaan juuri sen takia että suomalaiset ovat usein kielitaitoisia, rehellisiä, avoimia ja ovat huolehtivaisia parisuhteessa. Ja myös tasa-arvon takia.
Tässä hieman faktaa jotka on ulkomaalaisten naisten ja itse kertoimia mielipiteitä ja kokemuksia suomalaisista miehistä. Toki joukkoon mahtuu myös muunlaisia miehiä, ihan kuten naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭
Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?
Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.
Ihmettelen kyllä miten tuo kumppanin saanti voi olla joillekin niin haastavaa. Muutama ystävätär päätyi eron jälkeen takaisin sinkkumarkkinoille hiljattain, eikä heillä kovin montaa kuukautta mennyt kun oli jo uudet miehet kainalossa (Tinderistä). Ja nämä miehet vaikuttavat ihan mukiinmeneviltä tapauksilta, mitä nyt olen vierestä seurannut. Ovat mukavia, ammatti löytyy, miellyttävän näköisiä etc.
Te jotka käytte "tuhansilla" (tarkoitit varmaan sadoilla) treffeillä eikä mitään jää käteen: miten te teette tuon? Miten tuollaisessa voi edes onnistua?
Mä taas en ymmärrä miten jotkut löytää nopeasti, koska itseeni ihastuu max yksi mies 10 vuodessa. Eli mistä nämä nopeasti pariutuvat löytävät yhden tai jopa useamman miehen tai naisen joka haluaa aloittaa parisuhteen??
Tämä on aivan avaruustiedettä itselleni, kun saan aina kuulla että mies ei halua jatkaa tutustumista, ei ole kipinää, ollaan kavereita, en pidä sinusta romanttisesti mutta hei onko toi sun kaveri sinkku (tositarina tämä viimeinenkin :D)... Ja olen siis sosiaalinen, iloinen luonne ja olin erittäin aktiivinen pyytämään miehiä treffeille etenkin vuodet 25-35, koska elättelin haaveita perheestä.
Kun kukaan ei kiinnostu, niin ei silloin parin löytäminen vain ole mitenkään mahdollista.
En sano tätä ilkeyttäni, mutta on aivan päivänselvää mistä kenkä puristaa sinun tapauksessasi: ulkonäkösi ei yksinkertaisesti vaan riitä. Vaikuttaa siltä että miehet eivät edes rekisteröi sinua "naiseksi", vaan olet heille androgyyni ystävä.
Olen tietenkin miettinyt tätä itsekin, mutta johan on ulkonäkövaatimukset sitten pilvissä. Olen hyvin perinteisellä tavalla perusnätti, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, vaatetyyliltäni naisellinen ja aavistuksen vintage (esim. Kukkamekko, villatakki, nilkkurit). Ei lävistyksiä, tatuointeja, shokkivärejä. Ei vammoja tai poikkeavuuksia, ihoni on hyvä. Kasvoni ovat täysin normaalit ja parhaaksi puolekseni koen isot siniset silmät, ne ovat oikeasti todella kauniit ja niitä kehutaan aina. En keksi mitään seikkaa ulkonäössäni joka estäisi miehiä kiinnostumasta. Ja toisaalta - en keksi mitään mitä itse haluaisin muuttaa, eli jos en tällaisena kelpaa, niin sitten en.
Miten te naiset pystytte aina kertomaan, että olette niin perusnättejä ja kauniita? Minusta ei miehenä ikinä olisi sanomaan, että olen komea ja minulla on kaikkia upeita ominaisuuksia, joista naiset tykkäävät. Naiset yleensä luettelevat juuri niitä ulkoisia ominaisuuksia inhokeikseen, joita minussa on. Kirkkaimpana esimerkkinä kalju.
Ulkonäön puolesta kelpaisit minulle, mutta ehkä käytöksen puolesta ei.
En sanonut ulkonäöstäni mitään muuta, kuin että olen kalju. Jo sen pitäisi olla turn-off niin sinulle, kuin ystävättärillesi.
Kalju ei todellakaan ole turn off. Kalju, parta ja silmälasit on yksi kuumimpia lookeja miehillä 😍.
Miksi tällaisia miehiä ei sitten näy romanttisten komedioiden pääosissa ihastuttamassa naisia? Tai mallikansioissa? Tai Tinderin suosituimpien miesten profiileissa? Näiltä miehiltä puuttuu nimenomaan nuo mainitsemasi asiat.
No ei niissä kyllä näy mitään leukalentäjiä tai 8% rasvaprossalla olevia mandariinikainaloisia makro-makejakaan vaan nämä superhunksit on niissä miehille suunnatuissa toimintaleffoissa sankareina.
Ainoa mikä noita miehiä romanttisissa komedioissa yhdistää on normaalipaino/sopusuhtainen solakkuus sekä ystävällinen ja mukava luonne. Ei ne miehet hauku/nimittele naista tai inhoa kaikkea mikä naiselle on tärkeää. Saati että kavahtaisivat ajatusta viettää aikaa naisen seurassa.
Hugh Grant, Ryan Gosling ja Channing Tatum liikkuvat kaikki 10-12 prosentin rasvoissa huippuaikojensa komedioissa/draamoissa. Kaikilla on vatsalihakset näkyvillä rooleissaan.
Silloinhan te tiedätte, että pitää olla 10-12 rasvoissa, jos haluaa miellyttää mahdollisimman monien naisten silmää.
Se ei silti muuta miksikään sitä faktaa, että suurin osa meistä naisista on parhaillaan rakastavassa, intohimoisessa parisuhteessa miesten kanssa, joiden rasvat ovat ihan eri luokkaa. Eikä sitä, että suurin osa miehistä, joiden rasvat ovat yli 12, ovat parisuhteissa ja saavat seksiä.
Niinpä. Eikös tuo jankkaaja ole tietoinen siitä että viime vuosina muotia naisten silmissä ovat olleet ns. dad bodyt?
Hänellä itsellään on hyvin tarkasti rajattu yhdenlainen miehenvartalo valittuna ainoaksi oikeaksi niin tarkoilla parametreillä että tulee melkein homoeroottiset vibat.
ohiksena: palataan asiaan kun pulskat pojat alkaa voittaa vuoden seksikkäin mies äänestyksiä suosituissa naistenlehdissä.
Miksi normaalipainoinen ja sopusuhtainen kroppa on miehille jotenkin täysin mahdoton ihan ajatuksenkin tasolla? Se kun on kuitenkin se suurinta osaa naisista eniten miellyttävä vartalotyyppi.
Harvempi nainen ensisijaisesti tykkää pulskista ja vielä harvempi noista miesten ihastelemista bondeista saati joistakin suonenpullistelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla tämä tyhjänpäiväinen jankkaus. Jokainen viehättyy mistä viehättyy, eikä kukaan viehäty kaikista.
Jankkaaminen on vaan niin kivaa. Jokainen ei viehäty kaikista, mutta suurin osa naisista viehättyy yhdestä miestyypistä. Paitsi se yksi täällä, joka ihailee 40-vuotiasta Pertti Sveholmia ja yksi on tiennyt päiväkodista asti, että toiset ovat suositumpia, kuin toiset. Hän ei kuitenkaan ole määritellyt vielä ihannemiehen ominaisuuksia, joten ovat todennäköisesti samat ominaisuudet, kuin muillakin naisilla.
Jep. Tästä oli ihan ketjukin, jossa kysyttiin, mitkä ulkoiset asiat miehessä viehättävät naisia. Naiset ihan aikuisten oikeasti luettelivat muutama sata kertaa yhden ja saman miehen. Mutta kuitenkin kiirehtivät lisäämään, että makuja on monia.
Noita ketjuja on täällä nähty. Sata vastausta, missä naiset sanoo ihan muita kuin ulkoisia asioita, ja kaksi hiusrajamiehen kirjoittamaa kommenttia, missä luetellaan nuo vakiot, ja loppu hiusrajamiehen hehkutusta, kun kaikki haluavat vain samaa.
Mitä tämä jankkaus hiusrajoista on? Ovatko suomalaiset miehet jotenkin huonoja ihmisiä kun heiltä päälaen karvoitus iän myötä vähenee syntyperästä johtuen?
Aiheeseen liittyen, onko tämä hiusrajajuttu ketjun sinkkunaisille suurikin kynnyskysymys? Jos näin on, niin kannattaisi ehkä pohtia voisiko asialla olla jotain yhteyttä deittailuvaikeuksiin.
Hiusten määrä ei vähene vain iän myötä. Monilla miehillä hiusraja alkaa paeta murrosiässä. Se on erittäin iso kynnyskysymys miehelle itselleen, ja suurimmalle osalle naisista. Ei kaikille, mutta valtaosalle. Monet kaljut miehet ovat päätyneet parisuhteisiin silloin, kun hiukset ovat olleet vielä päässä.
Minun mielestäni kaljut miehet ovat komeita. Ehkä miehet itse miettivät sitä asiaa, mutta naiset ei.
Edustat siis kaikkia naisia?
Melkoista....
No, mitenkäs te miehet, tykkäättekö pitkähiuksisista naisista vai voiko olla lyhyet hiukset?
Mitä tarkoitat "te miehet" ?
Oletko laittamassa johonkin äänestystä jossa kartoitetaan miten yleistä on pitkähiuksisista naisista pitäminen vs. lyhyistä hiuksista.
No, kysyn sitten sinulta pitääkö naisella olla pitkät hiukset vai voiko olla lyhyet.
Naispuolinen kaverini jätettiin, kun hän leikkasi hiuksensa lyhyemmiksi.
Sivusta. Miespuoliset työkaverini ja sen aikainen tapailumies kommentoivat hyvin negatiivisesti, kun värjäsin platinablondihiukseni keskiruskeiksi, lähemmäs omaa hiusväriäni, ettei tarvitse juurikasvun kanssa tapella ja kuluttaa hiuksia sillä vaalennusaineella. Kuulemma en olisi saanut värjätä, koska blondi niin paljon nätimpi. Taitaa niitä hiuspreferenssejä olla ihan molemmilla sukupuolilla. Kouvolatukkaahan täällä myös haukutaan ja kirkkaita shokkivärejä.
Et ole vain tavannut sopivaa miestä. Kyllä niitä on, jotka kiinnostuvat ihan kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Todella epäreilua miehiä kohtaan, että juuri Suomessa asuu Euroopan lihavimmat ja typerimmät kurahaarat.
Muuttaa voi vapaasti. Suomen passilla päsee 197 maahan. Älä silti odota olevasi kuuminta hottia tuolla asenteella siellä ulkomaillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon neidit, rouvat ja miehet. Tähän teidän ongelmaan on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu.
Lopettakaa tapailemasta toisianne. Suhtaantukaa täysin välinpitämättömästi vastakkaiseen sukupuoleen koska se ei näemmä aiheita teille muuta kuin suuria ongelmia. Ensinnäkin teillä on niin suuria ennakkoluuloja ja luultavasti hyvin paljon patoutuneita traumoja, että se on myös toisen osapuolen kannalta parasta että ette pilaa myös heidän elämää.
Pitäisi vain saada myös tulonsiirrot naisille loppumaan, mutta se olisi sitten seuraava askel.
Joo, ja minä aloitin deittailemaan pelkästään ulkomaalaisia naisia. Paljon hauskempaa ja keskustelut yms on osoittautunut huomattavasti helpommaksi ja avoimemmaksi. Ei mitään ennakkoasenteita, patoutunutta miesvihaa eikä feminismiä. Mies voi jutella täysin normaalisti ja saa olla jopa ihan oma itsensä.
Kielitaitoinena miehenä se ei ole ongelma. Suomalaisia miehiä arvostetaan juuri sen takia että suomalaiset ovat usein kielitaitoisia, rehellisiä, avoimia ja ovat huolehtivaisia parisuhteessa. Ja myös tasa-arvon takia.
Tässä hieman faktaa jotka on ulkomaalaisten naisten ja itse kertoimia mielipiteitä ja kokemuksia suomalaisista miehistä. Toki joukkoon mahtuu myös muunlaisia miehiä, ihan kuten naisiakin.
Suomalaisia miehiä arvostetaan siksi, että suomalainen yhteiskunta on tasa-arvoinen ja täällä on lapsille mahdollisuus saada hyvä koulutus. Täällä pärjää hyvin myös avioeron jälkeen, jos avioliitto ei toimikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas ympäripyöreää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla tämä tyhjänpäiväinen jankkaus. Jokainen viehättyy mistä viehättyy, eikä kukaan viehäty kaikista.
Jankkaaminen on vaan niin kivaa. Jokainen ei viehäty kaikista, mutta suurin osa naisista viehättyy yhdestä miestyypistä. Paitsi se yksi täällä, joka ihailee 40-vuotiasta Pertti Sveholmia ja yksi on tiennyt päiväkodista asti, että toiset ovat suositumpia, kuin toiset. Hän ei kuitenkaan ole määritellyt vielä ihannemiehen ominaisuuksia, joten ovat todennäköisesti samat ominaisuudet, kuin muillakin naisilla.
Jep. Tästä oli ihan ketjukin, jossa kysyttiin, mitkä ulkoiset asiat miehessä viehättävät naisia. Naiset ihan aikuisten oikeasti luettelivat muutama sata kertaa yhden ja saman miehen. Mutta kuitenkin kiirehtivät lisäämään, että makuja on monia.
Noita ketjuja on täällä nähty. Sata vastausta, missä naiset sanoo ihan muita kuin ulkoisia asioita, ja kaksi hiusrajamiehen kirjoittamaa kommenttia, missä luetellaan nuo vakiot, ja loppu hiusrajamiehen hehkutusta, kun kaikki haluavat vain samaa.
Mitä tämä jankkaus hiusrajoista on? Ovatko suomalaiset miehet jotenkin huonoja ihmisiä kun heiltä päälaen karvoitus iän myötä vähenee syntyperästä johtuen?
Aiheeseen liittyen, onko tämä hiusrajajuttu ketjun sinkkunaisille suurikin kynnyskysymys? Jos näin on, niin kannattaisi ehkä pohtia voisiko asialla olla jotain yhteyttä deittailuvaikeuksiin.
Hiusten määrä ei vähene vain iän myötä. Monilla miehillä hiusraja alkaa paeta murrosiässä. Se on erittäin iso kynnyskysymys miehelle itselleen, ja suurimmalle osalle naisista. Ei kaikille, mutta valtaosalle. Monet kaljut miehet ovat päätyneet parisuhteisiin silloin, kun hiukset ovat olleet vielä päässä.
Minun mielestäni kaljut miehet ovat komeita. Ehkä miehet itse miettivät sitä asiaa, mutta naiset ei.
Edustat siis kaikkia naisia?
Melkoista....
No, mitenkäs te miehet, tykkäättekö pitkähiuksisista naisista vai voiko olla lyhyet hiukset?
Mitä tarkoitat "te miehet" ?
Oletko laittamassa johonkin äänestystä jossa kartoitetaan miten yleistä on pitkähiuksisista naisista pitäminen vs. lyhyistä hiuksista.
No, kysyn sitten sinulta pitääkö naisella olla pitkät hiukset vai voiko olla lyhyet.
Naispuolinen kaverini jätettiin, kun hän leikkasi hiuksensa lyhyemmiksi.
Ylipaino ja lyhyet hiukset on pahin yhdistelmä. Jos on hyvä kroppa ja lyhyet hiukset, niin usein ei juuri merkitystä.
Eli naisen ylipaino on väärin ja yök, mutta pulskan pojan pitäisi tulla valituksi maailman seksikkäimmäksi mieheksi?
Mene sinne lenkkipolulle purkamaan noita patoumiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?
Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.Naisia ei kannata lähestyä, ei koskaan eikä missään.
Oikeasti miehet: keskittykää omaan hyvinvointiinne ja elämänlaadun parantamiseen. Koulutus, urheilu, sopivasti taiteita (esim. musiikki ja valokuvaus). Päälle matkustelua kiinnostavien aiheiden piirissä ja naiset valuvat mahlaa teidät kohdatessaan. Sääli vain että noin toimimalla tajuatte totuuden itsestänne, ja naisista. Miksi hyvä mies haluaisi naista rajoittamaan elämäänsä? Ei nainen tuo miehen elämään mitään arvokasta lisää. Nainen vain vie ja vaatii.
Tuossa on paljon totuuden sanoja. Miksi edes ottaa naista, jos naisesta ei ole mitään iloa eikä hyötyä? Liian moni nainen imee kaiken energian eikä anna sitä tilalle yhtään. Ja näitä pitäisi kumminkin kohdella kuin jotain erityistä prinsessaa, elättää, passata ja hyysätä ihan joka asiassa. Moni nainen pitää itseään kuin jonain aivan erityislaatuisena palkintona jonka eteen pitää tehdä kaikki.
Ja mitä mies saa tähän tilalle?
Entäpä jos sen naisen valitsikin jatkossa pelkkien ulkoisten ominaisuuksien sijaan ensisijaisesti niiden sisäisten ominaisuuksien perusteella? Valitsisi naisen joka tykkää tehdä samanlaisia asioita vapaa-ajalla ja jolla olisi suunnilleen yhteneväinen käsitys elämäntavoista ja tulevaisuudesta. Viis kuppikoosta, hiusten pituudesta tai vyötärö-lantio-suhteesta.
Miksi edes pitää haluta sellainen nainen jonka kaikki mielipiteet ja tekemiset on jo lähtökohtaisesti vääriä ja jonka kanssa on todella hankala viihtyä mutta jolla on oikean mallinen pylly?
Mitä, jos sinä valitsisit miehen vain sisäisten ominaisuuksien perusteella? Viis pituudesta, hiuksista ja painosta. Parisuhde on "romanttinen" ja seksiä sisältävä suhde.
No niinhän me tehdäänkin. Minä ja monet muut naiset ollaan yritetty selittää tätä, mutta ei mene jakeluun, kun aivot on jo pesty puhki sillä miesten miehille kehittämällä YHYY EPISTÄ-naispropagandalla, lentäjäpankkiirirahanperässäkäenpoikanaistyttötarinoilla, jossa miehet kuolaavat itse näitä lentäjäpankkiirimiehiä, joilla on rahanperässäkäenpoikanaistyttöjä käsipuolessa ja vatusti fyrkkaa ja lihaksia.
James Bond on yksi tällainen miehen miehille kehittämä oma unelmaminä (kirjailijan alter ego), jolla on seksikäs kroppa, mallin naama, fyrkkaa, tärkeä korkea-arvoinen ammatti ja aina uusi lyyli kainalossa joka puolella maailmaa.
Kyllä. Ja naiset valitsivat Daniel Graigin maailman seksikkäimmäksi mieheksi vuonna 2006. Myös muut Bondit ovat menestyneet hienosti näissä listauksissa menneinä vuosikymmeninä. Bond toimii siis hyvin naisiin, kuten on tarkoituskin.
Bondia näytelleet ovat näytelleet myös muita rooleja muissa elokuvissa. Eri
Jep. Eihän seksikkäämmäksi ole edes valittu sitä roolihahmo-bondia vaan sen näyttelijä joista nyt esim just tämä Graig tai vaikka edeltäjänsä Brosnan on kumpikin huomattavasti hotimpia muissa rooleissaan ja etenkin ihan omana itsenään.
Kumpikin myös paranee vanhetessaan. Siis minun mielestäni.
IItsellänikin on ongelma. Itse en pitkänä ja komeana ja varakkaana löydä tarpeeksi tasokkaita naisia Suomesta. Kaiken maailman rumia pottunokkia ja suurimmalla osalla vielä ylipainoa! Ennemmin katselen ruotsalaisia ja norjalaisia.
Seksiä kyllä tarjolla ja välillä annan siimaa, mutta parisuhteeseen? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?
Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.Naisia ei kannata lähestyä, ei koskaan eikä missään.
Oikeasti miehet: keskittykää omaan hyvinvointiinne ja elämänlaadun parantamiseen. Koulutus, urheilu, sopivasti taiteita (esim. musiikki ja valokuvaus). Päälle matkustelua kiinnostavien aiheiden piirissä ja naiset valuvat mahlaa teidät kohdatessaan. Sääli vain että noin toimimalla tajuatte totuuden itsestänne, ja naisista. Miksi hyvä mies haluaisi naista rajoittamaan elämäänsä? Ei nainen tuo miehen elämään mitään arvokasta lisää. Nainen vain vie ja vaatii.
Tuossa on paljon totuuden sanoja. Miksi edes ottaa naista, jos naisesta ei ole mitään iloa eikä hyötyä? Liian moni nainen imee kaiken energian eikä anna sitä tilalle yhtään. Ja näitä pitäisi kumminkin kohdella kuin jotain erityistä prinsessaa, elättää, passata ja hyysätä ihan joka asiassa. Moni nainen pitää itseään kuin jonain aivan erityislaatuisena palkintona jonka eteen pitää tehdä kaikki.
Entäpä jos sen naisen valitsikin jatkossa pelkkien ulkoisten ominaisuuksien sijaan ensisijaisesti niiden sisäisten ominaisuuksien perusteella? Valitsisi naisen joka tykkää tehdä samanlaisia asioita vapaa-ajalla ja jolla olisi suunnilleen yhteneväinen käsitys elämäntavoista ja tulevaisuudesta. Viis kuppikoosta, hiusten pituudesta tai vyötärö-lantio-suhteesta.
Miksi edes pitää haluta sellainen nainen jonka kaikki mielipiteet ja tekemiset on jo lähtökohtaisesti vääriä ja jonka kanssa on todella hankala viihtyä mutta jolla on oikean mallinen pylly?
Mitä, jos sinä valitsisit miehen vain sisäisten ominaisuuksien perusteella? Viis pituudesta, hiuksista ja painosta. Parisuhde on "romanttinen" ja seksiä sisältävä suhde.
No niinhän me tehdäänkin. Minä ja monet muut naiset ollaan yritetty selittää tätä, mutta ei mene jakeluun, kun aivot on jo pesty puhki sillä miesten miehille kehittämällä YHYY EPISTÄ-naispropagandalla, lentäjäpankkiirirahanperässäkäenpoikanaistyttötarinoilla, jossa miehet kuolaavat itse näitä lentäjäpankkiirimiehiä, joilla on rahanperässäkäenpoikanaistyttöjä käsipuolessa ja vatusti fyrkkaa ja lihaksia.
James Bond on yksi tällainen miehen miehille kehittämä oma unelmaminä (kirjailijan alter ego), jolla on seksikäs kroppa, mallin naama, fyrkkaa, tärkeä korkea-arvoinen ammatti ja aina uusi lyyli kainalossa joka puolella maailmaa.
Kyllä. Ja naiset valitsivat Daniel Graigin maailman seksikkäimmäksi mieheksi vuonna 2006. Myös muut Bondit ovat menestyneet hienosti näissä listauksissa menneinä vuosikymmeninä. Bond toimii siis hyvin naisiin, kuten on tarkoituskin.
Jep. Eihän seksikkäämmäksi ole edes valittu sitä roolihahmo-bondia vaan sen näyttelijä joista nyt esim just tämä Graig tai vaikka edeltäjänsä Brosnan on kumpikin huomattavasti hotimpia muissa rooleissaan ja etenkin ihan omana itsenään.
Kuinka moni nainen paranee vanhetessaan?
Aika harvoin tulee vastaan naisia, jotka kertovat että deittailu olisi heille jotenkin vaikeaa tai rankkaa. Mutta niillä naisilla jotka tuosta valittavat, on usein mielestäni ollut samoja luonteenpiirteitä:
1. Passiivisuus: ei tehdä mitään sen eteen että tavattaisiin miehiä, ja päästäisiin miesten kanssa vuorovaikutukseen. Odotetaan että kaikki tapahtuu vaikka itse ei tekisi mitään, kuin keskiaikainen prinsessa. "En halua Tinderiin"/"en halua mennä baariin"/"en halua lähestyä miehiä"/"wää, miksi olen aina yksin".
2. Passiivis-aggressiivisuus ja sarkasmi: sitten kun miesten kanssa ollaan jutuissa, nämä naiset eivät osaa olla iloisia ja lievästi flirttejä, vaan päinvastoin ovat surkeaa seuraa. Passiivis-aggressiivisia, hiljaisia, ivallisia. Epämiellyttäviä, suoraan sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella epäreilua miehiä kohtaan, että juuri Suomessa asuu Euroopan lihavimmat ja typerimmät kurahaarat.
Muuttaa voi vapaasti. Suomen passilla päsee 197 maahan. Älä silti odota olevasi kuuminta hottia tuolla asenteella siellä ulkomaillakaan.
Kyllä itse olen suomalaisena ollut ihan haluttua tavaraa ulkomailla. Todella mukavaa ottaa naista vyötäröstä kiinni kun voi laittaa kädet vyötärölle niin, ettei jenkkakahvat pursua sormien välistä. Lisäksi ei tarvitse katsoa, kun porsas ahtautuu farmarihousuihin, kun voi sen sijaan katsella hameen helman lepattelua ranskalaisella parvekkeella.
Onneksi se nainen ei ymmärrä suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa useampi nainen kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa useampi nainen kuin mies.
Itsekin rapparina silottelen naiseni syvät uurteet naamasta. Vaikea uskoa, että olisi vasta 30 vuotta vanha. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollywoodissa taitaa olla aikamoiset ulkonäköpaineet, naisnäyttelijöissä ei saisi näkyä vanhenemisen merkkejä. Rooleja ei sitten tietyn iän jälkeen tipu kovin helposti. Sitten juostaan plastiikkakirurgilla ja joskus tulokset voivat olla aika jäätäviä. Miehille harmaantuminen ja rypyt sallitaan, bondeista tulee mieleen Sean Connery, joka todella vanheni kuin hyvä viini ja sai harmaantuneena ehkä enemmänkin sukkia pyörimään kuin nuorena siloposkena.
Taitaa se olla reaalimaailmassakin niin, että naisten ikääntymistä pidetään rumana ja sitä ei saisi tapahtua ja näkyä, koska nuoruutta palvotaan. Ketkä sitä sitten palvoo, on eri asia.
Eri
Mutta se on sulle ok eikä millään tavalla haittaa panemista vaan se on sun oikeus? Viis siitä nauttiiko nainen kunhan sä saat?