Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?
Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.Naisia ei kannata lähestyä, ei koskaan eikä missään.
Oikeasti miehet: keskittykää omaan hyvinvointiinne ja elämänlaadun parantamiseen. Koulutus, urheilu, sopivasti taiteita (esim. musiikki ja valokuvaus). Päälle matkustelua kiinnostavien aiheiden piirissä ja naiset valuvat mahlaa teidät kohdatessaan. Sääli vain että noin toimimalla tajuatte totuuden itsestänne, ja naisista. Miksi hyvä mies haluaisi naista rajoittamaan elämäänsä? Ei nainen tuo miehen elämään mitään arvokasta lisää. Nainen vain vie ja vaatii.
Tuossa on paljon totuuden sanoja. Miksi edes ottaa naista, jos naisesta ei ole mitään iloa eikä hyötyä? Liian moni nainen imee kaiken energian eikä anna sitä tilalle yhtään. Ja näitä pitäisi kumminkin kohdella kuin jotain erityistä prinsessaa, elättää, passata ja hyysätä ihan joka asiassa. Moni nainen pitää itseään kuin jonain aivan erityislaatuisena palkintona jonka eteen pitää tehdä kaikki.
Ja mitä mies saa tähän tilalle?
Entäpä jos sen naisen valitsikin jatkossa pelkkien ulkoisten ominaisuuksien sijaan ensisijaisesti niiden sisäisten ominaisuuksien perusteella? Valitsisi naisen joka tykkää tehdä samanlaisia asioita vapaa-ajalla ja jolla olisi suunnilleen yhteneväinen käsitys elämäntavoista ja tulevaisuudesta. Viis kuppikoosta, hiusten pituudesta tai vyötärö-lantio-suhteesta.
Miksi edes pitää haluta sellainen nainen jonka kaikki mielipiteet ja tekemiset on jo lähtökohtaisesti vääriä ja jonka kanssa on todella hankala viihtyä mutta jolla on oikean mallinen pylly?
Mitä, jos sinä valitsisit miehen vain sisäisten ominaisuuksien perusteella? Viis pituudesta, hiuksista ja painosta. Parisuhde on "romanttinen" ja seksiä sisältävä suhde.
No niinhän me tehdäänkin. Minä ja monet muut naiset ollaan yritetty selittää tätä, mutta ei mene jakeluun, kun aivot on jo pesty puhki sillä miesten miehille kehittämällä YHYY EPISTÄ-naispropagandalla, lentäjäpankkiirirahanperässäkäenpoikanaistyttötarinoilla, jossa miehet kuolaavat itse näitä lentäjäpankkiirimiehiä, joilla on rahanperässäkäenpoikanaistyttöjä käsipuolessa ja vatusti fyrkkaa ja lihaksia.
Tälläisiin tarinoihin ("teorioihin") uskovat miehet ovat mielenkiintoisia tapauksia. Ovat muka hirveän kiinnostuneita naisista, koko heidän maailmansa kaatuu jos ei "saa" naista, mutta toisaalta tosielämässä he näyttävät oikeasti vihaavan ja pelkäävän naisia, eikä heitä kiinnosta oikeat tavalliset naiset, eivätkä heidän mielipiteensä.
Lopputulema on selvä: tuollaiselle tyypille ainoa sopiva "nainen" on muovinen.
Se on jännä miten sinä päivästä toiseen, vuosien ajan teet näitä ketjuja joissa pääset haukkumaan miehiä, ja lopulta alat haukkumaan kanssakeskustelijoitakin.
Voimme vain arvailla mitä ihanaa sulle on tehty kun olit 6
En haukunnut miehiä, tein vain kylmän loogisen analyysin sinusta.
Tais osua ja upota, kun vastauksesi oli noinkin itkupotkuraivarilapsen tasoa.
Kultaseni, et tehnyt analyysiä minusta :) Jos analyysini sinusta ei pidä paikkaansa niin kerro itse miksi vuodesta toiseen tulet tänne haukkumaan muita.
Kultsipuppeli, en hauku ketään vaan kerron vaan tosiasiat. Sä et vaan tahdo hyväksyä faktoja.
Tässä kun mietin tietämieni onnellisessa parisuhteessa olevien naisten miehiä, niin niitä on kyllä joka lähtöön pituuden, ruumiinrakenteen, hiusten, ammatin, tulotason, koulutuksen ja ties minkä suhteen. Ainoa yhdistävä tekijä on suunnilleen sama ikä puolisoiden kesken. Tiedän vain yhden parin, jossa mies on 9 vuotta vaimoaan vanhempi, muuten ikäero tuntuu olevan max +-3 vuotta.
Ai mutta tätähän ei lasketa, kun palstan miehillä kyse on taas irtosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kun mietin tietämieni onnellisessa parisuhteessa olevien naisten miehiä, niin niitä on kyllä joka lähtöön pituuden, ruumiinrakenteen, hiusten, ammatin, tulotason, koulutuksen ja ties minkä suhteen. Ainoa yhdistävä tekijä on suunnilleen sama ikä puolisoiden kesken. Tiedän vain yhden parin, jossa mies on 9 vuotta vaimoaan vanhempi, muuten ikäero tuntuu olevan max +-3 vuotta.
No minkäs näköisiä ne miehet ovat, jotka saavat säännöllisesti irtosuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset sentään treffeille.
Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?
Tai päästä treffeille jossa paljastuu ettei miestä kiinnosta kuin seksi.
On niitä paljon naisiakin joita kiinnostaa vain seksi. Itse asiassa on useita sivustoja joissa haetaan seksiseuraa eikä haluta seurustelusuhdetta. Nämä sivustot on naisia täynnä.
Ei naisia kiinnosta seksi. Naiset voivat käyttää seksiä lapsen saamiseksi, tai halutessaan mieheltä jotain muuta. Seksi itsessään ei ole mitenkään mielekästä.
Ei niin, jos seksikumppani on huono. Peili?
Ei se ollut ehdollinen väite. Naiset eivät kykene nauttimaan seksistä, ei liity mitenkään miehiin.
Olet siis transnainen? Muutenhan et tiedä naisten seksielämästä mitään.
Ah mutta sinä tiedät miesten?
Tietysti tiedämme omien miesystäviemme kautta miestenkin seksielämästä. Emme me lue siitä mistään lehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?
On niitä paljon naisiakin joita kiinnostaa vain seksi. Itse asiassa on useita sivustoja joissa haetaan seksiseuraa eikä haluta seurustelusuhdetta. Nämä sivustot on naisia täynnä.
Ei naisia kiinnosta seksi. Naiset voivat käyttää seksiä lapsen saamiseksi, tai halutessaan mieheltä jotain muuta. Seksi itsessään ei ole mitenkään mielekästä.
Ei se ollut ehdollinen väite. Naiset eivät kykene nauttimaan seksistä, ei liity mitenkään miehiin.
Todellakin tiedän. Työntö, ravistus ja nukahdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tiedän. Työntö, ravistus ja nukahdus.
Ja aamulla jättö.
Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?
Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.Naisia ei kannata lähestyä, ei koskaan eikä missään.
Oikeasti miehet: keskittykää omaan hyvinvointiinne ja elämänlaadun parantamiseen. Koulutus, urheilu, sopivasti taiteita (esim. musiikki ja valokuvaus). Päälle matkustelua kiinnostavien aiheiden piirissä ja naiset valuvat mahlaa teidät kohdatessaan. Sääli vain että noin toimimalla tajuatte totuuden itsestänne, ja naisista. Miksi hyvä mies haluaisi naista rajoittamaan elämäänsä? Ei nainen tuo miehen elämään mitään arvokasta lisää. Nainen vain vie ja vaatii.
Tuossa on paljon totuuden sanoja. Miksi edes ottaa naista, jos naisesta ei ole mitään iloa eikä hyötyä? Liian moni nainen imee kaiken energian eikä anna sitä tilalle yhtään. Ja näitä pitäisi kumminkin kohdella kuin jotain erityistä prinsessaa, elättää, passata ja hyysätä ihan joka asiassa. Moni nainen pitää itseään kuin jonain aivan erityislaatuisena palkintona jonka eteen pitää tehdä kaikki.
Ja mitä mies saa tähän tilalle?
Entäpä jos sen naisen valitsikin jatkossa pelkkien ulkoisten ominaisuuksien sijaan ensisijaisesti niiden sisäisten ominaisuuksien perusteella? Valitsisi naisen joka tykkää tehdä samanlaisia asioita vapaa-ajalla ja jolla olisi suunnilleen yhteneväinen käsitys elämäntavoista ja tulevaisuudesta. Viis kuppikoosta, hiusten pituudesta tai vyötärö-lantio-suhteesta.
Miksi edes pitää haluta sellainen nainen jonka kaikki mielipiteet ja tekemiset on jo lähtökohtaisesti vääriä ja jonka kanssa on todella hankala viihtyä mutta jolla on oikean mallinen pylly?
Mitä, jos sinä valitsisit miehen vain sisäisten ominaisuuksien perusteella? Viis pituudesta, hiuksista ja painosta. Parisuhde on "romanttinen" ja seksiä sisältävä suhde.
No niinhän me tehdäänkin. Minä ja monet muut naiset ollaan yritetty selittää tätä, mutta ei mene jakeluun, kun aivot on jo pesty puhki sillä miesten miehille kehittämällä YHYY EPISTÄ-naispropagandalla, lentäjäpankkiirirahanperässäkäenpoikanaistyttötarinoilla, jossa miehet kuolaavat itse näitä lentäjäpankkiirimiehiä, joilla on rahanperässäkäenpoikanaistyttöjä käsipuolessa ja vatusti fyrkkaa ja lihaksia.
James Bond on yksi tällainen miehen miehille kehittämä oma unelmaminä (kirjailijan alter ego), jolla on seksikäs kroppa, mallin naama, fyrkkaa, tärkeä korkea-arvoinen ammatti ja aina uusi lyyli kainalossa joka puolella maailmaa.
Kyllä. Ja naiset valitsivat Daniel Graigin maailman seksikkäimmäksi mieheksi vuonna 2006. Myös muut Bondit ovat menestyneet hienosti näissä listauksissa menneinä vuosikymmeninä. Bond toimii siis hyvin naisiin, kuten on tarkoituskin.
Bondia näytelleet ovat näytelleet myös muita rooleja muissa elokuvissa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭
Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?
Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.
Ihmettelen kyllä miten tuo kumppanin saanti voi olla joillekin niin haastavaa. Muutama ystävätär päätyi eron jälkeen takaisin sinkkumarkkinoille hiljattain, eikä heillä kovin montaa kuukautta mennyt kun oli jo uudet miehet kainalossa (Tinderistä). Ja nämä miehet vaikuttavat ihan mukiinmeneviltä tapauksilta, mitä nyt olen vierestä seurannut. Ovat mukavia, ammatti löytyy, miellyttävän näköisiä etc.
Te jotka käytte "tuhansilla" (tarkoitit varmaan sadoilla) treffeillä eikä mitään jää käteen: miten te teette tuon? Miten tuollaisessa voi edes onnistua?
Mä taas en ymmärrä miten jotkut löytää nopeasti, koska itseeni ihastuu max yksi mies 10 vuodessa. Eli mistä nämä nopeasti pariutuvat löytävät yhden tai jopa useamman miehen tai naisen joka haluaa aloittaa parisuhteen??
Tämä on aivan avaruustiedettä itselleni, kun saan aina kuulla että mies ei halua jatkaa tutustumista, ei ole kipinää, ollaan kavereita, en pidä sinusta romanttisesti mutta hei onko toi sun kaveri sinkku (tositarina tämä viimeinenkin :D)... Ja olen siis sosiaalinen, iloinen luonne ja olin erittäin aktiivinen pyytämään miehiä treffeille etenkin vuodet 25-35, koska elättelin haaveita perheestä.
Kun kukaan ei kiinnostu, niin ei silloin parin löytäminen vain ole mitenkään mahdollista.
En sano tätä ilkeyttäni, mutta on aivan päivänselvää mistä kenkä puristaa sinun tapauksessasi: ulkonäkösi ei yksinkertaisesti vaan riitä. Vaikuttaa siltä että miehet eivät edes rekisteröi sinua "naiseksi", vaan olet heille androgyyni ystävä.
Olen tietenkin miettinyt tätä itsekin, mutta johan on ulkonäkövaatimukset sitten pilvissä. Olen hyvin perinteisellä tavalla perusnätti, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, vaatetyyliltäni naisellinen ja aavistuksen vintage (esim. Kukkamekko, villatakki, nilkkurit). Ei lävistyksiä, tatuointeja, shokkivärejä. Ei vammoja tai poikkeavuuksia, ihoni on hyvä. Kasvoni ovat täysin normaalit ja parhaaksi puolekseni koen isot siniset silmät, ne ovat oikeasti todella kauniit ja niitä kehutaan aina. En keksi mitään seikkaa ulkonäössäni joka estäisi miehiä kiinnostumasta. Ja toisaalta - en keksi mitään mitä itse haluaisin muuttaa, eli jos en tällaisena kelpaa, niin sitten en.
Miten te naiset pystytte aina kertomaan, että olette niin perusnättejä ja kauniita? Minusta ei miehenä ikinä olisi sanomaan, että olen komea ja minulla on kaikkia upeita ominaisuuksia, joista naiset tykkäävät. Naiset yleensä luettelevat juuri niitä ulkoisia ominaisuuksia inhokeikseen, joita minussa on. Kirkkaimpana esimerkkinä kalju.
Ulkonäön puolesta kelpaisit minulle, mutta ehkä käytöksen puolesta ei.
En sanonut ulkonäöstäni mitään muuta, kuin että olen kalju. Jo sen pitäisi olla turn-off niin sinulle, kuin ystävättärillesi.
Kalju ei todellakaan ole turn off. Kalju, parta ja silmälasit on yksi kuumimpia lookeja miehillä 😍.
Miksi tällaisia miehiä ei sitten näy romanttisten komedioiden pääosissa ihastuttamassa naisia? Tai mallikansioissa? Tai Tinderin suosituimpien miesten profiileissa? Näiltä miehiltä puuttuu nimenomaan nuo mainitsemasi asiat.
No ei niissä kyllä näy mitään leukalentäjiä tai 8% rasvaprossalla olevia mandariinikainaloisia makro-makejakaan vaan nämä superhunksit on niissä miehille suunnatuissa toimintaleffoissa sankareina.
Ainoa mikä noita miehiä romanttisissa komedioissa yhdistää on normaalipaino/sopusuhtainen solakkuus sekä ystävällinen ja mukava luonne. Ei ne miehet hauku/nimittele naista tai inhoa kaikkea mikä naiselle on tärkeää. Saati että kavahtaisivat ajatusta viettää aikaa naisen seurassa.
Hugh Grant, Ryan Gosling ja Channing Tatum liikkuvat kaikki 10-12 prosentin rasvoissa huippuaikojensa komedioissa/draamoissa. Kaikilla on vatsalihakset näkyvillä rooleissaan.
Silloinhan te tiedätte, että pitää olla 10-12 rasvoissa, jos haluaa miellyttää mahdollisimman monien naisten silmää.
Se ei silti muuta miksikään sitä faktaa, että suurin osa meistä naisista on parhaillaan rakastavassa, intohimoisessa parisuhteessa miesten kanssa, joiden rasvat ovat ihan eri luokkaa. Eikä sitä, että suurin osa miehistä, joiden rasvat ovat yli 12, ovat parisuhteissa ja saavat seksiä.
Niinpä. Eikös tuo jankkaaja ole tietoinen siitä että viime vuosina muotia naisten silmissä ovat olleet ns. dad bodyt?
Hänellä itsellään on hyvin tarkasti rajattu yhdenlainen miehenvartalo valittuna ainoaksi oikeaksi niin tarkoilla parametreillä että tulee melkein homoeroottiset vibat.
ohiksena: palataan asiaan kun pulskat pojat alkaa voittaa vuoden seksikkäin mies äänestyksiä suosituissa naistenlehdissä.
Noita äänestyksiä ei ole ollut enää vuosiin. Tuossa muutama vuosi sitten Tanssii tähtien kanssa -kilpailussa pärjäsi hyvin näyttelijä Hannes Suominen. Jos silloin olisi äänestetty seksikkäintä miestä, hän olisi voittanut kirkkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon neidit, rouvat ja miehet. Tähän teidän ongelmaan on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu.
Lopettakaa tapailemasta toisianne. Suhtaantukaa täysin välinpitämättömästi vastakkaiseen sukupuoleen koska se ei näemmä aiheita teille muuta kuin suuria ongelmia. Ensinnäkin teillä on niin suuria ennakkoluuloja ja luultavasti hyvin paljon patoutuneita traumoja, että se on myös toisen osapuolen kannalta parasta että ette pilaa myös heidän elämää.
Kiitos.Olen ehdottanut samaa lukuisia kertoja.
Pitäisi vain saada myös tulonsiirrot naisille loppumaan, mutta se olisi sitten seuraava askel.
Joo, ja minä aloitin deittailemaan pelkästään ulkomaalaisia naisia. Paljon hauskempaa ja keskustelut yms on osoittautunut huomattavasti helpommaksi ja avoimemmaksi. Ei mitään ennakkoasenteita, patoutunutta miesvihaa eikä feminismiä. Mies voi jutella täysin normaalisti ja saa olla jopa ihan oma itsensä.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon neidit, rouvat ja miehet. Tähän teidän ongelmaan on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu.
Lopettakaa tapailemasta toisianne. Suhtaantukaa täysin välinpitämättömästi vastakkaiseen sukupuoleen koska se ei näemmä aiheita teille muuta kuin suuria ongelmia. Ensinnäkin teillä on niin suuria ennakkoluuloja ja luultavasti hyvin paljon patoutuneita traumoja, että se on myös toisen osapuolen kannalta parasta että ette pilaa myös heidän elämää.
Pitäisi vain saada myös tulonsiirrot naisille loppumaan, mutta se olisi sitten seuraava askel.
Joo, ja minä aloitin deittailemaan pelkästään ulkomaalaisia naisia. Paljon hauskempaa ja keskustelut yms on osoittautunut huomattavasti helpommaksi ja avoimemmaksi. Ei mitään ennakkoasenteita, patoutunutta miesvihaa eikä feminismiä. Mies voi jutella täysin normaalisti ja saa olla jopa ihan oma itsensä.
Suosittelen.
Sitä se kielitaidon puute tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭
Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?
Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.
Ihmettelen kyllä miten tuo kumppanin saanti voi olla joillekin niin haastavaa. Muutama ystävätär päätyi eron jälkeen takaisin sinkkumarkkinoille hiljattain, eikä heillä kovin montaa kuukautta mennyt kun oli jo uudet miehet kainalossa (Tinderistä). Ja nämä miehet vaikuttavat ihan mukiinmeneviltä tapauksilta, mitä nyt olen vierestä seurannut. Ovat mukavia, ammatti löytyy, miellyttävän näköisiä etc.
Te jotka käytte "tuhansilla" (tarkoitit varmaan sadoilla) treffeillä eikä mitään jää käteen: miten te teette tuon? Miten tuollaisessa voi edes onnistua?
Mä taas en ymmärrä miten jotkut löytää nopeasti, koska itseeni ihastuu max yksi mies 10 vuodessa. Eli mistä nämä nopeasti pariutuvat löytävät yhden tai jopa useamman miehen tai naisen joka haluaa aloittaa parisuhteen??
Tämä on aivan avaruustiedettä itselleni, kun saan aina kuulla että mies ei halua jatkaa tutustumista, ei ole kipinää, ollaan kavereita, en pidä sinusta romanttisesti mutta hei onko toi sun kaveri sinkku (tositarina tämä viimeinenkin :D)... Ja olen siis sosiaalinen, iloinen luonne ja olin erittäin aktiivinen pyytämään miehiä treffeille etenkin vuodet 25-35, koska elättelin haaveita perheestä.
Kun kukaan ei kiinnostu, niin ei silloin parin löytäminen vain ole mitenkään mahdollista.
En sano tätä ilkeyttäni, mutta on aivan päivänselvää mistä kenkä puristaa sinun tapauksessasi: ulkonäkösi ei yksinkertaisesti vaan riitä. Vaikuttaa siltä että miehet eivät edes rekisteröi sinua "naiseksi", vaan olet heille androgyyni ystävä.
Olen tietenkin miettinyt tätä itsekin, mutta johan on ulkonäkövaatimukset sitten pilvissä. Olen hyvin perinteisellä tavalla perusnätti, normaalipainoinen, pitkähiuksinen, vaatetyyliltäni naisellinen ja aavistuksen vintage (esim. Kukkamekko, villatakki, nilkkurit). Ei lävistyksiä, tatuointeja, shokkivärejä. Ei vammoja tai poikkeavuuksia, ihoni on hyvä. Kasvoni ovat täysin normaalit ja parhaaksi puolekseni koen isot siniset silmät, ne ovat oikeasti todella kauniit ja niitä kehutaan aina. En keksi mitään seikkaa ulkonäössäni joka estäisi miehiä kiinnostumasta. Ja toisaalta - en keksi mitään mitä itse haluaisin muuttaa, eli jos en tällaisena kelpaa, niin sitten en.
Miten te naiset pystytte aina kertomaan, että olette niin perusnättejä ja kauniita? Minusta ei miehenä ikinä olisi sanomaan, että olen komea ja minulla on kaikkia upeita ominaisuuksia, joista naiset tykkäävät. Naiset yleensä luettelevat juuri niitä ulkoisia ominaisuuksia inhokeikseen, joita minussa on. Kirkkaimpana esimerkkinä kalju.
En sanonut ulkonäöstäni mitään muuta, kuin että olen kalju. Jo sen pitäisi olla turn-off niin sinulle, kuin ystävättärillesi.
Kalju ei todellakaan ole turn off. Kalju, parta ja silmälasit on yksi kuumimpia lookeja miehillä 😍.
Miksi tällaisia miehiä ei sitten näy romanttisten komedioiden pääosissa ihastuttamassa naisia? Tai mallikansioissa? Tai Tinderin suosituimpien miesten profiileissa? Näiltä miehiltä puuttuu nimenomaan nuo mainitsemasi asiat.
No ei niissä kyllä näy mitään leukalentäjiä tai 8% rasvaprossalla olevia mandariinikainaloisia makro-makejakaan vaan nämä superhunksit on niissä miehille suunnatuissa toimintaleffoissa sankareina.
Ainoa mikä noita miehiä romanttisissa komedioissa yhdistää on normaalipaino/sopusuhtainen solakkuus sekä ystävällinen ja mukava luonne. Ei ne miehet hauku/nimittele naista tai inhoa kaikkea mikä naiselle on tärkeää. Saati että kavahtaisivat ajatusta viettää aikaa naisen seurassa.
Hugh Grant, Ryan Gosling ja Channing Tatum liikkuvat kaikki 10-12 prosentin rasvoissa huippuaikojensa komedioissa/draamoissa. Kaikilla on vatsalihakset näkyvillä rooleissaan.
Silloinhan te tiedätte, että pitää olla 10-12 rasvoissa, jos haluaa miellyttää mahdollisimman monien naisten silmää.
Se ei silti muuta miksikään sitä faktaa, että suurin osa meistä naisista on parhaillaan rakastavassa, intohimoisessa parisuhteessa miesten kanssa, joiden rasvat ovat ihan eri luokkaa. Eikä sitä, että suurin osa miehistä, joiden rasvat ovat yli 12, ovat parisuhteissa ja saavat seksiä.
Niinpä. Eikös tuo jankkaaja ole tietoinen siitä että viime vuosina muotia naisten silmissä ovat olleet ns. dad bodyt?
Hänellä itsellään on hyvin tarkasti rajattu yhdenlainen miehenvartalo valittuna ainoaksi oikeaksi niin tarkoilla parametreillä että tulee melkein homoeroottiset vibat.
ohiksena: palataan asiaan kun pulskat pojat alkaa voittaa vuoden seksikkäin mies äänestyksiä suosituissa naistenlehdissä.
Noita äänestyksiä ei ole ollut enää vuosiin. Tuossa muutama vuosi sitten Tanssii tähtien kanssa -kilpailussa pärjäsi hyvin näyttelijä Hannes Suominen. Jos silloin olisi äänestetty seksikkäintä miestä, hän olisi voittanut kirkkaasti.
Täydellinen hiusraja tummilla hiuksilla hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen.
Sama. Minäkin olen aina naisena deittaillut ulkomaalaisia miehiä. Suosittelen muillekin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä eikä kiinnosta. Ei kun tiedän yhden, on mieheni kavereita. Nuorempana hänellä oli vientiä, baarireissuilla naiset suorastaan pyöri ympärillä. En ihmettele, tosi hauska ja sosiaalinen mies, tuli kaikkien kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen.
Suosittelen. Ovat myös naisellisia ja mekko löytyy kyllä päältä aina kesällä. Muutenkin suomalainen asenne ja avoimuus sekä pyrkimys oikeaan miesten ja naisten tasa-arvoon (ei feminismin rusinat pullasta periaate) kyllä vetoaa ulkomaalaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä eikä kiinnosta. Ei kun tiedän yhden, on mieheni kavereita. Nuorempana hänellä oli vientiä, baarireissuilla naiset suorastaan pyöri ympärillä. En ihmettele, tosi hauska ja sosiaalinen mies, tuli kaikkien kanssa toimeen.
.... oli myös pitkä, komea ja paksuhiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen hiusraja tummilla hiuksilla hänelläkin.
Hiusten väri on maantien ruskea ja hiusraja on melko korkealla ainakin Näyttelijäliiton kuvissa. Pituuttakin Hanneksella on 174 cm. Rasvaprosentista en tiedä, mutta varmaan enemmän kuin 8-12. Ikää on enemmän mitä 27 vuotta. Jatkanko? Mutta on se ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti kuvittelet/odotat/vaadit että naisia pitäisi kiinnostaa irtoseksi (kanssasi) vaikka eivät edes nauti koko seksistä?!
Miksi et keskity miesten kanssa panemiseen niin osuisi nuo nauttimisetkin yksiin ja kummaltakin löytyisi ne tärkeimmät eli kakkonen ja suu? Miehet saattaisi muutenkin olla hanakampia randomtyypin kanssa panemiseen ja ainakin, kunhan muistat sitten valikoida sieltä omalta tasoltasi ja unohdat kaikki 8% rasvoilla olevat leukalentäjät ja "panochadit" joilla on seuraa jo muutenkin.
Sitähän saattaisi jopa löytyä muitakin yhteisiä mielenkiinnonkohteita tuon panemisen lisäksi näistä hiusraja-asteikoista sun muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?
1) Se, että olet johtavassa asemassa työelämässä, ei merkitse miehelle yhtään mitään, toisin kuin sinulle naisena.
2) Treenaaminen ja liikkuminen ovat hyvin suhteellisia käsitteitä (määrä ja laatu)
3) Et ole niin hyvännäköinen, kuin ystäväsi sanovat tai sinä kuvittelet. Olet todennäköisesti ihan tavallinen.
4) Miksi muut pariutuvat, mutta miehet haluavat sinun kanssasi vain tapailusuhteen tai salasuhteen? Olet kuitenkin hyvännäköinen, treenaat, liikut ja olet johtavassa asemassa työelämässä.
Muut eivät pariudu. Siinä se alkaa ollakin. Vuonna 2030 siis, seitsemän vuoden päästä on arvioitu, että Usassa 45% naisista on sinkkuja. En usko, että se on kovin eri luku muissakaan länsimaissa tai varsinkaan Pohjoismaissa.
Miehet ja naiset, kaikki näyttävät haluavan hyvännäköisen puolison ja kaikki miehet haluavat menestyä deittailussa. Ei heitä parisuhde kiinnosta. Heitä haittaa, kun he eivät saa matcheja. Ei se, etteivät he löydä vaimoa. Miehet kadehtivat seksikertoja, ei mitään avioliittoja.
Tuo ylläoleva jolle vastasit olisi varmasti ihan sopiva parisuhteeseen, vaikkei edes olisi kuin tavis ulkonäöllisesti. Mutta toisaalta todennäköisesti, hän rajaa itse myös ulos paljon miehiä.
En tiedä hänestä, mutta moni mies jää ilman puolisoa, koska miehen koulutustaso ja sen perusteella muka tiedetty älykkyys ei riitä naisesta ja niin jää silloin myös nainen ilman suhdetta. Näitä tapauksia on tullut nyt nähtyä jo vuosikausia ja noissa 40-60 vuotiaissa ikisinkkunaisissa niitä riittää. He tiesivät jo yli 20 vuotta sitten, että halusivat korkeakoulutetun miehen, jota ei sitten koskaan vaan tullut heidän eteensä tarjolle. Myös näitä eronneita löytyy. Halutaan se korkeakoulutettu tervejärkinen sitoutumishaluinen sinkkumies, jota ei vaan koskaan tule vastaan.
Urheilullisuus? Pitääkö nykyisin olla jo huippu-urheilija tai ainakin sellainen kroppa?
Monen naisen kannattaisi ihan oikeasti laskea sitä koulutustaso vaatimusta, jos he joskus meinaavata itselleen puolison löytää. Varsinkin jos ikää alkaa olla. Samoin myös etsiä ulkomailta, perhekeskeisimmistä kulttuureista. Niin ja olla mahdollistaa suloinen ja söpö. Kokemus näyttää, että näillä naisilla on parhaimmat mahdollisuudet parisuhteeseen. Paljon suuremmat kuin jollain johtoasemassa olevalla tai edes urheilullisella naisella.
Fiksuja ja kivoja miehiä on, ei vaan siellä missä nämä naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... oli myös pitkä, komea ja paksuhiuksinen.
Arvasin, että tähän tartutaan, siksi en laittanut muita tietoja. Pituutta hänellä oli vähemmän kuin minulla eli jotain vähän päälle 170 cm. Hiukset hänellä oli tyypilliset suomalaiset. Ihan tavallisen näköinen, mutta kova hymyilemään silmiä myöten. Hänen kanssaan jutellessa sai sen vaikutelman, että hän oikeasti kuuntelee, mitä toinen sanoo. Ai niin, hän ei harrastanut salilla käymistä vaan tykkäsi touhuta vanhempiensa mökillä pihassa ja metsässä.
Oli muuten minun ensimmäinen viestini ketjuun. Aika oliko tuo aiempi viestini jotenkin vihainen?