Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
281/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on helppoa.

Kun teet tilit tinder+bumble+okcupid+facebook dating+badoo niin pääset heti tutustumaan satoihin miehiin ja sopimaan treffejä.

Ja jos treffailu ei suju niin sitten laihdutat, näin yksinkertaista se on naisena.

No kuule ei ole. Minä oli hoikka, mutta en kai tarpeeksi mielenkiintoinen.

Vierailija
282/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on henkisesti todella hajottavaa, siksi lopetin kun aina ghostattiin yms. En ole käynyt treffeillä enää 3 vuoteen. N42

Se on sitä kun tavoittelee suosittuja miehiä.

Erikoinen ajatus, että ei-suositulla miehellä ei olisi minkäänlaisia kriteereitä vaan hän tyytyisi keneen vaan naiseen.

Ja että naiselle olisi ihan jees olla se, johon mies tyytyi ja vain, koska ei muitakaan saanut.

Erikoista kyllä tämäkin, että miesten mielestä ei-suositut olisi jotain tahdottomia ja arvottomia heittopusseja vailla omaa persoonaa ja tahtoa.

Vuoden 2017 Tinder tutkimuksessa todettiin että se "rumin" 50% osuus mieskäyttäjistä ei saa Tinderissä käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.

Ollaanpa nyt ihan rehellisiä itsellemme: mitä kriteereitä voi sellaisella miehellä olla, jota kukaan ei edes halua. Ei tuollainen mies voi asettaa vaatimuksia kumppanille: tuollainen mies saa kumppanin jos joku nainen alentuu hänet ottamaan, tai vaihtoehtoisesti mies on yksin.

Komein 10% osuus Tinderin miehistä imuroi n. 60% kaikista naisten tykkäyksistä. Nämä on ne miehet, joilla on varaa valita ja asettaa erilaisia ehtoja kumppanille.

Miten tämä "rumuus" ja "komeus" mitattiin?

Rumuus ja komeus olivat minun lisäämiäni termejä, tutkimuksessa ei noita sanoja käytetty. Aineistossa puhutaan muistaakseni termeillä "top 10% of men" ja "bottom 50%" of men.

Lisäys edelliseen:

Tutkimuksessa siis vaan mitattiin naisten antamien tykkäysten kertymää eri miesprofiileille. Ja siinä analyysissä huomattiin että 10% miehistä imuroi 60% kaikista naisten tykkäyksistä. Ja että 50% miesprofiileista ei saanut käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.

Toiko tämä tutkimus esille miksi niin kävi?

Ei siinä muistaakseni tehty mitään sen kaltaista analyysiä yksittäisistä profiileista. Lopputuloksena oli vain että tilastojen mukaan naisten tykkäykset painottuvat äärimmäisen vahvasti pienelle samojen miesten joukolle, ja että puolet miehistä eivät saaneet naisilta tykkäyksiä lähes ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska lähes jokainen nainen saa halutessaan seksiä, jos ei ole liian kranttu. Suuri osa miehistä ei saa seksiä, vaikka ei rima korkealla olisikaan.

Edelleen. Nainen ei miehen kanssa lähellekään aina saa seksiä. Nainen ehkä saa olla läsnä, kun mies saa seksiä, mutta millä tavalla se on sinusta naisen näkökulmasta hyvä asia?

Jos lähtökohtainen asenne on jo tuo, niin varmaan saa ruikuttaa loputtomiin.

Ei kyse ole asenteesta vaan väittämästä että nainen saa aina seksiä. Vastaa siiheen. Saako? Vai onko nainen paikalla kun mies runkkaa?

Tuossa oli jo vastaus. Olet vain liian i d i o o t t i tajutaksesi sitä. Tai sitten esität tahallasi retorisen kysymyksen, johon haluat minun vääntävän sellaisen vastauksen, jonka haluatkin kuulla.

Olen vastannut ja se riittää, joten sorry.

Vierailija
284/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on henkisesti todella hajottavaa, siksi lopetin kun aina ghostattiin yms. En ole käynyt treffeillä enää 3 vuoteen. N42

Erikoinen ajatus, että ei-suositulla miehellä ei olisi minkäänlaisia kriteereitä vaan hän tyytyisi keneen vaan naiseen.

Ja että naiselle olisi ihan jees olla se, johon mies tyytyi ja vain, koska ei muitakaan saanut.

Erikoista kyllä tämäkin, että miesten mielestä ei-suositut olisi jotain tahdottomia ja arvottomia heittopusseja vailla omaa persoonaa ja tahtoa.

Vuoden 2017 Tinder tutkimuksessa todettiin että se "rumin" 50% osuus mieskäyttäjistä ei saa Tinderissä käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.

Ollaanpa nyt ihan rehellisiä itsellemme: mitä kriteereitä voi sellaisella miehellä olla, jota kukaan ei edes halua. Ei tuollainen mies voi asettaa vaatimuksia kumppanille: tuollainen mies saa kumppanin jos joku nainen alentuu hänet ottamaan, tai vaihtoehtoisesti mies on yksin.

Komein 10% osuus Tinderin miehistä imuroi n. 60% kaikista naisten tykkäyksistä. Nämä on ne miehet, joilla on varaa valita ja asettaa erilaisia ehtoja kumppanille.

Rumuus ja komeus olivat minun lisäämiäni termejä, tutkimuksessa ei noita sanoja käytetty. Aineistossa puhutaan muistaakseni termeillä "top 10% of men" ja "bottom 50%" of men.

Mikä heistä teki "top" tai "bottom"? Myönsit jo ettei kyse ollut ulkonäöstä niin mikä se oli?

Niin siis voi olla, että parhailla oli tekstiä, mainittu naisia kiinnostavia asioita siellä, kuvissa oli ystävällinen hymy ja muutenkin järkevät kuvat jne. Ulkonäkö oli vain tuon yhden tyypin kuvitelma syyksi.

Voiko joku olla näin uskomattoman naiivi?

Vierailija
285/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska lähes jokainen nainen saa halutessaan seksiä, jos ei ole liian kranttu. Suuri osa miehistä ei saa seksiä, vaikka ei rima korkealla olisikaan.

Miten saan naisena aina seksiä halutessani? HUOM seksiä ei ole se että joku runkkaa sisääni.

no tee jotain muuta kuin makaat lahnana niin se ei ole pelkkää miehen runkkausta sisääsi.

Tiedätkö, mikä on yhden yön juttujen ongelma? Olen eri ja vastaan nyt poikkeuksellisesti asiallisesti asiattomaan kommenttiin.

Enemmistö naisista ei saa yhdynnässä. Osa ei saa edes niin, että yhdynnän aikana saa klitoriksen kärjen kiihotusta joko omilla sormilla tai varsinkaan miehen tekemänä. Orgasmin saamiseksi pitää sen sijaan voida pystyä nauttimaan ihan puhtaasti suuseksistä tai pettingistä, yhdyntää voi olla sen jälkeen (tai sitä ennen, mutta kokemukseni mukaan mies ei laukeamisen jälkeen ole enää kovin kiinnostunut tyydyttämään naista).

Yhden yön jutuissa suuseksi ilman suojausta ei ole turvallista. Onnekseni omassa nuoruudessani sen riskejä ei tunnettu yhtä hyvin kuin nykyisin, joten odotin ja halusin miesten antavan suuta ihan siinä missä itse otin heiltä suihin. Miehelle kondomin kanssa, mutta naisten "kondomia" ei silloin vielä ollut edes olemassa.

Monelle miehelle suuseksin tai pettingin antaminen naiselle on "esileikkiä". Jotain, mikä ei ole heidän mielestään oikeaa seksiä, vaan on kiire yhdyntään. Sen takia yhden yön jutut eivät useinkaan toimi.

Ne asennot, mitä poke opettaa, eivät lisää mitenkään naisen nautintoa, jos hän ei joka tapauksessa saa yhdynnässä. Se on kiihottavaa, että mies kaataa keittiön pöydälle ja juo skumppaa navasta ja sieltä, minne se valuu. Se ei ole, että vaihdetaan asentoa yhdynnän aikana. Mutta tottakai olen hyvälle rakastajalle vuorostani antanut sitä, mitä hän toivoo, jos hän on antanut minulle. Ratsastanut ja mitä milloinkin. On pantu siellä keittiön pöydällä, kylpyhuoneessa (kylpyammeessa se ei muuten todellisuudessa ole kummallekaan nautittavaa), parvekkeella, autossa, metsässä puuta vasten jne.

Tuo yhdyntäkeskeinen ajatusmaailmasi kertoo kuitenkin vain siitä, että et tiedä naisen nautinnosta etkä edes seksistä mitään.

Hyvin kuvailtu. Omalta kohdaltani lisään vielä sen, että hyvään seksiin tarvitsen tunnesiteen sekä luottamuksen joten monipuolisesta, estottomasta ja villistä seksistä (ja vaikka siitä pikaisesta eteisen lattialla) nautin vain parisuhteessa enkä siksi irtoseksiä enää edes harrasta.

Se ei ole tyydyttävää millään tavoin.

Vierailija
286/1410 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Nainen ei miehen kanssa lähellekään aina saa seksiä. Nainen ehkä saa olla läsnä, kun mies saa seksiä, mutta millä tavalla se on sinusta naisen näkökulmasta hyvä asia?

Ei kyse ole asenteesta vaan väittämästä että nainen saa aina seksiä. Vastaa siiheen. Saako? Vai onko nainen paikalla kun mies runkkaa?

Tuossa oli jo vastaus. Olet vain liian i d i o o t t i tajutaksesi sitä. Tai sitten esität tahallasi retorisen kysymyksen, johon haluat minun vääntävän sellaisen vastauksen, jonka haluatkin kuulla.

Olen vastannut ja se riittää, joten sorry.

Tuntuu että sinulla on väärä asenne. Jos runkkaaminen on seksiä, sitä saa jokainen halutessaan.

Vierailija
287/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on moninkertainen määrä miehiä naisiin verrattuna, mutta kun jättää pois varatut, pelkän seksin vonkaajat, väärän ikäiset, liian kaukana asuvat, elämänkoululaiset, kuvattomat, tekstittömät ja ne joiden kuvissa tai tekstissä on joku itselle merkittävä turn off ominaisuus, niin montako jää? Ja jos mätsi ei sitten vastaa mitään,tai viestiminen on väkinäistä haastattelua.

Tai jos viestittely sujuukin, treffejä ei saada sovittu mitenkään. Ja tämä on sitten vissiin helppoa.

Vierailija
288/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää naiset rauhaan. Ei naisia saa häiritä ja voimaantuminen häiriintyy.

Vierailija
289/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko koko keskustelu sitä että miehet, oikeina kokemusasiantuntijoina, ovat kumoamassa kaikki naisten kokemukset ettei ne ole totta? Olenko oikeassa? Kannattaako edes tätä lukea saati osallistua?

Nää on näitä, joiden pitää päästä dissaamaan naisten sanomiset, aiheesta viis. Vaikka niille kertoisi naisena itsekeksimästään bändistä, että Toronto Tolon viimeisin levy oli tosi hyvä, ne vastaisivat, että ihan surkea, Toronto Tolo tekee ihan kuraa musaa - vaikka bändiä ei edes ole olemassa.

Nyt, kun niille naisena sanoo, että en saa hyvää seksiä, niin vastaus on, että kylläpäs saat. Tai että miehiä ei ole jonoksi, niin kylläpäs on.

Kuvailit hyvin palstan tilannetta. Keksitte miehistä asioita joita ei ole edes olemassa, ja alatte "keskustelemaan" niistä. Palstan jutut miehistä ovat tosiaan se Toronto Tolo ja miehet tulevat kertomaan ettei se ole hyvää koska sitä bändiä ei edes ole olemassa. Siitä saatte raivarit ja alatte haukkumaan miehiä siitä etteivät ne edes kuuntele musiikia, ja jos kuuntelevat niin sekin on joku teinityttöbändi jolle kaikki miehet runkkaa.

En vain käsitä miksi vaivaudutte, joku nautinto miesten haukkumisesta varmasti tulee.

Vierailija
290/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan ihme miten naisten tykkäykset kasaantuu samoille komistuksille ja kaikki tutkimuksetkin viittaa tähän. Kyllä minä olen altis uskomaan tutkimus tuloksia ja näitähän on tehty. Kaikki me tiedetään minkä takia, mutta odottaisin naisilta rehellisempiä vastauksia...

Minäkin odotan vastauksia miksi mies ei halunnut seksiä kanssani. Yllättäen tuli hiljaista kun kerroin että kyse on oikeasta elämästä eikä tinderistä. Näköjään täällä on paljon miehillä joille tinder on koko elämä.

Mikä on paljon miehiä?

Eikö Tinder ole oikeaa elämää?

Missä naisia saa lähestyä oikeassa elämässä? Se on palstalla kiellettyä. Naiset kertovat kuinka he ahdistuvat kun jatkuvasti miehet juoksee yökerhossa ahdistelemassa. Vaaditte muutama viikko sittten omaa aluetta ravintolaan jossa tila oli varattu vain naisille.

Vierailija
291/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Olen ollut tilanteessa jossa mies ei halunnut seksiä kanssani. Mitä olisi pitänyt tehdä?

Ajaa taksilla monien satojen eurojen matka jonnekin? Minne? Mitä tehdä siellä? Miten olisin saanut seksiä kun halusin?

Ihmettelet miksi veljesi ei halunnut seksiä kanssasi? En usko että tällä palstalla voidaan auttaa sinua.

Vierailija
292/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa naisista elää jotain prinsessa unelmaa. Unelmat ja vallitseva realismi ei kohtaa. Omakuva on vääristynyt.

Realistisesti ajatteleva nainen näyttää pärjäävän paremmin myös miesten parissa.

Vierailija
293/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa lopettanut deittailun muutama vuosi sitten, en enää jaksanut.

Se toiminta oli jotenkin niin älyttömän ulkonäkökeskeistä. Aistin joka kerta sen jos ensitreffeillä mies ei nähnyt minua riittävän hyvännäköisenä, ja tiesin jo ennen treffeiltä kotiin pääsyä, että mieheltä tulee "ei ollut kipinää" viesti.

Samalla tavalla jos itse tunnistin että mies oli ulkonäöltään minua "matalatasoisempi", niin en kyennyt kiinnostumaan hänestä myöskään luonteen osalta, vaan minua piinasi aina ajatus siitä että "pystyn kyllä saamaan paremmankin kuin tuo", ja tästä johtuen lähetin itsekin monelle miehelle ei kipinää -viestin.

Kuvailisin deittailuani sellaiseksi ainaiseksi valtataisteluksi, jossa aina se paremman näköinen osapuoli ikään kuin kontrolloi tilannetta ja päätti eteneekö homma vai ei.

Taustana, asun pk-seudulla, ja deittailin suurin piirtein oman ikäisiäni miehiä.

N39

Miehet ajattelevat eri tavalla kuin sinä.

Viittasin jo yliopistotutkimukseen. Naiset vertaavat, miehet eivät.

Ero korostuu Tinderissä, jossa naisilla on valtava mutta näennäinen kysyntä. Naiset nostavat rimaa koska kuvittelevat että joku komistuksista joilta saisi seksiä, kenties vakiintuisi.

Tapasin miehen josta olin kiinnostunut. Hän ei halunnut minua. Mitäs nyt? Onko minulla siis jotenkin helppoa naisena? Miten?

Saatko nautintoa kun pääset jankkaamaan näihin ketjuihin?

Miten aloituksesta keskustelua on "jankkaamista"? Et siis halua vastata kysymykseen? Onko vastaus sinulle kiusallinen?

Miksi olisi? En esitä väitteitä että naiset saavat kenet tahansa miehen. 

Olet muuten sitä mieltä ettei in celeitäkään ole olemassa. Naisen saa rahalla. Muutama kymppi säästöön niin mies ei enää ole selibaatissa.

Vierailija
294/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on helppoa.

Kun teet tilit tinder+bumble+okcupid+facebook dating+badoo niin pääset heti tutustumaan satoihin miehiin ja sopimaan treffejä.

Ja jos treffailu ei suju niin sitten laihdutat, näin yksinkertaista se on naisena.

Yhtä helppoahan se on miehille toistaa tuo sama. Tilit kaikkiin ja siinä on sadat naiset joihin on mahdollisuus tutustua.

Jos ei flaksi käy niin sitten vain nostamaan tasoaan. Helppoa vai mitä?

Vierailija
295/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saisi aina seksiä, mutta ei välttämättä siltä mieheltä jolta itse haluaa. Helpottaako?

Miksi tuo väite on edes mennyt niin pahasti sun ihon alle että jankkaat aiheesta koko viikonlopun raivoisasti toisia haukkuen?

Ei tarvitse vastata, näemme kaikki että olet pelkkä in cel jota ahdistaa se, että kello käy eikä oma taso riitä säälliseen mieheen vaikka äiti lupasi sellaisen.

Vierailija
296/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista elää jotain prinsessa unelmaa. Unelmat ja vallitseva realismi ei kohtaa. Omakuva on vääristynyt.

Realistisesti ajatteleva nainen näyttää pärjäävän paremmin myös miesten parissa.

Sama miehillä, pitäisi saada kaunis, hoikka tyttis eikä ymmärretä, ettei itse olla yhtä houkuttele tarjous.

Halveksitaan niitä naisia, jotka olisi enemmän sitä omaa tasoa vastaavaa.

Vierailija
297/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on helppoa.

Yhtä helppoahan se on miehille toistaa tuo sama. Tilit kaikkiin ja siinä on sadat naiset joihin on mahdollisuus tutustua.

Jos ei flaksi käy niin sitten vain nostamaan tasoaan. Helppoa vai mitä?

Tämä pitää ihan paikkansa. 

Itse olen sitä mieltä että jokaisen miehen kannattaisi ikävuodesta 12 keskittyä olemaan paras versio itsestään mikä mies voi olla.

Ei naisten takia, vaan oman itsensä. Elämästä saa nauttia kun on hyvä työ, mahdollisuus matkustella, ymmärtää hyvien rommien päälle (tai muu vastaava päihde) ja osaa nauttia elämästään ilman naisia. Toki naisten kanssa voi pitää hauskaa, mutta ei niitä kannata vakavissaan esimerkiksi parisuhteeseen ajatella.

Vierailija
298/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama miehillä, pitäisi saada kaunis, hoikka tyttis eikä ymmärretä, ettei itse olla yhtä houkuttele tarjous.

Halveksitaan niitä naisia, jotka olisi enemmän sitä omaa tasoa vastaavaa.

Jep, nyt ymmärrät olevasi se in cel joka ulísee kun instabeibi 21v ei vastaa sen viesteihin.

Vierailija
299/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saan naisena aina seksiä halutessani? HUOM seksiä ei ole se että joku runkkaa sisääni.

Monesko kerta tämä oli, kun kirjoitit tuon saman viestin tähän samaan ketjuun?

Okei kenkään ei tarvitse samaa kysyä enää kertaakaan kun ollaan nyt kaikki samaa mieltä että naiset eivät saa aina seksiä.

*eivät saa aina seksiä haluamaltaan mieheltä

Vierailija
300/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä heistä teki "top" tai "bottom"? Myönsit jo ettei kyse ollut ulkonäöstä niin mikä se oli?

Varallisuus ei sinänsä näy kuvassa välttämättä mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan