170cm pitkät ja S-M-kokoiset naiset, paljon painatte?
Itse olen 170cm ja paino tällä hetkellä 64kg. Farkuissa ei mene päälle kunnolla S-koko, vaan pitää valita M.
Olen todellakin hoikka, mutta en mikään laiheliini. Joskus painoin 55kg ja olin tosi laiha ja kuulinkin jatkuvasti että olen "liian laiha". Siksi vähän ihmettelin kun törmäsin sattumalta äsken Victorias Secretin mallien mittoihin, he olivat monet luokkaa 175cm/50kg! Jos minä 170senttisenä painaisin 50kg, olisin anorektikon luokkaa. Onko mahdollista että mulla oikeasti on normia painavammat luut tms.
Siksi nyt vähän vertailun vuoksi haluaisin kuulla mikä paino teillä 170senttisillä S tai M kokoisilla on?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
174cm ja 52kg, käytän yläosissa xs-s ja housut on kokoa 36
Samoin, mutta olen 173cm ja painan 57kg, yleensä käytän kokoa xs ja talvitakkikin on kokoa 34.
Käyn salilla monta kertaa viikossa, eli en ole laiha, vaan hoikan jäntevä. Lihas vaan painaa enemmän.
Saan myös kummankin käden sormet yhdessä reiden ympäri.
Paino sinällään ei kerro kovinkaan paljon. Riippuu mistä se paino koostuu.
173 cm/65 kg/rinnanympärys 90 cm, vyötärö 72 cm, lantio 97 cm. Vaatekoko on XS-M valmistajasta riippuen.
169/66kg. S-koko on se mun koko, satunnaisesti M on parempi.
Onhan ne mallit yleensä anorektisen näköisiä. Yleensä niitä vain näkee muiden mallien vieressä, niin siihen ei kiinnitä huomiota. Jos näkisi normaalipainoisen vieressä, mallin hoikkuus pistäisi silmään.
168 cm ja 53 kg
Koko on S tai 36 yläosissa. Housuissa (ketjuvaatteet) yleensä 38, esim. Zaran kokoni on 40 farkuissa jotta mahtuu lanteista, vyötärölle jää kyllä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 163/51 ja erittäin hoikka. En ymmärrä, et miten joku 170cm voi painaa 50kg näyttämättä anorektikolta.
No, silloin kun itse olin noissa mitoissa niin näytin todellakin laihalta. Muistan kun kerran joku vastaantullut ihminen sanoi ääneen, että onpas laiha nainen. Ja eipä silloin juuri ollut lihasvoimaakaan. Välillä kun on tullut katsottua vanhoja valokuvia niin liian laiha sitä silloin on ollut. No, enää ei ole sitä ongelmaa...
Vierailija kirjoitti:
169, 85kg.
XS mahtuu hyvin jos ei kumartele.
Haluaisin nähdä sinut xs-vaatteessa. Olen saman pituinen ja painan 62 kg. M- kokoa piemempää en saa ilma rasvausta päälleni mahtumaan.
Toki haluan vaatteen näyttävän sopivalta enkä miltään kittanalta.🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
174cm ja 52kg, käytän yläosissa xs-s ja housut on kokoa 36
Samoin, mutta olen 173cm ja painan 57kg, yleensä käytän kokoa xs ja talvitakkikin on kokoa 34.
Käyn salilla monta kertaa viikossa, eli en ole laiha, vaan hoikan jäntevä. Lihas vaan painaa enemmän.
Saan myös kummankin käden sormet yhdessä reiden ympäri.
Paino sinällään ei kerro kovinkaan paljon. Riippuu mistä se paino koostuu.
Mistä kohtaa reittä? Aika suuri merkitys on sillä tarkoitetaanko tällä reiden ylä- vai alaosaa, ja käsienkin koolla on väliä.
Jos pituus on 170 cm ja vaikka on hoikka, niin S-koko on liian pieni, lahkeen ja hihan pituus ei riitä! Paljon näkee liian pieniin vaatteisiin ahtautuneita.
Vierailija kirjoitti:
Jos pituus on 170 cm ja vaikka on hoikka, niin S-koko on liian pieni, lahkeen ja hihan pituus ei riitä! Paljon näkee liian pieniin vaatteisiin ahtautuneita.
Kyllä mulla riittää mainiosti vaikka olen vähän pitempikin. Ilmeisesti erittäin lyhytraajainen sitten..
Oisko se mielestäsi kaunista, et kuitenkaan vissiin oo enää teini?