Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taiteilijanainen, jota mies elättää. Kysy mitä haluat.

Vierailija
02.03.2023 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet näitä samoja aloituksia. En kysy sinulta mitään. 😵

En ole ennen tehnyt aloitusta, se oli joku muu. Ap

Kyllä olet. Useimmiten esiinnyt naisena tai jonkun sortin tietäjänä. Älkää vastatko tälle.

Vierailija
22/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies elättää sinua? Oletko hyvä ottamaan suihin, annatko sen naida sua luukkuun, siksikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kuvataiteilija, niin mun mielestä ei voi kutsua itseään silloin taiteilijaksi.

Vierailija
24/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaatko pääsiäismunaa.

Joskus ruuhkavuosina maalasimme ja muutenkin koristelimme aika överisti pääsiäisen, mutta en ole enää vuosiin maalannut. Voisi kyllä ensi pääsiäisenä taas maalata. Ap

Vierailija
25/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet. Useimmiten esiinnyt naisena tai jonkun sortin tietäjänä. Älkää vastatko tälle.

eri, olen mies ja tein tuon muusikko-taiteilija aloituksen aikaisemmin joten ei todellakaan olla sama ihminen. Katsos kun suomessa on satoja tuhansia taiteilijoita/muusikoita, tiedoksi vaan.

Vierailija
26/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko vieraalta mieheltä suihin?

Vierailija
27/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kuvataiteilija, niin mun mielestä ei voi kutsua itseään silloin taiteilijaksi.

Mitä ihmettä? Kaikki kulttuuri on taidetta. Tanssitaiteet, näyttämötaiteet, kuvataiteet jne??

Vierailija
28/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut merkittäviä juttuja aikaiseksi? En nyt siis puhu julkisuudesta tai rahasta, vaan omasta mielestäsi.

Onko taiteellasi paljonkin yleisöä?

Mikä on alasi?

Onko järjestely ollut käytössä koko parisuhteenne ajan?

Onko teillä lapsia?

Kuka on lempitaiteilijasi?

Onko puolisosi taiteellinen?

Vierailija
29/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kysyä. Miehesi on kiva ja taide hyvä asia.

Kiitos, olen ihan samaa mieltä :)  Ap

Vierailija
30/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri, olen mies ja tein tuon muusikko-taiteilija aloituksen aikaisemmin joten ei todellakaan olla sama ihminen. Katsos kun suomessa on satoja tuhansia taiteilijoita/muusikoita, tiedoksi vaan.

Sunkin on ihan turha kutsua itseäsi taiteilijaksi, kun olet omien kirjoitustesi mukaan joku terapeutti/ pedagogi

Vierailija
31/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä on syy sille, miksi suominaisille ei kelpaa työtön mies.

Vierailija
32/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön jota nainen elättää.

Vierailija
33/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse ajattelin, että luuleeko tämä epäilijä Ap:ta minuksi :D Taiteilijan pitääkin minusta olla jonkun sortin tietäjä.

T. Kolmas taiteilija

Vierailija
34/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku hieno, vaikuttava, moniulotteinen ja kansainvälisessä taidekentässä vakuuttava oman taide alasi teos, niin saatat huomata nopeasti, että se oletkin sinä joka elätät miestäsi.

Vierailija
35/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut merkittäviä juttuja aikaiseksi? En nyt siis puhu julkisuudesta tai rahasta, vaan omasta mielestäsi.

Onko taiteellasi paljonkin yleisöä?

Mikä on alasi?

Onko järjestely ollut käytössä koko parisuhteenne ajan?

Onko teillä lapsia?

Kuka on lempitaiteilijasi?

Onko puolisosi taiteellinen?

Olen saanut omasta mielestäni muutamia merkittäviä teoksia aikaiseksi, mutta ne eivät ole olleet niiden joukossa, jotka ovat menestyneet kaupallisesti erityisen hyvin. Uskon kuitenkin, että parhaat työni ovat vielä edessä. 

Yleisöni suuruutta en tarkalleen tiedä. En kuitenkaan ole mikään marginaalitaiteilija enkä myöskään valtakunnan julkkisten joukossa. Alani on sen verran pieni, etten kerro sitä. 

Minulla on kaksi muutakin ammattia, jota olen harjoittanut välillä eli mies ei ole elättänyt koko ajan. Lapsia on. Mieheni ei ole taiteellinen, mutta on kiinnostunut taiteesta laajasti, ja meillä on samanlainen maku taiteessa. Lempitaiteilijaa en osaa sanoa, hyvää taidetta on niin paljon, joten lähestyn aihetta enemmän teoskohtaisesti. Ap

Vierailija
36/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteiletko ihan vain omaksi iloksesi vai onko sulla jotain tavoitteita?

Vierailija
37/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee joku hieno, vaikuttava, moniulotteinen ja kansainvälisessä taidekentässä vakuuttava oman taide alasi teos, niin saatat huomata nopeasti, että se oletkin sinä joka elätät miestäsi.

Toivottavasti näin on. Itse asiassa olen yhtenä vuonna päässytkin miestäni isompiin tuloihin taiteellani, mutta nyt se ei enää onnistuisi, ellei tule jonkinlaista superjättipottia, koska mieheni ansaitsee hyvin. Ap

Vierailija
38/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tämä sama henkilö, joka väittää olevansa jotain ja haluaa kysymyksiä?

Vierailija
39/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteiletko ihan vain omaksi iloksesi vai onko sulla jotain tavoitteita?

En ole koskaan tehnyt taidetta omaksi ilokseni. Olen nuorempana toiminut myös toisella taiteenalalla, silloinkin yleisölle eikä itselleni. Ap

Vierailija
40/158 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla taidealan koulutus? Laitatko miehen antamaa rahaa sivuun (esim. sijoituksiin) eläkettä tms. varten? Vai miten olet varmistanut, ettet jää tyhjän päälle, jos jotain tapahtuu?

Miehelläsi on ilmeisesti perinteiset perhearvot eli hän ajattelee, että perhe on yksikkö ja että naisen luomisvoima ja feminiinisyys on arvokasta? Onko miehesi keski- vai hyvätuloinen?