Uudessa Peter Pan elokuvassa Helinä keiju on muuttunut mustaihoiseksi ja kadonneet pojat ovat muuttuneet tytöiksi
Voi elämä sentään
www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d96d98-08e7-4e50-90f8-d7b95290c641
Kommentit (801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaanpa Lumikki ja seitsemän pitkää kääp iötä...
...nyt kun ollaan kuviteltu, niin eihän ne kä äpiöt pitkinä oikein kuulosta viattomilta.
Pituuskin vaikuttaisi olevan w oke asia.Saako kääpiöistä enää edes puhua?
Lumikki ja seitsemän lyhytkasvuista.
Eiköhän Lumikki muuttuisi Mustikiksi. Selkeästi liian vaalea, ei saa olla. Mustikki ja 7 lyhytkasvuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...nyt kun ollaan kuviteltu, niin eihän ne kä äpiöt pitkinä oikein kuulosta viattomilta.
Eikös se pitäisi olla Lumikki ja seitsemän pituusrajoitteista
Mitä Helinälle on tapahtunut.. 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän viikon Postisessakin komeili musta nainen. Nykyään monissa kotimaisissakin mainoksissa pitää olla kiintiömusta. Olisi kiva, jos Suomessa muistettaisiin, että on muitakin vähemmistöjä kuin mustat ja aakkoskansa. Esim. romanit, saamelaiset, vietnamilaiset ja vammaiset. Mutta tuntuu, että kyse on enemmän muodista ja pintapuolisesta wokeilusta kuin aidosta monikulttuurisuudesta ja aidosta ennakkoluulojen hälventämisestä. Minua ainakin tuo mustien tuputtaminen joka paikkaan jo etoo ja aina tulee mieleen, että eikö muilla vähemmistöillä tosiaan ole väliä?
Ei koskaan ole romaneita ollut mainoksissa. Vaikka monet olisivat kyllä upeita niissä. Harvoin mitään saamelaisiakaan näkee.
Mustaihoiset ihmiset eivät sovi Suomessa mainoksiin, kun suurin osa ihmisistä ei samaistu heihin.
Mainoksilla kun on edelleen tarkoitus myydä tuotetta eikä aatetta. En ymmärrä miten nuo wokemainokset kelpaavat tilaajille. Ehdoton valtaenemmistö ei niitä halua. Ei ihme ettei monikaan enää osta mitään eikä käytä palveluja.
Voi kauhee. Kyllä kaikki oli blondeja ennenvanhaan. Myös Jeesus oli blondi, olen nähnyt kuvan
Minä odotan että Sepe Sudesta tehdään naali ja Veli Ponteva olisi hivenen tummempi,
Onneksi kaikki pahat merirosvot varmaan ovat valkoisia miehiä. Varmaan vielä kaiken lisäksi heteromiehiä jotka eivät pane toisiaan ja ovat siksi katkeria maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Lumikki muuttuisi Mustikiksi. Selkeästi liian vaalea, ei saa olla. Mustikki ja 7 lyhytkasvuista.
Värikki ja 7 pituusrajoitteista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki pahat merirosvot varmaan ovat valkoisia miehiä. Varmaan vielä kaiken lisäksi heteromiehiä jotka eivät pane toisiaan ja ovat siksi katkeria maailmalle.
Ainakin kapteeni Koukku oli valkoinen mies mainoksessa. Saa nähdä ovatko muut merirosvot myös valkoisia. Kyllä olisi Koukusta pitänyt tehdä musta nainen vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän viikon Postisessakin komeili musta nainen. Nykyään monissa kotimaisissakin mainoksissa pitää olla kiintiömusta. Olisi kiva, jos Suomessa muistettaisiin, että on muitakin vähemmistöjä kuin mustat ja aakkoskansa. Esim. romanit, saamelaiset, vietnamilaiset ja vammaiset. Mutta tuntuu, että kyse on enemmän muodista ja pintapuolisesta wokeilusta kuin aidosta monikulttuurisuudesta ja aidosta ennakkoluulojen hälventämisestä. Minua ainakin tuo mustien tuputtaminen joka paikkaan jo etoo ja aina tulee mieleen, että eikö muilla vähemmistöillä tosiaan ole väliä?
Mulle tulee mieleen että tässä nyt yritetään että mustaihoisista tulee ns hallitseva rotu. Ja mitä nämä afrikkalaiset ovat omille yhteiskunnille tehneet muuta kuin sortoa ja tauteja? Ja nyt omitaan eurooppalaisia tarinoita, kertoisivat omat tarinat ominaan ja jättäisivät kulttuurihistorialliset sadut niille joille se kuuluu. Ihan joka asiaan ei niitä mustia tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko Hellusta tehdä maksullisen ja sukupuolta vaihtavan viherfeministin:)
Joo, voimaantunut kehopositiivinen OnlyFans-"keiju"!
Elokuvissa kuuluu olla komiikkaa. Loisto ajatus sulla.
Eli onko Peterillä nyt haaremi? Siinähän toteutuu jokaisen valkoisen heteromiehen märkä päiväuni! Kokonainen saarellinen alaikäisiä typyköitä ihan vaan häntä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi sensuuriin ensimmäinen viestini, joten taitaa kä'piö olla kielletty sana täällä. Sitten se olisi Lumikki ja seitsemän miestä. Ei sekään kuulosta lapsille sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vain tehdä uusia tarinoita uusilla hahmoilla, on kauhean laiskaa tehdä versio jostakin joka on nähty useaan kertaan. Minusta naiset ja tummaihoiset ansaitsevat uusia ja omia hahmoja ja elokuvasarjoja, eikä mitään sataan kertaan kierrätettyjä.Tai jos on pakko tehdä piirretty uudelleen, miksei esimerkiksi Prinsessa ja Sammakko? Tai Pocahontas, yms? Lilo ja Sticth, Atlantis?? Miksi?? Näistä ei ole kertaakaan tehty ns. uutta versiota.
Mä oon kuullut, että Lilo ja Stitchistä oltaisiin tekemässä live actionia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi sensuuriin ensimmäinen viestini, joten taitaa kä'piö olla kielletty sana täällä. Sitten se olisi Lumikki ja seitsemän miestä. Ei sekään kuulosta lapsille sopivalta.
Ei kai niiden ylipäätään mitään miehiä tarvitse olla. Henkilö on kyllä mahdollisimman tylsä sana samoin kuin oletettu. Pitäisi kai kehittää uusi woke-kieli.
Vierailija kirjoitti:
Eli onko Peterillä nyt haaremi? Siinähän toteutuu jokaisen valkoisen heteromiehen märkä päiväuni! Kokonainen saarellinen alaikäisiä typyköitä ihan vaan häntä varten.
Ei saa sanoa haaremi. Se on kulttuurin omimista.
Transikki ja seitsemän ihmisoletettua varmaan seuraavana.
Tai Penahilkka ja naarassusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa haaremi. Se on kulttuurin omimista.
Ai stana, niinpäs onkin. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niiden ylipäätään mitään miehiä tarvitse olla. Henkilö on kyllä mahdollisimman tylsä sana samoin kuin oletettu. Pitäisi kai kehittää uusi woke-kieli.
Ai niin joo. Mä jo unohdin, että mies on ruma sana. Pitäisi mies sana kuopata, kun siitä ei seuraa enää mitään hyvää. Kiitos kaikille uusille muodoille ja miehet ja naiset ovat historiaa.
Peterille pitäisi vielä saada tissit, niin kaikille olisi jotain nähtävää.