Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussi ei kulje huomenna!! Miten menet töihin, kun pakko mennä,

Vierailija
28.02.2023 |

Eikä ole etäpäivää?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelen ensin 1.5 kilsaa työkaverin luo ja sitten menemme yhdessä hänen autollaan 20 km:n matkan.

Eikö työkaveri tosiaan voi hakea ? 1,5 km?

Mikä ongelma tuon kävelemisessä nyt on? Minä monesti pyöräilen 2km tien varteen josta työkaverit ottaa kyytiin, vain pahimmilla ilmoilla käyvät koukkaamassa lähempää.

Vierailija
82/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tuo 300m.

Aika hurjaa. Sulla täytyy olla tosi kova kunto, kun noin pitkän matkan jaksat kävellä. 

Mä asuin ennen työpaikkani, pikkukaupan yläkerrassa. Jos vuoro alkoi vaikkapa 6.45, lähdin kotoani 6.44. Se oli oikeasti todella kätevää :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tuo 300m.

Aika hurjaa. Sulla täytyy olla tosi kova kunto, kun noin pitkän matkan jaksat kävellä. 

Harmittaako sua, kun jollain on lyhyt työmatka? Mulla 800m, joten tästä lisää vain harmitusta, ole hyvä.

Mä en edes haluais asua noin lähellä työpaikkaa, sitten näkisi asiakkaita melko väistämättä vapaa-ajallakin... Joku 5km ois aika optimi, kiva pyöräilymatka.

Vierailija
84/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pääsen sillä ainoalla bussilla jota ei liikennöi lakkoileva firma mutta yhden vapaa-ajan menon joudun jättämään väliin ja lauantaina Turun -lomalta tullessani joudun todennäköisesti välin Pasila - koti menemään taksilla.

Vierailija
85/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tuo 300m.

Harmittaako sua, kun jollain on lyhyt työmatka? Mulla 800m, joten tästä lisää vain harmitusta, ole hyvä.

Mä en edes haluais asua noin lähellä työpaikkaa, sitten näkisi asiakkaita melko väistämättä vapaa-ajallakin... Joku 5km ois aika optimi, kiva pyöräilymatka.

Tätä multakin aina kyseltiin, että eikö haittaa asua työpaikan yläkerrassa kun sitten sen näkee vapaallakin. No ei haitannut. En koskaan nähnyt asiakkaita ja arvostin unia aamulla paljon enemmän kuin etäisyyttä työpaikalta.

Vierailija
86/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie juna-asemalle ja teen mahdollisimman paljon etänä. Ikävästi nyt on pari juttua, mitkä pitää hoitaa työpaikalla.

Vierailija
87/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan taksilla. Siihen meneekin koko päivän palkka. 

Vierailija
88/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen kuten joka ikinen työpäivä. Työpaikkaani on puolentunnin kävelymatka.

Vierailija
89/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi opiskelen ja meillä on 80% kaikki tunnit etänä. 

Vierailija
90/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen

Vierailija
91/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen täältä sairaalaan ikkunasta meneekö porukka töihin ja vedän peiton korviin. Yks hailee lakolla.

Yks hailee joo. Useampi kollega asuu kymmenien kilsojen päässä työpaikastaan, työpaikkana sairaala. Saa nähdä tuleeko vai ei. Kuinka myöhässä ovat, itse en omaa vuoroa venytä. Autolla kuljen

Vierailija
92/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti ajoittuu tämä lakko, etenkin jos jatkuu pitkälle ensi viikkoon, jaksoon jolloin pakkasen tai liukkaiden kelien takia pyöräilykin on todella ikävää touhua. Mikäs tässä olisi pyöräillessä jos olisi kesä.

Ja vielä sitten kaiken kukkuraksi kehotetaan ihmisiä lopettamaan yksityisautoilu ja siirtymään joukkoliikenteeseen.

Juuri tällaisen kommaritouhun takiahan ihmiset ryhtyvät äänestämään vihervasureiden sijasta kykypuoluetta ja hankkivat oman auton.

Vierailija
93/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole työkavereita? Meillä sovittiin kimppakyydistä jo alkuviikosta

Vierailija
94/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen tuon 2km kuten joka työpäivä oli keli mikä vaan

Vierailija
95/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulut käyty ja pätevyys hankittu. Huomenna herätys soi 8.50 ja kirjaudun normaaliin tapaan etätöihin. Aamulla ei ole mitään palavereja. Mikäli väsyttää niin sitten nukun vielä tunnin pari ennen kun aloitan työt kunnolla

Tätä en ymmärrä. Miksei voi kirjautua vasta kun aloittaa työt? Kerää jotain plussatunteja? Onpa köyhää....

Vierailija
96/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hffggddgg kirjoitti:

Pyöräilen tuon 2km kuten joka työpäivä oli keli mikä vaan

Et varmasti pyöräile jos tulee puoli metriä lunta yön aikana eikä kukaan ole auraamassa sitä.

Vierailija
97/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan autolla töihin, kuten muinakin päivinä.

Tämä lakko varmistaa sen, etten tule koskaan luopumaan omasta autosta.

Vierailija
98/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan bussilinjalle mitä ajataan lakosta huolimatta. Pitää aamusella vaan sitte puöräillä parikilsaa pysäkille.

Toivottavasti tarkoitat jonkun sellaisen yhtiön linjaa joka ei ole mukana lakossa. Vaikka runkolinjat priorisoidaan ne tulee olemaan niin täynnä että tuskin pääsee kyytiin ellei tule heti linjan alusta

Itse just sellaisessa eikä ole täynnä.

Vierailija
99/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka on 20 km, en kyllä kävele! 🤔🤣😂😝🤡

Miksi? Normaalikuntoinen selviää tuosta matkasta oikein hyvin vaikka menisi molempiin suuntiin kävellen. Ei pidä aliarvioida itseään. Itse kävelen säännöllisesti 30-50 km lenkkejä.

Vierailija
100/113 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda Octavia RS:llä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme