Bussi ei kulje huomenna!! Miten menet töihin, kun pakko mennä,
Kommentit (113)
Minä pärjään vielä, kun junat kulkevat, mutta jos kaikki julkinen liikenne pysähtyy, en pääse töihin.
Olen opettaja pääkaupunkiseudulla. Mitähän pitäisi tehdä? Taksilla en voi kulkea, matkaa on 50 kilometria yhteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö bosat liiku hesassa?
Ei koska fogelit skruudaa stidit megessä daijuun ja fönariin skönellä staga skutsissa.
Vierailija kirjoitti:
Saavat vähän tuntumaa maaseudun julkiseen liikenteeseen. Eli pakko olla oma auto.
Olen siitä onnellisessa asemassa, että minulla on kaksi tervettä jalkaa. Niillä pääsee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Haen saikkua, aijai kun on selkä kipeä!
Ei pääse lääkärille, kun bussit eivät kulje,
Ihan omalla autollani menen kuten tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun bosat liikkuu. Oikein iloisesti heiluvat puolelta toiselle kun en viitsi niitä liiveihin kahlita.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan bussilinjalle mitä ajataan lakosta huolimatta. Pitää aamusella vaan sitte puöräillä parikilsaa pysäkille.
Toivottavasti tarkoitat jonkun sellaisen yhtiön linjaa joka ei ole mukana lakossa. Vaikka runkolinjat priorisoidaan ne tulee olemaan niin täynnä että tuskin pääsee kyytiin ellei tule heti linjan alusta
Kävellen niin kuin aina. Tyhmä kysymys.
Luudallani niin kuin ennenkin. Kjäh kjäh!
Olen jo pystyttänyt teltan tähän tehtaan takametsään ja kömmin kohta makuupussiin. Ei ole pitkä työmatka huomenna aamulla.
Teleporttaan. Olen henkisesti mukana töissä...
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pystyttänyt teltan tähän tehtaan takametsään ja kömmin kohta makuupussiin. Ei ole pitkä työmatka huomenna aamulla.
Normi päivä siis sinulla. Sieltä takametsästähän sinä muutenkin aamuisin töihin kömmit pikkukohmelossa.
Kävellen. Kohta pitää lähteä jotta ehtii aamuksi töihin. Teltta ja makuupussi on vetolaukussa. Leiriydyn lakon loppuun asti siihen työpaikan parkkikselle
Vierailija kirjoitti:
Kävellen tuo 300m.
Aika hurjaa. Sulla täytyy olla tosi kova kunto, kun noin pitkän matkan jaksat kävellä.
Eihän tuosta matkasta kerry edes maratonin kilometrimäärää kahteen suuntaan... Ultrajuoksukilpailujen kilometrimääristä puhumattakaan...