Bussi ei kulje huomenna!! Miten menet töihin, kun pakko mennä,
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellen tuo 300m.
Aika hurjaa. Sulla täytyy olla tosi kova kunto, kun noin pitkän matkan jaksat kävellä.
Oot varmaan ap. Hänhän olettaa kaikkien kulkevan tuollaiset matkat bussilla.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellen tuo 300m.
Aika hurjaa. Sulla täytyy olla tosi kova kunto, kun noin pitkän matkan jaksat kävellä.
Niin, en ikinä ole ymmärtänyt porukkaa jotka asuu jossain hevon per...... ja työmatka on todella pitkä ja hankala.
Kävelen; matkaa tulee yhteensä 5km ja matka-aikaa tarvitsee varata 15min enemmän. Sääliksi käy niitä, joilla on kauempana menoja ja tarvisivat bussia.
Katselen täältä sairaalaan ikkunasta meneekö porukka töihin ja vedän peiton korviin. Yks hailee lakolla.
Korvaakohan työnantaja tai HSL jos pitää hiihtäen mennä keskustaan? Ei ole lunta joka paikassa.
Onneksi ollut etätöissä viimeiset 3 vuotta, joten ei ongelmaa sen suhteen. Sairaalakäynnille pitää tosin sitten mennä taksilla ja lähteä hyvissä ajoin, koska takseilla voi olla kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellen tuo 300m.
Harmittaako sua, kun jollain on lyhyt työmatka? Mulla 800m, joten tästä lisää vain harmitusta, ole hyvä.
Tässä on ollut toista viikkoa aikaa järjestellä asia, kyllä tästä lakosta on kerrottu jo ainakin viime viikolla. Ei sitten tullut mieleen varautua? Jos kaupat meinaisi mennä lakkoon, niin odottelisit varmaan viimeiseen päivään asti, etkä hakisi ruokaa jo etukäteen? Ihan varmuuden vuoksi, jos lakko toteutuukin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pärjään vielä, kun junat kulkevat, mutta jos kaikki julkinen liikenne pysähtyy, en pääse töihin.
Olen opettaja pääkaupunkiseudulla. Mitähän pitäisi tehdä? Taksilla en voi kulkea, matkaa on 50 kilometria yhteen suuntaan.
Eikös korona-aikana opittu Teamsin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ollut toista viikkoa aikaa järjestellä asia, kyllä tästä lakosta on kerrottu jo ainakin viime viikolla. Ei sitten tullut mieleen varautua? Jos kaupat meinaisi mennä lakkoon, niin odottelisit varmaan viimeiseen päivään asti, etkä hakisi ruokaa jo etukäteen? Ihan varmuuden vuoksi, jos lakko toteutuukin.
Ai olisi ehtinyt ostaa auton?
Oman auton rattiin hyppään, kuten jokainen muukin konttoripäivä. Ja konttoripäivä mulla on väkisinkin, kun työhuoneessani majoittuu lomaileva tytär.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kerroin jo työnantajalle että en tule töihin jos ei kyytiä järjesty työnantajan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pärjään vielä, kun junat kulkevat, mutta jos kaikki julkinen liikenne pysähtyy, en pääse töihin.
Olen opettaja pääkaupunkiseudulla. Mitähän pitäisi tehdä? Taksilla en voi kulkea, matkaa on 50 kilometria yhteen suuntaan.
Eikös korona-aikana opittu Teamsin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen saikkua, aijai kun on selkä kipeä!
Ei pääse lääkärille, kun bussit eivät kulje,
Meillä ainakin saikkua saa ihan työterveyden chatin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olisi ehtinyt ostaa auton?
No hyvinkin olisi ehtinyt esim auton ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellen tuo 300m.
Oot varmaan ap. Hänhän olettaa kaikkien kulkevan tuollaiset matkat bussilla.
Eri
Ei ole kivaa asua noin lähelllä työpaikkaa?
Autolla. Menty jo 10 vuotta, kun julkiset kulkee niin huonosti. Se on autolla 20min ja perillä. Julkisilla melkein 2 tuntia suunta. Tuusula Helsinki väliä.
Kävellen kuten normaalisti. Mutta oletettavasti toimistolla on hiljaisempaa, kun moni bussilla kulkeva jää etätöihin.