Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussi ei kulje huomenna!! Miten menet töihin, kun pakko mennä,

Vierailija
28.02.2023 |

Eikä ole etäpäivää?

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5km töihin matkaa ja en mene töihin, koska ei ole mitään millä mennä. Ensi viikolla vanhemmat tuo minulle pyörän niin silloin sitten töihin taas.

Vierailija
62/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrolla menen. Kävely matka metrolle 3 minuuttia ja metrolta töihin sama 3 minuuttia. Tai sitten olen etänä. Mietin aamulla miltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen. Makkarista työhuoneeseen on viitisen metriä. Saatan kyllä ehkä liittyä tukilakkoon eli otan läppärin sängyn viereen aamuksi valmiiksi enkä liiku mihinkään 🤔

Vierailija
64/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tuo 300m.

Aika hurjaa. Sulla täytyy olla tosi kova kunto, kun noin pitkän matkan jaksat kävellä. 

Harmittaako sua, kun jollain on lyhyt työmatka? Mulla 800m, joten tästä lisää vain harmitusta, ole hyvä.

Mulla on 200 metriä. Siinä sulle harmitusta :)

Vierailija
65/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut käyty ja pätevyys hankittu. Huomenna herätys soi 8.50 ja kirjaudun normaaliin tapaan etätöihin. Aamulla ei ole mitään palavereja. Mikäli väsyttää niin sitten nukun vielä tunnin pari ennen kun aloitan työt kunnolla

Vierailija
66/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin loparit, kun esimies vaati, että tulen taksilla töihin. Omalla kustannuksellani. Olen koeajalla, hoitoalalla. Pidän vähän lomaa ja sitten taas töihin jonnekin. Onneksi meillä hoitajilla on valinnanvaraa.

Vierailija
67/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudun kävelemällä töihin. Olen siellä yötä. Kaupat on sielläkin vieressä. 

Vierailija
68/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tuo 300m.

Aika hurjaa. Sulla täytyy olla tosi kova kunto, kun noin pitkän matkan jaksat kävellä. 

Harmittaako sua, kun jollain on lyhyt työmatka? Mulla 800m, joten tästä lisää vain harmitusta, ole hyvä.

Miksi harmittaisi? :D Etkö oikeasti tunnistanut pientä hassuttelua? :D Onneksi en asu keskustassa, jos siellä tulee noin tosikoksi. 

Vierailija
69/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävellen tuo 300m.

Mulla on 200 metriä. Siinä sulle harmitusta :)

Mulla on noin 5 metriä. Siinä sulle harmitusta :)

Vierailija
70/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen bussilla. 30 km matkaa sivunsa. En asu Helsingissä.

Vierailija
71/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin loparit, kun esimies vaati, että tulen taksilla töihin. Omalla kustannuksellani. Olen koeajalla, hoitoalalla. Pidän vähän lomaa ja sitten taas töihin jonnekin. Onneksi meillä hoitajilla on valinnanvaraa.

Samoin. Töitä on niin paljon, kuin vain jaksaa tehdä. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
72/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla on se ja sama, onko lakko tai ei. Aina voi lopettaa työt, jos työnantaja ei tule vastaan. Töitä löytyy AINA.

Vierailija
73/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla kuten joka päivä. Ei kulje julkisia koskaan ja matka on liian pitkä muuten kulkemalla.

Vierailija
74/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeessa kotona. Toivottavasti lakko loppuu ennen sairastelua, koska 5.5km kävellen töihin (ja takaisin) toipilaana ei ole järkevää.

Vierailija
75/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko anoa vapaata. Työmatka yhteen suuntaan yli 100 km ja olen täysin julkisten varassa.

Sekin on hassua, että tämmöisen asian takia voi joutua pitämään vuosilomapäiviäkin, vaikka itse ei oo mitenkään osasyyllinen tähän lakkoon. Jippii, kesäloma lyhenee viikolla, kun pakko lomailla talvella. Not.

https://yle.fi/a/74-20020253

Helsingin kaupungin kasvatuksen ja koulutuksen toimialan henkilöstöpalvelujohtajaTiina Harju-Kukkulakertoo, että henkilöstöä on pyydetty varaamaan tarpeeksi aikaa työmatkaan.

Jos töihin tulo on kovin haastavaa lakon takia, niin vuosilomia tai muita vapaita voidaan myöntää, jos poissaolo ei vaikeuta palvelujen ja toiminnan järjestämistä, Harju-Kukkula kertoo Ylelle sähköpostitse.

Vierailija
76/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa haukutaan hoitajia, mutta nykypäivänä taitaa hoitajat olla parhaassa tilanteessa, kun tulee lakkoja tms. Hoitajat saavat aina töitä, eikä tarvitse mielistellä työnantajia. Keikkatöistä maksetaan todella hyvin, senkun valitsee. Taitaa hoitajien arvostus nousta pikkuhiljaa.😄

Vierailija
77/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttoman typerää nämä lakkoilut. En sympatiseeraa.

Vierailija
78/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen ensin 1.5 kilsaa työkaverin luo ja sitten menemme yhdessä hänen autollaan 20 km:n matkan.

Eikö työkaveri tosiaan voi hakea ? 1,5 km?

Vierailija
79/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä, kimppakyyti, taksi, jalat, sukset, mönkijä, mopo, skootteri. Kaupungissa joku muu kulkuneuvo. Enempää en keksi.

Vierailija
80/113 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakyydillä. Tosin työmatkaa ois erittäin hankala taittaa julkisilla muutenkaan, julkisia kyllä kulkee mutta koska osa matkasta on sellaista, että niitä kulkee harvoin ja joutuisi vaihtamaan niin ei se oikein käytännössä toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän