Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moittiiko teidän miehet ruokaa?

Vierailija
28.02.2023 |

Meillä minä vastaan ruuanlaitosta täysin, koska mies ei sanojensa mukaan pidä ruuanlaitosta. Minä taas pidän, joten eipä siinä mitään. Oon kuitenkin alkanut miettiä, että onko tällainen määrä ruuasta valittamista enää normaalia vai puhdasta ilkeyttä? Lähes joka ruuasta hän keksii jotain kritisoitavaa. Lihapullia tehty liian vähän (=loppuivat kesken kun hän ahmii yöllä jääkaapista seuraavan päivän lounaita), olikin makaronilaatikkoa kun hän olisi halunnut makaronimössöä, väärän merkkiset ranskanperunat, kananmuna liian kypsää tai raakaa (sama kypsyys aina), ei pidä jostain mausteesta tai vihanneksesta, ruoka liian aikaisin tai myöhään, väärä ketsuppi, liian kylmää tai kuumaa. Jos ruoka on muuten ok, kysyy että eikö ole lisuketta X (tyyliin italiansalaattia, kurkkukuutioita, jotain kastiketta joka ei ruokaan kuulu). Tai pettyneenä 'ai onko VAAN jauhelihakastiketta eikä mitään erikoisempaa?' Lisäksi ruuissa ei kelpaa kastikkeet, laatikot, keitot, kala eikä kiusaukset. Olen kuitenkin muun perheen mielestä ihan hyvä ruuanlaittaja ja saanut sukulaisiltakin kehuja, joten en jaksaisi uskoa että oikeasti päivästä toiseen mokaan joka ruuassa.

Onko tää joku miesten perusominaisuus? En itse kehtaisi valittaa valmiissa pöydässä.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita miehelle että teet jo parhaasi ja jos se ei riitä , niin on hänen vuoronsa jatkossa hoitaa perheen ruokinta .

Vierailija
2/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei söis mun pöydässä tollanen mato

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on sanomista, tein ketjunkin aiheesta ja just taas lisäsin viestin, kun tänäänkään en onnistunut täysin, vaikka tein sitä lempiruokaa mistä eilen tuli riita kun en ollut tehnyt oikeaan aikaan.

Alkoi se napista kyllä tänäänkin jo aiemmin että eipä näy vieläkään... ja sitten siinä oli liian vähän lihaa.

Vierailija
4/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teet miehelle ruokaa? Tee itsellesi, ja jos sinulla on lapsia, mutta anna miehen ruokkia itse itsensä.

Ei ole normaalia käytöstä todellakaan.

Vierailija
5/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on sanomista, tein ketjunkin aiheesta ja just taas lisäsin viestin, kun tänäänkään en onnistunut täysin, vaikka tein sitä lempiruokaa mistä eilen tuli riita kun en ollut tehnyt oikeaan aikaan.

Alkoi se napista kyllä tänäänkin jo aiemmin että eipä näy vieläkään... ja sitten siinä oli liian vähän lihaa.

Hyi miksi teet ruokaa noin lapselliselle miehelle.

Vierailija
6/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään kanakormaa enkä valittanut yhtään.

M56

Vierailija
7/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on melkein aina liian vähän lihaa, kerran syytti että hänen (ylipainoisen istumatyöläisen) heikentynyt liikuntakunto johtuu siitä kun hän joutuu kärsimään proteiinin puutoksesta. :D Proteiinijuomalisät ei tähän terveyttä uhkaavaan tilaan kuitenkaan kelvanneet ratkaisuksi. 

ap

Vierailija
8/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske tilaamaan itselleen ruokaa tai menemään johonkin ruokapaikkaan syömään jos ei kelpaa

Vierailija
9/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole mies, vaan lapsi.

Vierailija
10/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee ruokaa. Nyt stoppi äijän kukkoilulle. Osta vaikka einespizzaa ja sano ukolle, että sitä on aina luvassa seuraavaksi viikoksi, jos jupinaa ruoasta kuuluu. Toinen vaihtoehto on, että hän kokkaa itse.

Vierailija
11/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet opettanut ukon ihan liian hyvään.

Pari kuukautta perunavelliä niin kyllä alkaa maistumaan tavallisetkin ruuat.

Vierailija
12/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka vetäis pataan.

Ihme lapasia jotkut.

Vierailija
13/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan. Musta tuntuu että mun miehellä ei ole makuaistia koska kaikki on aina hyvää, vaikka olis tyyliin pohjaan palanut. Kiittää myöskin joka aterian jälkeen.

Vierailija
14/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mieheni kehuu tekemääni ruokaa niin vuolaasti, että en pysty ottaa kehujakaan ihan tosissaan. Palvoo suunnilleen maata jalkojeni alla kun keitän pannussa vettä ja turvotan ja valutan nuudelit kuppeihin, lämmitän kaupan jauhelihapihvit mikrossa ja heitän sekaan minitomaatteja. Tää on hänestä joku suurinpiirtein sankarimainen teko hänen ja lasten eteen.

Vierailija
15/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas, hienon miehen olet ottanut! Tuollaisen kohteliaan, asiallisen, terveydestään välittävän ja fiksun!

Vierailija
16/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä akka vetäis pataan.

Ihme lapasia jotkut.

Meillä ei voi, eikä oikein edes sanoa mitään, kun lopputulos on se että ukko vetää pataan.

Vierailija
17/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tänään kanakormaa enkä valittanut yhtään.

M56

Hyvä sinä! Maistuisi mullekin, enkä valittaisi yhtään. 

ap

Vierailija
18/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopettaisin kokkaamisen jo yhdestä tuon tyyppisestä vikinästä.

Vierailija
19/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mieheni kokkaa yhtä usein kuin minä, ja on totta puhuen se meidän perheen paras kokki. Siitä huolimatta hän löytää aina hyvää sanottavaa minunkin tekemistäni ruoista.

Vierailija
20/123 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan. Musta tuntuu että mun miehellä ei ole makuaistia koska kaikki on aina hyvää, vaikka olis tyyliin pohjaan palanut. Kiittää myöskin joka aterian jälkeen.

Meillä sama. Mies ei ole 20 vuoden aikana kertaakaan sanonut, että ruoka olisi pahaa. Ei pienintäkään kritiikkiä. Aina on lautanen tyhjä ja santsaa lisääkin. Tosin meillä mies kyllä tietää, että jos kovasti kritisoi, niin kokkausvuoro vaihtuu hyvin nopeasti.