Mies suuttui melko pienestä asiasta ja en ole 5 päivään kuullut hänestä
Yksin pyöritän lapsiperheen arkea ja hän ilmeisesti etätyöskentelee mökillämme. Puhelimeen ei vastaa eikä viesteihin. Mitä neuvoisitte tekemään?
Kommentit (67)
Mistä se mies oikein sitten suuttui? Kukaan ei mökötä viittä päivää turhan takia.
Taas tämmönen tarina, missä ap ei kerro omaa osuuttaan asiassa. Kehno provohan taas tämäkin. Ap leikkii nyt lapsien kanssa ja hoitaa kotihommat.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda oviin lukot
Turha kustannuserä josta ei ole mitään hyötyä.
Mä soittaisin poliisille, jos noin pitkään aikaan miehestä ei kuuluis mitään.
Neanderthalensis kirjoitti:
Mies liki aina ei suutu yhdestä asiasta vaan sarjasta eri asioita. Se "viimeinen pisara" tarkoittaa sitä, että kun sankoon menee se yksi pisara niin sangon pintajännitys purkatuu ja saataa tulla toisdtakin litraa samalla kertaa alas.
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa joka on Suomessa rikos.
Älä valehtele. Näytä ennakkotapaus Suomen oikeudessa että puolisolle puhumattomuus olisi rikos. Pelle.
Siinä tapauksessa jatkuvasta nalkuttamisesta pitäisi saada 5 vuotta istumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Näytä ennakkotapaus Suomen oikeudessa että puolisolle puhumattomuus olisi rikos. Pelle.
Toisen haukkuminen on myös henkistä väkivaltaa, eli Suomessa rikos.
Vierailija kirjoitti:
Neanderthalensis kirjoitti:
Mies liki aina ei suutu yhdestä asiasta vaan sarjasta eri asioita. Se "viimeinen pisara" tarkoittaa sitä, että kun sankoon menee se yksi pisara niin sangon pintajännitys purkatuu ja saataa tulla toisdtakin litraa samalla kertaa alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen haukkuminen on myös henkistä väkivaltaa, eli Suomessa rikos.
Aivan varmasti näin on.
Buhahahaa vaan...
Eihän ap sanonut, että ukko ei ole viestejä lukenut, vaan että se ei ole niihin vastannut. Ei siinä poliisia tarvita, jos joku ei halua vastata.
Minä huokailin pyykkimäätästä, jota aloin taas yksin viikkaamaan. Se hermostutti miehen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa nalkutuksen aiheen tekemättömyydestä pitää saada 10 vuotta linnaa
Vierailija kirjoitti:
Minä huokailin pyykkimäätästä, jota aloin taas yksin viikkaamaan. Se hermostutti miehen.
Ap
Valehtelet.
Kukaan ei mökötä viittä päivää tuon takia. Miehellä on nyt vaan mennyt kuppi nurin jostain isommasta asiasta, jota sinä et tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti järjestelmämme on niin mätä että parisuhdeväkivallasta ei saa yleensä muuta kuin sakkoja. Siksi kukaan ei näistä juuri tee numeroa, suurinosa ei uskalla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä vähän luulen että sinä nalkutat vähän kaikesta ja miehellä meni kuppi nurin. Hermostui ja lähti ilmeisesti sinne mökille. Mutta tämä on vain omaa spekulointiani. Miksi et voinut asiallisesti sanoa että suapa nyt väsyttää taas tämä viikkaaminen ja oisit pyytänyt avuksi. Toki mieheltä lapsellista olla viisi päivää kateissa eikä vastaa mihinkään. Teillä olisi nyt vakava ja asiallinen keskustelun paikka kun se ukko kotiin kömpii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMä vähän luulen että sinä nalkutat vähän kaikesta ja miehellä meni kuppi nurin. Hermostui ja lähti ilmeisesti sinne mökille. Mutta tämä on vain omaa spekulointiani. Miksi et voinut asiallisesti sanoa että suapa nyt väsyttää taas tämä viikkaaminen ja oisit pyytänyt avuksi. Toki mieheltä lapsellista olla viisi päivää kateissa eikä vastaa mihinkään. Teillä olisi nyt vakava ja asiallinen keskustelun paikka kun se ukko kotiin kömpii.
Näin tässä on oikeastaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla siellä ja hanki rakastaja. Toki kova mimmi menisi ja veisi avioerohakemuksen printtiversion sinne mökille ja sanoisi, että jätän tämän vaan tähän. Sanomatta sanaakaan vain poistuisit paikalta. Kohta puhelin soisi ja teidän tarvitsisikin jutella asioista. Oikein kovana mimminä laittaisit jo asunnonkin myyntiin.
Taas näitä Me Naiset fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Hauska trolli
Missä kohtaa sä nauroit? Mun mielestä tää oli tylsä.
Niin on...
Eräs yleinen henkisen väkivallan muoto on sukulaisten ja ystävien tapaamisen rajoittaminen. Henkistä väkivaltaa on myös se, kun toinen lannistaa ja syyttää asioista, joita toinen osapuoli ei ole tehnyt. Muita henkisen väkivallan muotoja ovat haukkuminen, uhkailu, nöyryyttäminen, leimaaminen huonoksi, mustasukkaisuus, määräileminen, alistaminen, mykkäkoulu, nukkumisen estäminen ja itsemurhalla uhkaaminen. Myös vankilaan ja psykiatriseen hoitoon joutumisella voidaan uhata toista.
Nollalinja.fi