Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui melko pienestä asiasta ja en ole 5 päivään kuullut hänestä

Vierailija
28.02.2023 |

Yksin pyöritän lapsiperheen arkea ja hän ilmeisesti etätyöskentelee mökillämme. Puhelimeen ei vastaa eikä viesteihin. Mitä neuvoisitte tekemään?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mökki kaukana? Kävisin tarkastamassa sen ja jos mies ei ole sielläkään niin soittaisin poliisit tutkimaan. Teki ne asialle sitten mitään tai ei. Ja kun mies tulee niin ilmoittaisin erosta.

Vierailija
42/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mökki kaukana? Kävisin tarkastamassa sen ja jos mies ei ole sielläkään niin soittaisin poliisit tutkimaan. Teki ne asialle sitten mitään tai ei. Ja kun mies tulee niin ilmoittaisin erosta.

Ai niin ja kyselisin tietysti kaikilta tutuilta ovatko nähneet/kuulleet... saapahan sitten niillekin selitellä tekosiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä ap teki?? Ei perheellinen ihminen voi noin vain häipyä, hänen vastuullaan on lapset, on puoliso miten k*sipää tahansa.

Vierailija
44/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja kyselisin tietysti kaikilta tutuilta ovatko nähneet/kuulleet... saapahan sitten niillekin selitellä tekosiaan

Voi luoja mikä kyylä

Vierailija
45/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mikä kyylä

Kyylä? :D

Vierailija
46/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan keskustelun paikka. Ei perheellinen ihminen voi käyttäytyä kuin murrosikäinen ja häipyä. Ei taida olla ensimmäinen kerta. Paroterapian paikka ja jos mies ei suostu ja on toistuva kuvio, niin eroaisin. Lapsillekin vahingollinen käytösmalli tuollainen

Vierailija
47/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kuollut, niin ainakaan en parisuhdetta hänen kanssaan jatkaisi. Vaikka olisit pettänyt häntä, ei hän silti voi jättää omia lapsiaan ilman, että on sovittu lasten huollosta, eikä kadota kuin tuhka tuuleen (sunhan pitäis varmaan tehdä joku katoamisilmoitus siltä varalta, että on sattunut jotain, ja menisi poliisinkin resursseja hukkaan).

Vastuuton ja itsekäs tyyppi. Olisi suhteen loppu mun kanssa tuollainen temppu. Aivan sama, mistä olisi suuttunut.

Vierailija
48/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske tehdä muuttoilmoitus ja sano että eropaperit allekirjoittaa samalla jos aikoo kerta jäädä sinne mökille.

Vierailija
49/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin katoamisilmoituksen ja jättäisin eropaperit. Miehen syy saattaisi olla monenlainen. Ehkä hän on mitta täynnä minua, haluaa näpäyttää ja näyttää millaista on pärjätä arjessa ilman hänen apua, käyttää valtaa, luoda turvattomuuden tunnetta. Tai ehkä on oikeasti tapahtunut jotain vakavaa ja siksi on kadonnut. Katoamisilmoituksen ja erohakemuksen kombo on oikea toimenpide kaikkiin edellä oleviin spekulaatioihin. Minun turvallisuuden tunteeni ei enää palautuisi eikä arvostus, joten turha pitkittää mitään enää tuossa vaiheessa. 

Vierailija
50/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa olisi mitään jos heillä ei olisi lapsia. Yksinään vastuuntuntoinen vanhempi ei kuitenkaan vain lähde lätkimään, jätä lapsiaan ja ole tavoittamattomissa. Sen verran pitäisi munaa löytyä, että pystyy asiat käsittelemään. Lähteäkin saa, mutta lasten asiat pitää hoitaa.

Vierailija
51/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mikä kyylä

KVG

Vierailija
52/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa narsismilta, jos myös aiemmin tehnyt tikusta asiaa.

Eli hakemalla hakee riitaa, että voi paeta omille menoilleen..

Vierailija
53/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei XXX. Toivottavasti olet kunnossa ja epätietoisuudesta johtuen täytin pakolliset velvollisuuteni ja tein katoamisilmoituksen. Uskon kuitenkin, että olet kunnossa ja tarkoituksesi oli antaa minulle tilaa miettiä suhteemme tilannetta ja kiitän sinua tästä mahdollisuudesta. Arki tuntuukin jotenkin paremmalta nyt ja huomaan, että ero helpotti paljon elämääni ja oloani. Oletan, että ero on yhteinen toiveemme ja toivon, että allekirjoitat pian vireille laittamani eropaperit. Tavataan lastenvalvojan luona. Terkuin xx

Vierailija
54/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuitenkin lukenut viestit tai ollut paikalla esimerkiksi Whatsapissa? Eli onko kaikki siellä kunnossa. Jos tosiaan vaan mököttää siellä ja olisi tiedossa milloin on pakko takaisin tulla, lähtisin itse pois lasten kanssa. Siinähän ihmettelee tyhjää kämppää. Tai jos on vuokrakämppä, alkaisin etsiä uutta. Ja muuttaisin pois lasten kanssa.

Vierailija
55/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huokailin pyykkimäätästä, jota aloin taas yksin viikkaamaan. Se hermostutti miehen.

Ap

Valehtelet.

Kukaan ei mökötä viittä päivää tuon takia. Miehellä on nyt vaan mennyt kuppi nurin jostain isommasta asiasta, jota sinä et tajua.

Täällä toinen tapaus. Edellinen appiukko mökötti kaksi viikkoa kuulemma, mutta yläkerrassa. Mutta olivat jo eläkkeellä, ei ollut mitään velvollisuuksia, mitkä eivät olisi voineet odottaa. 

Mutta nykyinen mies teki kesällä tämän mulle, painui työpaikalleen, en ottanut yhteyttä ennen kuin viikon päästä, ja teeskentelin ettei mitään erikoista ole meneillään. Niin hänkin. Teeskentelyä on jatkettu nyt puoli vuotta, eikä minua kiinnosta enää hänen läheisyytensä tai siitä pidättäytymisensä. Tuon häipymisen myötä tajusin, että elämäni on helkkaristi kevyempää jos hän ei ole paikalla. Aiemmista mökötyksistä olin ahdistunut, nyt koin melkein pelkkää vapautumista. Häntä tuntuu ahdistavan läheisyyden katoaminen, minulle on jo se ja sama. 

Suuttumisen syy oli, kun tulin kotiin kolmen päivän työreissusta ja ärsyynnyin, kun lavuaari oli tukossa ja rasvaiset tiskit makasivat siellä haisemassa. En huutanut, nalkuttanut tai moittinut, mutta menin vaisuksi, ja kun hän kysyi miksi, kerroin syyn Hän veti siitä hepulit, haukkui minut niistä kahdesta asiasta, joista olin osoittanut olevani tyytyväinen, ja hän oli joutunut pitkin hampain myöntämään minun olleen oikeassa ja pärjänneen hyvin. Todellisuudessa häntä ahdisti, koska onnistuminen oli omaa syytäni ja hän oli yrittänyt hankkeen kampittaa. En olisi saanut onnistua, hänelle tuli tarve vetää minut äkkiä takaisin oman tasonsa alle, niinkuin hän haluaisi ajatella minun olevan. Hän ei kestä katsoa minua ylöspäin. Harmi.  

Vierailija
56/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei XXX. Toivottavasti olet kunnossa ja epätietoisuudesta johtuen täytin pakolliset velvollisuuteni ja tein katoamisilmoituksen. Uskon kuitenkin, että olet kunnossa ja tarkoituksesi oli antaa minulle tilaa miettiä suhteemme tilannetta ja kiitän sinua tästä mahdollisuudesta. Arki tuntuukin jotenkin paremmalta nyt ja huomaan, että ero helpotti paljon elämääni ja oloani. Oletan, että ero on yhteinen toiveemme ja toivon, että allekirjoitat pian vireille laittamani eropaperit. Tavataan lastenvalvojan luona. Terkuin xx

Tämä on hyvä!

Vierailija
57/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mikä kyylä

KVG

Sun pitäis varmaan kvg kun et tiedä mitä kyylä tarkoittaa.

Vierailija
58/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin puhelinnumeroni ja oveen lukon. Jossain vaiheessa kun mieheni puhuisi minulle tilanteessa tai toisessa niin sanoisin vaan että "shhhh, älä vielä luovuta". 

Kerran kun mieheni käyttäytyi huonommin kuin uhmaikäinen niin aloin rääkymään kuin pikkulapsi ja sanoin että "toi alotti, se otti mun lapion ja heitti hiekkaa päälle, byääää!" Saman "kriisin" aikana laitoin kaupassa ostoskoriin tutin ja ajattelin antaa sen sille kun alkaa taas tuskastumaan jostain täysin tyhjästä. Otin tutin sitten pois korista.

Mieheni kun sai raivareita siitä jos en sanonut että "laita se tohon pöydälle" vaan olisi pitänyt sanoa "laittaisitko...". Blaaaaah. 

Jos hän yrittää mua jotenkin kouluttaa niin valitsi väärän akan. Olen niin monissa liemissä keitetty että en todellakaan alistu (tietenkin tilanne olisi toinen jos hän olisi fyysisesti väkivaltainen). N44, avioliittoa 9 vuotta takana. Kerran kun palasi itkupotku-raivareiltaan kännissä kuin ankka niin sanoin ettei astu jalallakaan kynnyksen sisäpuolelle ennenkuin näyttää minulle sukupuolitauti-testien tulokset ja palauttaa yhteiskassaamme rahat jotka hupeloi joutavuuksiin. Myykööt vaikka persettään. En ihan oikeasti epäilisi hänen pettävän mutta kunhan kiusaisin takas.

Vierailija
59/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on kommunikaatioon kykenemättömän ihmisen kostotoimi jostain kokemastaan. Tällaisen ihmisen käytös ei muutu ilman syventävää keskustelua tai terapiaa. Jos mykkäkoulutapa jatkuu, ero on ainut tie. Itse muutin pois yhteisestä kodistamme exän ekan mykkäkoulun aikana. Sen koommin emme koskaan tavanneet.

Vierailija
60/67 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti kelpaa miehen maksama asunto ja eläminen sulle.