Menisitkö tällaiseen valmennukseen?
Minä valitsen reaktioni! Olen suurempi kuin tunteeni! Minä OLEN OMIEN TUNTEIDEN JOHTAJA!
Ensin kuuluu pelkkää muminaa. Sitten äänet kohoavat. Lopulta joku uskaltautuu kiljaisemaankin.
Olemme tamperelaisessa kokoustilassa, jossa on meneillään ratkaisuvalmentaja Heikki Harjun vetämä Henkilökohtainen läpimurto -viikonloppu. Tarkoitus on vapauttaa sisäiset voimavarat, jotta voimme tavoitella unelmiamme. Täällä me jäyhät suomalaiset hoemme affirmaatiolauseita: positiivisia voimalauseita, joilla muokataan omia ajatuksia ja uskomuksia myönteiseen suuntaan.
Osallistuminen valmennukseen maksaa vajaat 700 euroa, joten ihan halvalla voimavarat eivät vapaudu. Siitä huolimatta osallistujia on insinööreistä lähihoitajaan, eläinlääkäristä yksityisyrittäjään ja liikunta-alan ammattilaiseen.
Kommentit (44)
Näistä erilaisista valmennuksesta on nykyään tullut iso bisnes, ilmeisesti täyttää jotain ihmisten itsensä kehittämisen tarvetta, kun uskonnot eivät enää ole niin in. Toisaalta monien valmentajien taustat ovat vähän epämääräisiä ja vaikea sanoa, mikä heidät oikeastaan pätevöittää nykyiseen rooliinsa valmentajana.
Melkoista soppaa. Oikein Tony robbinsin oppilas 🤣