Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö tällaiseen valmennukseen?

Vierailija
27.02.2023 |

Minä valitsen reaktioni! Olen suurempi kuin tunteeni! Minä OLEN OMIEN TUNTEIDEN JOHTAJA!

Ensin kuuluu pelkkää muminaa. Sitten äänet kohoavat. Lopulta joku uskaltautuu kiljaisemaankin.

Olemme tamperelaisessa kokoustilassa, jossa on meneillään ratkaisuvalmentaja Heikki Harjun vetämä Henkilökohtainen läpimurto -viikonloppu. Tarkoitus on vapauttaa sisäiset voimavarat, jotta voimme tavoitella unelmiamme. Täällä me jäyhät suomalaiset hoemme affirmaatiolauseita: positiivisia voimalauseita, joilla muokataan omia ajatuksia ja uskomuksia myönteiseen suuntaan.

Osallistuminen valmennukseen maksaa vajaat 700 euroa, joten ihan halvalla voimavarat eivät vapaudu. Siitä huolimatta osallistujia on insinööreistä lähihoitajaan, eläinlääkäristä yksityisyrittäjään ja liikunta-alan ammattilaiseen.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009352080.html

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
22/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myönnä, mutta

"osallistujia on insinööreistä lähihoitajaan, eläinlääkäristä yksityisyrittäjään ja liikunta-alan ammattilaiseen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä, mutta

"osallistujia on insinööreistä lähihoitajaan, eläinlääkäristä yksityisyrittäjään ja liikunta-alan ammattilaiseen"

Tiedote lapselle: Kaikki ei ole totta, mitä firmat mainoksissaan kertovat. 

Vierailija
24/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä, mutta

Av-mammat on kaikki vaativissa asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
25/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä, mutta

Toimittaja kävi kurssilla

Vierailija
26/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä, mutta

Tiedote jatkuu: Myöskään kaikki mitä toimittajat kirjoittavat, ei ole totta. 

Vierailija
27/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä, mutta

Jutussa ihmisiä omalla nimellä ja naamalla. Tiedote sinulle: ei kaikki ole yhtä suurta salaliittoa

Vierailija
28/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä, mutta

Jutussa ihmisiä omalla nimellä ja naamalla. Tiedote sinulle: ei kaikki ole yhtä suurta salaliittoa

No usko sinä vaikka joulupukkiin. Ei se minulta pois ole. Itse en iltapaskan juttuhin usko ikinä. 

Vierailija
29/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myönnä, mutta

Voi sitä omalla nimellä ja naamallaankin valehdella :D Esim. poliitikot tekevät sitä jopa työkseen. 

Vierailija
30/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sovitaan sitten niin että kukaan ei ole koskaan oikeasti käynyt jutun valmennuksessa.

Vierailija
31/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että emotionaalinen perikato avaa itse kullekin tiedon ja ymmärryksen portin kohti peräänkuulutettua lakonisuutta.

Voi kai tuota katsoa monelta eri kantilta.

Vierailija
32/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni henkisen kasvun/itsensä kehittämisen kurssille jos vetäjä olisi hyvämaineinen, minkään random-tyypin kurssille en lähtisi.

Vierailija
33/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin just mennä tuonne Heikki Harjun nettisivuille, mutta läppärin viruksenesto-ohjelma esti pääsyn ja tuli viesti suspicious website. 

Vierailija
34/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin mielelläni henkisen kasvun/itsensä kehittämisen kurssille jos vetäjä olisi hyvämaineinen, minkään random-tyypin kurssille en lähtisi.

Mä kävin tämän valmentajan kurssile, on varsin tunnettu ja tykkäsin kyllä.

https://www.justinmichaelwilliams.com/courses

Vierailija
36/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen todellakin kaikkia henkisen puolen kursseja ja leirejä, joissa on odotettavissa keski-ikäisen naisten lauma jonkun gurun johdateltavana.

Vierailija
37/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin heti: https://www.instagram.com/reel/CkDLDnPAJH8/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

🤣🙄

Vierailija
38/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut alkuperäistä linkkiä, mutta kuulostaa rahat pois-huuhaalta. Olen oikea psykologi ja voin vähän perustella ammatillisesti. Positiiviset voimalauseet usein toimivat kielteisesti pidemmän päälle. Jos olet esim epävarma, ja muutat sen positiiviseksi voimalauseeksi tyyliin "olen rohkea", joka ikinen kerta samat hermoverkot aktivoituvat sanoitpa itseäsi epävarmaksi tai rohkeaksi. Voimalause voi siten vaan ylläpitää negatiivista vinoumaa.

Parempi olisi oppia vahvistamaan toimintakykyä ajatusvinoumista (esim olen huonompi kuin muut) huolimatta. Se ei sitten olekaan välttämättä mikään heppoisen viikonloppukurssin juttu, vaan vaatii enemmän työtä ja prosessointia. Voimalauseet toki helppo tapa rahastaa.

Vierailija
39/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, sillä todennäköisesti vain ärsyyntyisin siellä. Kuitenkin jotain yltiöpositiivista lässynläätä. Sitä paitsi vetäjä on koulutukseltaan liikunnanohjaaja ja pt

Vierailija
40/44 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi