Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loman lisäksi, mitä muita etuja duunipaikka tarjoaa?

Vierailija
26.06.2025 |

Meidän työpaikalla jaetaan ilmaiseksi työvaatteita, jotka eivät enää kestä jatkuvaa pesua. Olen itsekin napannut sieltä pari ihan hyvää hoitajan asua.

N40+

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisen korvauksen töihin käytetystä ajasta.

Vierailija
2/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mun pörssiyhtiötyönantaja, jonka mielestä paras etu on ilmaiset kondomit. Minulla tai tyttärelläni tulee varmasti vielä joskus tarvetta.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmalla on koirille leikkipaikka, ja mun koira tykkää siitä tosi paljon. Välillä se leikkii niin innoissaan muiden koirien kanssa, ettei millään haluaisi lähteä kotiin.

Vierailija
4/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolaina ilman marginaalia, alennuksia pankki- ja vakuutusmaksuista, lounasetu, matkapuhelinetu, laaja terveysvakuutus työterveyden lisäksi, lomamökkejä, henkilökuntakerhoja, 300 euroa vuodessa e-passiin. 

Vierailija
5/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on firman kesämökki varattavissa max viikoksi kerrallaan. Ja koska firmassa on töissä vain 6 henkilöä, voidaan joustavasti sopia, kuka kulloinkin mökillä on. Sen verran on vaivaa nähtävä, että siivoaa tuon noin 90 neliötä ennen lähtöään ja kantaa saunalle seuraavaa varten polttopuut.

Vierailija
6/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan, muutamia satasia ePassilla, bonuksia palkan lisäksi, työyhteisön. Arvostan itseäni ahkerana työtä tekevänä ihmisenä enemmän kuin sitä, että päivät pitkät vain lorvailisin kotona.

Vierailija
7/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomallakin voin käyttää työnantajan mulle antamaa tosi hyvää konetta ja puhelinta.

Vierailija
8/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso rakennusliike.

Liikuntaetu, oliks se nyt 400€/v

Työsuhdepolkupyörä Max 4000€

Päivittäinen ateriakorvaus veroton jotain +13€/pvä

Työterveyshuolto yksityisellä vakuutuksella, saat mennä suoraan vaikka psykiatrille ilman lähetettä jos siltä tuntuu.

Sitten on pikkujoulut, parin vuoden välein ruotsinristeilyt, urheilutapahtumat citymaraton ym, joululounaat, koulutuspäiviä, lippuja jääkiekkomatseihin jnejne

Palkka nyt ei ole kovin paljoa keskiverron yläpuolella (4500€/kk) mutta edut kompensoi kivasti.

M43

Vierailija
9/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunipaikka on maksanut mm. omakotitaloni työstäni saaman palkan muodossa.

Vierailija
10/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma ja palkka eivät ole duunipaikan tarjoamia etuja.

Vierailija
11/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin pääsen käyttämään firman lounasseteleitä ja syömään hyvin toimiston lähellä olevissa rafloissa. Normaalisti oon niin kiireinen töihin mennessä ja lounastauko on niin lyhyt, että oon vaan kävellyt niiden ohi ehtimättä koskaan maistaa mitään.

Vierailija
12/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokkaita ex-rouvia työkavereina. Joka vuosi pikkujoulut ja kesäkauden avajaiset paikassa, jossa on monia sängyllisiä huoneita. Työhyvinvointi on kunnossa. 

Vierailija
13/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaspäivien palkan, lomarahat, liikunta- ja kulttuurisetelit, lounasedun, työterveyshuollon ja useimmiten myös työsuhdepuhelimen. 

Vierailija
14/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä palkkaa saa. Onhan sekin joku etu.

Vierailija
15/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaspäivien palkan, lomarahat, liikunta- ja kulttuurisetelit, lounasedun, työterveyshuollon ja useimmiten myös työsuhdepuhelimen. 

lomarahat on ihan tessissä ja työterveyshuolto laissa

Vierailija
16/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuksia, liikunta- ja kulttuurikortit, lounaskortti ja parhaana laajennettu työterveys. Juuri kävin ilmaisessa magneettikuvauksessa, labrassa ja erikoislääkärillä.

Vierailija
17/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma ja palkka eivät ole duunipaikan tarjoamia etuja.

Kenestä sitten?

Vierailija
18/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaikka palkka jotain.

Vierailija
19/19 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lomarahat on ihan tessissä ja työterveyshuolto laissa

Lain määräämä työterveys kattaa vain työtapaturmat. Meillä on toi minimi eli käytännössä ei työterveyttä, jos tulee korvatulehdus, flunssa tai ihottuma niin julkiselle täytyy mennä. Kattava työterveys on hyvä etu jonka moni ottaa itsestäänselvyytenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän