Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaisiko tällainen mies sinua?

Vierailija
25.02.2023 |

Pituus 186cm
Ruumiinrakenne harteikas. Lihaksia mutta kenties myös vähän masua.
Tummat hiukset, täydellinen hiusraja.
Vahva leukalinja, suora nenä, intensiivinen katse.
Akateeminen loppututkinto.
Johtavassa asemassa, menee jatkuvasti eteenpäin työelämässä.
Sosiaalisesti taitava, osaa heittää jotain aiheesta kuin aiheesta.
Hallitsee miesten työt.
On vihreä mutta lentää ulkomaille ja asuu tilavassa asunnossa.
Harrastaa kirjallisuutta ja taidetta.
Tykkää käydä ulkona syömässä, teatterissa ja museoissa.
Uskoo feminismiin mutta parisuhteessa haluaa olla vanhan ajan herrasmies.
Hallitsee soidinmenot mutta ei ole pelimies.
On naisen kanssa rento, ei jännitä.
Seksissä tykkää mieluummin viedä kuin olla vietävänä, on raju mutta hellä.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein puuttuu. Saa minut nauramaan.

Vierailija
82/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein puuttuu. Saa minut nauramaan.

Tuon näköinen mies saa naisen yllättävän helposti nauramaan. Ei tarvitse kovin kummoisia vitsejä heitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusrajamies, onko sinulla mitään reaalielämän ihmiskontakteja? Työkavereita, opiskelukavereita, ystäviä, sukulaisia, naapureita?

Oletko koskaan harkinnut ammattiavun hakemista?

Miksi sinä siitä välität, haenko minä apua? Minua kiinnostaa se, keitä naiset oikeasti haluavat. Ei se, kehen naiset pakon edessä tyytyvät, jotta saavat lapsia, ja myöhemmin jättää miehen.

Ei kiinnosta, muuten et systemaattisesti jättäisi joka kerta kaikkia muita paitsi omaa maailmankuvaasi tulevia viestejä täysin huomiotta. Käsitykseni ihmissuhteista on täysin epärealistinen, ammattiavusta voisi olla apua. -eri

Vierailija
84/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusrajamies, onko sinulla mitään reaalielämän ihmiskontakteja? Työkavereita, opiskelukavereita, ystäviä, sukulaisia, naapureita?

Miksi sinä siitä välität, haenko minä apua? Minua kiinnostaa se, keitä naiset oikeasti haluavat. Ei se, kehen naiset pakon edessä tyytyvät, jotta saavat lapsia, ja myöhemmin jättää miehen.

Ei kiinnosta, muuten et systemaattisesti jättäisi joka kerta kaikkia muita paitsi omaa maailmankuvaasi tulevia viestejä täysin huomiotta. Käsitykseni ihmissuhteista on täysin epärealistinen, ammattiavusta voisi olla apua. -eri

*käsityksesi, korjaan typon, koska siihen tarrataan kuitenkin.

Vierailija
85/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä joko ei osaa lukea, tai ei halua tajuta että hänen jankkauksensa on pelkästään luotaantyöntävää.

Ja taas meni viikonloppu jotakin miestenbhiusrajoja miettimällä. Koska nämä tajuaa, ettei nämä listat vie heitä yhtään lähemmäs ketään naista?

Kyllä vie, jos mies pyrkii aktiivisesti tuota listaa kohti. Vaikka kaikkia kohtia ei pystyisikään ikinä täyttämään, niin kaikkia kohti kannattaa pyrkiä, mihin voi. Jos ikää on vaikka 20 vuotta ja hiusraja ei ole paennut yhtään, niin mitään ei ole tuossa vaiheessa menetetty. Kahden vuoden kuluttua voi olla, kuin eri mies.

Toisaalta, jos pakkomielteisesti tarkkailee omaansa tai muiden hiusrajaa, peli on menetetty. Kukaan ei jaksa tuollaista.

Vierailija
86/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä joko ei osaa lukea, tai ei halua tajuta että hänen jankkauksensa on pelkästään luotaantyöntävää.

Ja taas meni viikonloppu jotakin miestenbhiusrajoja miettimällä. Koska nämä tajuaa, ettei nämä listat vie heitä yhtään lähemmäs ketään naista?

Kyllä vie, jos mies pyrkii aktiivisesti tuota listaa kohti. Vaikka kaikkia kohtia ei pystyisikään ikinä täyttämään, niin kaikkia kohti kannattaa pyrkiä, mihin voi. Jos ikää on vaikka 20 vuotta ja hiusraja ei ole paennut yhtään, niin mitään ei ole tuossa vaiheessa menetetty. Kahden vuoden kuluttua voi olla, kuin eri mies.

Niin no. Sanoisin, että 95 % naisista pitää enemmän ystävällisestä ja lämpimästä katseesta enemmän kuin intensiivisestä, ja kokee, että on helpompi ihastua mieheen, josta huomaa, että tämä on ihastuttuaan hieman epävarma. Mutta tietysti, jos toisten miesten mielipiteet kiinnostavat enemmän kuin naisten, niin sama se minulle. Tulette varmaan onnellisiksi keskenänne.

Vierailija
87/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saattaisin mutta kertomus oli aika sellainen noh, tylsä, en tiedä oletko tylsä vain paperilla :D mutta huumoria ja pilkettä silmäkulmaan kun tuohon lisää niin miksi ei. Yleensä kyllä miesmakuni on vaalea, mutta ei sitä ikinä tiedä.

Vierailija
88/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos pakkomielteisesti tarkkailee omaansa tai muiden hiusrajaa, peli on menetetty. Kukaan ei jaksa tuollaista.

Kyllä jaksaa, jos ulkonäkö on tuon ihannemiehen tyyppinen. On lähes se ja sama, mitä mies tuossa ulkomuodossa tekee.

Vierailija
89/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Sanoisin, että 95 % naisista pitää enemmän ystävällisestä ja lämpimästä katseesta enemmän kuin intensiivisestä, ja kokee, että on helpompi ihastua mieheen, josta huomaa, että tämä on ihastuttuaan hieman epävarma. Mutta tietysti, jos toisten miesten mielipiteet kiinnostavat enemmän kuin naisten, niin sama se minulle. Tulette varmaan onnellisiksi keskenänne.

Väärin. 95 prosenttia naisista arvostaa miestä, jolla on lämmin katse, hymyilee paljon, ostelee kukkia, lahjoja ja hännystelee kalliilla illallisilla. 95 prosenttia naisista ei kuitenkaan kiihotu seksuaalisesti ollenkaan samanlaisista miehistä, kuin keitä arvostavat.

Vierailija
90/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pakon edessä tyydy. Naiset osaavat olla myös ilman miestä. Mutta naisille joku ihannekuva ei ole mikään oikea ihminen. Kun nainen rakastuu, se oma mies on se täydellinen paketti, juuri sellaisena kuin hän on. Ei kiiltokuva ketään kiinnosta.

Vierailija
91/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin kokeilla, mutta tuo "haluaa olla parisuhteessa vanhan ajan herrasmies" on ehdoton ei ja lisäksi haluan olla sängyssä se joka vie.

Vierailija
92/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. 95 prosenttia naisista arvostaa miestä, jolla on lämmin katse, hymyilee paljon, ostelee kukkia, lahjoja ja hännystelee kalliilla illallisilla. 95 prosenttia naisista ei kuitenkaan kiihotu seksuaalisesti ollenkaan samanlaisista miehistä, kuin keitä arvostavat.

Höpön löpön. Kukkia ja lahjoja ei tarvita, mutta se lämmin katse kyllä. Ja nimenomaan siihen seksuaaliseen kiinnostukseen. Ja minä tiedän, minä olen nainen, sinä et.

Vierailija
93/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tasomies taas kuvaili unelmiensa miehen jonka joko itse haluaisi tai jollainen haluaisi olla.

Ei täällä naiset tunnu kovin eri mieltä näistä ominaisuuksista olevan? Mikä sinun mielestäsi noista ap:n listaamista ominaisuuksista pitäisi muuttaa toiseen muotoon, jotta siitä tulisi universaali ihanne?

Ei mikään, koska naiset eivät ole mikään yksillä yhteisillä aivoilla ajatteleva kalaparvi, joka saalistaa sitä tismalleen samaa blanktonia. Tietysti, jos naisia ovat vain muoviset pintaliitopissikset, niin se parvi naisia ajattelee kyllä samoin ja saalistaa sitä samaa blanktonia. Samoin kuin vaikka goottitytöt ovat oma parvensa ja yleensä pitävät samantyylisistä miehistä, mutta pissikset ja gootit eivät keskimäärin pidä samoista miehistä.

Siksipä on  hyvä, että miehiä on erilaisia.

Vierailija
94/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pakon edessä tyydy. Naiset osaavat olla myös ilman miestä. Mutta naisille joku ihannekuva ei ole mikään oikea ihminen. Kun nainen rakastuu, se oma mies on se täydellinen paketti, juuri sellaisena kuin hän on. Ei kiiltokuva ketään kiinnosta.

Mutta kun se rakastuminen yleensä edellyttää ihastumista. Se parisuhde ei muodostu yhtäkkiä automaattisesti. Johonkin se nainen ihastuu.

Vierailija
95/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että jos sinä olet yrittänyt kukkasilla ja illallisilla ostaa randomeilta deittinaisilta seksiä, etkä ole sitä saanut, ei tarkoita sitä, että naiset eivät seksuaalisesti syty arvostamistaan miehistä.

Mistä sitten? Miehistä, joita inhoavat? Onko tämä sitä samaa inkkelilogiikkaa kuin se, että jokainen nainen maailmassa haluaa tulla r4iskatuksi?

Vierailija
96/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi varsin hyvin olla ilman parisuhdetta. Mutta ei ilman miestä.

Vierailija
97/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen masujohtaja, näitä kuolaajia nähty. Kuka oikeesti älykäs koulutettu kirjoittaa tuollaista paskajargonia, joku lerppa kulli.

Itsensä kauppaaminen noilla spekseillä yök.

Jotenkin narsuvibat, johtaja jonka elämää kuluu työnarkkaaniseen. En koskisi tikullakaan, yök.

Vierailija
98/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois ap, sulle löytyy jonoksi asti kiinnostuneita palstamiehiä.

Vierailija
99/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tuon perusteella, mutta toki täytyy sitten olla sitä kuuluista kemiaakin, samanlainen huumorintaju, samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmat ja niin edelleen. Tykkään, että mies on kunnianhimoinen uransa suhteen (olen itsekin), mutta työ ei kuitenkaan saa mennä kumppanin ja perheen edelle. Matkustelu myös itselle todella tärkeää.

Vierailija
100/130 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihannemies:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Naisten eniten inhoama miestyyppi:

1) Kalju, vaaleat ohenevat hiukset 2) Pituutta alle 170 cm 3) Treenaamaton keho, huono ryhti 4) Rasvaprosentti yli kaksikymmentä 5) Vinot hampaat, terävät kulmahampaat 6) printtipaitoja, silmälasit, ruutupaita, pillifarkkuja huonossa kropassa 7) Mikä tahansa muu etnisyys, paitsi kaukasialainen tai latino 8) Ikää yli 35 vuotta

No, silti suhteisiin päätyy myös kaljuja ja vaaleatukkaisia miehiä, lyhyitä miehiä. treenaamattomia ja huonoryhtisiä miehiä, ylipainoisia miehiä, huonohampaisia miehiä, muitakin kuin kaukasialaisia tai latinoita. Ja myös yli 35-vuotiaita miehiä pariutuu koko ajan. Suhteisiin päätyy jopa miehiä joilla on printtipaitoja, silmälasit, ruutupaita tai pillifarkut huonossa kropassa, tosin näihin vaateasioihinhan voi jokainen itse vaikuttaa (eli jos vaikuttaa, että nainen löytyisi heti, jos ei käyttäisi ruutupaitaa, voi kokeilla joskus mennä ihmisten ilmoilla yksivärisessä paidassa).

Kyllä, vaatteet ovat noista kaikkein helpoiten muutettavissa. Mutta noista kaikki on oltava kohdallaan, jotta yhdestäkään on hyötyä. Sinä puhut parisuhteista, minä en. Kyllä, kaljuja herrasmiehiäkin päätyy parisuhteisiin, Mutta ovatko ne niitä naisia, joita nämä kaljut miehet oikeasti haluavat? Kun kerrankin yksi nainen sattuu kiinnostumaan tästä kaljusta miehestä, niin siinäkö se nainen sitten on, kenen kanssa heti muutetaan yhteen ja perustetaan perhe?

En tiedä, se on sen miehen ihan itse päätettävä. Valitettavasti kaikki eivät saa tai löydä ikinä unelmiensa kumppania, ja sitten pitää vain päättää, kelpaako joku muu vai ei. Toisaalta sitten ihmiset tuntevat IRL seksuaalista vetoa myös muita kuin unelmakumppaneita kohtaan, jolloin ei tunnu enää tyytymiseltä harrastaa seksiä tai aloittaa suhde tällaisen tyypin kanssa. Jotta sikäli ihmiset voivat haluta myös muita kuin niitä, jotka täyttävät kaikki unelmapartnerin kriteerit. Se on sitten tietenkin aina toinen kysymys, osuvatko halut ja toiveet yksiin - usein ei, joskus osuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän