Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin tori.fi:ssa ilmaiseksi lasten sängyn, sain haukut!

Vierailija
25.02.2023 |

Laitoin tori.fi sivustolle lapsen junior sängyn, Ikean tavallainen. Kunto siisti. Kirjoitin, että sängyn saa hakea ilmaiseksi.

Hetken päästä henkilö X varasi sängyn ja kysyi, voinko tuoda sen hänelle, koska hänellä ei ole omaa autoa. Kerroin, ettei tuonti onnistu, koska vain miehellä on ajokortti ja hän tekee pitkiä työpäiviä. Henkilö X kertoi, että hän on yksinhuoltaja ja ymmärränkö hänen tilannettaa olleenkaan. Ehdotin, voisiko joku hänen ystävistään auttaa sängyn noudossa.

Sitten alkoi minun haukkumiseni. Kuinka "kermaperse" (???) olen ja kuinka hän tarvitsisi sen sängyn. Tässä vaiheessa viimeistään alkoi ärsyttää ja sanoin, että sänky on ilmanen, mutta se pitää itse hakea.

Meni jonossa seuraavalle. Mutta hurjan paha mieli tuli itselle. Ihan kun olisin tehnyt jotain tosi väärää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä itse vastannut tuollaiselle "minkälainen kermaperse luulee että ilmaista tavaraa kuljetetaan oikein kotiin asti". Jos laitetaan vain nouto niin voi myös kyseenalaistaa lukutaidon.

Vierailija
22/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä juuri noita ilmaisia tavaroita pitäisi vielä kuskata jonnekin. Kun laitan tavaroita myyntiin niin ei ole yksikään ostaja kysynyt voinko tuoda jonnekin, mutta kun laitoin annetaan ilmaiseksi niin niitä olisi pitänyt viedä ties minne ja monet kertoivat vielä nyyhkytarinoita kuinka ovat autottomia, pyörätuolissa, milloin mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ajattelevat, että heillä on vain oikeuksia eikä velvollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän