Miksi menit naimisiin toisen tai jopa kolmannen kerran?
Tämä on asia jota en käsitä ja siksi kysyn!
Miksi joku ei opi mitään?
Ja miksi ihmeessä on pakko mennä naimisiin? Eikö voi vaan "olla"?
Miten pärjäätte sen häpeän kanssa, että taas epäonnistuu ja taas uskoo?
Kommentit (130)
Neljättä ihanuuksien ihanuuden kerran naimisissa. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin astua vihille neljännen kerran. Terkuin se sama joka kutsui koko palstan neljännen kerran häihinsä.
Äitini sanoi eron jälkeen meille lapsille, jos haluan joskus uudelleen naimisiin viekää minut psykiatrille.
Ei mennyt, naimisiin,mutta ...,!
En mene vieraaksi kenenkään kolmansiin häihin. Naurettavaa, kuka siellä olevista vieraista uskoo että tuleva liitto kestää?
Vierailija kirjoitti:
En mene vieraaksi kenenkään kolmansiin häihin. Naurettavaa, kuka siellä olevista vieraista uskoo että tuleva liitto kestää?
Tiedän yhden tyypin joka suuttui lähipiirilleen heidän esittämistä huolista kun tyyppi halusi mennä 9 kuukauden jälkeen edellisen avioliiton päättymisestä naimisiin kolmannen kerran. Lähipiiristä ei sitten kaikkia kutsuttu häihin.
Tämä kolmas avioliitto kai alkoi rakoilla nopeasti häiden jälkeen ja kai kesti alle 3 vuotta. Hyvin nää sarjaavioitujat vetää hommat
Miksipä ei neljännen kerran? Koska rakkaus. :D
Jotta puoliso voi periä omaisuuteni, jos kuolla kupsahdan. Testamentatusta omaisuudesta joutuu maksamaan enenmmän veroja. Kyllä sitä rakasta pitää sen verran ajatella, että naimisiin asti mennään.
Eroaminen ja uudelleen naimisiinmeno on selkeä merkki ongelmista elämänhallinnassa.
Parisuhteensa voi rekisteröidä kaikessa hiljaisuudessakin muille siitä huutelematta. Yhdet hää juhlat riittävät lähiomaisille ja ystäville. Naurettavaa jos alkaa useammissa häissään juksuttamaan samaa sakkia.
Ensimmäistä kertaa menin kun olin nuori ja typerä ja luulin että niin kuuluu tehdä. Toisen kerran rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mielenkiintoisia vastauksia.Niin, sitä voi asioista ajatella niin monella tapaa.
Minusta on ihan äärimmäisen noloa ja junttia se, että mennään naimisiin monta kertaa!
Jollain tasolla ymmärrän sen, jos jää leskeksi ja käsiteltyään tämän trauman kunnolla, haluaa jatkaa elämäänsä toisessa avioliitossa.
Ja siis eihän se tokikaan ole multa pois, mitä muut tekee, ei siinä mitään.
Tosin olen myös sitä mieltä, että suurin osa lasten lukuisista ongelmista nykyisin johtuu juuri siitä, että vanhemmat ajattelevat vain itseään ja lapsia heitetään avioerotilanteissa sinne sun tänne. Lasten pitää väkisin myös sopeutua kaikenmaailman tyyppeihin, joita vanhemmat sen jälkeen raahaa kotiinsa "rakkauden" huumassaan! Ja "perheet" on nykyisin täynnä täysin sekalaista porukkaa sieltä ja täältä...koska äiti/isä päätti mennä TAAS naimisiin!
En ota kantaa itse teemaan, vaan ihmettelen ap sinua. Se, että sinusta asia on äärimmäisen noloa ja junttia, kertoo vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi. Terapian paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mielenkiintoisia vastauksia.Niin, sitä voi asioista ajatella niin monella tapaa.
Minusta on ihan äärimmäisen noloa ja junttia se, että mennään naimisiin monta kertaa!
Jollain tasolla ymmärrän sen, jos jää leskeksi ja käsiteltyään tämän trauman kunnolla, haluaa jatkaa elämäänsä toisessa avioliitossa.
Tosin olen myös sitä mieltä, että suurin osa lasten lukuisista ongelmista nykyisin johtuu juuri siitä, että vanhemmat ajattelevat vain itseään ja lapsia heitetään avioerotilanteissa sinne sun tänne. Lasten pitää väkisin myös sopeutua kaikenmaailman tyyppeihin, joita vanhemmat sen jälkeen raahaa kotiinsa "rakkauden" huumassaan! Ja "perheet" on nykyisin täynnä täysin sekalaista porukkaa sieltä ja täältä...koska äiti/isä päätti mennä TAAS naimisiin!
En ota kantaa itse teemaan, vaan ihmettelen ap sinua. Se, että sinusta asia on äärimmäisen noloa ja junttia, kertoo vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi. Terapian paikka.
Tuon kommenttisi perusteella siis valtaosa suomalaista pitäisi laittaa terapiaan. Kommenttihan kuvasi tolkun ihmisten ja normaalien keskitien kulkijoiden ajattelua aiheesta. Näitä on ylivoimainen enemmistö ihmisistä.
Entisen luokkakaverin sisko meni 4.n kerran naimisiin.
Eka kerta oli pressan luvalla 17 vuotiaana. Pullat uunissa.
Toka oli mies nro 1.lle eka. Hän halusi pitää häät, pitivät ,
3.s, muistaakseen, oli pienet häät, mutta 4.s. Oli silloin 40 ja puoliso sai komennuksen ( muistaakseen ) Emiraatteihin. Puoliso sai tulla mukaan vain, jos oli naimisissa.
Pitivät isot häät, varmaan lähemmäs 200, koska oli läksiäisjuhlat samalla.
Asuivat muutaman vuoden, alle 5 joka tapauksessa. Mies rakastui työkaverin vaimoon ja jäi sinne asumaan.
4 krt naimisissa, 4 krt eronnut
Sukulainen on mennyt kolme kertaa naimisiin ja eronnut kolme kertaa ennen 35. ikävuottaan. Aika kova tahti. Ehkä tahtia selittää, että hänelle kelpaa vain ulkomaalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Tuon kommenttisi perusteella siis valtaosa suomalaista pitäisi laittaa terapiaan. Kommenttihan kuvasi tolkun ihmisten ja normaalien keskitien kulkijoiden ajattelua aiheesta. Näitä on ylivoimainen enemmistö ihmisistä.
Tuohan kertoo vain, kuinka sairas kansamme on. Se, että valtaosa on jotain mieltä, ei tee siitä tervettä. Vrt. Saksa 30-40-luvulla.
Yks tuttava on jo 5krt eronnut ja vielä ehtii monta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Tuohan kertoo vain, kuinka sairas kansamme on. Se, että valtaosa on jotain mieltä, ei tee siitä tervettä. Vrt. Saksa 30-40-luvulla.
Selvä juttu tämä. Nyt kyllä lähti sulla vähän lapasesta tuo kommenttisi.
On ne vaan niin kivoja ne hääjuhlat. Lisäbonuksena juhlien jälkeen saa lähes joka yö useamman viikon ajan.
Ero koitti, kun 1. aviomies oli uskoton. Olin eron tullessa 26 v.
Nykyisin olen naimisissa 2. kertaa, olen 33 v. Jos 2. aviomies nyt kuolisi, niin vaikea kuvitella, että menisin enää naimisiin.
Tiedän yhden miehen jonka esikoisella on ollut 11 vuoden ikään tullessaa kolme eri isänsä kanssa vihittyä puolisoa joista siis ensimmäinen on lapsen äiti.
Viimeinenkin äitipuoli katosi tuon lapsen elämästä ennen lapsen 14 vuotis-syntymäpäivää. Eli lapsen isä ehti sitten noin nopeasti avioliitoista toiseen lapsen taapero ja lapsuusaikana.
Antaa varmaan tosi turvallisen mallin lapsille tuollainen sarja-avioituja/-eroajamies.
Voisi tuolta mieheltä joku jopa kysyä ett onko ylpeä siitä mallista mitä lapselleen on antanut ihmissuhteista.