Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menit naimisiin toisen tai jopa kolmannen kerran?

Vierailija
25.02.2023 |

Tämä on asia jota en käsitä ja siksi kysyn!
Miksi joku ei opi mitään?
Ja miksi ihmeessä on pakko mennä naimisiin? Eikö voi vaan "olla"?
Miten pärjäätte sen häpeän kanssa, että taas epäonnistuu ja taas uskoo?

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen mieheni kuoli, joten jouduin menemään uudelleen naimisiin.

Jouduit ?

Vierailija
142/145 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan optimismiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari aiempaa lähi litomaan. Jälkimmäisen kanssa vielä oikeusjutut kesken. Uusimman kanssa parempi mennä pian kirkkoon, että voi rahahuolet unohtaa. Sen verran hyvin on rahaa tulossa kun hänen isänsä kupsahti ja jätti yrityksen jälkeensä.

Vierailija
144/145 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Saadaanko ketjuun vielä se pulleat rintalihakset, paljon töitä se on vaatinut miten meneekään. Ja kissakeitto. Sitten on koko sarja. 

Vierailija
145/145 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli ollut naimisissa ja eronnut jo kaksi kertaa alle 30 v. Nyt meni jo kolmannen kerran naimisiin 40. Ja juu, en mennyt häihin, vaikka kutsui

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä