Miksi menit naimisiin toisen tai jopa kolmannen kerran?
Tämä on asia jota en käsitä ja siksi kysyn!
Miksi joku ei opi mitään?
Ja miksi ihmeessä on pakko mennä naimisiin? Eikö voi vaan "olla"?
Miten pärjäätte sen häpeän kanssa, että taas epäonnistuu ja taas uskoo?
Kommentit (145)
Pari aiempaa lähi litomaan. Jälkimmäisen kanssa vielä oikeusjutut kesken. Uusimman kanssa parempi mennä pian kirkkoon, että voi rahahuolet unohtaa. Sen verran hyvin on rahaa tulossa kun hänen isänsä kupsahti ja jätti yrityksen jälkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Saadaanko ketjuun vielä se pulleat rintalihakset, paljon töitä se on vaatinut miten meneekään. Ja kissakeitto. Sitten on koko sarja.
Kaveri oli ollut naimisissa ja eronnut jo kaksi kertaa alle 30 v. Nyt meni jo kolmannen kerran naimisiin 40. Ja juu, en mennyt häihin, vaikka kutsui
Jouduit ?