Onko miehen tupakointi ehdoton turn off vai satunnaisesti ok?
Kysytään nyt tätäkin. En tupakoi päivittäin enkä viikoittain, vaan joskus. Tupakoin, koska työni on erittäin vaativaa ja stressaavaa. Olen yrittänyt lopettaa tuloksetta, joten ei tarvitse paasata tupakoinnin epäterveellisyydestä. En puhaltele savuja kenenkään naamaan vaan vedän sauhut nopeasti ulkona kun stressaa niin paljon.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Entäs nuuska, onko ok?
Vielä vähemmän.
HippiJuppi kirjoitti:
Saako polttaa pilvee?
Ei. Narkkarit on kaikki luusereita eikä luusereita kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Sen tupakan hajun huomaa ehkä juuri silloin, kun toinen on juuri tullut tupakalta, mutta ei muulloin. Myös toki vaatteet saattaa haista tupakalle, jos on aina samat tupakointikamppeet, mutta ei vaatteetkaan haise muutoin, koska ne pestään niin säännöllisesti. Itse olen parisuhteessa tupakoitsijan kanssa ja eihän se sen puoleen erityisen fiksu tapa ole, mutta aika moni yliampuu esim juurikin tuon hajuhaitan, että sen muka haistaa 24/7. No ei haista.
No kyllä haistaa. Ja pahanhajuista hengitystä ei saa pois.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiva mies on itselleni iso ei. Sama myös alkoholia käyttävä mies. Ei kiitos. Mielummin yksin jos se on että joko yksinäisyys ttai yllä olevat
Luuletko että jos ei ole miestä niin se on yksinäisyys. Aika roikkuja olet.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin lapsellisille ihmisille se voi olla kynnyskysymys.
Justisa näin. Tupakointi toki on tyhmää mutta ihminen jolle tuo on kynnyskysymys. Voi voi...Parisuhteessa tulee olemaan paljon suurempiakin murheita kun tupakointi.
Pikkuhiljaa vieroitat sen tupakasta, viinasta, ystävistä ja harrastuksista niin hyvä mies siitä tulee.
Ehdoton turn off, vaikka muutoin olis millanen prinssi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
HippiJuppi kirjoitti:
Saako polttaa pilvee?
Niinpä. Siinä vie päihteet ihmistä.
Toivon, että katsotte tämän. Pistää miettimään.
https://www.telsu.fi/?p=13802752 Katso kiinnostava ohjelma!
Onko satunnainen tupakointi edes mahdollista? Yskittää.
En voi sietää tupakan hajua tai makua. En seurustele tupakoivan kanssa ikinä.
Täällä tupakoimattomat hissukka-naiset luulee, että tupakoivat jännämiehet edes haluvat heitä. You wish.
Vierailija kirjoitti:
HippiJuppi kirjoitti:
Saako polttaa pilvee?
Perjantai-dokkari: Täällä saa piikittää
Se siis kannattaa katsoa.
Mieheni polttaa kotona muutaman savukkeen päivässä. En pidä tavasta, mutta silti olen antanut asian olla. Röökin haju lähtee kyllä nopeasti eikä hänen henki haise. Silti toivon, että lopettaisi kokonaan. Muuten on tosi hyvä mies ja isä. Lasten läsnäollessa ei koskaan polta.
Minulle tupakoinnista nipottava akka on suoraan punainen lippu ja luiskaan. Itse katson enemmän muita ominaisuuksia. Olen tavannut mukavia ja älykkäitä naisia sekä tupakoivia että savuttomia.
On ehdoton no no, samoin kuin nuuskaaminen, kännissä olo ja huumeet. Ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin lapsellisille ihmisille se voi olla kynnyskysymys.
Justisa näin. Tupakointi toki on tyhmää mutta ihminen jolle tuo on kynnyskysymys. Voi voi...Parisuhteessa tulee olemaan paljon suurempiakin murheita kun tupakointi.
Mitähän murheita on odotettavissa? 17 vuotta takana ja tupakointi olisi molemmille kynnyskysymys.
Minulla on kolme parisuhdetta takana, tai nyt se kolmas on menossa ja onkin kestänyt useita vuosia. Missään parisuhteessa nainen ei ole ollut kokopäivätupakoitsija, vaan satunnaispolttaja. Yleensä seura -tai viihdetupakoitsija, eli polttaminen on varsin harvaa. Pidän näitä ihmisiä käytännössä ei-tupakoitsijoina. Ikinä ei ole oma polttaminen näiden kanssa ollut ongelma, eikä kukaan ole valittanut tupakan hajusta, vaikka varmasti haistavat sellaisen, koska itse harvoin polttavat.
Tupakkaa polttava mies on seksikäs ja miehekäs 😊
En ole varmaan kymmeneen vuoteen viettänyt aikaa tupakoivien ihmisten kanssa. En siis todellakaan huolisi tupakoivaa miestä. Eletään selkeästi jossain kuplassa kun tuli uusi tupakoiva työkaveri ja kaikki muut pohdittiin että vieläkö joku oikeasti polttaa ja kauhisteltiin sitä hajua.
Itse en tupakoi mutta pakko myöntää että olen vähän heikkona tupakoiviin miehiin. Viimeisin mieheni poltti eikä se minua haitannut kun ei sauhutellut minun vieressä että olisin altistunut savulle.