Onko miehen tupakointi ehdoton turn off vai satunnaisesti ok?
Kysytään nyt tätäkin. En tupakoi päivittäin enkä viikoittain, vaan joskus. Tupakoin, koska työni on erittäin vaativaa ja stressaavaa. Olen yrittänyt lopettaa tuloksetta, joten ei tarvitse paasata tupakoinnin epäterveellisyydestä. En puhaltele savuja kenenkään naamaan vaan vedän sauhut nopeasti ulkona kun stressaa niin paljon.
Kommentit (175)
Tupakoi vaikka 10 loovaa Monte Cristo- sikareita päivässä, kunhan et mun seurassa tupakoi
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin ehdottomasti lopettaa tupakoinnin, jos kohdalle sattuisi nainen, joka oikeasti veisi jalat alta. Sellaisiin vaan ei törmää elämässään kuin yhden käden sormilla laskettava määrä. Se, että molemnat vielä tuntisivat kipinää niissä harvoissa tilanteissa, niin todennäköisyys tälle on varmaan luokkaa 0,01%. Saanen siis jatkossakin tuprutella rauhassa.
Mun mies lopetti tupakoinnin tuollaisessa tilanteessa. Sanoin, että alkuihastuksessa tupakointi ei mua haittaa, mutta ajan myötä ihan varmasti alkaa risoa. Mies kävi röökillä ja palattuaan ilmoitti lopettavansa tupakoinnin. Piti sanansa. 10 vuotta nyt yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ehdoton turn off, sillä kertoo ihmisen älykkyystasosta jo paljon. Kukaan täysjärkinen elämänhallinnan omaava ei ole niin tyh että polttaisi tupakkaa.
Eikä kukaan täysjärkinen ole lihava.
Moni on, neljännes suomalaisista on ylipainoisia, Tuskin sanoisit kenellekkään; neljäs osa kansaamme ovt vajaita?
Ihmisten keskimääräinen äo on noin 100, ja jo se on melko tyhmä. Todellakin reilusti yli neljännes kansasta on vajaita.
Palstalla on näköjään uusi.... fiksoitunut. Tällä kertaa aiheena äo.
Ymmärtäisin miestä koska olin itsekin melkein ketjupolttaja ennen kunnes lopetin jo vuosia sitten täysin. Jos olisin todella tykästynyt miehen hyviin puoliin hyväksyisin sen että hän polttaa mutta kuitenkin yrittää kasvaa siitä erilleen, voisin antaa vieroituksessa kokemusasiantuntijana tukea. Sisätiloissa polttaminen olisi täysin poissuljettu. N26
Passaako naisille mies joka on polttanut mutta yrittää parhaansa mukaan lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Passaako naisille mies joka on polttanut mutta yrittää parhaansa mukaan lopettaa?
Ei minulle. Koska suurin osa miehistä selittää lopettavansa. Nyt vaan on töissä stressaava. Ensikuussa kun helpottaa mutta sitten on harrastuksessa niin kiirettä, sitten ei voi lomaa pilata jne jne. Aina löytyy selitys miksei vielä.
Eli jos on ollut polttamatta vuoden niin ok. Mutta en haluaisi seurustella tyypin kanssa joka yrittää minun avulla lopettaa mutta tuskin onnistuu. Ja sitten tulisi ero sen tupakan takia kuitenkin. Ja vaikea tai oiekastaan mahdotontakin olisi ihastua tupakalta lemuavaan mieheen.
Satunnaispolttaja on ok, ja myös sellainen joka polttaa 1-2 päivässä. Mut enemmän on liikaa ja aiheuttaa sen että toinen haisee koko ajan röökille.
Vähäinen tupakointi ei siis haittaa, suurin huono puoli olisi se että pelkäisin sen houkuttavan muakin tupruttelemaan.
No eniten huolestuttaisi tuo kun sanoo polttavansa stressin takia. Jos sen tyostressin lisaksi aloittaa parisuhteen ja tulee vauvojakin niin kuinkahan paljon sitten oikein stressaa? Eli ei se tupakointi todennakoisesti koskaan lopu vaan lisaantyy ja tulee vaikuttamaan koko perheen elamaan.
Valitettavasti ei toimisi minulle. Lapsuudenperheeni oli tupakoiva joten tiedan aikaa hyvin mita olisi luvassa. Enka halua etta lapseni saavat tupakoinnin mallin jo omalta isaltaan.
Tupakoiva mies on itselleni iso ei. Sama myös alkoholia käyttävä mies. Ei kiitos. Mielummin yksin jos se on että joko yksinäisyys ttai yllä olevat
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä niin kummallinen olettama, että tupakoitsija ei itse haista tupakan hajua. No kyllä haistaa. Hieman sama olisi ajatella, että ihminen ei haista paskan hajua, koska käy päivittäin paskalla.
Ihmiset joilla on kissoja ei aina haistaa kissankusta omassa asunnossa paitsi jos se on super kusista. Siksi tupakoiva ei myöskään haistaa puhumatta siitä että tupakka tuhoaa hajuaistin
Ei haittaisi. Itsekin poltan silloin tällöin pitkässä työvuorossa tupakan tai kaksi, tai jos olen jossain viihteellä (viimeksi pikkujouluissa). Aski voi kestää helpostikin pari kuukautta ja siitäkin pari vikaa tupakkaa menee roskiin, kun ne on ehtinyt kuivua niin pahasti. Haittaisiko sinua naisen satunnainen tupakointi?
Jos tupakoi pari kertaa vuodessa, kuten minä, niin se on vielä ok. Muu ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en jaksa kuunnella tollasta "yrittämistä" ja selittelyjä. Joko poltat tai et, ihan sama mulle, mutta ei sitä tarvitse jatkuvasti ääneen vatvoa ja jankata. (Kokemusta on tuollaisista miehistä.)
Ei naisten mielipiteitä kannata miehen kysellä tai kuunnella vaan kannattaa katsoa miten nainen käyttäytyy. Nainen voi sanoa, että ei koskaan ottaisi tupakoivaa miestä ja muutaman kuukauden päästä seurustelee sellaisen kanssa :) Naisten mielipiteet on hyvin tilannekohtaisia eikä mitään ehdottomia totuuksia...
aina ehdoton no no.
entisenä tupakoijana en sietäisi tupakan hajua.
Ehdoton turnoff. Henki haisee, vaatteet haisee, hampaat menee pilalle
Vierailija kirjoitti:
En polta enkä ole koskaan polttanut sikareita hyvin satunnaisesti, mutta 70-luvun lapsena en jaksaisi ihmistä jonka täytyy nyt inhota tupakansavua koska se on nyt muodissa. Itseä ei tupakansavu haittaa, koska totuin siihen lapsuudessani, sitä oli silloin kaikkialla.
Mikään ei ole naisessa hurmaavampaa, kuin itsenäinen ajattelu.
Että ei ole koko ajan samaa mieltä kuin enemmistö. That's my baby.
Itse taas 70-luvun lapsena inhoan tupakansavua, koska sitä oli lapsuudessani kaikkialla enkä siihen koskaan tottunut. Aamuisin heräsi siihen, kun oven alta luikerteli tupakansavun hajuällöttävää silloin, ällöttävää nyt.
Joillekin lapsellisille ihmisille se voi olla kynnyskysymys.