Onko miehen tupakointi ehdoton turn off vai satunnaisesti ok?
Kysytään nyt tätäkin. En tupakoi päivittäin enkä viikoittain, vaan joskus. Tupakoin, koska työni on erittäin vaativaa ja stressaavaa. Olen yrittänyt lopettaa tuloksetta, joten ei tarvitse paasata tupakoinnin epäterveellisyydestä. En puhaltele savuja kenenkään naamaan vaan vedän sauhut nopeasti ulkona kun stressaa niin paljon.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Sen tupakan hajun huomaa ehkä juuri silloin, kun toinen on juuri tullut tupakalta, mutta ei muulloin. Myös toki vaatteet saattaa haista tupakalle, jos on aina samat tupakointikamppeet, mutta ei vaatteetkaan haise muutoin, koska ne pestään niin säännöllisesti. Itse olen parisuhteessa tupakoitsijan kanssa ja eihän se sen puoleen erityisen fiksu tapa ole, mutta aika moni yliampuu esim juurikin tuon hajuhaitan, että sen muka haistaa 24/7. No ei haista.
Joillakin on herkempi hajuaisti kuin toisilla. Ja et huomaa hajua, johon olet tottunut.
Minulle kuitenkin tärkein juttu tässä on se, että tupakoitsijalla on sillä tavalla erilainen ajatus-/arvomaailma, että se ei sovi yhteen minun ajattelutapojeni kanssa.
Mieluummin olen yksin kuin parisuhteessa tupakoitsijan kanssa.
Kyllä kai tuollainen satunnaisesti tupakointi olisi ihan ok. Tosin ehkä tuohon stressinhallintaan kannattaisi löytää muita keinoja. Jos jossain elämänvaiheessa stressin määrä kasvaa, niin meneekö sitä tupakkaakin sitten useammin?
Eksä poltti usein ja se oli kyllä iso miinus siinä ihmisessä. Ei sellaista ole kiva suudella, jonka henki haisee vielä monen päivän jälkeenkin viimeisestä tupakasta. Oikeasti hänen spermansakin maistui ummehtuneelta. Mietin mielessäni, että en haluaisi tehdä hänen kanssaan edes lapsia, koska halusin lapsille tupakattoman kasvuympäristön.
Lisäksi se, että jos käytiin vaikka nättinä pakkaspäivänä jossain ulkoilemassa tai kesäisin kalastamassa, niin hän saattoi pistää ihan kyselemättä vaan tupakaksi. Se oli hänelle ihan normaalia, että hän saa pilata toisten hengitysilman. Töissään hän poltti pitkin päivää, koska se on raksalla ihan normaalia. Pitkillä automatkoilla piti huoltoasemilla pistää röökiksi ja palata haisevana autoon. Jos oltiin johonkin lähdössä piti varmistaa, että röökit ja sytkäri tuli mukaan. Koko tuo tupakan ympärille kietoutunut elämä oli todella raskasta seurata vierestä.
Yritti hän silloin tällöin lopettaa siirtymällä sähkötupakkaan tai nuuskaan, mutta ei ikinä tumpannut vain kokonaan. Eksä oli siis ihan kuin joku invalidi, joka ei pystynyt elämään ilman apuvälineitään.
Eron jälkeen olen ollut helpottunut, kun ei tarvi enää seurata sitä jatkuvaa päivittäistä tupakkarumbaa. Nykyinen mies polttelee joskus, lähinnä jos on juomassa. Se on vielä ihan siedettävää, mutta en kyllä katsoisi, jos hän alkaisi jollain muulla syyllä polttamaan.
Tuo on kyllä niin kummallinen olettama, että tupakoitsija ei itse haista tupakan hajua. No kyllä haistaa. Hieman sama olisi ajatella, että ihminen ei haista paskan hajua, koska käy päivittäin paskalla.
Turn off ihan kasvatuksellisestikin. Lasten ei tarvi katella pössyttelyä vanhemmiltaan. Olen joskus polttanut enkä sietäisi sitä, että nykyään kumppani polttaisi. Savuton koti.
Vierailija kirjoitti:
Turn off ihan kasvatuksellisestikin. Lasten ei tarvi katella pössyttelyä vanhemmiltaan. Olen joskus polttanut enkä sietäisi sitä, että nykyään kumppani polttaisi. Savuton koti.
Minulla ei ole lapsia. Teen parhaani lopettaakseni sitten jos ja kun saan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi miehen joka ei piittaa omasta terveydestään?
Voisi aika hyvin verrata kehopositiiviseen naiseen kun eipä siinäkään ole juuri terveyttä ajateltu ruokaillessa ja liikunnasta kieltäytyessä.
T: savuton ja liikkuva mies
Tupakoi ap rauhassa ja etsi tupakoiva nainen.
Ei kiitos. Ei sytytä tuhkakupit.
Tupakoiva mies ei olisi minun mieheni.
Joskus nauroinkin sellaiselle asialle, että hyvin monella naisella on miehelle tietyt ehdottomat peruskriteerit, kuten: ei tupakoinintia, terveet elämäntavat, kivannäköinen ja vakituinen työpaikka.
Paljonko tälläisia miehiä on sinkkuina? Vastaus: hyvin vähän 😂 Saa sitä ihmetellä, kun ei löydä ketään. Ei varmaan löydy, kun 90% tippuu pois noiden kriteerien alla. Saa olla naisena aika helmi namipala, että erottuu tuossa kilpailussa voittajaksi 😆
Minä voisin ehdottomasti lopettaa tupakoinnin, jos kohdalle sattuisi nainen, joka oikeasti veisi jalat alta. Sellaisiin vaan ei törmää elämässään kuin yhden käden sormilla laskettava määrä. Se, että molemnat vielä tuntisivat kipinää niissä harvoissa tilanteissa, niin todennäköisyys tälle on varmaan luokkaa 0,01%. Saanen siis jatkossakin tuprutella rauhassa.
Miksi tehdä tästä sukupuolikysymys? Miksei vain lähesty aihetta onko treffikumppanin tupakointi turn-off vai siedettävä tekijä? Riippuen vielä tupakoiko vastaaja itse jollain asteella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä tästä sukupuolikysymys? Miksei vain lähesty aihetta onko treffikumppanin tupakointi turn-off vai siedettävä tekijä? Riippuen vielä tupakoiko vastaaja itse jollain asteella.
Miehenä kiinnostaa miten naiset suhtautuvat tupakoivaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi tupakoivaa miestä.
En ikinä ottaisi tupakoivaa Naista tai miestä edes ystäväksi tai tuttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia. Teen parhaani lopettaakseni sitten jos ja kun saan lapsen.
Savukesta on helppo päästä eroon tilaa aijan terveyskeskus läkärille.Pyydtää reseptiläken tupakoinin lopetus.Sv läkeitä on syötävä 3 kk. Alussa lääke ja savuke lopulta savuke jää itsestän pois.Silti kuuri syötävä loppun asti.Mikä ongelma siis on? Naiset laihat ,normaali painoset ja lihavat eivät lopeta tupakointia: Pelkäävät Lihoavat!
Vierailija kirjoitti:
Ketju ei ole tarkoitettu muunsukupuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi tupakoivaa miestä.
En ikinä ottaisi tupakoivaa Naista tai miestä edes ystäväksi tai tuttavaksi.
Onpa jyrkkää.
Minulle kelpaa vain sellainen, joka ei ole koskaan tupakoinut. Se, että on kerran teininä maistanut, kavereiden painostamana, ei haittaa, mutta se, että on joskus pitänyt tupakointia ihan normaalina asiana, on turn off.