Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päälle 50-vuotiaat joilla on vielä säännölliset menkat eikä vaihdevuosista tietoakaan

Vierailija
03.05.2023 |

Minkä ikäinen olet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

51,5 v. Nyt pari kuukautta sitten myöhästyi ekan kerran ja nyt näyttää tapahtuvan sama. Voihan se olla ettei enää alakaan. Oli säännölliset kunnes yhtäkkiä ei enää ollut.

Vierailija
2/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

52. Säännölliset ovat mutta kierto on hiukan lyhentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 v

Vierailija
4/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko säännölliset vai ei, kun on hormonikierukka, jolla menkkoja ei tule. Mutta vaihdevuosia ei vielä ole, tai en ole huomannut ainakaan. Ikä 51.

Vierailija
5/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51,5 v. Nyt pari kuukautta sitten myöhästyi ekan kerran ja nyt näyttää tapahtuvan sama. Voihan se olla ettei enää alakaan. Oli säännölliset kunnes yhtäkkiä ei enää ollut.

ihan sama juttu mulla, 51v.

Vierailija
6/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vikat menkat tasan samana päivänä, kun täytin 50! Oli toki ollut aiemmin esim.hirvittäviä kk-vuotoja, mutta mulla ei muita vaihdevuosi-oireita oo ollutkaan. Nyt oon jo kohta 57.

Vierailija
7/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 55. Menkat säännölliset. Ei niin mitään vv-oireita.

Vierailija
8/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 55. Menkat säännölliset. Ei niin mitään vv-oireita.

Mitä gyne on tuumaillut?

Toinen samanlainen

Vierailija
9/12 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 ja ajatellut, että kai vv pian alkaa, ei se vissiin menekään niin

Vierailija
10/12 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

52

Vierailija
11/12 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja ajatellut, että kai vv pian alkaa, ei se vissiin menekään niin

No on tosi harvinaista, että vv alkaisi noin nuorena. Itse sain esikoiseni sinun ikäisenäsi. Nyt olen 51, eikä mitään vv-oireita vielä. Ne ovat näitä vaikeita vv-oireita saavia, jotka höyryävät vaihdevuosista ympäriinsä, niin vääristyy se tosiasia, että joillakin vv ei aiheuta oikein muuta kuin kuukautisten loppumisen sitten josku 50+ikäisenä.

Vierailija
12/12 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee silleen, että ensin kierto lyhenee, vuodot voivat olla runsaita ja epäsäännöllisiä esim 20 päivän päästä tulee jo menkat. Sitten kierto harvenee, saattaa olla puolen vuoden tauko, sitten taas muutamat menkat ja sitten tulee pitkä tauko esim 8 kk ja vielä yhdet runsaat menkat ja sitten ne loppuvat. Mulla vikat menkat vähän ennen 53 v. Nyt on mennyt 359 päivää eli pian se vuosi täynnä, jolloin sanotaan että meonpaussi on tapahtunut. Kuumia aaltoja ollut noin pari vuotta, pahimmillaan silloin kun viimeiset menkat olivat tulleet. Tämä on ollut surullinen luopumisen prosessi :7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi