IS: "Anneli Auer hakee tuomionsa purkua - lapset peruvat todistuksensa"
"Anneli Auer tuomittiin vuonna 2013 seksuaalirikoksista seitsemän ja puolen vuoden vankeuteen."
Kommentit (2722)
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa jo vainoamiselta.
Miltä tuntuu puolustaa lapsenraiskaaja murhaajaa?
Eikö tämä koko asia pitäisi viedä johonkin EU:n tuomioistuimeen? Ei voi olla näin, että yhtä ihmistä vainotaan näin paljon.
Suomalaisen oikeusjärjestelmän häpeäpilkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kertomukset sijoittuivat hyvin paljon saunomisen ja alkoholin juottamisen ja p*rnon näyttämisen ympärille. Sikäli konteksti vaikuttaa ihan uskottavalta. Myöskään Kukan tausta ja Auerin Perhekerhon s*ksipalstan pito eivät ole ristiriidassa lasten kertomuksiin nähden. Alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen saattoi heikentää muistoja, mikä teki nyt helpommaksi väittää, että mitään ei muka tapahtunut?
Huh huh näitä juttuja. Tulee mieleen tästä toinen keissi josta oli äsken ohjelma TV:ssä.
Ai Jackson?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun Anneli ja vanhin tytär surmasivat Jukan, kyllähän tuossa Hejacissa kerrottu versio voisi olla juuri/lähellä sitä, miten kaikki sinä kohtalokkaana yönä meni. Veitsien ja vasaran lisäksi myös ymmärsin sorkkaraudan olleen käsien ulottuvilla. Mielenkiintoinen linkki, kiitos siitä jakajalle!
Ai nyt vasta huomasitte tuon kertomuksen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Jos homma meni niinkuin tuossa yllä väitetään, niin kuka sitä haluaa lähteä kertomaan syyllisyydestään?
Minusta hyvä, että koko Suomi saa tietää mitä tässä on taustalla. Julkiseksi vaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä, että koko Suomi saa tietää mitä tässä on taustalla. Julkiseksi vaan kaikki.
Julkiseksi varsinkin se kuva Auerskan paljaasta pyllystä!
Vanha lanka: Hyi helvetti, menin kuuntelemaan tuon Ulvilan häke-nauhan
siellä tuli vastaan tämmönen kommentti:
Niin minusta Annelin käytöksessä on sellaisia kummallisuuksia kuin ei vastaa miehelleen että APU ON TULOSSA! POLIISI JA AMBULANSSI TULEE!
Annelin sanat: -Meni. lähtikö mies jo? Tämä toisenkin kerran.
- Mitäkö/Pitääkö?
- Viittikkö!
- kuole..
- Tuleeks sielt kettää?
- Hei lopeta!
- Onks sielt tulossa joku? Tuntomerkkejä huppiksesta yms
Samasta ketjusta:
Annelin sanomiset ei jotenkin istu lainkaan ulkopuoliseen hyökkääjään. Ja eniten pistää korvaan sen tytön kirkumisen jälkeen tuleva " hei, älä itke siel" tai miten se nyt meni. Se ei vaan ole ollenkaan sopiva tuohon! Jos mun tytär tuohon malliin kirkaisis, niin luuri lentäis ja mä olisin sekunnissa tytön luona! Ihan varmasti!
Samoin outo on se kohta, jossa Annelin väitetään juosseen ulos. Se pitäis olla tapahtunut niin, että tyttö näkee. Miksi tyttö ei reagoi mitenkään? Miksi ei huuda "äiti, älä jätä" tai juokse perään? Ei pikkutyttö seisoisi vain hiljaa puhelimessa kun äiti juoksee ulos tappaja kannoilla, vai?
Vierailija kirjoitti:
Samasta ketjusta:
Annelin sanomiset ei jotenkin istu lainkaan ulkopuoliseen hyökkääjään. Ja eniten pistää korvaan sen tytön kirkumisen jälkeen tuleva " hei, älä itke siel" tai miten se nyt meni. Se ei vaan ole ollenkaan sopiva tuohon! Jos mun tytär tuohon malliin kirkaisis, niin luuri lentäis ja mä olisin sekunnissa tytön luona! Ihan varmasti!
Samoin outo on se kohta, jossa Annelin väitetään juosseen ulos. Se pitäis olla tapahtunut niin, että tyttö näkee. Miksi tyttö ei reagoi mitenkään? Miksi ei huuda "äiti, älä jätä" tai juokse perään? Ei pikkutyttö seisoisi vain hiljaa puhelimessa kun äiti juoksee ulos tappaja kannoilla, vai?
Eihän Anneli juossut ulos, vaan ulko-ovelle, jonka avasi. Samassa yhteydessä tyttö kysyi ketä siellä (takkahuoneessa) oli.
"Ketä siellä on" poistettiin hätäkeskusnauhasta ja korvattiin sanalla "uole". Tämä nauhamuutos pitäisi viedä oikeuteen, mutta sen saaminen sinne on osoittautunut ilmeisesti mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Samasta ketjusta:
Murhaaja ei käynyt muissa huoneissa kuin takkahuoneessa. Siitähän olisi muuten jäänyt jälkiä. Ihan vähän olohuoneen puolella näkyy jälki, jonka kohdalla hän kääntyi takaisin takkahuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun Anneli ja vanhin tytär surmasivat Jukan, kyllähän tuossa Hejacissa kerrottu versio voisi olla juuri/lähellä sitä, miten kaikki sinä kohtalokkaana yönä meni. Veitsien ja vasaran lisäksi myös ymmärsin sorkkaraudan olleen käsien ulottuvilla. Mielenkiintoinen linkki, kiitos siitä jakajalle!
Ai nyt vasta huomasitte tuon kertomuksen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Murhasta on keskusteltu Ulvila-ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä koko asia pitäisi viedä johonkin EU:n tuomioistuimeen? Ei voi olla näin, että yhtä ihmistä vainotaan näin paljon.
Suomalaisen oikeusjärjestelmän häpeäpilkku.
Ehkä ongelma ei ole tuomari, vaan poliisi?
Huomaa, että monet on jo aikoinaan päättäneet, että syyllinen on, kaikkeen.
Itse tiedän lähinnä sen, että jos itselleni olisi tehty edes kymmenesosa noista väitetyistä rikoksista, mikään summa rahaa ei saisi minua AIHEETTOMASTI puhdistamaan pahantekijäni mainetta. Se, että KAIKKI neljä lasta peruvat puheitaan kertoo täysin selvää tarinaansa. Yksi lapsista on aina kiistänyt nämä tapahtumat.
Tämä on seksuaalirikosketju. Ihmisiä kiinnostaa selvästi murha enemmän, joten siitä voi mennä keskustelemaan Ulvila-ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on seksuaalirikosketju. Ihmisiä kiinnostaa selvästi murha enemmän, joten siitä voi mennä keskustelemaan Ulvila-ketjuun.
Ei minua kiinnosta. Olen kuullut lukuisia kertoja ihmisten sanovan, että seri-tuomio tuli, kun murhatuomio epäonnistui. Todellisuudessa Auer on syytön molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että monet on jo aikoinaan päättäneet, että syyllinen on, kaikkeen.
Itse tiedän lähinnä sen, että jos itselleni olisi tehty edes kymmenesosa noista väitetyistä rikoksista, mikään summa rahaa ei saisi minua AIHEETTOMASTI puhdistamaan pahantekijäni mainetta. Se, että KAIKKI neljä lasta peruvat puheitaan kertoo täysin selvää tarinaansa. Yksi lapsista on aina kiistänyt nämä tapahtumat.
Tässähän koko ajan odotellaan, että nämä aikuistuneet lapset vihdoin selittäisivät, mistä saivat yksityiskohtaiset aineksensa vuoden 2011 tarinoihinsa. Mutta kun eivät valtakunnansyyttäjän mukaan ole osanneet sitä selittää.
Jos on jo aikoinaan perehtynyt niin murha- kuin seri-juttuun etp-aineiston pohjalta, on vaikea päätyä muuhun tulokseen kuin Auerin syyllisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta. Olen kuullut lukuisia kertoja ihmisten sanovan, että seri-tuomio tuli, kun murhatuomio epäonnistui. Todellisuudessa Auer on syytön molempiin.
Viime vuosina äänessä ovat olleet vain Aueria puolustavat tahot. Kannattaisi perehtyä myös siihen, mitä aikoinaan puhuttiin syytteiden ollessa ajankohtaisia.
Minulta jäi n-kirjain kirjain pois olen sanasta viimeisestä kappaleesta. Korjattuna:
Olen valmis lyömään vetoa, että syyttäjä (tai paremmikin syyttäjät!) häviää. Onko halukkaita lyömään vetoa syyttäjän puolesta? Kymppitonni?
Löytyykö teistä syyttäjän puolustajista ketään vastaamaan vetooni? Jos olette vastaajien syyllisyydestä varmoja, niin luulisi teitä helppo kymppitonni kiinnnostavan.