Oletko kissa- vai koiraihminen
Kommentit (51)
Kissa tuossa sylissä nytkin kehrää. Varmaan oikea syy on se, että kotonani sattui lapsena olemaan koirien sijasta kissoja. Koirat koen pahanhajuisiksi ja vaivalloisiksi. Kissat taas ovat kauniita ja hauskoja. Se "vika" kissoissa on koiriin verrattuna, että kissat leimautuvat reviiriinsä, eivät laumaansa, joten kissa ei kulje kätevästi mukaan lomareissuille, vaan joko kulkee peloissaan naukuen tai jää kotiin kalliin hoitajan hoiviin.
Kolme kissaa on nyt mutta haluaisin kourankin.
Ei kumpikaan. En halua lemmikkieläintä koska en siedä mitään likaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. En halua lemmikkieläintä koska en siedä mitään likaa.
Etkö siedä sitten itseäsikään.
Sekä että, mutta jos pitäisi noista kahdesta valita, niin enemmän kissaihminen. Mulla on ollut enemmän kissoja kuin koiria. Tällä hetkellä yksi kissa ja yksi koira. Kissaihminen siksi, että kissa on niin paljon helpompi hoidettava kuin koira. Toisaalta jos mulla ei olisi koiraa, ei paljon huvittaisi huonolla säällä lähteä ulos. Koiran kanssa on pakko, joten siksi on hyvä, että mulla on koirakin.
Tein Me naiset lehden testin samasta aiheesta tulos oli: Olen molempia.
Nyt kissamme kuorsaa selällään tuossa vieressäni sängyssämme omalla tyynyllään😻
Vierailija kirjoitti:
KUOLEMA KISSOILLE!
Koira on ainoa OIKEA lemmikki sekä perheenjäsen!
EI KISSOJA PALSTALLE!
EI KISSOJA MINNEKÄÄN!
😾mene hoitoon 🙀
Kissat jotenkin "kolahtavat" ja viehättävät enemmän kuin koirat. Puolisoni haluaisi myös kissan. Olemme miettineen kahden kissan ottamista, koska nyt siihen olisi tilaa ja mahdollisuus.
kissapa tietennii... tulee huhtikuussa itämainen lyhytkarva, tyttö. Villiä menoa tiedossa.Ei tule ongelmia mitä tekisi, on senverran 'haastava' kaveri, pitää jatkuvasti jotain yhdessä tehdä
Aikaisemmin olin koiraihminen, nyt kissaihminen. Koirasta en oikein pidä siksi, että ne saattavat hyppiä ihmisiä vastaan, haukkuvat ja niitä pitää ulkoiluttaa säässä kuin säässä.
Kissa on paskin elukka, jota voi kuvitella. Oikeastaan ainoa kissaa vammaisempi oleva eläin on kissan omistaja.
Vierailija kirjoitti:
kissapa tietennii... tulee huhtikuussa itämainen lyhytkarva, tyttö. Villiä menoa tiedossa.Ei tule ongelmia mitä tekisi, on senverran 'haastava' kaveri, pitää jatkuvasti jotain yhdessä tehdä
Onneks olkoon uuden perheenjäsenen johdosta 😻🐾
Vierailija kirjoitti:
Kissa on paskin elukka, jota voi kuvitella. Oikeastaan ainoa kissaa vammaisempi oleva eläin on kissan omistaja.
💔 Sitä suu puhuu mitä sydän on täynnä 💔
Otan osaa pahaan oloosi 😿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks olkoon uuden perheenjäsenen johdosta 😻🐾
Kiitos paljon, odotamme innolla uutta kamua.
Kissa. Mulla on ollut koiria ja kissoja lemmikkinä, parhaillaankin on kissa. Jotenkin tunnen oloni kotoisammaksi kissan kuin koiran kanssa. Koira kaipaa huomiota ihan eri tavalla kuin kissa, ja mulle sopii paremmin lemmikki joka tulee mun luo hakemaan sitä huomiota silloin kun sitä kaipaa, kuin lemmikki jota mun pitää huomioida 24/7.