Oletko kissa- vai koiraihminen
Kommentit (52)
Molempi parempi tai oikeastaan "all creatures great and small".
Nyt tässä naputellessani koira köllii vasemmassa kyljessä ja kissa oikeassa. Teen töitä maatilaeläinten hoitajana, joista lajeista hoituu naudat, siat, kanat, lampaat, hevoset. Kotona on kissojen ja koirien lisäksi ollut joskus lintuja, kaloja, kilpikonna, jyrsijöitä, kaneja. Elukka kuin elukka, kivoja ne on kaikki.
Ihanaa miten paljon kisuihmisiä 😻 joka kisuja vihaa niin outo on.
Kissoihin olen hurahtanut jo lapsena. Nyt yksi yksilö tuhisee vieressäni.
Mutta kyllä sydämessä läikähti kun kuuntelin A. Holman podcastia jossa kertoi että elämä on elämisen arvoista kun koiralle sanoo: "Lähetäänkö kotiin?", ni koira laittaa jo valmiiks korvat luimuun että pannan saa laitettua helpommin.
Googletin sen Antin koiran rodun ja oli kyllä aikamoinen sydäntenmurskaaja 🥰
Kissat 🥰
Koirat nuolee kaikki tuttavat läpi. En kestä sitä härdelliä ja häsäämistä niiden ympärillä. Edes takaisin kävelyä.
Se saa minut rauhattomaksi.
Sairaanloisilla kissavihaajilla poikkeuksetta mielenterveys ja/tai pahoja itsetunto-ongelmia, jotain vääristyneitä ihme kuvitelmia asioista, ei kykyä ajatella kovinkaan järkevästi eikä varsinkaan kykyä ymmärtää asioita eri näkökulmista.
Kissa. En pitäisi niin säännöllisestä elämästä mitä koira vaatii, enkä kyllä niin seurallisestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanloisilla kissavihaajilla poikkeuksetta mielenterveys ja/tai pahoja itsetunto-ongelmia, jotain vääristyneitä ihme kuvitelmia asioista, ei kykyä ajatella kovinkaan järkevästi eikä varsinkaan kykyä ymmärtää asioita eri näkökulmista.
Toivottavasti ei ole vapaalla jalalla 🙀
Ehdottomasti kissa ihminen .
Tykkään kissa itsenäisyydestä, se eläin ei nöyristele niinkuin koira.
Minulla on ollut isokokoisia koiria aiemmin, nyt ei vuosiin mitään eläintä.
Koirat on ihan ok,
mutta koiran omistajien myötä, olen alkanut inhoamaan koiria.
Koska omistajat eivät siivoa koiran paskaa pyöräteiltä.
Kissat!
Älykkäitä ja herkkiä.
Minulle käyttäytyminen on tärkeää ihmisissä ja sitä myöten en jaksa koirien hyppimistä, haukkumista, kaikkien kakan haistelua, ulkotassuilla sisällä lompsimista, isäntäperheen komentelua. Kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kissanomistajat h i r t e e n
Jospa sinä vetäisit itsesi h i r t e e n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanomistajat h i r t e e n
Jospa sinä vetäisit itsesi h i r t e e n.
Joo pliiiiis 🙀🙀
Koiraihminen näin ylipäätään, kasvoin koirien kanssa ja tykkään lemmikeistä jotka haluavat paljon huomiota. Tykkään kissoistakin kyllä ja näin yksin asuessa olen harkinnut löytökissan ottamista, kun koiran lenkittäminen yksin on melko vaivalloista. Sellainen vanhempi leppoisa sylikissa joka tykkää nukkua ja olla rapsutettavana olisi kiva
Kyllä kissa voittaa käytöksellään 6-0 rasittavat koirat
(brittiläinen youtubekanava Simon's cat)
Koira. Kissa on liian tylsä lemmikki.