Mulla ei ole elämässä muuta kuin työ
Ei ole naista, ei lapsia, ei harrastuksia. Vain työpäiviä toistensa perään.
Kommentit (16)
Mulla ei ole muuta kuin syöminen. N24
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole muuta kuin syöminen. N24
*taino on myös nukkuminen, suihkussa käyminen, siivoaminen, kaupassa käynti...onhan näitä kun miettii
Sinullahan on jo paljon. Monia harmittaa, kun ei ole sitä työtä. Kaikkia muita asioita on helppoa hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Ootko minkä ikäinen ?
En.
Ootko ajatellut tehdä jotain asialle? Hankkia vaikka harrastuksen? Voisit hankkia koirankin.
Jospa vaikka hankkisit niitä harrastuksia. Niiden kautta ehkä kavereitakin löytyisi.
Minullakaan ei ole elämässäni muuta kuin työ. Ei miestä, lapsia, harrastuksia.
Pistän paremmaksi, muuten sama, mutta en edes pidä työstäni. No jossain sataa taivaalta venäläisiä pommeja ja toisaalla nähdään nälkää...
Mulla oli vuosikausia sama tilanne ja nyt sitten enää ei ole töitäkään :(
TUO ON SIIS TODELLA SURULLISTA! HARKITSE MITEN HALUAT ELÄMÄÄSI ELÄÄ! ITSE OLET TÄMÄN ITSELLESI AIHEUTTANUT!
Hyvä vaan ettei sinulle ole kumppania tai lapsia. Se ettei ole kiinnostunut mistään vapaa-ajalla on iso varoitusmerkki. Olet joko masentunut (hae apua) tai vaan tylsämielinen.
ELÄMÄ TYÖN JA MATERIAN VARAAN LAITTAMINEN ON UHKAPELIÄ, JOS MENETÄT NÄMÄ NIIN OLET IHAN TYHJÄN PÄÄLLÄ! ANNA ELÄMÄSI JEESUKSELLE, SITÄ RAKKAUTTA EI KUKAAN VOI VIEDÄ POIS JA ET OLE ENÄÄ ORJA.
THE FIRST RULE OF FIGHT CLUB IS, YOU DO NOT TALK ABOUT FIGHT CLUB. JUST LET GO
Käyt automaattiohjauksella. Muuta rutiineja. Löydä itsellesi harrastus, josta pidät - kodin ulkopuolella. Arvosta itseäsi enemmän. Se heijastuu muihinkin.
Mulla on työ, harrastuksia, muttei miestä.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNN
Ootko minkä ikäinen ?