Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko sinä voinut olla huomaamatta raskauttasi kunnes synnytys koitti?

Vierailija
23.02.2023 |

Minä en todellakaan :D
Kuulin juuri yhden tutun lähteneen töistä vatsakipujen takia, kappas sieltähän tuli vauva

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka työkaveritkaan ollet huomanneet?

Vierailija
2/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Vatsani oli aika näkyvä ja vauvan potkiminen todella tuntui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kukaan ainakaan sanonut mitään ilmeisesti.

Vierailija
4/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi siinä ollut ihmettelemistä, mistä ne kaikki kolotukset, turvotukset, yökötykset, närästykset, vessassa ramppaamiset, uniongelmat ja mielialan heittelyt olisivat johtuneet ellei raskaudesta.

Vierailija
5/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, taaksepäin kallistunut kohtu.

Vierailija
6/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, taaksepäin kallistunut kohtu.

Tunsitko vauvan liikkeitä, oliko kuukautisia?

Vierailija
7/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todellinen prinsessa. Ei ollut hernettä patjan alla hiertämässä, mutta tunsin olevani raskaana jo ennen raskaustestiä.

Vierailija
8/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla ei ollut ihan valtavaa raskausmahaa, mutta kyllä mä sitä palloa olisin silti ihmetellyt. Taitaa yleensä noi yllätysraskaudet tapahtua ihmisille, joilla on muutenkin normaalia enemmän massaa.

Vierailija
9/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään, mutta minulle tapahtui kyllä niin, että en huomannut olevani raskaana, koska kuukautiset eivät jääneet pois, turvotuksen luulin johtuneen joulumässäilyistä ja pahoinvoinnin siitä, että rakensimme mieheni kanssa tuolloin taloa ja jouduin olemaan siellä maalien ymv. hajussa. SItten puolihuvikseni tein raskaustestin ja hepskukkuu! Ja olin tuolloin jo 12. viikolla! (selvisi sitten neuvolassa).

Vierailija
10/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kukaan ainakaan sanonut mitään ilmeisesti.

Ei kukaan enää tuommoisia uskalla kommentoida, kun canceloidaan, jos toinen onkin vaan lihonut.

Vierailija
11/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikolla 27 eikä maha ole kasvanut vielä ollenkaan. Vanhat farkut mahtuu ihan hyvin jalkaan. Liikkeitä en tunne ellen oikein tarkoituksella yritä kuulostella, istukka on edessä. Olo on ollut kokoajan hyvä ja ainoa oire on oikeastaan ollut positiivinen raskaustesti ja alun väsymys, jonka olisin ihan hyvin pystynyt pistämään syksyn ankeuden piikkiin. Voihan se olla että vaivat vielä tästä lisääntyy ja maha pullahtaa esiin, mutta hyvin vähällä olen päässyt.

Vierailija
12/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen todellinen prinsessa. Ei ollut hernettä patjan alla hiertämässä, mutta tunsin olevani raskaana jo ennen raskaustestiä.

Sama juttu, tiesin kaikki raskauden ihan heti ennen testejä. Merkit olivat hyvin selvät, esimerkiksi tissit muuttuivat, samoin alavatsa, myös närästys alkoi samantien.

Vatsani on ollut kaikissa kolmessa valtava ja lapsivettä on ollut paljon. Lapset ovat olleet kaikki 4kg painavia syntyessään.

Vierailija
13/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun katukuvaa katsoo, täynnä valtavan lihavia naisia. Sen näkösiä vatsoja näkee, että helposti siellä voisi vauva ollakin, eikä kantaja huomaa mitään. Monien naisten mahat näyttää siltä, että olisivat nielaisseet rantapallon.

Niinpä, sinä huomaat ne raskaana olevat naiset.

Vierailija
14/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja jokaista tiesin jo ennen testiä olevani raskaana. Yhden lapsen kohdalla opiskelin ja sain kesälomalla vauvan. Syksyllä koulussa kaikki ihmetteli missä välissä? Kukaan ei ollut huomannut. Oli niin vaikea raskaus että laihduin 7 kiloa.

Vierailija
15/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun katukuvaa katsoo, täynnä valtavan lihavia naisia. Sen näkösiä vatsoja näkee, että helposti siellä voisi vauva ollakin, eikä kantaja huomaa mitään. Monien naisten mahat näyttää siltä, että olisivat nielaisseet rantapallon.

Et tiedä selkeästi raskaudesta yhtään mitään. Eikö ole hieman noloa osallistua raskausaiheeseen keskusteluun, kun ei ole minkäänlaista kokemusta asiasta?

Vierailija
16/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Alussa oli pahoinvointia ja sitten alkoi mahakin kasvaa. Loppuraskaudessa potkikin niin paljon että maha heilui.

Vierailija
17/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan raskauden loppuun asti olisi voinut olla huomaamatta, mutta 18-vuotiaana mulle kävi niin että olin tietämättäni raskaana rv 16 asti, jolloinka maha alkoi olla jo sen mallinen, että ei mennyt turvotuksesta tai lihomisesta, olin tosi hoikka. Käytin minipillereitä eikä mulla ollut menkkoja muutenkaan, joten menkkojen loppumisesta en tajunnut mitään enkä voinut kuvitella olevani raskaana kerran ehkäisin tunnollisesti ja olin etäsuhteessa, joten seksiäkään ei paljon ollut. Tissien kasvamisesta olisi voinut päätellä, mutta olin vain iloinnut siitä että viimein, en ikinä ollut kuullutkaan että liittyisi raskauteen... ja lääkärissäkään ei tosiaan sitten ensimmäisenä uskottu raskauden olevan pitkällä vaan väitettiin minun vain jännittävän vatsaa ulospäin. Toinen öääkäri sitten kyllä uskoi. Päädyin aborttiin.

Vierailija
18/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sentään, mutta minulle tapahtui kyllä niin, että en huomannut olevani raskaana, koska kuukautiset eivät jääneet pois, turvotuksen luulin johtuneen joulumässäilyistä ja pahoinvoinnin siitä, että rakensimme mieheni kanssa tuolloin taloa ja jouduin olemaan siellä maalien ymv. hajussa. SItten puolihuvikseni tein raskaustestin ja hepskukkuu! Ja olin tuolloin jo 12. viikolla! (selvisi sitten neuvolassa).

Saanko kysyä, että oliko ne sinun valekuukautisesi kuinka lähellä oikeita kuukautisia, vai onko sinulla ollut luonnostaankin helpot ja niukat menkat? Tätä nimittäin olen itse miettinyt, kun joillakin tulee raskaana ollessakin valekuukautiset, niin eivätkö ne oikeasti eroa oikeista? Kun itselläni on ainakin runsaat ja kivuliaat kuukautiset ja pms-oireetkin alkavat viikkoa ennen, niin tuntuisi kyllä oudolta jos jollakin olisi tuollaiset valekuukautiset.

Vierailija
19/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä selkeästi raskaudesta yhtään mitään. Eikö ole hieman noloa osallistua raskausaiheeseen keskusteluun, kun ei ole minkäänlaista kokemusta asiasta?

Näytä mulle se hoikka nainen joka ei raskausvatsaa huomaa, nii olen hiljaa. 

Työkaverini oli sellainen, hoikka pieni nainen, joka meni lähes raskauden viimeisille viikoille saakka omilla farkuillaan kolme raskauden ajan. En olisi ikinä tiennyt hänen olevan raskaana, vaikka osasin odottaa raskausuutisia.

Eikä hän ollut ja ole vieläkään todellakaan ainoa. Kvg vaikka.

Vierailija
20/75 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Oksensin kolme kuukautta putkeen. Lopuksi vatsani oli niin iso, etten jaksanut kävellä enää edes lähikauppaan.

Siltikin tekisin sen uud.... no en siitä tiedä, mutta oli ainakin sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi