Käykö Täällä joku kävellen kaupassa?
Itse Käyn,kun autoa ei ole.pääsisin kyllä bussilakin,mutta Valitsen aina kävelyn.
Kommentit (44)
Ei ole autoa ja lähikauppa on Lidl niin kyllä. Jos tarvitsemme jotain Prismasta tai Citymarketista, tilaamme kotiinkuljetuksella.
Käyn, pari kilometriä suuntaansa tulee.
Reppu selkään ja menoksi, samalla tulee ulkoilu hoidettua.
Sekä että. Välillä autolla, mutta useammin kävellen. Hyötyliikuntaa.
Tottakai. Toki silloin kun ottaa 6x1,5l kivennäisvettä niin mennään autolla.
Minä käyn kävellen ja pyörällä. Ei ole autoa ja bussilla tuntuisi naurettavalta mennä lähikauppaan noin 1 km päähän.
Välillä käyn, saan hyötyliikuntaa. Olen hankkinut sellaisen vedettävän mummokärrynkin niin voi ostaa enemmän samalla kertaa.
Minä ajan auton tuulikaappiin asti. Sitten kävelen. Jos mahtuisi porteista läpi, ajaisin sisäänkin.
Isot ostokset viikonlopuksi tehdään autolla. Viikolla tehtävät täydennysostot teemme kävellen. Samalla hoidetaan posti- ym asiat. Kävely on ehdottomasti hyvää liikuntaa.
Lähikaupassa käyn, autokatos on puolivälissä matkaa sinne. Bussi veisi vaan kauemmaksi kaupasta, bussipysäkkikin on vähän yli puolivälin matkalla kauppaan.
Aina kävellen jopa sinne prismaan ja cittariin. Tulee hyvä kymmenen kilsan ulkoilu samalla.
En käy, mutta kävisin, jos kauppaan olisi vaikka kilometri.
Tekis kyllä mieli mutta ei pysty. Kauppa samassa talossa.
Kauppamatka vain 2km ja jos ostokset yli 10kg niin saatan käyttää autoa, muuten aina kävellen.
Talvella lähikaupoissa kävellen ja kauempana olevissa isoissa kaupoissa bussilla. Kesällä kävellen lähikaupoissa ja pyörällä isoissa kaupoissa.
Missä tämä Tää sijaitsee, kun en löydä kartalta. Ja miksi kirjoitat satunnaisia sanoja isolla kirjaimella? Oletko vähän vajaa?
Mä käyn hissillä. Kauppa on alakerrassa.
Kauppaan matkaa 200 metriä joten kyllä käyn.
Käyn päivittäin 2-3 kaupassa kävellen. Yhdestä yhtä, toisesta toista. Kivaa.
En tiedä, miten Siellä toimitaan. Mene päivystämään lähimmän kaupan ovelle ja tarkkaile tilannetta.
Tiätysti!