Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean vetimet puusepän tekemään keittiöön. Meneekö pilalle?

Vierailija
23.02.2023 |

😄 no ei pilalle varmaan mutta tällaista meskustelua on meillä käyty.
Kuulemma ei voi laatukeittiöön laittaa mitään ikeavetimiä. Mikä on av:n mielipide, laittaisitko sinä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä Ikean keittiöitäkään mikään leipuri ole tehnyt.

En ymmärrä vertaustasi?

Vierailija
22/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on, kuppimaiset kuparinväriset. Ja on puusepän mittatilaustyönä tekemät kokopuiset kaapistot koko talossa. Hyvin ovat kestäneet, kaapistot ovat jo yli 20v. vanhat, vetimet vaihdoin muutama vuosi sitten.

Sama meillä, saman ikäisetkin. Vetimiksi valitsin silloin aikoinaan harjatun teräksen väriset simppelit kaaret Pislan mallistosta ja olen edelleen niihin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan on laatueroa ostaako vetimensä Ikeasta, Bauhausista vai keittiökalusteisiin erikoistuneesta myymälästä?

Ei mitään, valmistaja ratkaisee. Keittiökalusteliikkeiden hintoja en tiedä, eikä kiinnosta ottaa selvää.

Itse ostin rautakaupasta, kun ihan samojen vetimiä hinta oli siellä Ikeaa noin 90% halvempi. Säästöä tuli lähes 200€ Ikeaan verrattuna. Mielestäni iso säästö näin pienestä asiasta.

Joskus ostin myös Bilteman poistomyynnissä olleita vetimiä, ne oli superhalpoja, mutta eivät pysyneet ovessa kiinni. Niissä oli erittäin lyhyt kierreosa, joten ruuvia ei saanut kunnolla kiinni, ja vedin irtosi pian. 6 kpl paketti teräksisiä vetimiä maksoi vain euron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi